Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
WB de Leeuw: Hij had me gemaild met een heel verhaal, heel gezellig allemaal, ik hem teruggemaild, toen hij weer, (bladiebla, wat een kletskous is die leeuw, wel grappige mails) en in die laatste stond onder meer dat ie me kwam halen met de bakfiets om samen carnaval te vieren. Die mail las ik gister laat met *kuch* nogal een lading alcohol in mijn nekje... en ik reageerde 'bakfiets, carnaval? No way, veel te druk!' Ik speel tijdens de carnaval namelijk in een bandje. En toen kreeg ik vanochtend vroeg een mailtje met 'Nou de groeten dan maar'.

Sja.
Hahaha je hebt al 3 volgelingen Xenia...uh 4 want ik denk dat Misspoez ook meedoet?
tuurlijk mis ik wel de aandacht enzo hoor, maar dat weegt niet op tegen de rust in mn hoofd en hart....
En ik wil ook bij de sekte. Doen we dan ook van die jurken en een bepaald kapsel?
Aaaah Misspoez vandaar dat DMJN hier niet is...die is zijn wonden aan het likken
We beseffen wel dat het niveau van dit forum dan daalt he, a la Prinses op de Erwt niveau, dus geen spannende dateverhalen meer...

ik zeur nu ook genoeg over preitaarten, zielige poezebeestjes, verloren liefdes etc., dus dat jullie wel weten wat wij elkaar en de rest aan gan doen...
haha en dan die reactie "nou de groeten dan maar"

geweldig..........

ohw ik doe NIET mee met de sekte
tja, ik vrees dat ik dan wel weer een rel ga ontketenen
die heeft ie al geprobeerd te likken bij Miranda :-)
Het is toch gezellig?

(Dat vind ik tenminste..)

Ben weer eens een film aan het kijken op filmnet..The Brave one..volgens mij erg aangrijpend
Miran je bent een relnicht
quote:Xenia66 schreef op 29 december 2008 @ 22:27:

We beseffen wel dat het niveau van dit forum dan daalt he, a la Prinses op de Erwt niveau, dus geen spannende dateverhalen meer...

ik zeur nu ook genoeg over preitaarten, zielige poezebeestjes, verloren liefdes etc., dus dat jullie wel weten wat wij elkaar en de rest aan gan doen...

Hahahahahhaa....Xenia jij bent zo grappig!

Nou ondanks dat we niet daten weet ik zeker dat we niet zinken tot nivo PODE...alsjeblieft zeg!! hahahahah
zeg dames, niet roddelen.......men leest graag mee hier.....

of daarom juist?
Miranda...als het wel zo is, dan bij deze...behoed ons ervoor en start een rel
quote:Miranda01 schreef op 29 december 2008 @ 22:33:

of daarom juist?
Miran heb jij nou contact met je GL? Misschien heb je er al over geschreven...sorry dat heb ik even gemist dan.
Volgens mij ken ik die Prinses op de erwt niet..

Lastig, film kijken en forummen
quote:Miranda01 schreef op 29 december 2008 @ 22:33:

of daarom juist?
ik ben geen relnicht !
je hoeft niet meteen dramatisch 3 maanden in te lassen he, je kunt ook rustig beginnen met een maandje bijv.

Een maandje niet iedere minuut je mail checken of Piet ut Hasselt je nog stalkt, of er toch een berichtje is van die mysterieuze wereldreiziger en daarna alleen frustraties..en bij elk geluidje van de speeddate toch even kijken of ie S is of N en of ie niet verder dan 300 km woont..speedate aangaan omdat je niet iedereen wilt afwijzen, je na 3 seconden al afvragen waarom je jezelf dit toch aandoet, toch nog wacht op de foto...je je dan realiseert dat je die 15 minuten beter had kunnen investeren in een belletje naar een vriendin.

Maar ja....dan is HIJ er. Iemand met wie de klik er na 3 seconden wel is, je met smart wacht op de foto...alleen nog meer blijdschap...en dan begint de spanning.

Poehee en dit is nog maar de predatefase....
quote:misspoez schreef op 29 december 2008 @ 22:37:

[...]

[afbeelding]
Zijn dit de sektejurken, Vleer?
Dat ik mij heb uitgeschreven op RP geeft mij al veel rust.. Altijd maar weer spieken wie er gereageerd heeft is gewoon verslavend.. En dan nog klein beetje teleurgesteld zijn ook wanneer er niemand of hele lelijke oude mannen hebben gereageerd.
Ja vind je ze niet enig Xenia ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven