Zwanger worden na miskraam in 2016/2
woensdag 12 oktober 2016 om 09:33
Vervolg van deel 1. Omdat TO gestopt is met schrijven en een tabel toch handig is.
Vanessakusje1987 ¤30-42 ¤ NOD 16 maart
tZonnetje ¤31-32 ¤ :
Maisnon ¤ ¤ NOD
Dorien_85 ¤ 31-32 ¤ :
Kancamagus , cheese-cake & saar , ik heb jullie uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet meeschrijven. Voel je vrij om weer aan te sluiten
De zwangeren
Lilianw1988 ¤ 28-32 ¤¤ UD 22 juni
MissFields ¤ 30-35 ¤¤ UD 23 Juni
Mupje ¤ 30-32 ¤¤ UD 14 juli
Patsy84 ¤ 32 - 30 ¤ ¤ UD 31 juli
Lavendel_Madelief ¤32-36 ¤
Pistache91 ¤ 25-27 ¤ UD 7 augustus
Mennes_ ¤ 26-27 ¤ UD 5 augustus ¤
Tamara_92 ¤24-25 ¤ UD 10 augustus
Cupcake1988 ¤ 28-28 ¤ UD 22 augustus
Kans ¤ 29-?? ¤ UD rond 25 oktober
Messe85 ¤31- 35 ¤ UD rond 30 oktober
kerstcadeautje ¤- ¤ UD rond 30 oktober
Fritzzzz ¤ 28-30 ¤ UD 10 dec
Phlee ¤27-29 ¤ UD 19 jan'18
Babbes ¤33- 32 ¤
UD 3 feb '18
Graag dikgedrukt aangeven als er wijzigingen moeten plaatsvinden.
Vanessakusje1987 ¤30-42 ¤ NOD 16 maart
tZonnetje ¤31-32 ¤ :
Maisnon ¤ ¤ NOD
Dorien_85 ¤ 31-32 ¤ :
Kancamagus , cheese-cake & saar , ik heb jullie uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet meeschrijven. Voel je vrij om weer aan te sluiten
De zwangeren
Lilianw1988 ¤ 28-32 ¤¤ UD 22 juni
MissFields ¤ 30-35 ¤¤ UD 23 Juni
Mupje ¤ 30-32 ¤¤ UD 14 juli
Patsy84 ¤ 32 - 30 ¤ ¤ UD 31 juli
Lavendel_Madelief ¤32-36 ¤
Pistache91 ¤ 25-27 ¤ UD 7 augustus
Mennes_ ¤ 26-27 ¤ UD 5 augustus ¤
Tamara_92 ¤24-25 ¤ UD 10 augustus
Cupcake1988 ¤ 28-28 ¤ UD 22 augustus
Kans ¤ 29-?? ¤ UD rond 25 oktober
Messe85 ¤31- 35 ¤ UD rond 30 oktober
kerstcadeautje ¤- ¤ UD rond 30 oktober
Fritzzzz ¤ 28-30 ¤ UD 10 dec
Phlee ¤27-29 ¤ UD 19 jan'18
Babbes ¤33- 32 ¤
Graag dikgedrukt aangeven als er wijzigingen moeten plaatsvinden.
anoniem_641ff34e34fa4 wijzigde dit bericht op 22-06-2017 14:00
8.83% gewijzigd
maandag 24 oktober 2016 om 13:14
Cupcake grijp em
Missfields spannend zeg maar ook ik denk dat het nieuwe zwangerschap is..ik heb lang hcg in mn bloed gehad (6 wkn) maar ei groeide al bij hcg waarde van 19..
Vanes ik kan mijn nod pas zeggen na eisprong vandaar dat ie nog op oude staat.. Volgens mijn persoonlijke statistieken komt mn ei het weekend en is mn nod 12 nov
Mupje het blijft lastig om niet overal op te letten dat zal elke maand zo zijn!
Ik had alleen afgelopen maand echt sterk het gevoel dat het niet zo was..
Ik ga iig duimen voor je meid
Missfields spannend zeg maar ook ik denk dat het nieuwe zwangerschap is..ik heb lang hcg in mn bloed gehad (6 wkn) maar ei groeide al bij hcg waarde van 19..
Vanes ik kan mijn nod pas zeggen na eisprong vandaar dat ie nog op oude staat.. Volgens mijn persoonlijke statistieken komt mn ei het weekend en is mn nod 12 nov
Mupje het blijft lastig om niet overal op te letten dat zal elke maand zo zijn!
Ik had alleen afgelopen maand echt sterk het gevoel dat het niet zo was..
Ik ga iig duimen voor je meid
maandag 24 oktober 2016 om 15:11
Mijn nod is trouwens zaterdag ipv vrijdag! Ik voel af en toe wel steekjes en een warm gevoel daar?? De vorige keer had ik een week voor nod last van mijn darmen (diarree) en teste toen positief op nod, ik had dat nu weer .. Dit kan natuurlijk toeval zijn, maar dat hoop ik niet haha ook al wil ik ook niet te veel gaan hopen nu..
maandag 24 oktober 2016 om 16:21
Oké vanaf nu ga ik minder positief zijn. Al sinds vanochtend weer die stomme bruine afscheiding. Kijk het is geen vers bloed, dus ik weet dat het er gewoon uit moet. Nog geen 5 dagen geleden verloor ik enorm veel bloed met dat weefsel. Ongetwijfeld zat er toen nog veel bloed in wat er gewoon uit moet. Maar ik wil gewoon dat het stopt!
maandag 24 oktober 2016 om 19:01
Fritzz nog even geduld, het kan erger. Ik zat op vakantie tijdens mijn miskraam en heb de heel vakantie bruinverlies gehad en mocht dus niet zwemmen of in het bubbelbad..
Hier net een ovulatietest gedaan maar die is niet zo duidelijk als die van gisteravond. Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Heb alleen zaterdag helder rekbaar slijm gehad. Normaal heb ik dat twee dagen.. Zou m'n eisprong nog komen of zou die versneld afgelopen weekend zijn geweest? Vorige keer was mijn cyclus 35 dagen dus dan zou mijn eisprong nu zaterdag zijn. Maar heb al wel symptomen gehad die erop lijken
Hier net een ovulatietest gedaan maar die is niet zo duidelijk als die van gisteravond. Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Heb alleen zaterdag helder rekbaar slijm gehad. Normaal heb ik dat twee dagen.. Zou m'n eisprong nog komen of zou die versneld afgelopen weekend zijn geweest? Vorige keer was mijn cyclus 35 dagen dus dan zou mijn eisprong nu zaterdag zijn. Maar heb al wel symptomen gehad die erop lijken
maandag 24 oktober 2016 om 19:21
Balen cupcake! Wie weet komt ie nog. Of reageert je test nog op het HCG.
Fritzzzz bloedverlies is nooit leuk. hoop voor je dat het snel weer stopt.
Tamara jou NOD is bijna! Hoe voel je je?
Hier inmiddels knallende koppijn. Wat ik normaal nooit heb.. dus ben heel erg benieuwd. Zou heel goed kunnen dat het bij mijn verkoudheid hoort. Was er afgelopen weekeinde bijna vanaf en is nu weer kei en keihard teruggekomen. Vandaag wel heel de dag een drukkend gevoel en krampjes gehad in de buurt van baarmoeder, en mn borsten spelen wat op. Maar dat doen ze dan wel weer iedere maand ..
Wordt nog een lange 1,5 week!!
Fritzzzz bloedverlies is nooit leuk. hoop voor je dat het snel weer stopt.
Tamara jou NOD is bijna! Hoe voel je je?
Hier inmiddels knallende koppijn. Wat ik normaal nooit heb.. dus ben heel erg benieuwd. Zou heel goed kunnen dat het bij mijn verkoudheid hoort. Was er afgelopen weekeinde bijna vanaf en is nu weer kei en keihard teruggekomen. Vandaag wel heel de dag een drukkend gevoel en krampjes gehad in de buurt van baarmoeder, en mn borsten spelen wat op. Maar dat doen ze dan wel weer iedere maand ..
Wordt nog een lange 1,5 week!!
dinsdag 25 oktober 2016 om 08:00
Mupje123: de test van gister was weer een beetje lichter.. ik heb nooit echt een knaller test gehad vorige keer nu ook niet maar nu twijfel ik of mijn eisprong al is geweest of niet... ik heb nu al zoveel symptomen dat ik er helemaal gek van wordt! Kan niet eens eigenlijk tenzij de hormonen van de mk daarin een versnelling geven. Hcg test gister was helemaal wit dus dat is eruit. Mijn symptomen:
Zondag meest duidelijke test maar nog niet heel duidelijk in vergelijking met de vorige keer was deze veel lichter.
Zondag wel rekbaar slijm gehad (vorige keer had ik dat twee dagen nu 1 dag).
Gisterochtend had ik het warm, vorige keer ook gehad in de week na de eisprong.
Gister diarree gehad, vorige keer ook gehad in de week na de eisprong.
Super opgeblazen buik, vorige keer ook.
Normaal eet ik twee broodjes bij ontbijt, nu krijg ik er maar 1 op, vorige keer ook zo.
Mijn zij is helemaal hard en dik geworden, vorige keer ook!!!
Voelde me gister in de douche echt heel erg zwanger, echt dat gevoel aan mijn baarmoeder was weer terug. Gister de hele dag een gevoelige baarmoeder gehad.
Pff wordt echt gek. Die symptomen daar zou het nu nog veel te vroeg voor zijn maar ik voel ze wel. Zou het zo graag loslaten maar ik wil m'n eisprong echt niet missen. Ik test deze week nog even door denk ik. Ik test wel in de avond nu na het werk want deze week een drukke week helaas.
Zondag meest duidelijke test maar nog niet heel duidelijk in vergelijking met de vorige keer was deze veel lichter.
Zondag wel rekbaar slijm gehad (vorige keer had ik dat twee dagen nu 1 dag).
Gisterochtend had ik het warm, vorige keer ook gehad in de week na de eisprong.
Gister diarree gehad, vorige keer ook gehad in de week na de eisprong.
Super opgeblazen buik, vorige keer ook.
Normaal eet ik twee broodjes bij ontbijt, nu krijg ik er maar 1 op, vorige keer ook zo.
Mijn zij is helemaal hard en dik geworden, vorige keer ook!!!
Voelde me gister in de douche echt heel erg zwanger, echt dat gevoel aan mijn baarmoeder was weer terug. Gister de hele dag een gevoelige baarmoeder gehad.
Pff wordt echt gek. Die symptomen daar zou het nu nog veel te vroeg voor zijn maar ik voel ze wel. Zou het zo graag loslaten maar ik wil m'n eisprong echt niet missen. Ik test deze week nog even door denk ik. Ik test wel in de avond nu na het werk want deze week een drukke week helaas.
dinsdag 25 oktober 2016 om 08:32
He meiden, ik kom even een beetje uithuilen hier. Ik zit verschrikkelijk in de stress, sinds gisteravond doen mijn borsten helemaal geen zeer meer. Bij de vorige mk was dat ook zo en begon 2 dagen later het bloedverlies. Mijn vriend zit nog altijd in het buitenland (nog 9 dagen te gaan) en ik wil hem nu niet mede-ongerust maken... maar ik loop mezelf dus helemaal op te vreten
Eigenlijk precies hetzelfde berichtje als van Lilian laatst, zorgen zorgen zorgen en geen seconde blijheid. En ik ben zo bang om naar de wc te gaan elke keer. Ik voel me gewoon zo machteloos, kan helemaal niks doen, geen VK bellen of echo, niks, er is waarschijnlijk toch niks over te zeggen....
Dit is ook de reden dat ik amper schrijf, ik wou dat ik lekker kon stuiteren maar zit alleen te piekeren. Ik lees jullie wel meiden!! Al jullie opstekers over HCG-spiegels na een mk... ik denk dat ik wel echt zwanger ben, maar dat er een nieuwe mk aan zit te komen....
Daarom toch even vraag aan de dames die meerdere keren zwanger zijn geweest: waren je symptomen elke keer hetzelfde? Altijd zere borsten of last van buik ofzo? Of verschilde het per zwangerschap? Ik probeer iets te bedenken om mezelf een beetje gerust te stellen
Loes ik had vorige keer wel een controle-echo na de mk laten doen, alles was netjes weg gelukkig.
Fritzzzz hoop voor jou dat het bloedverlies snel stopt, gelukkig is het wel allemaal oud maar het is wel gewoon heel klote!
Dames op het wachtbankje, duimen dat de eisprong op het goede moment was en dat jullie timing daar goed op aansloot! Altijd spannende periode waar je nu in zit... hopelijk snel goed nieuws!
Patsy, wat een eikel die arts van jou... kan me je frustratie goed voorstellen! En dan die test 'als je het per se wilt', niet echt een serieuze houding zeg. Goed dat je voet bij stuk hebt gehouden!
Eigenlijk precies hetzelfde berichtje als van Lilian laatst, zorgen zorgen zorgen en geen seconde blijheid. En ik ben zo bang om naar de wc te gaan elke keer. Ik voel me gewoon zo machteloos, kan helemaal niks doen, geen VK bellen of echo, niks, er is waarschijnlijk toch niks over te zeggen....
Dit is ook de reden dat ik amper schrijf, ik wou dat ik lekker kon stuiteren maar zit alleen te piekeren. Ik lees jullie wel meiden!! Al jullie opstekers over HCG-spiegels na een mk... ik denk dat ik wel echt zwanger ben, maar dat er een nieuwe mk aan zit te komen....
Daarom toch even vraag aan de dames die meerdere keren zwanger zijn geweest: waren je symptomen elke keer hetzelfde? Altijd zere borsten of last van buik ofzo? Of verschilde het per zwangerschap? Ik probeer iets te bedenken om mezelf een beetje gerust te stellen
Loes ik had vorige keer wel een controle-echo na de mk laten doen, alles was netjes weg gelukkig.
Fritzzzz hoop voor jou dat het bloedverlies snel stopt, gelukkig is het wel allemaal oud maar het is wel gewoon heel klote!
Dames op het wachtbankje, duimen dat de eisprong op het goede moment was en dat jullie timing daar goed op aansloot! Altijd spannende periode waar je nu in zit... hopelijk snel goed nieuws!
Patsy, wat een eikel die arts van jou... kan me je frustratie goed voorstellen! En dan die test 'als je het per se wilt', niet echt een serieuze houding zeg. Goed dat je voet bij stuk hebt gehouden!
dinsdag 25 oktober 2016 om 09:22
dinsdag 25 oktober 2016 om 09:35
missfields wat een kutgevoel, en ik begrijp het helemaal! Ik had bij mijn eerste zwangerschap nonstop hele pijnlijke borsten, bij de tweede maar 1 dagje. En mn best friend bij haar tweede ook niks en eerste veel (en die kwam er goed gezond uit na 9 maanden).
Zoek veel afleiding, verder helpt denk ik niks je helaas:(
Zoek veel afleiding, verder helpt denk ik niks je helaas:(
dinsdag 25 oktober 2016 om 09:50
Missfields daar kan ik je helaas geen antwoord op geven. Wil je wel eveen een hele dikke knuffel geven.
Zelf niet in jou situatie gezeten, maar kan me het heel goed voorstellen wat er allemaal door je heen moet gaan.
Cupcake hoop dat je snel duidelijlheid hebt!
Hier gister heel de dag griepverschijnselen.
Werd vanmorgen weer bijna helemaal beter wakker. Uitgaande van een 26 dagen cylcus had ongeveer gister de innesteling plaats kunnen vinden. Gister ook veel krampjes hehad en een drukkend gevoel rond baarmoeder. Was zelf erg kribbig .. nu alleen nog die druk aanwezig. En sinds gister dus ook van die onwijw vervelende lage rugpijn.. maar dit kan ook weer komen omdat ik verkeerd heb getild op mijn werk.. vind het wat vreemd dat dit allemaal tegelijk komt.Ga eventjes nergens van uit maar hoop het stiekem wel heel erg!! Stond vanmorgen ook kokhalzend een beetje te rommelen in huis..
Zelf niet in jou situatie gezeten, maar kan me het heel goed voorstellen wat er allemaal door je heen moet gaan.
Cupcake hoop dat je snel duidelijlheid hebt!
Hier gister heel de dag griepverschijnselen.
Werd vanmorgen weer bijna helemaal beter wakker. Uitgaande van een 26 dagen cylcus had ongeveer gister de innesteling plaats kunnen vinden. Gister ook veel krampjes hehad en een drukkend gevoel rond baarmoeder. Was zelf erg kribbig .. nu alleen nog die druk aanwezig. En sinds gister dus ook van die onwijw vervelende lage rugpijn.. maar dit kan ook weer komen omdat ik verkeerd heb getild op mijn werk.. vind het wat vreemd dat dit allemaal tegelijk komt.Ga eventjes nergens van uit maar hoop het stiekem wel heel erg!! Stond vanmorgen ook kokhalzend een beetje te rommelen in huis..
dinsdag 25 oktober 2016 om 10:07
Ooh missfields ik herken je gevoel helemaal! Je denkt echt bijna van wilde ik dit zo graag? Die positieve test? De zorgen nemen alleen maar toe ..
Maar bij mij was de zwangerschap nu ook heel anders als bij de eerste. Bij de eerste had ik al heel snel dat mijn borsten gingen groeien. Nu heeft dat wel even een paar weken langer geduurd bijvoorbeeld. Ik stond dus deze zwangerschap iedere keer te meten of bh nog paste terwijl het nu toch echt goed is...
Hoop voor je dat je het enigszins los kunt laten zodat je een beetje rust hebt! Het vreet echt energie die onzekerheid!
Maar bij mij was de zwangerschap nu ook heel anders als bij de eerste. Bij de eerste had ik al heel snel dat mijn borsten gingen groeien. Nu heeft dat wel even een paar weken langer geduurd bijvoorbeeld. Ik stond dus deze zwangerschap iedere keer te meten of bh nog paste terwijl het nu toch echt goed is...
Hoop voor je dat je het enigszins los kunt laten zodat je een beetje rust hebt! Het vreet echt energie die onzekerheid!
dinsdag 25 oktober 2016 om 12:12
Missfields : mijn symptomen zijn ook anders dan de eerste keer. Toen had ik echt gevoelige borsten, nu niet. Nu zijn alleen mn tepels een beetje gevoelig (:$) en heb ik last van mn darmen en ben ik erg hormonaal (korter lontje). Laatste twee had ik vorige keer niet.. elke zwangerschap is verschillend dus ik verwacht de symptomen ook.. Ik snap je angst bij mijn mk stopte achteraf mijn symptomen ook bij 9 weken. Ik hoop voor je dat je zwanger blijft! Ik weer dat het moeilijk is, want ik ben nog steeds onzeker, maar probeer positief te blijven.. sterkte meid!
dinsdag 25 oktober 2016 om 14:10
Cupcake, het klinkt wel helemaal hetzelfde al je symptomen.. ik zou inderdaad voor de zekerheid nog even doortesten en gewoon lekker veel gezellig maken samen
Welke testen gebruik je? Ik heb voordat ik zwanger werd van mijn zoontje 1x de testen van clearblue gebruikt en geen enkele dag positief getest en toch zwanger geworden die maand.. nu gebruik ik de extra gevoelige van sensitest en is het echt heel duidelijk waar te nemen. Misschien dat dat nog zou schelen?
MissFields, wat vervelend voor je meis maar kan me je gevoel zo erg voorstellen! Had je veel last van je borsten?
De symptomen kunnen wel echt iedere keer verschillen en ook wanneer de symptomen opspelen... hele dikke en hoop echt heel erg dat het goed blijft gaan.
Ohh Mennes, wat spannend he! Ik doe helemaal met je mee hoor! Heb ook de hele tijd steken in mijn borsten en lage rugpijn begint ook en ook gekke krampjes in baarmoeder, menstruatieachtige krampen zoals ik die gisteren had zijn nu wel weer weg.. zooo spannend! Heb je al een idee wanneer je wilt gaan testen?
Welke testen gebruik je? Ik heb voordat ik zwanger werd van mijn zoontje 1x de testen van clearblue gebruikt en geen enkele dag positief getest en toch zwanger geworden die maand.. nu gebruik ik de extra gevoelige van sensitest en is het echt heel duidelijk waar te nemen. Misschien dat dat nog zou schelen?
MissFields, wat vervelend voor je meis maar kan me je gevoel zo erg voorstellen! Had je veel last van je borsten?
De symptomen kunnen wel echt iedere keer verschillen en ook wanneer de symptomen opspelen... hele dikke en hoop echt heel erg dat het goed blijft gaan.
Ohh Mennes, wat spannend he! Ik doe helemaal met je mee hoor! Heb ook de hele tijd steken in mijn borsten en lage rugpijn begint ook en ook gekke krampjes in baarmoeder, menstruatieachtige krampen zoals ik die gisteren had zijn nu wel weer weg.. zooo spannend! Heb je al een idee wanneer je wilt gaan testen?
dinsdag 25 oktober 2016 om 14:25
Ik probeer mijn 1e NOD dag af te wachten haha als mijn cyclus deze maand 26 dagen is zou ik 1 nov ongesteld moeten worden en anders de 3e. Mocht ik de 1e niet ongesteld worden dan test ik denk de 2e
Dan ben ik of 1 dag overtijd , of 1 dag voor NOD.
Waren bij mij niet zo zeer menstruatie krampjes maar meer een soort vervelende druk heel de tijd. Afgewisseld met wel wat pijnlijkere steken. Die steken heb ik vandaag nog niet gevoeld. Maar die druk blijft wel heel de tijd aanwezig.
Gister op mijn werk beweerde een van mijm clienten aan me te zien dat ik zwanger ben.
De hond die nooit interesse heeft in mij of mijn collegas begon me ineens helemaal te besnuffelen en ik stond te "mekkeren" dat het zo warm was, en ik heb meerdere hele kleine puistjes in mijn gezicht..
Ik zei haar dat ik t heel hard hoop maar dat il echt pas eind volgende week meer duidelijkheid heb haha
Zou ze gelijk hebben
Dan ben ik of 1 dag overtijd , of 1 dag voor NOD.
Waren bij mij niet zo zeer menstruatie krampjes maar meer een soort vervelende druk heel de tijd. Afgewisseld met wel wat pijnlijkere steken. Die steken heb ik vandaag nog niet gevoeld. Maar die druk blijft wel heel de tijd aanwezig.
Gister op mijn werk beweerde een van mijm clienten aan me te zien dat ik zwanger ben.
De hond die nooit interesse heeft in mij of mijn collegas begon me ineens helemaal te besnuffelen en ik stond te "mekkeren" dat het zo warm was, en ik heb meerdere hele kleine puistjes in mijn gezicht..
Ik zei haar dat ik t heel hard hoop maar dat il echt pas eind volgende week meer duidelijkheid heb haha
Zou ze gelijk hebben
dinsdag 25 oktober 2016 om 17:15
Mennes spannend zeg!! Zo herkenbaar je wilt zo graag en snel duidelijkheid. Ik word gek van mijn symptomen voel me echt precies hetzelfde als toen ik zwanger was. Ben alleen bang dat het niet zo is want ja stel ik heb zondag mijn eisprong gehad dan is dit wel heel snel allemaal! En ik weet nog niet eens zeker of ik wel mijn eisprong heb gehad.
Ga nu naar huis moet echt erg plassen dus thuis meteen testen nogeens
Ga nu naar huis moet echt erg plassen dus thuis meteen testen nogeens
dinsdag 25 oktober 2016 om 19:11
dinsdag 25 oktober 2016 om 20:01
Haha mupje ja er is geen pijl op te trekken!! Wordt er een beetje gefrustreerd van. De test blijft hangen dus hij geeft geen streep aan, is kapot. Als ik hem tegen het licht houd dan zie ik een duidelijke streep. Had net ook een flinke sliert slijm aan m'n papier hangen dus het zit er echt wel aan te komen..! Jammer dat deze test faalt. We gaan iig dalijk even seksen en dan morgen nog eens testen. Baal echt ervan! Heb echt een verkeerd doosje gekocht, meerdere testen heb ik al moeten weggooien omdat ze het niet goed doen. Heb ik de vorige keer helemaal geen last van gehad. Ik gebruik de testen van de action. Aan m'n symptomen zou ik over twee dagen denk ik m'n eisprong hebben maar we gaan nu gewoon elke avond seks hebben denk ik.
Baal wel want vorige keer was midden in de vakantie en kon ik fijn elke dag rond 11 uur thuis testen, nu kan het pas na het werk als ik thuis ben meestal pas om 19.30. Voor mijn gevoel reageren de testen niet zo goed op het late tijdstip, denk dat mijn urine toch niet zo goed is als in de ochtend. Toen kon ik ook goed erop letten 2 uur niet drinken enzo en dat ging super goed. Proberen er maar iets van te maken haha haha.
Heb jij je eisprong al gevonden? Misschien een volgende keer dat ik ook die van sensitest pak want ben nu echt niet tevreden over die van action.
Hoe gaat het bij de rest?
@missfields: ben je de dag een beetje doorgekomen .
Baal wel want vorige keer was midden in de vakantie en kon ik fijn elke dag rond 11 uur thuis testen, nu kan het pas na het werk als ik thuis ben meestal pas om 19.30. Voor mijn gevoel reageren de testen niet zo goed op het late tijdstip, denk dat mijn urine toch niet zo goed is als in de ochtend. Toen kon ik ook goed erop letten 2 uur niet drinken enzo en dat ging super goed. Proberen er maar iets van te maken haha haha.
Heb jij je eisprong al gevonden? Misschien een volgende keer dat ik ook die van sensitest pak want ben nu echt niet tevreden over die van action.
Hoe gaat het bij de rest?
@missfields: ben je de dag een beetje doorgekomen .
dinsdag 25 oktober 2016 om 21:15
Miss fields, vervelend die onzekerheid.. Ik kan je helaas geen antwoord geven.. Ik hoop echt dat het allemaal goed gaat!
Mennes, zit nu 4 dagen voor nod en ik voel van alles! Sinds gister rommelt het de hele tijd bij mijn baarmoeder, mijn onderbuik is super gevoelig, vooral als ik het aanraak of er tegen aandruk.. En ook alsof het heel veel plopjes achter elkaar zijn steeds (dat herken ik ook van de vorige keer). Deze symptomen + rommelende darmen van afgelopen weekend maken me veel te optimistisch en dat wil ik juist niet om teleurstellingen te voorkomen.. Mijn geduld begint wel een beetje op te raken hihi en hoe gaat het bij jou?
Mennes, zit nu 4 dagen voor nod en ik voel van alles! Sinds gister rommelt het de hele tijd bij mijn baarmoeder, mijn onderbuik is super gevoelig, vooral als ik het aanraak of er tegen aandruk.. En ook alsof het heel veel plopjes achter elkaar zijn steeds (dat herken ik ook van de vorige keer). Deze symptomen + rommelende darmen van afgelopen weekend maken me veel te optimistisch en dat wil ik juist niet om teleurstellingen te voorkomen.. Mijn geduld begint wel een beetje op te raken hihi en hoe gaat het bij jou?
dinsdag 25 oktober 2016 om 21:29
Tamara wat spannend zeg!! Klinkt wel positief je signalen.. Hoe hou je het uit haha geen test gedaan nog?
Cupcake bij mij werken ovutesten het beste als ik rond 3 uur smiddags test..
Herfst/ winter is je eisprong smiddags/savonds zeggen ze en in de zomer vaak snachts..
Mss hebben meiden wat aan deze info
Ik lichte streep op ovutest en vruchtbaar slijm dus indicatie dat ei het weekend komt klopt wel denk! Zo spannend om er weer mee bezig te zijn!
Was de eerste keer in 3 maanden zwanger en hoop zo dat het nu ook niet lang gaat duren...
Maar las dat 80% na mk weer zwanger is in 4 mnd.
Probeer me daar een beetje aan vast te houden
Cupcake bij mij werken ovutesten het beste als ik rond 3 uur smiddags test..
Herfst/ winter is je eisprong smiddags/savonds zeggen ze en in de zomer vaak snachts..
Mss hebben meiden wat aan deze info
Ik lichte streep op ovutest en vruchtbaar slijm dus indicatie dat ei het weekend komt klopt wel denk! Zo spannend om er weer mee bezig te zijn!
Was de eerste keer in 3 maanden zwanger en hoop zo dat het nu ook niet lang gaat duren...
Maar las dat 80% na mk weer zwanger is in 4 mnd.
Probeer me daar een beetje aan vast te houden