Meest irritante reclame - DEEL 2

zaterdag 29 oktober 2016 om 20:04
Geen reclame maar ik erger me dood aan de trailer van All you need is love, waarin Robert ten Brink singles aanpraat dat ze zielig zijn als ze met Kerst lekker nergens naartoe hoeven. "Want niemand mag met Kerst alleen zijn". Mogen ze dat lekker zelf uitmaken, meneer Ten Brink!!
Ik vind hier dingen van.

zondag 30 oktober 2016 om 15:52
quote:Sabeltandcavia schreef op 29 oktober 2016 @ 20:04:
Geen reclame maar ik erger me dood aan de trailer van All you need is love, waarin Robert ten Brink singles aanpraat dat ze zielig zijn als ze met Kerst lekker nergens naartoe hoeven. "Want niemand mag met Kerst alleen zijn". Mogen ze dat lekker zelf uitmaken, meneer Ten Brink!! Ja hier nog 1.. Vreselijk die trailer. Ik heb sowieso al helemaal geen zin in kerst dit jaar dus zodra ik die trailer zie zap ik even verder. Lijkt wel of dat kerstgedoe steeds vroeger komt, bah.
Geen reclame maar ik erger me dood aan de trailer van All you need is love, waarin Robert ten Brink singles aanpraat dat ze zielig zijn als ze met Kerst lekker nergens naartoe hoeven. "Want niemand mag met Kerst alleen zijn". Mogen ze dat lekker zelf uitmaken, meneer Ten Brink!! Ja hier nog 1.. Vreselijk die trailer. Ik heb sowieso al helemaal geen zin in kerst dit jaar dus zodra ik die trailer zie zap ik even verder. Lijkt wel of dat kerstgedoe steeds vroeger komt, bah.
zondag 30 oktober 2016 om 17:47
zondag 30 oktober 2016 om 18:00
quote:Sabeltandcavia schreef op 29 oktober 2016 @ 20:04:
Geen reclame maar ik erger me dood aan de trailer van All you need is love, waarin Robert ten Brink singles aanpraat dat ze zielig zijn als ze met Kerst lekker nergens naartoe hoeven. "Want niemand mag met Kerst alleen zijn". Mogen ze dat lekker zelf uitmaken, meneer Ten Brink!! O ja de normale zondagen van het jaar mag je best alleen zijn, daar doet niemand moeilijk over. Maar ja december is zo'n leuke maand voor de zieligheidsindustrie he. Willen alle zielige mensen zich melden, leuk voor de kijkcijfers en wij voelen ons er zo goed bij
Geen reclame maar ik erger me dood aan de trailer van All you need is love, waarin Robert ten Brink singles aanpraat dat ze zielig zijn als ze met Kerst lekker nergens naartoe hoeven. "Want niemand mag met Kerst alleen zijn". Mogen ze dat lekker zelf uitmaken, meneer Ten Brink!! O ja de normale zondagen van het jaar mag je best alleen zijn, daar doet niemand moeilijk over. Maar ja december is zo'n leuke maand voor de zieligheidsindustrie he. Willen alle zielige mensen zich melden, leuk voor de kijkcijfers en wij voelen ons er zo goed bij
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

woensdag 2 november 2016 om 13:18
woensdag 2 november 2016 om 13:20
donderdag 3 november 2016 om 10:36
donderdag 3 november 2016 om 10:46

woensdag 9 november 2016 om 16:15
De nieuwe van Ariel, zo'n groep mensen die synchroon de was aan doen is en vervolgens het vloeibare wasmiddel zwaar morst. Mensen die niet kunnen doseren zonder ernstig te morsen, hebben niets aan die handig tabachtige dingen, die knijpen ze waarschijnlijk gewoon kapot. En dat dansje aan het eind.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.