December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
haha, vast wel. Maar draag dat niet buitenshuis hoor. Was meer omdat aankleden ook pijn deed en ik toch van bank naar bed struikelde.......

Nou in elk geval succes vanacht !!!!

Truste meiden !!
Jaja, niet buitenshuis.... je doet je naam wel eer aan: Ma Flodder haha!

Falcon:

Ik ken het wel, even geen zin een een gevecht... wel schattig dat ie zo tegen je aan kruipt

Enne, nu weet ik het nog niet? Ben ik een beetje hip met mn Ubuntu?

Trusten meiden! Wij liggen dr al in!

xx
Ik heb er vaag van gehoord, maar het klinkt als een pinguin: Ubuntu (of een aap ofzo).

Fijne dag, ik ga werken.

o ja, wou nog wel A1mee een hart onder de riem steken met dat flesjesgedoe... hardstikke vervelend dat het nog niet lukt. Sterkte!
Trouwens voor de tweede keer op rij een perfecte nacht gehad, maar weer drama bij het kdv. Ach, morgen lekker vrij en dan nog een dagje en dan is man er alweer rond etenstijd.
Een pinguin of een aap!?

Je daalt in mn peiling nu.

Fijn dat de nacht goed is gegaan, wel weer rot va het huilen bij t wegbrengen... Als je eenmaal weg bent dat speelt ie gewoon aan?

Zometeen komt dr een vriendin langs met dr 2 kids (bijna 3 en 9 mnd) blijven ook lunchen enzo, heb dr zin in!

Fijne dag allemaal!!

xx
Nurse: hoe kan je in godsnaam hip zijn als je 2 kinderen hebt :p ? Dan is het tijdperk van hipzijn toch heulemaal voorbij!

Oef en Mette: Ik weet dat we het al honderd keer geschreven hebben hoe zielig het is als je kind zo ziek is. Ik heb het geluk dat we dat hier nog niet hebben meegemaakt maar het lijkt me zo verschrikkelijk moeilijk om je hummel zo mee te maken. En dan is het niet een beetje ziek, maar heel erg ziek. Heb echt met jullie te doen, allebei!

Falcon en Floddertje: Thanx voor de knuffels en tips voor meneertje-flesweigeraar. Hij krijgt dus afgekolfde bv in een fles, maar dat is niet goed genoeg voor hem :( Toen afgelopen wiekent een nicht van lief hier was, had ze een tommee tippee fles bij zich. Gisteren hebben we die ook maar gekocht (kan ondertussen echt een winkel beginnen met flessen en spenen, niet normaal meer! Maarrrrr... gisteren heeft hij een hele fles op, hij protesteerde wel, maar niet zo langdurig als de andere keren. Hij heeft wel vaker een andere fles gepakt om die een volgende keer weer te weigeren, dus ik juich nog niet te vroeg, maar heeeeel misschien is dit de heilige flessengraal

Mag ondertussen ook wel want over 3 weken ga ik weer werken en dan moet het allemaal echt wel een beetje soepeltjes gaan.

Yora: Ben ook al een tijdje op dat taartenforum aan het snuffelen en het virus heeft mij ook aangestoken. Ben mijn eerste echte verjaardagstaart voor Kaya aan het maken. Heb nu een nijntje van marsepein gepuzzeld en alle andere ingredienten in huis gehaald. Als het lukt, laat ik jullie wel een foto zien.

(Ik moet de computer "uit" zetten van Kaya... ga het maar doen)
Hey A1mee: klinkt leuk! Ik wil nu al een foto zien heur! En hoe ben je aan de ingredienten gekomen? Niet dat ik er iets aan heb als er bij jou in de buurt een winkeltje zit:p.

Ik ga het denk ik online bestellen, denk dat ik mijn eerste echte Yora taart pas volgend jaar ga maken. Heb nu niet echt tijd en al helemaal geen geld om dat soort spul te gaan kopen.

Maar ik lees alvast hoe en wat :p

Die fles is trouwens heel goed ja! Ik hoop dat ie bij Djan(:P) ook blijft werken.

Mette en Oef: Hoe is het nu met de kinders? Ik duim nog steeds hoor Oef dat de koorts gaat zakken.

Nurse: Gezellig!

Ik had vandaag een hele dag aan de studie willen zittten voor mijn tentamen morgen... Kijk ik nog even op de site gisteravond laat... vergissing! Tentamen was vandaag en ik had er echt nog niet genoeg aan gedaan... Nu alvast maar mijn best gedaan voor de her.

Jaaajaaaa Ma Flodder (Nurse :D) ik hoor het je nog zo zeggen een aantal maanden geleden hier op het forum, dat je nooit in een huispakje voor je man zou verschijnen... hahahahaha en nu is het zelfs twijfelachtig of je er niet ook mee naar buiten gaat. :p

A1mee: Yora heeft ook zulke leuke grapjes. Als het haar te lang duurt zet ze gewoon het beeldscherm uit (zo!) en als ik te lang in mn bed blijf liggen naar dr zin dan zegt ze ook uit (wijst met haar vingertje) gaat me uit bed proberen te duwen en begint te ksssten sshh shhh shhh zegt ze dan:p
Hoi meiden,

Oef; hoe is het met Brian?

Ma Flodder goeie, Nursie ; ziet er wel heul comfi uit hoor! Hoe gaat het nu met je spit?

Aimee; wat voor fles is dat dan? Speciaal voor bvkindjes ofzo?

Falcon; o lekker dat je man weer naar huis komt!

Tinus; Mijn Geheim, Maar ja, een gratis vakantie hé? Ik hoop dat jullie die winnen!!

Yora; wij hebben hier een speciaal taartenwinkeltje waar ze workshops geven en de spullen verkopen. Zus is ook weleens heel crea geweest met taarten bakken, en heeft dus ook een hoop van dat soort zooi. Jammer is alleen dat je vaak alleen best grote verpakkingen kunt kopen. Duur en zovaak bak je die krengen ook niet.

Mainecoon; Je hebt ook zoiets als chronische hyperventilatie. Heb je wel heel veel klachten, maar niet echt die aanvallen waarbij je die zakjes nodig hebt. Dit kun je laten behandelen door een fysio of ceasertherapeut geloof ik. Een oudcollega van mij bleek er ook last van te hebben. Had ook al het hele medisch circuit gehad, en bleef ook dezelfde klachten als jij houden.

Op zich klinkt het wel logisch voor al je klachten en het feit dat er steeds niet echt iets uit de onderzoeken komen. Misschien is het idd weleens een goed idee om met iemand te gaan praten. Het is ook allemaal niet makkelijk voor je geweest.

Nursie; Ubuntu?? O ik ben echt niet hip merk ik al..
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 17-12-2008 14:40
Reden: spelfout
% gewijzigd
Heb even gegoogled naar Ubuntu, maar Nurse, je bent superdepuperhip! En stijgt razendsnel in de achting van mijn man, denk ik (die weet nog niet dat ik hier schrijf, haha).

Ubuntu blijkt dus een besturingssysteem te zijn op basis van Linux (de grote concurrent van Microsoft) en mijn associatie met de pinguin klopte dus: Linux heeft als symbool een pinguin. Man heeft een boek liggen over Ubuntu, vandaar dat ik het ergens gezien had.

Verder: die Tommy tipee (ofzo) fles is toch zo'n namaakborst? een soort kommetje omgekeerd met speen eraan?
Mette ja ik heb net naar de Maatschappelijk werk gebelt om me aan te melden. Leek me wel een goed plan. Mijn ademhaling is nooit super geweest door de spastische darm en wellicht is dat verslechterd door de longembolie ofzo dat ik verkeerd ben gaan ademen. Tsja het is wel een hoop geweest sinds Davina's geboorte en ik denk dat ik dat toch een beetje onderschat heb. Volgens de huisarts heb ik teveel hooi op mijn vork genomen mogelijk en ben ik te snel weer alles gaan doen. Beetje jammer dat ik er op deze manier achter moet komen wat het probleem is nu het al zo ver is door gegaan. Maar goed ik weet nu eindelijk wat het probleem is en nu kan ik er dan ook aan werken. Eindelijk eindelijk en gelukkig is het relatief simpel te verhelpen met wat fysio. En hopelijk belt maatschappelijk werk zo terug. Wat een ongein allemaal simpelweg door iets eenvoudigs als omdat je verkeerd ademhaald.
Goede stap van je Mainecoon!

Falcon; een namaakborst? ik ga maar eens kijken op google Ben nu toch wel benieuwd.

Hier leek het vanmorgen weer wat beter te gaan. Ze maakte alweer ruzie over het blauwe bakje.. Ze wilde de lichtblauwe, en ik haalde het zomaar in mijn hoofd de donkerblauwe te geven Reactie; neeeheeee, ikke wil de lichtblauwe, niette donkerblauwe

Dramaqueen..

Nu is ze weer als een dweil. Ligt hier voor pampus de winniedepooh kerstfilm te kijken. Maar weer aankijken hoe het morgen gaat..

*Gaat het een beetje in huize Oef?
Namaakborst?

Heeft iemand Meet te Fockers gezien?

Komt namelijk ook een nepborst in voor, moet ik dan in de richting van die film denken?

Of meer zoiets van dit:

Haha! Sorry heur, ben een beetje melig

Mette:

Hoe háál je t in je hoofd; de verkeerde kleur blauw... tssssk.

Oef:

Meis, hoe gaat t met jullie Brian??

(Ma)Flodder:

Aaaaaaah, waarom hebben we vandaag nog niets van je gehoord? Je zit toch niet ergens in in joggingbroek in een hoekje te huilen hè?

A1mee:

Fijn dat hij nu wel een fles zonder al te veel mokken heeft opgedronken

Enne, jaaaaahaaaaaa! Volgens Falcon ben ik wel degelijk hip!

´ I´M HIP! I´M HIP I´M HIIIPP!!´

Groetjes!

quote:

´ I´M HIP! I´M HIP I´M HIIIPP!!´

Groetjes!

[/fgcolor]Dus Nurse is een heup??
Tinus

Meiden het gaat goed hier!!!

De koorts is bijna weg, en Brian is weer wat vrolijker gelukkig. Ik heb dr vertrouwen in dat het goed gaat komen nu.

Vanmorgen heeft hij geslapen tot een uur of 10 toen ook nog megachaggie dat ik m eruit wilde halen maar na een half uurtje wilde hij zowaar zn slaapzak uit.

Tja het is net als Nova nog een dweil maar wel weer een minder warme en meer gezellige dweil.

Vanavond eens proberen of hij ook wat warm eten wil hebben.

Zelf werd ik gisteravond helemaal niet lekker, gelukkig was mn zusje hier. Opeens bedacht ik me dat ik nog helemaal niks gegeten had. NIet zo raar dat ik me niet lekker voelde dus. Zus heeft me even volgestopt met diepvries pizza, yoghurt, banaan en appel (tis maar wat je in huis hebt) en daarna trok ik weer bij.

gewoon teveel bezig geweest met Brian.
Tinus:

Hahaha!

Maarre, is dat heel je bijdrage voor vandaag?

Oef;

Ooh! fijn om t horen dat jullie mannetje opknapt!

*zet een strenge toon op* :

Maar ook wel aan jezelf denken!

Wij hebben net gegeten, gaan zo even de beestjes voeren met zn alle

Kuss!
Oef gelukkig gaat het weer beter met Brian! En wel fijn zo'n zus die je even volpropt indien nodig hihi. Maar idd wel een beetje aan je zelf denken, zoals Nurse al zegt.

Hopelijk zijn Brian en Nova snel weer helemaal opgeknapt.
Oef: Oh gelukkig toch weer beter nieuws. Nu hoeft hij niet opgenomen te worden, toch?

Maar inderdaad wel ook voor jezelf zorgen hoor. Je hebt ook nog twee kinders in je buik die mee-eten.

Nurse: Nou oke speciaal voor jou een heel stuk om het goed te maken! Om eerlijk te zijn heb ik nog nooooit van een Ubunti gehoord, maar ja... ik ben dan ook geen heup.

Falcon: Bij ons lag Manu ook weer tussenin. Aan de ene kant baalde ik ervan, omdat ik bang ben dat het weer een gewoonte gaat worden, aan de andere kant is het soms gewoon een oplossing uit gemakzucht. Gewoon willen slapen en dan niet meer naar dat gehuil luisteren.

Mainecoon: Goeie zet dat je mw hebt gebeld. Hebben ze al teruggebeld?

Manu hoefde vanmorgen niet te huilen met wegbrengen. Joepie! Zo ken ik hem weer! En vanmiddag was hij ook nog heel lekker aan het spelen en hij wilde niet mee naar huis.

Hij had alleen wel weer een poepluier, een vreemde broek aan en vreemde sokken.... grmmmbl. Dus gewoon voor de neus van de leidster staan verschonen en volgens haar had een invalster de kindjes aangekleed na het slaapje en had die de kleertjes door elkaar gehaald. Nou ja... het zal wel.

Ik heb trouwens een weekje al gerserveerd in juni op een heel leuk klein boerderijcampinkje in de Bourgogne waar we in een gite gaan logeren. Ze hebben er ezeltjes en een (klein) zwembadje, schommels en een zandbak. Verder een heeel groot stuk groen land, bos en natuur. Lijkt me helemaal goed dus.

Nu nog even op zoek naar een accomodatie voor de 2e week.

Deze dus

Ik bedoelde dat de vorm van de borst wordt nagebootst. Maarre.. A1mee, is het een blijvertje?

Nurse getver jouw plaatje. Foei!

Oef, super dat Brian opknapt! iig iets beter op naar de kerst. Hopelijk ook voor Nova!
Tinus:

UbuntU geen Ubunti!

Maar inderdaad, je bent een heup of je bent dr geen

Wat fijn dat Manuel niet hoefde te huilen dit keer met het wegbrengen! zal toch wel een fase zijn geweest hè?

Ooeh, alweer een poepbroek en dan ook nog es kleding aan dat niet van hem is...Eerlijk gezegd zou ik dr best heel vals van worden...

Falcon:

Haha! viel toch wel mee dat plaatje? Zou best een ergere kunnen vinden hoor

Hoe gaat het vanavond met M. ?

Tussen pa en ma in:

Dat is dus iets wat Roxanne écht niet doet; tussen ons in slapen...

Ze ligt maar te keten en te doen, lamp moet aan/uit, slaapzak aan/uit, deken over dr heen/van dr af.. Wordt dr horendol van.

Paar keer geprobeerd toen ze niet lekker was met dr buikgriep en waterpokken maar nope, werkt totaal niet...dan maar dr eigen bed en laten mopperen.

Gelukkig komt dit zowat nooit voor.

Yasmine zit nu trouwens op de volgende papflestijden: 23:00 en dan ergens tussen 4:00 en 6:00..

xx
Vandaag gezellig met mijn ouders wezen kerstshoppen in A'dam.

Heb een gaaf bruin leren jasje gekocht voor het najaar en voorjaar. Was mooi 40% afgeprijsd, anders had ik het niet gekocht. Mooi getailleerd en bontkraagje. Ben er erg blij mee.

Vandaag dus ook voor het eerst dat mijn schoonouders op de 2 jongens alleen hebben gepast (anders ben ik er altijd bij op maandag). De flesjes van Eize gingen heel goed, hij lustte ze erg graag.

Bij thuiskomst moest Eize mij heel lang observeren, zo lief, die mooie blauwe oogjes van hem, keken me vol aan.

Later als ik in de box bij hem ging kijken, moest hij heel erg lachen en had een heleboel tegen mij te brabbelen. Lief Lief !!

Morgen van 9.30 tot 15.00 wennen weer op het KDV.

Meiden, er moet me even iets van het hart. Niets schokkends hoor.

Juist omdat deze groep zo hecht is met elkaar, weet ik niet of ik het hier wel kwijt kan, zonder iemand voor het hoofd te stoten. Maar het is even puur vanuit mijzelf gezien en echt niets ten nadele van iedereen hier.

Het komt omdat alles bij ons en met onze kinderen gelukkig allemaal van een leien dakje gaat, kan ik soms hier niet meer mijn draai vinden. Er gebeurt op dit moment gewoon heel veel vervelende en klote dingen bij velen van ons. Ik vind het dan soms best wel moeilijk om erop te reageren en ben ik bang dat ik iemand ga vergeten, maar helemaal niet reageren vind ik ook weer niet bij mij passen.

Ik merk daarom dat ik soms niet meer zo vaak op Viva zit te lezen, omdat ik met dit gevoel achter de computer zit. Bij ons gaat het zo goed en voor mijn gevoel gaat het bij jullie allemaal slecht (even heel zwart wit gezegd).

Jullie hoeven hier verder helemaal niets van te vinden, of een mening over te hebben, maar ik wilde het gewoon even kwijt. Juist omdat we al zolang met elkaar omgaan.

En nu bij het schrijven, twijfel ik ook heel erg of ik dit wel wil neerzetten omdat ik bang ben dat het helemaal verkeerd overkomt wat ik probeer te zeggen. (nadeel van geschreven woorden).

Mainecoon

Wel fijn dat je bloed allemaal goed is. Tijdens je ppd heb je toch ook begeleiding gehad van een psychologe? Is dat geen optie op dit moment vanwege je hyperventilatie. Oh, je gaat dat al doen.

Is yoga geen optie voor je? Heeft bij mij ook heel goed geholpen om rust te krijgen (zelf rust in je lichaam maken)

Door verkeerde ademhaling, ga je hoog op je borst ademhalen ipv een buikademhaling. Door het hoge ademhalen kan je sneller gespannen raken. Als ik merk dat ik gejaagd ben of 100 dingen in 1 uur wil doen, dan merk ik dat ik ook heel hoog adem ipv met mijn buik. Als ik dan bewust een buikademing doe, merk ik dat mijn lichaam er meteen goed op reageert. (trouwens heel veel mensen ademen niet goed hoor)

Je zegt tegen Oef dat het beter is dat jij als moeder ziek bent, dan je kindje. Maar onderschat dat niet hoor. Als moeder niet in orde is, is het voor kind ook niet leuk. Toen ik zwanger was en niet meer zo mobiel, was Boyd ook veel minder te genieten dan nu.

Hier zijn mijn schoonouders bij geweest : link

Ik kan niet precies uitleggen wat het is, moet je maar even lezen op de site. Ze waren er heel positief over.

Oef

Jeetje, wat schrikken van Brian. Ik duim voor je hoor ! Die drankjes zijn van Nutricia, kijk maar hieronder bij de link speciaal voor kinderen (die andere zijn voor volwassenen). Probeer een verwijzing van je huisarts te krijgen voor je ziektekostenverzekering. (kan jij er ook nog even van meedrinken nu met de 2 babys in je buik).

link over kindervoeding speciaal

Mette

SMS me maar even of je wel of niet komt. Dan weet ik het even zeker, anders zit ik voor niets te wachten.

Beterschap en de kraamvisite komt wel eens dan.

En anders kom ik gewoon bij jou op kraamvisite als jouw kleintje is geboren, haha.

Ken de ongein van het kleur bakkie. Hier moeten de schoenen ook op een bepaalde volgorde aan, het bakje pap moet perse op dat plaatje staan en noem maar op.

Tinus

Ik las Mijn Geheim vroeger altijd. Hopelijk win je. Hoef je niet meer na te denken over je vakantie volgend jaar in de zomer. Leuke nieuwe foto ook onder je nickname.

A1mee

Ik duim met je mee met de tommie fles. Over 3 weken werken, ik ook. Jij hebt ook lang verlof gehad, extra vakantie opgenomen?

Ben je er al aan toe? Ik wel een beetje.
Joni:

Aaah , nou ik vind het ergens juist wel heel lief van je dat je je bezwaard voelt om hier te schrijven dat alles prima gaat bij jullie terwijl niet niet overal geldt...

of is het meer je gevoel dat je het niet meer leuk vind om mee te lezen en te schrijven omdat er bij sommige van ons wat minder leuke dingen spelen?

Hoe dan ook, ik vind niet dat het een reden moet zijn om niet meer mee te schrijven, gewoon blijven doen!

Of wilde je niet die kant op met je berichtje? Wat wil je er eigenlijk precies mee zeggen?

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 17-12-2008 21:22
Reden: kleurtje vergeten
% gewijzigd
Ach Joni, hier, een hele dikke voor jou! Ik vind het fijn om je gezellige ongecompliceerde verhalen over je gezin te lezen! Ik vind het wel vervelend dat je je draai hier nu niet zo kunt vinden op het moment.. Ik weet dat iedereen hier met elkaar meeleeft, of je nu volop schrijft of af en toe een berichtje plaatst over jezelf.

Je hoeft je wat mij betreft niet opgelaten te voelen, of verplicht om op alles te reageren. Dan wordt de lat ook wel erg hoog gelegd, en het moet wel leuk blijven hé?

Ik weet dat je een lieve schat bent, die het liefst op alles en iedereen reageert, maar vooral met twee kindjes en een druk leven kan dat niet altijd. En hoeft het hier gelukkig ook niet

Ik sms je sowieso (was ik al van plan) maar ga er maar niet vanuit dat het door kan gaan.. Nova is gewoon nog niet beter, en alles wat buiten het 'gewoon' gaat, lijkt haar teveel. Dus dan kunnen we het beter een andere keer doen, is gezelliger voor allemaal

Maar we doen het zeker nog voor ik moet bevallen hoor! Lijkt me leuk! Ben zo benieuwd naar je jongens, en naar je huis natuurlijk!
Nurse Mette

Lief jullie reactie. Uiteraard blijf ik meelezen en meeschrijven hier. Maar ik wilde het gewoon toch even uiten hier op het forum, omdat we alles met elkaar zo goed kunnen delen.

Nurse, ik vind het echt nog wel leuk om mee te lezen en te schrijven., maar soms heb ik ook een beetje het gevoel dat mijn berichtjes worden ondergesneeuwd door de ziektes van iedereen.

(en nu moet niet iedereen zich verplicht voelen om op mijn verhalen te reageren hoor!)

Mette

Als je nu al zeker weet dat je vrijdag niet komt, hoef je niet te SMS-en hoor! Scheelt weer wat centjes. Beterschap. Kan me heel goed voorstellen dat heel veel dingen nu even teveel van het goede zijn. (helaas moeten daar ook vaak de leuke dingen onder lijden, weet ik uit ervaring).

Ha, leuk zoals je schrijft die 'ongecompliceerde verhalen'.

En ja, ik ben heel goed in het hoog leggen van de lat bij mijzelf. Zo ben ik ook nog steeds gek om iedereen in onze familie en schoonfamilie een verjaardagskaart te sturen. Dat zijn er in totaal 48! Maar daar ga ik ook eens een eind aan maken. Ik kan het allemaal niet meer bijhouden.
eerst maar even ego.. Vandaag op het CB geweest. alles goed 91 cm, 13,1 kg (dubbel gewogen), we hadden gewogen, ze ging het in de grafiek zetten en toen kwam ze op de onderste lijn en ik keek verbaasd, en zij ook.. Wat gek, dus naar de andere weegschaal, 13010 gram, tja, dus echt net boven de 13.. had ze het lijntje scheef getrokken.. Hij zit dus keurig.. Alleen nog wat weinig woordjes.. Maar gezien de lijn, paste het wel bij hem (alleen die argumentatie snapte ik niet, als ze slim zijn, praten ze laat - maar dat realiseerde ik me pas weer thuis dat ik het niet snapte, maar ik maak me ook geen zorgen, want z'n begrip is prima, en het frusterende is dat hij alles wel met de woorden die hij gebruikt duidelijk kan maken en dan moet ik me dus van de domme houden en daar ben ik voor de vlotte gang van zaken niet altijd goed in).

joni, wat bedoel je eigenlijk. Wordt depressief van alle vervelende verhalen.. Hier gaat het ook eigenlijk helemaal perfect. en tuurlijk is er wel eens iets en dat is er volgens mij bij iedereen, een paar maanden geleden schreef je ook regelmatig over het eten van Boyd of de driftbuien dat je nog niet eens een schone luier bij hem om kon doen. En dat gaat bij vlagen. helaas zijn er nu een paar kindjes flink ziek. Maar ik snap niet precies wat je bedoelt. want ik zie het niet zo dat het bij iedereen zo slecht gaat. Eerlijk gezegd vind ik juist dat het bij ons goed gaat en volgens mij zijn meerdere wel tevreden..

Ook dit bedoel ik niet als aanval hoor. Wat ik wel bij jou zie, is dat je er vaak heel erg op induikt. misschien maakt dat dat het voor jou ernstiger overkomt? ook dit is maar een ideetje, geen aanval (en misschien ook onhandig geformuleerd)

lekker trouwens een dagje winkelen...

ik vraag me wel af wat Nurse nu bedoelt met dat ubuntu?? Leg eens uit aan deze mode leek.. (ik heb een winkel, art, past bij mijn figuur.. heerlijke kleding, maar volg dus niet de mode..)

floddertje, was het een hint, dat gekleurde babysokje op de achtergrond??

geven jullie trouwens nog vitamine D, was er bij ons in de zomer uitgeslopen.. Ik sta er zelf niet 100% achter, maar het is wel de richtlijn... (ik bedoel, ik vraag me af of het echt nodig is, want hij speelt meestal 2 keer per dag buiten - in ieder geval op de kinderopvang - maar men heeft toch bedacht dat het nodig is?)

beterschpa verder alle zieken en Kaya alvast gefeliciteerd!!
Joni ik snap niet zo goed eerlijk gezegd wat je bedoeld. Zooo slecht gaat het toch niet met iedereen?

Tuurlijk raken berichtjes wel s ondergesneeuwd in de zin dat er niet op gereageerd wordt maar dat betekend niet dat ze niet gelezen worden toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven