Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
thnx lieve dames! Wat lief dat jullie dat zeggen!

Tja ik maak het mezelf alleen maar moeilijker als ik blijf drinken.

Iemand zei laatst dat het nog meer een uitdaging zou zijn als ik het bij eentje kan laten. Dat is me echter veel te riscant, bovendien vind ik het niet eens lekker en mis ik het dus helemaal niet.

En ik ben het inmiddels zo ontwent dat ik na 2 slokken al draaierig word.



Thnx Iris, ik snap het helemaal! Echte buitenkatten zijn zelden binnen. (En liggen niet languit op de bank zoals mw theemuts na een daggie op stap... )
Alle reacties Link kopieren
Gewoon niet doen als je dat te riskant vind! En als je er toch gelijk draaierig van wordt dan is de lol er ook gelijk van af. En er zijn tegenwoordig zoveel lekkere alcoholvrije drankjes, smaken vaak nog beter dan met.



Ik vind het echt knap van je !!



Zo ben ik helaas weer begonnen met roken terwijl ik gestopt was. Maar door de stress van de afgelopen periode weer begonnen. Als ik dat in deze situatie had gelaten dan had ik het altijd wel gekund denk ik. Dus ik heb er ook echt spijt van dat ik heb toegegeven.

Dus als je me DE tip kunt geven om een verslaving/ gewenning de deur te wijzen dan graag!
ik ben ook niet zo'n drinker, als ik al allochol drink dan zijn meestal mix drankjes en dan wel niet te sterk.



even over het binnen/buiten katten gesprek heb et even gemist... worden katten echt depri als ze niet naar buiten kunnen?
quote:Keukenkast schreef op 08 september 2016 @ 20:03:

Gewoon niet doen als je dat te riskant vind! En als je er toch gelijk draaierig van wordt dan is de lol er ook gelijk van af. En er zijn tegenwoordig zoveel lekkere alcoholvrije drankjes, smaken vaak nog beter dan met.



Ik vind het echt knap van je !!



Zo ben ik helaas weer begonnen met roken terwijl ik gestopt was. Maar door de stress van de afgelopen periode weer begonnen. Als ik dat in deze situatie had gelaten dan had ik het altijd wel gekund denk ik. Dus ik heb er ook echt spijt van dat ik heb toegegeven.

Dus als je me DE tip kunt geven om een verslaving/ gewenning de deur te wijzen dan graag!



Dank je!!!! De vele complimenten stimuleren mij heel erg.

Verslaving is een lastig en complex iets, dus nee er is helaas niet 1 tip wat het simpel maakt. (Behalve het feit dat als ik iets in mn kop heb niemand dat er meer uitkrijgt... maar goed daar heb jij niks aan)

Kwestie van doorzetten en bedenken dat je maar 1 lijf hebt.

Ga voor jezelf na watvoor gevoel of emotie je op wil vangen als je eem sigaret opsteekt/wat erachter zit.

Als dat niet zo is en het is vooral een gewoonte dan moet je echt ff doorzetten.

De 1e stap is: geloof in jezelf en heb vertrouwen!!!

Stap 2: maak een afleidingslijstje, dingen opschrijven die je leuk vindt en die gaan doen als je trek krijgt.

En heel belangrijk: alle sigaretten resoluut de de deur uit, allemaal!
quote:nijntje021 schreef op 08 september 2016 @ 20:19:

ik ben ook niet zo'n drinker, als ik al allochol drink dan zijn meestal mix drankjes en dan wel niet te sterk.



even over het binnen/buiten katten gesprek heb et even gemist... worden katten echt depri als ze niet naar buiten kunnen? Nee joh, lees nog maar ff wat Iris zei.
OMG ik heb zojuist in een ander topic beloofd om een week niet over mijn liefdesleven te praten, want het was te veel volgens sommigen. Dat wordt dus afkicken geblazen



Alle reacties Link kopieren
Thnx alice! Ja de knop moet gewoon weer even om. En heb nu alle gedoe als excuus gebruikt om toch weer te beginnen.

Ik ga inderdaad een afleidingslijstje maken als stok achter de deur.

En ik merkte dat ik lichamelijk ook veel beter functioneerde toen ik niet meer rookte. Zit dus voornamelijk in mn hoofd.

Maar voor mij is het wel al een postief iets dat ik het gewoon erken, een excuus gebruiken. Dus al een klein stapje in de goede richting denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Iris dan kom je het toch gewoon hier schrijven, dan is het 'nutteloos' haha
Hahaha nee ik ben een vrouw van mijn woord.



Ik schrijf wel in code. "De koekkoek is zojuist geland" ofzo
quote:nijntje021 schreef op 08 september 2016 @ 20:19:

ik ben ook niet zo'n drinker, als ik al allochol drink dan zijn meestal mix drankjes en dan wel niet te sterk.



even over het binnen/buiten katten gesprek heb et even gemist... worden katten echt depri als ze niet naar buiten kunnen? Ja, onze katten vroeger in ieder geval wel. Die werden gek als ze niet naar buiten mochten. Dat was echt zielig.
quote:iris1969 schreef op 08 september 2016 @ 21:10:

Hahaha nee ik ben een vrouw van mijn woord.



Ik schrijf wel in code. "De koekkoek is zojuist geland" ofzo
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 08 september 2016 @ 21:10:

Hahaha nee ik ben een vrouw van mijn woord.



Ik schrijf wel in code. "De koekkoek is zojuist geland" ofzo





Dus als het over de koekkoek gaat dat weten we waarover het gaat haha
quote:iris1969 schreef op 08 september 2016 @ 20:55:

OMG ik heb zojuist in een ander topic beloofd om een week niet over mijn liefdesleven te praten, want het was te veel volgens sommigen. Dat wordt dus afkicken geblazen





Ach ouwehoer hier maar over je lovelife hoor...

Jaaaa leuk, in codes, ben ik dol op, The davinci code is mijn lievelingsfilm



Kk: juist, het zit vooral in je hoofd. Alles is mogelijk zolang je in jezelf gelooft.
quote:duende12 schreef op 08 september 2016 @ 21:10:

[...]



Ja, onze katten vroeger in ieder geval wel. Die werden gek als ze niet naar buiten mochten. Dat was echt zielig.nah mijn kat is niet zo'n buitenkat, bij ons kan niet naar buiten (drukke straat, en dan is die gewoon kwijt) maar op zijn logeeradress kan hij wel de tuin in maar dan zet hij 2 stappen buiten en vervolgens gaat hij weer naar binnen om te slapen
even zeuren: vriend moest vroeg op vandaag dus ik dacht even uitslapen ... lag om 08.00 klaar wakker in me bed
quote:nijntje021 schreef op 09 september 2016 @ 08:43:

[...]





nah mijn kat is niet zo'n buitenkat, bij ons kan niet naar buiten (drukke straat, en dan is die gewoon kwijt) maar op zijn logeeradress kan hij wel de tuin in maar dan zet hij 2 stappen buiten en vervolgens gaat hij weer naar binnen om te slapen Haha! Dat deed onze laatste kat ook. Of ze lag in een tuinstoel te slapen. Maar de andere katten braken de boel af als ze niet naar buiten mochten.
Aaahh Nijn elluk nadeel heeft zn voordeel.

Fijne dag
quote:duende12 schreef op 09 september 2016 @ 08:52:

[...]



Haha! Dat deed onze laatste kat ook. Of ze lag in een tuinstoel te slapen. Maar de andere katten braken de boel af als ze niet naar buiten mochten.ja nu het warm is gaat hij wel langer buiten, maar hij heeft er snel genoeg van, haha ja er zijn meerdere katten en die blijven echt de hele dag buiten komen alleen binnen om te eten.
Alle reacties Link kopieren
Poezels
quote:nijntje021 schreef op 09 september 2016 @ 08:56:

[...]





ja nu het warm is gaat hij wel langer buiten, maar hij heeft er snel genoeg van, haha ja er zijn meerdere katten en die blijven echt de hele dag buiten komen alleen binnen om te eten.Die van ons moesten we in de zomer op tijd binnen roepen, anders bleef hij de hele nacht buiten. Hij had een keer zijn pootje gebroken en mocht van de da niet naar buiten, want dan liep hij veel en lang. Kat werd gek. Hebben we hem aan een lijn gedaan zodat hij in de tuin wat kon lopen en ik nam hem ook mee voor een blokje om aan de lijn. Kat vond het prima, zolang hij maar buiten was.
Me to KK...

(Al is het soms ook minder lollig als je zoals gister terugkomt van vakantie en ze hebben de tent afgebroken... mjah ik kan er eigenlijk niet kwaad om worden... .

En dat weten die krengen volgens mij )
Alle reacties Link kopieren
Heb helaas nu geen poezels meer.

Vond dat echt altijd zo leuk thuiskomen. Stonden me al op te wachten aan de deur. En eentje ging samen met me douchen en de ander wilde altijd op mijn hoofd liggen als muts.



En die krengen weten dat zeker! Zijn verdomd slimme beesten. Mijn ouders hadden er vroeger een die de deksel van de pan af kreeg en het vlees stal. Of het beleg van de broodjes als de buren buiten aan het eten waren.
quote:duende12 schreef op 09 september 2016 @ 09:28:

[...]



Die van ons moesten we in de zomer op tijd binnen roepen, anders bleef hij de hele nacht buiten. Hij had een keer zijn pootje gebroken en mocht van de da niet naar buiten, want dan liep hij veel en lang. Kat werd gek. Hebben we hem aan een lijn gedaan zodat hij in de tuin wat kon lopen en ik nam hem ook mee voor een blokje om aan de lijn. Kat vond het prima, zolang hij maar buiten was.



ja de kat van mijn schoonmoeder ook, die was op een gegeven moment half verwilderd omdat ze steeds meer buiten bleef en nachts niet meer terug kwam. die werd toen ook binnen gehouden en begon toen haar kinderen af te blazen. haha das wel leuk aan het lijntje soms zou ik dat ook willen met mijn kat maar weet niet hoe hij er over denkt. wordt dan wel een mega atractie in de buurt





oooh Alice zijn ze stout geweest? blijven ze gewoon thuis, heb je iemand die dan naar ze kijkt?
quote:Keukenkast schreef op 09 september 2016 @ 09:38:

Heb helaas nu geen poezels meer.

Vond dat echt altijd zo leuk thuiskomen. Stonden me al op te wachten aan de deur. En eentje ging samen met me douchen en de ander wilde altijd op mijn hoofd liggen als muts.



En die krengen weten dat zeker! Zijn verdomd slimme beesten. Mijn ouders hadden er vroeger een die de deksel van de pan af kreeg en het vlees stal. Of het beleg van de broodjes als de buren buiten aan het eten waren.ja ik ook, nog voor ik bij de deur bent, staat meneer al krijsend bij de deur, en hij kruipt ook graag op schoot en bij alles en iedereen zelfs bij de DA slijmbal
quote:nijntje021 schreef op 09 september 2016 @ 09:38:

[...]





ja de kat van mijn schoonmoeder ook, die was op een gegeven moment half verwilderd omdat ze steeds meer buiten bleef en nachts niet meer terug kwam. die werd toen ook binnen gehouden en begon toen haar kinderen af te blazen. haha das wel leuk aan het lijntje soms zou ik dat ook willen met mijn kat maar weet niet hoe hij er over denkt. wordt dan wel een mega atractie in de buurt





oooh Alice zijn ze stout geweest? blijven ze gewoon thuis, heb je iemand die dan naar ze kijkt?



Ja mijn moeder geeft ze eten. Katten uit logeren doen (vraag Iris maar) is nou eenmaal geen goed idee (tenzij het niet anders kan) dus dat doe ik nooit.



Katten zijn nogal stress gevoelig, en jij weg en ook nog een tijdelijke andere omgeving dat is voor een kat echt niet fijn vandaar dat ik dat liever niet doe. (En nee de ene kat is de andere niet dat klopt)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven