Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
maandag 4 juli 2016 om 15:25
Eigenlijk heb ik wel wat te zeuren ja, maar misschien wel iets raars om chagrijnig van te zijn.. Gelukkig kan ik het hier kwijt, thanks!
Ik erger me steeds namelijk dat mijn vriend altijd lang op de wc zit en dat hij altijd ontzettend veel wc papier gebruikt. Het wordt toch na een paar keer vegen wel schoon lijkt mij? We hadden er laatst dus met elkaar ergenis over, hij vond dat het wel mee viel.. en zo blijven we veel toiletpapier kopen Hoe zit het bij jullie mannen, ben nu wel benieuwd eigenlijk!
Ik erger me steeds namelijk dat mijn vriend altijd lang op de wc zit en dat hij altijd ontzettend veel wc papier gebruikt. Het wordt toch na een paar keer vegen wel schoon lijkt mij? We hadden er laatst dus met elkaar ergenis over, hij vond dat het wel mee viel.. en zo blijven we veel toiletpapier kopen Hoe zit het bij jullie mannen, ben nu wel benieuwd eigenlijk!
maandag 4 juli 2016 om 17:10
quote:Ysa999 schreef op 04 juli 2016 @ 15:25:
Eigenlijk heb ik wel wat te zeuren ja, maar misschien wel iets raars om chagrijnig van te zijn.. Gelukkig kan ik het hier kwijt, thanks!
Ik erger me steeds namelijk dat mijn vriend altijd lang op de wc zit en dat hij altijd ontzettend veel wc papier gebruikt. Het wordt toch na een paar keer vegen wel schoon lijkt mij? We hadden er laatst dus met elkaar ergenis over, hij vond dat het wel mee viel.. en zo blijven we veel toiletpapier kopen Hoe zit het bij jullie mannen, ben nu wel benieuwd eigenlijk!
nee hoor geen probleem, je bent volkomen ontopic.
Geen last van toiletverslindende mannen want hartstikke single. Ben zelf wel een gevalletje a la jouw man ivm spastische darmen.
Eigenlijk heb ik wel wat te zeuren ja, maar misschien wel iets raars om chagrijnig van te zijn.. Gelukkig kan ik het hier kwijt, thanks!
Ik erger me steeds namelijk dat mijn vriend altijd lang op de wc zit en dat hij altijd ontzettend veel wc papier gebruikt. Het wordt toch na een paar keer vegen wel schoon lijkt mij? We hadden er laatst dus met elkaar ergenis over, hij vond dat het wel mee viel.. en zo blijven we veel toiletpapier kopen Hoe zit het bij jullie mannen, ben nu wel benieuwd eigenlijk!
nee hoor geen probleem, je bent volkomen ontopic.
Geen last van toiletverslindende mannen want hartstikke single. Ben zelf wel een gevalletje a la jouw man ivm spastische darmen.
maandag 4 juli 2016 om 22:45
quote:Alicemorgan82 schreef op 04 juli 2016 @ 17:10:
[...]
nee hoor geen probleem, je bent volkomen ontopic.
Geen last van toiletverslindende mannen want hartstikke single. Ben zelf wel een gevalletje a la jouw man ivm spastische darmen.
Haha, maar t is juist zo dat hij geen spastische darmen heeft oid. Zelf heb ik prikkelbaar darmsyndroom waardoor ik vanwege kramp wat langer op de pot zit. Maar op gewone dagen niet. Maar hij doet er standaard altijd lang over, terwijl zn darmen niks mankeren ;p
En dan zit ie verder niet te lezen ofzo haha
[...]
nee hoor geen probleem, je bent volkomen ontopic.
Geen last van toiletverslindende mannen want hartstikke single. Ben zelf wel een gevalletje a la jouw man ivm spastische darmen.
Haha, maar t is juist zo dat hij geen spastische darmen heeft oid. Zelf heb ik prikkelbaar darmsyndroom waardoor ik vanwege kramp wat langer op de pot zit. Maar op gewone dagen niet. Maar hij doet er standaard altijd lang over, terwijl zn darmen niks mankeren ;p
En dan zit ie verder niet te lezen ofzo haha
woensdag 6 juli 2016 om 14:48
ik moet even zeuren/klagen en woedend zijn...
mij koelkast deur is kaduk en vriendlief heeft hem eergister na een hoop frustratie eruit gesloopt, bleek dat er en onderdeeltje stuk was en er een nieuwe moest komen, nah bestelt, werd vandaag bezorgd maar we hebben nog niks ontvangen, vriend kijken naar T&T ligt het bij de buren dus waarschijnlijk moet ik morgenmiddag naar een open koelkast kijken kan ik ook meteen alles weggooien
zo dat lucht op
mij koelkast deur is kaduk en vriendlief heeft hem eergister na een hoop frustratie eruit gesloopt, bleek dat er en onderdeeltje stuk was en er een nieuwe moest komen, nah bestelt, werd vandaag bezorgd maar we hebben nog niks ontvangen, vriend kijken naar T&T ligt het bij de buren dus waarschijnlijk moet ik morgenmiddag naar een open koelkast kijken kan ik ook meteen alles weggooien
zo dat lucht op
woensdag 6 juli 2016 om 15:52
Heel veel plezier lieve Iris!!
Hopelijk denk je heel af en toe nog wel een beetje aan ons..
Ik ga niet op de zaken vooruit lopen maar ik ben een klein beetje ondeugend geweest
en ben nadat ik hier er iemand over hoorde ff op Happn gaan kijken.
En toen ik iemand zag die er exactly naar mijn smaak uit zag d8 ik wie niet waagt...
En het is een match.
Leuke gozer, lekker direct, daar houd ik van.
Is al gepromoveerd naar de facebook, gelukkig zeurde hij niet al over whatsapp.
Ik weet niet waarom maar dat na een paar dagen, dat gaat me veel te snel.
(in het verleden wel gedaan, ook met dates waar ik dus geen goede herinnering aan heb en
echt een soort date faalangst ontwikkeld heb.
Ben in gaan zien dat ik daar wat meer mijn grenzen in aan moet geven en als dat niet gerespecteerd of begrepen wordt dan is dat lekker pech voor diegene )
Hopelijk denk je heel af en toe nog wel een beetje aan ons..
Ik ga niet op de zaken vooruit lopen maar ik ben een klein beetje ondeugend geweest
en ben nadat ik hier er iemand over hoorde ff op Happn gaan kijken.
En toen ik iemand zag die er exactly naar mijn smaak uit zag d8 ik wie niet waagt...
En het is een match.
Leuke gozer, lekker direct, daar houd ik van.
Is al gepromoveerd naar de facebook, gelukkig zeurde hij niet al over whatsapp.
Ik weet niet waarom maar dat na een paar dagen, dat gaat me veel te snel.
(in het verleden wel gedaan, ook met dates waar ik dus geen goede herinnering aan heb en
echt een soort date faalangst ontwikkeld heb.
Ben in gaan zien dat ik daar wat meer mijn grenzen in aan moet geven en als dat niet gerespecteerd of begrepen wordt dan is dat lekker pech voor diegene )
donderdag 14 juli 2016 om 13:37
Ja lach maar...
Zal het wel ff vertellen... ik ben erachter dat ik door onzekerheid nogal een pleaser ben. Daar begin ik behoorlijk veel last van te krijgen dus ik ben mezelf aan het trainen om assertiever te worden.
Zo ook tegen hulpen die me 3 x achter mekaar laten zitten zonder tijdig af te bellen .
Erg veel moeite mee gehad en ook uitgesteld, maar eindelijk het verlossende berichtje verstuurd.
Het is tenslotte quatorze juillet (franse feestdag, begin vd franse revolutie), dat staat voor mij centraal als knopen doorhak dag . (Pcies 2 jaar terug relatie van 10 jaar verbroken. Nog steeds trots op...)
Zal het wel ff vertellen... ik ben erachter dat ik door onzekerheid nogal een pleaser ben. Daar begin ik behoorlijk veel last van te krijgen dus ik ben mezelf aan het trainen om assertiever te worden.
Zo ook tegen hulpen die me 3 x achter mekaar laten zitten zonder tijdig af te bellen .
Erg veel moeite mee gehad en ook uitgesteld, maar eindelijk het verlossende berichtje verstuurd.
Het is tenslotte quatorze juillet (franse feestdag, begin vd franse revolutie), dat staat voor mij centraal als knopen doorhak dag . (Pcies 2 jaar terug relatie van 10 jaar verbroken. Nog steeds trots op...)
donderdag 14 juli 2016 om 22:55