Moderator Relaties
maandag 26 mei 2008 om 20:06
Lieve forummers,
vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!
Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Forum ze!
Groeten, Angel 5
vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!
Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Forum ze!
Groeten, Angel 5
vrijdag 28 november 2008 om 12:01
Tja Lonki als jij net zo vaak op het forum was als ik dan had je de hele discussie kunnen volgen. Maar ja jij hebt natuurlijk wel een sociaal leven en ikke niet. Nadeel is dat als je zoveel op het forum bent je verleid word om te reageren, waar je later dan weer spijt van hebt
Dank je wel voor het verwijderen van het topic Engeltje
Dank je wel voor het verwijderen van het topic Engeltje
zondag 7 december 2008 om 23:07
Hoi Vief, in de FAQ staat dit:
Ik heb spijt van mijn discussie, kan deze verwijderd worden?
De moderators verwijderen alleen discussies over een persoonlijk onderwerp. Wanneer je een discussie wilt laten verwijderen hebben wij de volgende gegevens nodig:
- gebruikersnaam en inlog e-mailadres
- de exacte naam van de discussie
- binnen welke pijler de discussie staat
- op welke datum en tijd je deze discussie geplaatst hebt
Dan wordt toch niet alles op verzoek verwijderd?
Ik heb spijt van mijn discussie, kan deze verwijderd worden?
De moderators verwijderen alleen discussies over een persoonlijk onderwerp. Wanneer je een discussie wilt laten verwijderen hebben wij de volgende gegevens nodig:
- gebruikersnaam en inlog e-mailadres
- de exacte naam van de discussie
- binnen welke pijler de discussie staat
- op welke datum en tijd je deze discussie geplaatst hebt
Dan wordt toch niet alles op verzoek verwijderd?
zondag 7 december 2008 om 23:28
quote:SanneW schreef op 15 september 2008 @ 14:31:
[...]
Hi Capibara,
Wettelijk ben je als websitebeheerder verplicht op verzoek berichten te verwijderen die 'persoonsgegevens' bevatten.
Nu is dit een behoorlijk breed begrip, variërend van naam, woonplaats tot geboortedatum. Aangezien dit slecht controleerbaar is én wij de privacy van onze forummers bovendien héél belangrijk vinden, hebben we besloten ons te conformeren aan de op 11 december 2007 gepubliceerde "Richtsnoeren Publicatie van persoonsgegevens op internet" van het college bescherming persoonsgegevens.
Meer informatie hierover kun je vinden op de website: mijnprivacy.nl
Met vriendelijke groet,
Sanne WalvischHier nog maar eens.
[...]
Hi Capibara,
Wettelijk ben je als websitebeheerder verplicht op verzoek berichten te verwijderen die 'persoonsgegevens' bevatten.
Nu is dit een behoorlijk breed begrip, variërend van naam, woonplaats tot geboortedatum. Aangezien dit slecht controleerbaar is én wij de privacy van onze forummers bovendien héél belangrijk vinden, hebben we besloten ons te conformeren aan de op 11 december 2007 gepubliceerde "Richtsnoeren Publicatie van persoonsgegevens op internet" van het college bescherming persoonsgegevens.
Meer informatie hierover kun je vinden op de website: mijnprivacy.nl
Met vriendelijke groet,
Sanne WalvischHier nog maar eens.

vrijdag 12 december 2008 om 22:07
Ik heb een vraagje voor je viva angel.
Ik schrijf/lees mee bij het topic marokkaanse man met nlse partner. alleen de laatste tijd heb ik weinig tijd om het bij te houden omdat er heel veel geschreven word.
Bestaat er een mogelijkheid om bepaalde data te selecteren zodat ik het in word kan zetten, uitprinten en zo bv tijdens treinreis kan lezen? En hoe moet ik dat dan precies doen?
Dat zou echt een uitkomst zijn.....
Alvast bedankt
Ik schrijf/lees mee bij het topic marokkaanse man met nlse partner. alleen de laatste tijd heb ik weinig tijd om het bij te houden omdat er heel veel geschreven word.
Bestaat er een mogelijkheid om bepaalde data te selecteren zodat ik het in word kan zetten, uitprinten en zo bv tijdens treinreis kan lezen? En hoe moet ik dat dan precies doen?
Dat zou echt een uitkomst zijn.....
Alvast bedankt