Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
hihihi



ach Alice ben dol op je hahah lig altijd in een deuk om je droge humor



aah leuk heel veel plezier, ik ga misschien ook nog een kijkje nemen weet het nog niet, heb ook nog een oersaaie verjaardag

hahah nope je hebt het goed truste mop
quote:nijntje021 schreef op 06 augustus 2016 @ 00:40:

hihihi



ach Alice ben dol op je hahah lig altijd in een deuk om je droge humor X-Dmop





Bleeeeggg verjaardagen zijn stom... ik heb er een schijthekel aan. Sterkte hihi...
Alle reacties Link kopieren
quote:Gele_Suikerspin schreef op 03 augustus 2016 @ 01:02:

[...]



Bluelight filtertje?

Zie app storeNoooooooooooit van gehoord, maar wat een goede tip! Ik zit ook altijd ongelukkig met mijn ogen te knijpen tijdens slapeloze nachten...
Alle reacties Link kopieren
quote:Gele_Suikerspin schreef op 03 augustus 2016 @ 01:12:

Ik wil even klagen dat de menstruatie cyclus app van mij continu word verandert. Nu al voor de 3e keer in de maand. Grrrr.



Ik probeer enigszins een structuur te vinden in mijn klachten, dit werkt niet mee. Ik begrijp dat dit een grote frustratie is als je die app serieus wilt gebruiken, maar ik vind het ook wel heel lollig: een app die drie keer per maand van mening verandert. En dan maar zeggen dat vrouwen grillig zijn...
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 05 augustus 2016 @ 23:05:

zuipschuit.... das niet goed voor je..



gelukkig...



Ik ga totaal onverwacht morgen met vrienden naar de Gay pride parade .

Spontaan bedacht door vriendin en ik.

Zin in!!! Nu dus oogjes dicht en snaveltje toe. (Of omgekeerd, geen idee, dat snap ik nooit)



Oogjes dicht en snaveltjes toe.



Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand trek in een lekker bakkie?



Jaaaaaaaaaaa altijd!!!



I love meneer de uil...
doe mij maar een bakkie thee



jaa ik ook was dol op de fabeltjeskrant, had er ook boekjes van
Alle reacties Link kopieren
quote:nijntje021 schreef op 06 augustus 2016 @ 10:28:

doe mij maar een bakkie thee



jaa ik ook was dol op de fabeltjeskrant, had er ook boekjes van



Alsjeblieft!







Oh, wacht, hier drijft wat in, ik pak even een nieuwe...
hahahahahah



thnx luna


Neuh geef mij maar een lekkere cappu.

Lusser ook wel wat bij...

(Wel iets roze want Gay pride parade)
Alle reacties Link kopieren
quote:nijntje021 schreef op 06 augustus 2016 @ 14:07:

[afbeelding]Heerlijk!!! Maarreh.... heb je er nu wel genoeg? Eentje voor Alice en eentje voor mij, maar heb je zelf al gehad?
quote:LunaLoona schreef op 06 augustus 2016 @ 14:24:

[...]





Heerlijk!!! Maarreh.... heb je er nu wel genoeg? Eentje voor Alice en eentje voor mij, maar heb je zelf al gehad?ja hoor ben net even langs de hema geweest
yo, da lussik wel. Pass maar door richting slaapkamer.

(Net thuis, erg leuke dag gehad maar helemaal gaar nu...)
Enige nadeel is wel dat die krengen nogal lastig te eten zijn...

Beschaafd een tompoes eten das onmogelijk...
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 06 augustus 2016 @ 22:56:

Enige nadeel is wel dat die krengen nogal lastig te eten zijn...

Beschaafd een tompoes eten das onmogelijk... Dat maakt ze zo lekker. En je kan nog nagenieten van de resten tompouce op de handen
quote:Philae schreef op 06 augustus 2016 @ 22:57:

[...]



Dat maakt ze zo lekker. En je kan nog nagenieten van de resten tompouce op de handen





(Grrrrrrr nou heb ik er nog echt trek in...)
idd, net als met een hamburger die kan ook nooit normaal eten
Alle reacties Link kopieren
Voor hamburgers eten heb ik nog geen truukje, voor tompouce eten wel: gebruik nooit een gebaksvorkje en bijt nooit in de onderkant en de bovenkant tegelijk.
quote:LunaLoona schreef op 07 augustus 2016 @ 13:01:

Voor hamburgers eten heb ik nog geen truukje, voor tompouce eten wel: gebruik nooit een gebaksvorkje en bijt nooit in de onderkant en de bovenkant tegelijk.





Moorkoppen, ook zo'n drama...
pfft nu heb ik trek in een hamburger en dan echt zo'n dikke vette van de burgerbar en een tompoes
Alle reacties Link kopieren
Hé, wat is dat nou, dames? Het is hier zo stil, hebben we helemaal niets te discuzeuren?



Vandaag iets meegemaakt bij de supermarkt, ik weet niet goed wat ik er van moet denken. Ik liep achter een vrouw die een uur in de wind stonk.... Ik ben snel doorgelopen, naar een ander gangpad. Het was echt vreselijk, de adem werd je benomen. Maar goed dat het geen restaurant was, de eetlust zou je vergaan...
Ehhh nou niks te zeuren.. oww ja wel iets.

Mijn maag is geloof ik gekrompen sinds ik niet meer drink, ik eet veel minder en zit erg snel vol. Geen drama zou je zeggen.. behalve dat ik ongeveer de helft weg moet flikkeren als ik wat haal en dat is economisch niet verantwoord



Verder ben ik best wel een beetje blij en loop ik vanaf woensdag met een belachelijke brede grijs op mijn gezicht.

Ik heb namelijk, totaal onverwacht, iemand ontmoet met wie het behoorlijk goed klikt . (Zie topic Tinder/happn voor het hele verhaal)



His is lief, spontaan en ik word blij.

Uiteraard als voorzitter van dit topic kan ik het niet veroorloven om jullie te verlaten dus doe ik ook niet natuurlijk.
quote:nijntje021 schreef op 07 augustus 2016 @ 22:57:

pfft nu heb ik trek in een hamburger en dan echt zo'n dikke vette van de burgerbar en een tompoes nog steeds?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven