Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
quote:Alicemorgan82 schreef op 09 september 2016 @ 09:56:

[...]

Ja mijn moeder geeft ze eten. Katten uit logeren doen (vraag Iris maar) is nou eenmaal geen goed idee (tenzij het niet anders kan) dus dat doe ik nooit.

Katten zijn nogal stress gevoelig, en jij weg en ook nog een tijdelijke andere omgeving dat is voor een kat echt niet fijn vandaar dat ik dat liever niet doe. (En nee de ene kat is de andere niet dat klopt)

oke oke,wel handig, ik heb niet veel keus, mijn kat alleen thuis laten en dat iemand hem eten geeft werkt niet, hij is nog aanhankelijk, dus gaat gewoon naar zijn oude baasje en hij heeft zijn eigen logeerkamertje. ben allang blij zou hem niet naar een opvang kunnen brengen zou me elke dag zorgen maken. in het ergste geval kan ik een vriendin vragen of ze op het huis en de kat wilt passen.

dat is zeker waar die van jou dansen op de tafel als je weg bent

zo ga even onbijt halen heb niks in huis
Alle reacties Link kopieren
Balen Nijn, dat je niet kon uitslapen.

Onze kat is er eentje die meer aan mensen dan aan het huis gewend is. Ze kan makkelijke uit logeren, en op het logeeradres kan ze gewoon naar buiten, want ze gaat niet heel ver.

Na een verhuizing raden ze vaak aan om je kat een maand of 2-3 binnen te houden.

In onze nieuwe woning is ze welgeteld een hele dag binnen geweest, haha! En elke avond komt ze even eten en knuffelen. En s nachts weer naar buiten
gister stond ik ookal om 08.00 naast me bed omdat de kat werd opgehaald maar ben daarna meteen doorgegaan naar sportschool. ja de mijne ook.

en bij jou Hertje, de baby laat nog steeds op zich wachten?
quote:nijntje021 schreef op 09 september 2016 @ 09:41:

[...]

ja ik ook, nog voor ik bij de deur bent, staat meneer al krijsend bij de deur, en hij kruipt ook graag op schoot en bij alles en iedereen zelfs bij de DA slijmbal

Een van onze katten vond uit logeren nooit zo'n probleem, de andere wel. Stresskip van hier tot ginder. We hadden de katten niet samen, de stresskip kwam toen de stoere bink helaas dood was. Stresskip brachten we alleen weg als het echt niet anders kon. Zelfs naar de DA was een drama.
aah, nah die van mij vind de ''tas'' niet prettig, toen ik de 1ste keer met hem naar de DA ging was binnen alles goed maar zodra we buiten waren, begon het concert.
quote:nijntje021 schreef op 09 september 2016 @ 10:04:

[...]

oke oke,wel handig, ik heb niet veel keus, mijn kat alleen thuis laten en dat iemand hem eten geeft werkt niet, hij is nog aanhankelijk, dus gaat gewoon naar zijn oude baasje en hij heeft zijn eigen logeerkamertje. ben allang blij zou hem niet naar een opvang kunnen brengen zou me elke dag zorgen maken. in het ergste geval kan ik een vriendin vragen of ze op het huis en de kat wilt passen.

dat is zeker waar die van jou dansen op de tafel als je weg bent

De loeders...

Ach hoe meer een kat de boel afbreekt hoe beter die in zn vel zit zullen we maar zeggen. (Katten logica)
quote:Alicemorgan82 schreef op 09 september 2016 @ 12:13:

[...]

De loeders...

Ach hoe meer een kat de boel afbreekt hoe beter die in zn vel zit zullen we maar zeggen. (Katten logica)maar echt, vriend zei gister nu kan me telefoonlader gewoon in de huiskamer laten, poes is er niet om het te slopen

Ff ontopic: morgen feest moeder, warm weer dus moet een jurkje aan.

Geen zin. Ik ben een tomboy en ik houd NIET van jurkjes.

Mocht iemand een andere optie weten (waarbij ik niet smelt): graag.
Oeff.. dat is een lastige. Ik ben zelf juist van de rokjes en jurkjes.

Euhm.. een luchtige 3 kwartbroek met een chique mooie top met een leuke pump? Of een rok? Dat voelt toch anders aan dan een jurkje. Of een langere jurk? Dan ben je ook niet gelijk zo 'naakt'?

Of een jumpsuit? Heb je ook in de korte broek variant.

Ik klaag even in de codetaal van iris.. de koekkoek is geland. Belde me.
Nou mij koekkoek heeft helaas een RL en is niet geland

Voor straf land ik ook niet, wie heeft er nou een RL

(Ga ik niet over klagen want dat is claimen en dat is niet fijn)

Een rok? Meuh.... das nog erger...

En een 3 kwart heb ik niet. (Ik race zo ff de stad in, dus ben straks vermoedelijk bloedchagerijnig of depressief want ik heb een gruwelijke hekel aan shoppen als ik ergens naar op zoek ben...)
Gezeik ook over kleding, ik ben ziek morgen...
Hahaha ik vind shoppen nooit leuk. Bestel alles online. De pakketbezorgers kennen me al allemaal.
quote:Keukenkast schreef op 09 september 2016 @ 15:48:

Hahaha ik vind shoppen nooit leuk. Bestel alles online. De pakketbezorgers kennen me al allemaal.

ik ook niet.

Ben redelijk geslaagd en heb niet eens iemands nek omgedraaid

Mag in de krant.

Online shoppen vind ik ook stom.. en woon weer in het centrum dus dat zou ik een beetje zonde vinden...

Hertje: ben je ok, al wat leven in de brouwerij??
Meuh ik zit in een geenflauwideewaarommaarbenzieligdip

En nu ga ik echt sateetjes van mijn kat maken. Ik was ff een stuk wandelen, zij was ook naar buiten. Kom ik thuis, ik kijk overal goed, balkon en bij de voordeur, roep haar nog, nergens te bekennen.

Mij best, dachtnik.

Ik zit nog niet of ik hoor eem heel zielig gemauw. Ik denk 'het is toch niet waar he...'

Doe luxaflex keuken omhoog, wie zit daar voor het raam: juist...

Ze doet het erom.... ik maak vissticks van haar!
Oh dipjes zijn kut! Zo opeens?

Doe van poezel maar geen vissticks maken, zijn niet te eten denk ik. En dan ga je nog al die streken missen. Maar soms lijken die beesten het er echt om te doen.

Wat goed dat je geslaagd ben met shoppen! Wat voor een outfit gaat het morgen worden?

Ik geef normaal ook de voorkeur aan normaal shoppen maar ben helaas nog even beperkt door gezondheidsshit. Dus vandaar maar online shoppen. Is ook een beetje tijdverdrijf, 90% van de aankopen gaan weer retour.
Waarschijnlijk een zwarte broek en een mooie top en zwarte slippertjes.

Nou vooruit, maar wel sateetjes in ieder geval

Nou als je het eerlijk weten wil, sommige mensen hebben een RL en daar maak ik mezelf lekker onzeker door toch weer negatief te gaan denken...
Die outfit klinkt leuk voor een feestje!!

Wel eerst goed marineren he haha

Maar wat bedoel je met een RL hebben?

Over een koekkoek of omdat je zelf niet echt een RL hebt?

Ik ken je niet dus ik vraag gewoon he, als je niet wil antwoorden dan snap ik dat ook.
Een Real life

Ok eigenlijk weet ik niet eens zo goed waar mijn dip vandaan komt...

Nog leuker.

Ok ok ik mis aandacht van iemand (die een druk leven heeft en daarom ga ik weer negatieve conclusies trekken en de boel dramatischeren).

Ja fout ik weet het .

(Als ik iets app reageert ie wel maar onwijs dikke doei dat ik de hele tijd initiatief moet nemen... )

Ok ik heb echt een kinderachtige rotbui.

Misschien handig om effe lekker verder kinderachtige hypothetische conclusies te trekkem .

Kan mij het bommen, ik ga Dommel kijken... .

Of Bassie en Adriaan of iets anders doms...
Oww en chocolade vreten... kan mij die stomme rotlijn bommen...
Die chocolade heb je meer dan verdient!!

Ik kan me goed voorstellen dat je die aandacht mist. En als je dan niet lekker in je vel zit dan worden de kleinste dingen opeens heel groot.

En je moet ook zeker niet altijd als eerste initiatief tonen, het moet niet altijd van een kant komen he?! Ik zou daar heel onzeker van worden.

En soms mag je gewoon een baaldag hebben. Is toch niks ergs aan? Dat maakt je menselijk!
Chocola is goed voor je!

Bah, zo'n dip is niet tof! Ik herken het wel, van toen ik single was. En iedereen een veel leuker leven had dan ik. Althans dat dacht ik dan. Issenieleuknie!

Ik heb wel geleerd in die periode dat ik vooral goed voor mezelf moest zorgen. Dus leuke dingen doen als ik daar zin in had, lekkere hapjes eten, leuke films kijken, afspraken niet maken onder het mom van 'ik heb al een afspraak' als ik gewoon geen zin had, een nieuwe hobby zoeken (paardrijden heb ik toen veel gedaan. Was heerlijk!), lekker in bed gaan liggen als ik daar zin in had.

Jullie isse lief....

(En ja ik dramatiseer de boel weer behoorlijk... gaat vast wel over...)

Weet je dat ik me eigenlijk helemaal niet onzeker voel? Zit meer in mn hoofd...

Eigenlijk gaat het allang weer

En de alleen blijf angst, die is al maanden weg.

Vind alleen zijn eigenlijk best chill
Moggel!

Dip is over, ik voel me een stuk beter.

Een vers meergranencroissantje van de bakker nadat poeslief de enige die ik had gejat had werkt daar ook aan mee

(Net als de zon en koffie)

Oww jee, vreselijk off topic

Ok draai ik het om.

Gloeiedene gloeiende, ben je net lekker zielig vanwege een dip, ben je na een nachtje slapen ineens uit die dip en kun je ineens niet meer zielig zijn
Gelukkig dat je dip over is! En inderdaad.. nu kun je niet meer klagen dat je zielig bent.

Maar beter dat dan in een dip zitten toch?

Hahah had het poezel wel gesmaakt?

Nog leuke dingen op de planning voor dit weekend?

On topic; ik wil zwemmen, naar een welness oord, ik wil zelfs gaan shoppen (ja ik ja), ik wil naar een pretpark, naar de bioscoop, gewoon iets doen!!! Ben dat niksdoen echt zo ontzettend zat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven