Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
1e Familie 1

2e Familie 2

Vanaf nu elk weekend wel druk komende week promoveert mijn zusje, dus verdediging, receptie, diner en feest. Zondag shoppen in Antwerpen en rond de kerst gaat zusje ook weg naar Zuid Afrika, daarvoor wilden we nog eens naar de sauna, oh ja ben nog jarig ook maardat vier ik wel weer samen met Thijmen Ach zo blijf je lekker bezig.

Heb je goed gedraaid met Sinterklaas met Giraffe?
Jinny? Hoezo?
Maar zeg eens eerlijk, Bam, was jij dat?
Enka, de klok is leuk he? Ik heb hem aan de hand van jouw tip gekocht, geweldig, echt een succes.
ja die klok is zeker leuk, alleen als een en hetzelfde knopje honder keer achter elkaar ingedrukt wordt....:rofl: Hij staat nu op zijn kamer. Begrijpt T het ook of druk hij ook gewoon maar wat raak?
quote:Jinny schreef op 07 december 2008 @ 15:47:

Maar zeg eens eerlijk, Bam, was jij dat?Ik had Enka niet?
Sinterklaas was erg druk, dus goed gedraaid. Nu kerst nog en dan vacantie.....
Zien jullie wel... ik kom er dus ook niet achter en de poststempel op de zegels was ook al niet te lezen...

Bam, heb je dan ook wel verdiend. Nog leuke plannen voor even wat ontspanning.

En wanneer gaan jullie ook alweer Jinny?
Nee hoor geen plannen, werk wel gewoon maar de Giraf is wel dicht. Mag ik gaan tellen enzo...kotss.........

Oja, zou ik helemaal vergeten, ga op een kerstmarkt staan.....daar ga ik spijt van krijgen....haha

Ik vond het wel een Jinny gedicht, ik was het in elk geval niet!
Leuk op een kerstmark Bam! In Bamstad? wanneer ga je staan en hoeveel dagen? Wat voor soort spullen neem je dan mee? Ik vroeg me af of jij mij had.... Ik weet nog steeds niet wie mij had getrokken... Ik denk nu Bam...

Enka, hij drukt maar wat op die knoppen maar is er echt fan van! Irritant he, als je niet weet van wie het afkomstig is!
Enka, dat was Bridges denk ik, en Jinny Naatie.

Toch? En Bam.... ehh... tja. Is nog niet langsgeweest denk ik.

Laurens heeft vanmiddag van andere opa en oma nog een popje gekregen en Berend een vreselijk herrieding met allemaal knopjes (ik zei dat voor de gein en meteen erachter dat dat niet moest want dat ik daar knettergek van wordt, maar wel dus... zucht) en wanten. En laurens had nog wat kaarten voor de Bambinoloco gekregen. Dat is dan wel weer heel leuk. Popje had ik wel gevraagd voor hem, maar niet zo;n lelijke en niet een die kan praten als je in de armpjes knijpt, zucht. Maargoed, batterijen gaan wel op gelukkig

Niet gek hè, dat ik en mijn schoonouders niet zo lekker liggen... zeurmoeder met 1000 eisen!

Ik ga bankhangen, ciao!
Heb je inmiddels alle meiden gehad ;) haha. Ja ik had jou.
Zo hebben we weer even gegeten etc nu nog ff hier en dan ga ik zo lekker even badderen. Man is toch voetbal aan het kijken, heeft wel al opgeruimd en de was gevouwen dus dan mag het ook wel

Moest net wel lachen om Thijmen, hij had een trein van stoeltjes gebouwd. Ging hij voorin zitten en toen moest, K ( een vriend van man) die hier nu niet is, denkbeeldig achter hem gaan zitten toen kwam er een krokodil in de trein en die at K op. Alles in Thijmens fantasiewereld. En zijn reactie"oh K is op...jammer"

Ja Jinny, echt irritant en ik heb ook niet echt iets waarvan ik zeg "oooh, dat zou iets kunnen zijn"

Bam, vorig jaar heb je daar toch ook gestaan? Of was dat op een andere markt?
is 2 dagen, ja in Bamstad. Ik weet nog niet goed met wat. waarschijnlijk voornamelijk hout. maar eens zien. het is een avondmarkt van 3 tot 22:00 op zich wel leuk. ( Ik vind mezelf nou niet echt thuis horen op een kerstmarkt, maar geloof dat er weinig kerstartikelen zijn, en het wordt voor het eerst gehouden, ook minikermiserbij enzo)
nee, dat was dit jaar op een braderie.

hahaha. die is goed.. hoekomen ze erij
Complimenten Bam! Erg leuk. Dankdankdank. En lang gedicht!! Klinkt erg leuk en echt wel wat voor jou die kerstmarkt. Spannend!

Enka, ik zal je uit de droom helpen, it was me... Heb mijn moedertje op pad gestuurd (jouw cadeaus konden hier niet worden gekocht) en ze wilde het boek voor jou kopen maar dat was op, ze heeft heel veel winkels gehad en daarom die boekenbon.
kijk ik heb er kijk op!
Heel knap van jou zeg! En ik dacht nog wel anoniem te zijn hihi.
graag gedaan hoor. Ik deed mezelf wel een beetje in pak met het jaaroverzicht, hahahaha kwam geen end aan maar idd handig zo,n dagboek online

en kan je wat met je HEMADING?
wil je nog dat ik het op de group knal met copypaste?
Bridges deed niet mee Amaal
Maar knap hoor Jinny, jij die kijk zegt te hebben op gedichten

Je had mooi niet door dat Bam jou had

Ik verdenk nog steeds Mamax.
hahahahahahaha.
quote:Star schreef op 07 december 2008 @ 19:55:

Bridges deed niet mee Amaal Oh ja ha ha, dan schiet het niet op...

Wie had nou wie, want ik ben de draad kwijt.

Hallo zeg, lief zit de zomervakantie veilig te stellen. Wil 3 weken naar Italië. Lekker eind weg.

En daarnaast wilde ik opperen om in februari voorzichtig weer te proberen om een kleine pux te gaan maken. Maar om nou met een dikke buik 3 weken in augustus in de snikhitte te zitten.......
Neeneeneenee Star, ik zei dat sommigen er zo uitspringen en heel herkenbaar zijn, niet dat ik kijk heb op gedichten. Die van jou had ik echt blind voorspeld. Maar ik wist niet dat Bam zo goed kon dichten haha. Je mag het op de groep zetten hoor Bam, staan net teveel details voor hier vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven