Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Xenia ik kom niet meer bij!
Oh..en mijn matches op Paiq zijn best saai..er komt er wel 1 uit dezelfde woonplaats als ik..
quote:Indi schreef op 14 december 2008 @ 23:02:

Kom hier, WM! Een dikke, dikke knuffel..

En dat berichtje stelt echt niets voor geloof ik..kort, maar krachtig

Laat me raden: neuken?

Ik moet echt naar bed geloof ik, ben zooooo melig..sorry hoor!
quote:Xenia66 schreef op 14 december 2008 @ 23:09:

[...]

Laat me raden: neuken?

Ik moet echt naar bed geloof ik, ben zooooo melig..sorry hoor!

Misschien is het beter om dat niet meteen te zeggen

Ik wilde wat rustiger van start gaan..
Indi, die matches, die koppelingen door Paiq, heb ik ook nooit begrepen. soms had ik percentage van 98% met iemand die niet eens zn woonplaats kon spellen..

Speeddates leveren meer op in t algemeen!

Spannend hoor, je 1e berichtje!
WM jij bent pas weer gerustgesteld zodra je avondje met VM hebt gehad lijkt wel? Elke keer die twijfels en negatieve gedachten....ik begrijp het hoor maar is zo zonde joh. Tot nu toe geeft hij geen aanleiding tot twijfels hoor? Maar ja dit is even rationeel benaderd van mij.
Xenia je bent erg grappig....hahahahahahaa
quote:Indi schreef op 14 december 2008 @ 23:10:

[...]

Misschien is het beter om dat niet meteen te zeggen

Ik wilde wat rustiger van start gaan.. Voorspel?
Jullie merken wel dat ik een chronisch gebrek aan sex heb he? Moet maar weer even wat batterijen hamsteren voor de komende maanden, anders krijgen jullie al die frustraties over jullie heen
quote:Xenia66 schreef op 14 december 2008 @ 23:04:

Oh heb nog wel een mannennieuwtje: ik smste R even hoe t met hem ging vanmiddag, hij meteen heel enthousiast terug met wat blabla en 2e smsje dat ie mn knuffels miste (whats new), toen heb ik hem in hoofdletters gesmst: KNUFFELS haha (had wel excuus hoor dat ik bezoek kreeg, dus niet dat ie meteen afgebonjourd werd. Ook weer zo typisch R: woont ie al 25 jaar in hetzelfde huurflatje, gaat ie NU (ik bedoel middenin een kredietcrisis) op zoek naar een koopwoning. Vind dat zo typisch R haha

Anyway, had wel licht twijfelmoment vanavond of ik m wilde zien, maar ja mn zelfopgelegde mannenpauze he..:-)

Misschien moet je nu die koekepannetje maar om advies vragen, WM :-) nee hoor lieverd, we snappen t allemaal wel, maar ik zou nu even niet het iniatief nemen...dan gaat ie vast morgnochtend denken ; verhip, nix gehoord van WM, zou er wat met haar zijn?

R is slim, als beginnend koper is het nu niet eens zo'n belabberde tijd :P ( ben zelf ook aan het kijken ).

PS. ik kan het niet laten om nog een nummertje te plaatsen van mijn nieuwe idool:

http://www.youtube.com/watch?v=FxCNH_GoHKU (werd als laatste gedraaid).

Zo nu even genoeg gespamd ;)
Nou, hoorde deze week experts toch zeggen dat het hoogst onverstandig is om nu een huis te kopen (ondanks de veel lagere prijzen...)
Ach..hier hetzelfde...Maar toch doe ik het even rustig aan met die kerel..
Nu ga ik echt hoor, vind t weer veels te gezellig hier...

tot morgen lieve mensjes!
Ik kan mezelf nauwelijks een expert te noemen, dus die discussie durf ik niet aan te gaan

Persoonlijk wacht ik nog even totdat de rentes wat stabiliseren, je kan er geen pijl op trekken nu. Ik streef naar juni 2009, in de hoop dat zowel de huizenprijzen als rente goed is.

Dat betekent trouwens niet dat ik alvast wat aan het spieken ben naar leuke woningen.
Ja sorry allemaal...ik trek me maar even terug van dit topic, snap dat jullie er moe van worden!

Ik kom wel weer als de situatie zich heeft gestabiliseerd of juist niet en het is dan misschien niets geworden!

Dank je wel voor de steun de afgelopen tijd!
Gaat weer lekker hier! Mijn kat is al van schoot af, dus geen nagels in benen bij de muziekjes

Xen, tis vast spiegelogisch. Sinds de mannenpauze heb jij volgens mij plotseling juist extra veel zin?

WM! Wou dat wij je onzekerheid konden wegnemen!
Neeeeeeeeeeee...WM! Blijf alsjeblieft komen!!
Niet weggaan hoor WM!!!! Al kom je elke dag honderd keer posten over je onzekerheid!
indi, rustig aan is altijd goed. Niet overhaasten (tenzij je dat zelf heel graag wil, haha)
Ja! Ik vind je veel en veel te gezellig!
quote:Mozzarella schreef op 14 december 2008 @ 23:37:

indi, rustig aan is altijd goed. Niet overhaasten (tenzij je dat zelf heel graag wil, haha)Nou..nee...ik ben meer van het rustig aan doen inderdaad...denk ik, want veel ervaring heb ik niet...
ik ook niet hoor indi, nou ja, eigenlijk alleen van het laatse halfjaar. Daarvoor had ik dus 6,5 jaar een vriend, en daarvoor 4,5 jaar. Dus was altijd braaf gebonden... niet veel uitgespookt....
Nou..ik heb vanaf mijn 18e maar 1 vriend gehad..11 jaar lang
tja, ik dus 2... (met twee weken ertussen)
Hallo Dames en Heren,

Weer een gezellig avondje op het singlestopic blijkbaar!

WM, niet weggaan hoor, je mag hier echt je onzekerheid plaatsen, en je moet niet denken dat de reacties zijn: 'niet zeuren, maar genieten' Wij willen je juist helpen!

Tefelpannetje, als je 15 minten van elkaar af woont, dan zou ik jullie contact ook wat matig vinden. Ik begrijp dat je weekenden werkt, maar door de week is er toch ook wel tijd? Ik ben het stiekem een beetje eens met Xen, over dat hij 'just not that into you' is. Als een man je echt leuk vindt, dan had ie echt al eerder deze week een afspraak gemaakt voor dit weekend en niet op het laatste moment gesmst.

Vraag het hem eens op de man af!

Aspoes, klikt goed me die zoenerd van je! Waarom heb je hem niet om zijn nummer gevraagd? Durfde je niet?

Xen, is je mannenpauze ook inclusief sex met je ex? Want ik kan me voorstellen dat wij dan een hoop frustatie van je mogen opvangen, ghehehe!

RP2 is ook erg van de grafherrie, zoals BM dat zo mooi omschrijft. Ik niet. Is dat erg? Nee toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven