Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
dinsdag 16 augustus 2016 om 18:16
Die van mij ook... die mafkees heeft nog nooit een muis gevangen, wel een kakkerlak.
Ik ging er dus van uit dat ze vega was, loopt dat stomme beest vanmiddag doodleuk binnen met een muis...
Ik lag helemaal dubbel, tot dat beest hem totaal in shock (die muis dan) peerde, waarschijnlijk ergens een kier ingeraced. En dat vind ik toch niet zo'n fris idee...
(Alhoewel ik toch niet denk dat die muis het nog waagt om terug te komen...)
Altijd lol met die beesten, heb ik weer hoor....
Verder ben ik wat betreft liefdesgedoe ff in de war, was helemaal om niks best wel ff opgefokt erom vandaag.(ok en ben zn 'voorganger' van de week tegen het lijf gelopen. Bleef volkomen rustig, nu niet meer. Snap mezelf niet...)
Misschien ben ik gewoon niet goed in dat liefdesgezeik... of maak ik me druk om niks... (die kans is vrij groot)
Ik word ff moe van mezelf...
Ik ging er dus van uit dat ze vega was, loopt dat stomme beest vanmiddag doodleuk binnen met een muis...
Ik lag helemaal dubbel, tot dat beest hem totaal in shock (die muis dan) peerde, waarschijnlijk ergens een kier ingeraced. En dat vind ik toch niet zo'n fris idee...
(Alhoewel ik toch niet denk dat die muis het nog waagt om terug te komen...)
Altijd lol met die beesten, heb ik weer hoor....
Verder ben ik wat betreft liefdesgedoe ff in de war, was helemaal om niks best wel ff opgefokt erom vandaag.(ok en ben zn 'voorganger' van de week tegen het lijf gelopen. Bleef volkomen rustig, nu niet meer. Snap mezelf niet...)
Misschien ben ik gewoon niet goed in dat liefdesgezeik... of maak ik me druk om niks... (die kans is vrij groot)
Ik word ff moe van mezelf...
dinsdag 16 augustus 2016 om 18:18
quote:LunaLoona schreef op 15 augustus 2016 @ 22:28:
[...]
Tuurlijk zijn leuke mannen slecht voor je nachtrust! En dan heb je nu iets nieuws om over te zeuren: je gebrek aan nachtrust.
Nu issie ff niet meer leuk.... ben geirriteerd. En puberaal .
Ik wil niet meer... hij propt em maar in de heg en ik ben gewoon niet goed hierin...
[...]
Tuurlijk zijn leuke mannen slecht voor je nachtrust! En dan heb je nu iets nieuws om over te zeuren: je gebrek aan nachtrust.
Nu issie ff niet meer leuk.... ben geirriteerd. En puberaal .
Ik wil niet meer... hij propt em maar in de heg en ik ben gewoon niet goed hierin...
woensdag 17 augustus 2016 om 00:07
quote:Alicemorgan82 schreef op 16 augustus 2016 @ 18:16:
Die van mij ook... die mafkees heeft nog nooit een muis gevangen, wel een kakkerlak.
Ik ging er dus van uit dat ze vega was, loopt dat stomme beest vanmiddag doodleuk binnen met een muis...
Ik lag helemaal dubbel, tot dat beest hem totaal in shock (die muis dan) peerde, waarschijnlijk ergens een kier ingeraced. En dat vind ik toch niet zo'n fris idee...
(Alhoewel ik toch niet denk dat die muis het nog waagt om terug te komen...)
Altijd lol met die beesten, heb ik weer hoor....
Verder ben ik wat betreft liefdesgedoe ff in de war, was helemaal om niks best wel ff opgefokt erom vandaag.(ok en ben zn 'voorganger' van de week tegen het lijf gelopen. Bleef volkomen rustig, nu niet meer. Snap mezelf niet...)
Misschien ben ik gewoon niet goed in dat liefdesgezeik... of maak ik me druk om niks... (die kans is vrij groot)
Ik word ff moe van mezelf...
hahah mijn kat gaat graag voor me toetsenbord liggen en dan ook zijn kop er half op, maar de laatste tijd houd me vooral uit me slaap
je maakt je druk om niks, morgen ben je weer helemaal knetter hoteldebotel
Die van mij ook... die mafkees heeft nog nooit een muis gevangen, wel een kakkerlak.
Ik ging er dus van uit dat ze vega was, loopt dat stomme beest vanmiddag doodleuk binnen met een muis...
Ik lag helemaal dubbel, tot dat beest hem totaal in shock (die muis dan) peerde, waarschijnlijk ergens een kier ingeraced. En dat vind ik toch niet zo'n fris idee...
(Alhoewel ik toch niet denk dat die muis het nog waagt om terug te komen...)
Altijd lol met die beesten, heb ik weer hoor....
Verder ben ik wat betreft liefdesgedoe ff in de war, was helemaal om niks best wel ff opgefokt erom vandaag.(ok en ben zn 'voorganger' van de week tegen het lijf gelopen. Bleef volkomen rustig, nu niet meer. Snap mezelf niet...)
Misschien ben ik gewoon niet goed in dat liefdesgezeik... of maak ik me druk om niks... (die kans is vrij groot)
Ik word ff moe van mezelf...
hahah mijn kat gaat graag voor me toetsenbord liggen en dan ook zijn kop er half op, maar de laatste tijd houd me vooral uit me slaap
je maakt je druk om niks, morgen ben je weer helemaal knetter hoteldebotel
woensdag 17 augustus 2016 om 23:34
donderdag 18 augustus 2016 om 07:36
quote:_Vogeltje_ schreef op 17 augustus 2016 @ 23:34:
Ewwwww gatver gatver gatver ik stond zojuist met mijn blote voet in een naaktslak! En toen ik mijn voet onder de kraan wilde afspoelen zat er zo'n snottig laagje wat ik er niet afgeboend kreeg
is vast heeeeel goed voor je huid, slakkenslijm...
Nijn: klopt hoor, ik had gewoon een rotbui die gister over was, zeker nadat ik met iemand op mn werk een heel byzonder gesprek had. (Niet daarover)
En toen ik s'avonds ff wandelen was kwam ik hem ook nog tegen, toen was ie heel lief
Moraal van het verhaal: nooooo worries.....
Ontopic: meuh... ben uit bed wat ik niet wilde, nog geen koffie op en kat houdt zich niet aan haar muisarrest. (Gelukkig kwam ze niet weer met een 3e huisdier thuis... maffe kat... na 8 jaar had ik de moed al opgegeven...)
Ewwwww gatver gatver gatver ik stond zojuist met mijn blote voet in een naaktslak! En toen ik mijn voet onder de kraan wilde afspoelen zat er zo'n snottig laagje wat ik er niet afgeboend kreeg
is vast heeeeel goed voor je huid, slakkenslijm...
Nijn: klopt hoor, ik had gewoon een rotbui die gister over was, zeker nadat ik met iemand op mn werk een heel byzonder gesprek had. (Niet daarover)
En toen ik s'avonds ff wandelen was kwam ik hem ook nog tegen, toen was ie heel lief
Moraal van het verhaal: nooooo worries.....
Ontopic: meuh... ben uit bed wat ik niet wilde, nog geen koffie op en kat houdt zich niet aan haar muisarrest. (Gelukkig kwam ze niet weer met een 3e huisdier thuis... maffe kat... na 8 jaar had ik de moed al opgegeven...)
donderdag 18 augustus 2016 om 15:08
ik heb zin in een witte boterham met pindakaas. Of een tompoes natuurlijk.
Echter moe want nog niet gesiëstad en bovendien geen zin om te halen.
En ik moet arabisch leren van een paar ex-clienten/vrijwilligers .
Wel lollig hoor, ik kan al 5 woorden en binnenkort meer als ik mn best doe.
Inshallah...
Echter moe want nog niet gesiëstad en bovendien geen zin om te halen.
En ik moet arabisch leren van een paar ex-clienten/vrijwilligers .
Wel lollig hoor, ik kan al 5 woorden en binnenkort meer als ik mn best doe.
Inshallah...
zaterdag 20 augustus 2016 om 09:14
Ik ben aangestoken door date met het Batchata-virus .
(Dat is een Latin dans, beetje salsa achtig maar dan anders, erg verslavend zal ik je vertellen)
Zo ongeveer ieder rustig latin-liedje en hup daar gaan we weer.
Maakt je hoofd leeg maar mijn voetjes zijn er minder blij mee na 58684837583 x batchata...
(Dat is een Latin dans, beetje salsa achtig maar dan anders, erg verslavend zal ik je vertellen)
Zo ongeveer ieder rustig latin-liedje en hup daar gaan we weer.
Maakt je hoofd leeg maar mijn voetjes zijn er minder blij mee na 58684837583 x batchata...
zaterdag 20 augustus 2016 om 16:19
Iris!!!!!!!!!
Welkom terug, we hebben je ontzettend gemist!!!
Zo erg dat mijn gestoorde vega kat vd week van schrik na 8 jaar voor het eerst een muis gevangen heeft! (Om vervolgens weer haar onmogelijke zelf te worden door geen aandacht meer te besteden aan die stomme rotmuis en ik hem dus KO moest slaan en opruimen... fijn.....)
Heb je het leuk gehad??? Leuke mensen ontmoet?
Aan de man.... ik? ?
Nou ja... heb iemand ontmoet ja....
Eigenaar van een toko hier vlakbij.
Aantal dates gehad, hij is best wel fijn en lief en we hebben het leuk.
En hij heeft me vreselijk aangestoken met het Bachata virus! (latin dans, beetje salsa achtig)
Welkom terug, we hebben je ontzettend gemist!!!
Zo erg dat mijn gestoorde vega kat vd week van schrik na 8 jaar voor het eerst een muis gevangen heeft! (Om vervolgens weer haar onmogelijke zelf te worden door geen aandacht meer te besteden aan die stomme rotmuis en ik hem dus KO moest slaan en opruimen... fijn.....)
Heb je het leuk gehad??? Leuke mensen ontmoet?
Aan de man.... ik? ?
Nou ja... heb iemand ontmoet ja....
Eigenaar van een toko hier vlakbij.
Aantal dates gehad, hij is best wel fijn en lief en we hebben het leuk.
En hij heeft me vreselijk aangestoken met het Bachata virus! (latin dans, beetje salsa achtig)
zaterdag 20 augustus 2016 om 16:29
Het was heerlijk! Helaas alleen kleine Aziaatjes gezien en oude blanke mannen met jonge meisjes (die soms stiekem jongetjes waren ). Niets voor mij dus.
Wel 6 fantastische zomerjurkjes en een kimono laten maken. Ik ben weer helemaal het dametje .
Ben ook druk met werk, vandaar dat ik geen tijd voor het forum had, maar ik miste jullie, dus voila, ik ben weer terug
Wel 6 fantastische zomerjurkjes en een kimono laten maken. Ik ben weer helemaal het dametje .
Ben ook druk met werk, vandaar dat ik geen tijd voor het forum had, maar ik miste jullie, dus voila, ik ben weer terug
zaterdag 20 augustus 2016 om 18:29
quote:iris1969 schreef op 20 augustus 2016 @ 16:29:
Het was heerlijk! Helaas alleen kleine Aziaatjes gezien en oude blanke mannen met jonge meisjes (die soms stiekem jongetjes waren ). Niets voor mij dus.
Wel 6 fantastische zomerjurkjes en een kimono laten maken. Ik ben weer helemaal het dametje .
Ben ook druk met werk, vandaar dat ik geen tijd voor het forum had, maar ik miste jullie, dus voila, ik ben weer terug
good girl
Als je twijfelt of iets voelt niet goed, niet doen i.m.o
Goed van je dus!
Het was heerlijk! Helaas alleen kleine Aziaatjes gezien en oude blanke mannen met jonge meisjes (die soms stiekem jongetjes waren ). Niets voor mij dus.
Wel 6 fantastische zomerjurkjes en een kimono laten maken. Ik ben weer helemaal het dametje .
Ben ook druk met werk, vandaar dat ik geen tijd voor het forum had, maar ik miste jullie, dus voila, ik ben weer terug
good girl
Als je twijfelt of iets voelt niet goed, niet doen i.m.o
Goed van je dus!
zondag 21 augustus 2016 om 10:35