Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

Ik had een uitsmijtertosti.

Of een croque madame.
Goed nieuws Takkie!

Ik heb het gevoel dat ik iets vergeten heb, maar ik weet niet wat.
Ik geloof dat een of andere grapjas heeft besloten om mijn woning op een airbnb site voor insecten te zetten. Fruitvliegjes, wormen, gisteren een (frui)wesp en nu net bromde er dikke kever om mijn hoofd. Maf gedoe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 02 november 2016 @ 13:21:

Hier spuit elf weer: wat is nou weer een travelcache? Ik geloof dat ik soms het contact met de werkelijkheid kwijtraak. Nou het is een ding wat wij ergens zouden moeten verstoppen en dan staan de coördinaten ergens en iemand vind dat ding en legt het ergens anders etc. Maar we doen het toch niet. Hebben geen buitenland internet bundel en geen gps ontvanger en om dat a la minute te gaan regelen heb ik nu geen zin in.
Dolfje, hele fijne vakantie morgen!!!
Thanks! We zijn zo goed als klaar. Morgen nog de handbagage na mijn werk inpakken en dan koken en eten douchen en zodra we klaar zijn gaan we op pad.
quote:MissMillicent schreef op 02 november 2016 @ 20:33:

Ik geloof dat een of andere grapjas heeft besloten om mijn woning op een airbnb site voor insecten te zetten. Fruitvliegjes, wormen, gisteren een (frui)wesp en nu net bromde er dikke kever om mijn hoofd. Maf gedoe.

Getver zeg je krijgt steeds meer beesten

Heb je al een idee waar ze wegkomen behalve uit die noten?
quote:barbaracartland schreef op 02 november 2016 @ 19:51:

Ik heb het gevoel dat ik iets vergeten heb, maar ik weet niet wat.Afwassen?
quote:MissMillicent schreef op 02 november 2016 @ 20:33:

Werkt mijn tip niet?

Ik verwachtte toch een waar kerkhof
quote:barbaracartland schreef op 02 november 2016 @ 19:51:

Ik heb het gevoel dat ik iets vergeten heb, maar ik weet niet wat.

Dat.

Duh!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Goedemorgen.

Dolfje, goede reis en een fijne vakantie.

Mijn kever is een wants ben ik achter gekomen. Fijn, google.

Fijne dag iedereen.
Goedemorgen allemaal.

Millie, wat ga je doen met je wants? Wel gezellig een huisdier
Goedemorgen. Te vroeg wakker helaas. Straks kijken of ik kan inchecken voor alle vluchten..
quote:Elfje112 schreef op 03 november 2016 @ 07:00:

Goedemorgen allemaal.

Millie, wat ga je doen met je wants? Wel gezellig een huisdier

Ik ga die wants met rust laten. Hij zal vanzelf wel doodgaan of weer naar buiten vliegen ofzo. Ze kunnen geen kwaad gelukkig. Enne......huisdier? Geef mij maar een hond, die vind ik liever!

quote:MissMillicent schreef op 03 november 2016 @ 07:44:

[...]

Ik ga die wants met rust laten. Hij zal vanzelf wel doodgaan of weer naar buiten vliegen ofzo. Ze kunnen geen kwaad gelukkig. Enne......huisdier? Geef mij maar een hond, die vind ik liever!

[afbeelding]

Ik vond net mijn droomhuis op funda, helaas alleen een heel klein beetje veels te duur
Hoi

Morgen vertrek ik voor een weekendje weg met vriendinnen. Even helemaal niks. Behalve heen en weer lopen tussen de sauna en de wijn

Ik heb zoals altijd de neiging om het huis spik en span achter te laten. Geen idee waarom. Ervaring leert namelijk dat ik zondagavond toch weer een pokkezooi en een lichtelijk overspannen man zal aantreffen.
Goedemorgen Stammers!

De zon is er ook
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Elfje112 schreef op 03 november 2016 @ 08:34:

[...]

Ik vond net mijn droomhuis op funda, helaas alleen een heel klein beetje veels te duur Die droomhuizen ken ik ook. Heerlijk om op funda weg te dromen af en toe.
Yette, heel veel plezier. Lijkt me op een heel goed moment komen, dat uitje.

Blond, geniet je van je vrije week?

Hier schijnt de zon ook, als het lekker blijft ga ik vanmiddag een stuk lopen. Ben snotverkouden en wilde eigenlijk gaan sporten, maar dat lijkt me niet zo handig, hijg nu al genoeg
Als het maar geen bedwants is Millie!
Ha Brie, nee dat is het niet. Ik had een foto gemaakt en hij lijkt gelukkig niet op een bedwants. Anders zou ik hem meteen eruit hebben gezet!
Thanx Mill

Ik heb een dochter die rijk en succesvol wil worden. Afgelopen zaterdag zijn we naar de open dag op de UVA geweest en na afloop bedacht ik dat we wel even huizen konden kijken in Bussum. Dan weet ze waar ze het voor doet

En ja, dat werd kwijlen
quote:Oudblond schreef op 03 november 2016 @ 08:46:

Goedemorgen Stammers!

De zon is er ook Waar dan? Ik heb hem hard nodig, maar kan hem nergens vinden.
Dolfje, ik hoop dat je goed door de douane komt straks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven