Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Ikhierhuh schreef op 14 november 2016 @ 10:15:

Hats: we missen jou.Spreek voor jezelf
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 14 november 2016 @ 10:47:

[...]

Spreek voor jezelf
quote:Bugs_Bunny schreef op 14 november 2016 @ 08:12:

[...]

Of zijn hier zo vertrouwd met zichzelf dat ze kritiek alleen nog zien als aanval, als in de hoek gezet worden, als incompetentie van mods. Want als je jezelf heilig verklaard hebt moet de rest van de wereld wel gek zijn.
Zou er een geschreven visie zijn voor het modbeleid?
Je bent zelf een theepot
quote:doornroosje9 schreef op 14 november 2016 @ 10:15:

Vindt er nu niemand van de 'oudgedienden' dat dat zuigen van Hats stikvervelend was? Als er iemand negatief aan het forummen was, was zij het wel hoor. Dat 'pesten' van sommige forummers (ja, was echt pesten), vond ik ook echt niet kunnen. Dit zal de druppel geweest zijn.Ik weet niet hoeveel je mag zeggen over een gepermabande, dus ik houd het bij 'eens'.
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 14 november 2016 @ 10:48:

[...]

Ik weet niet hoeveel je mag zeggen over een gepermabande, dus ik houd het bij 'eens'.In het napraattopic mag gepraat worden over gepermabanden
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 14 november 2016 @ 10:48:

Zou er een geschreven visie zijn voor het modbeleid?

Zullen ze ook hiervoor onze mening nodig hebben?

We willen meedenken met het nieuwemodbeleid Mod's.

Please!
quote:SuzanneSuus schreef op 14 november 2016 @ 10:50:

[...]

In het napraattopic mag gepraat worden over gepermabanden

Nou, je kan hier niet zoveel Suus, weet ik uit ervaring.

Soms... Bah.
Laten we gewoon genieten van het geweldige mod-beleid.

Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
Zullen we verkiezingen houden en onze Mod's zelf kiezen?

Wie durf?
Ik zou volkomen ongeschikt zijn als mod. Ik zou perma's uitdelen op basis van spelfouten, lelijke avatars, het weer en hoeveel honger ik op dat moment heb.
Tjezus, wat vals
quote:Ikhierhuh schreef op 14 november 2016 @ 10:54:

Zullen we verkiezingen houden en onze Mod's zelf kiezen?

Wie durf?Verkiezingen is ook niet altijd een oplossing, denk aan vorige week dinsdag.
quote:sssssst schreef op 14 november 2016 @ 10:56:

[...]

Verkiezingen is ook niet altijd een oplossing, denk aan vorige week dinsdag.Verrek!

[...]

Verkiezingen is ook niet altijd een oplossing, denk aan vorige week dinsdag.
quote:Star schreef op 14 november 2016 @ 10:23:

[...]

Dat geldt dus niet meer. Heb ik bij de CM nagevraagd na mijn laatste maand. Na een maand volgt een perma, maakt niet uit of het iets heel schokkends is of alleen maar het roepen van troll.Dus jij zit ook randje perma?
quote:MevrouwJack schreef op 14 november 2016 @ 10:56:

Ik zou volkomen ongeschikt zijn als mod. Ik zou perma's uitdelen op basis van spelfouten, lelijke avatars, het weer en hoeveel honger ik op dat moment heb.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Frizz schreef op 14 november 2016 @ 10:57:

[...]

Dus jij zit ook randje perma?Nee. Na drie maanden is je vorige ban vervallen.

[...]

Verkiezingen is ook niet altijd een oplossing, denk aan vorige week dinsdag.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:ZombieQueen schreef op 14 november 2016 @ 01:33:

[...]

Kijk maar naar de plaatjesrechten. De een krijgt het na vragen in het modtopic, de ander moet er persee voor mailen.

Willem kreeg het na vragen in het modtopic vorige week. Je kunt veel van Willem zeggen, maar niet dat hij een voorkeursforummer is.

En verder is het lullig dat Hats een perma krijgt voor zoiets onzinnigs, en ook raar dat bij Phae kennelijk niet volgens het bansysteem de volgende ban wordt aangehouden (heb ik niet gecheckt overigens). Mogelijk dat het iets te maken heeft met hoe Hats overkomt, ze is gemiddeld genomen een wat minder positieve forummer zeg maar. En zo'n bansysteem heeft altijd iets van subjectiviteit in zich. Hopelijk kijken ze er serieus naar en herroepen ze de boel, want dit slaat nergens op.
quote:MevrouwJack schreef op 14 november 2016 @ 10:56:

Ik zou volkomen ongeschikt zijn als mod. Ik zou perma's uitdelen op basis van spelfouten, lelijke avatars, het weer en hoeveel honger ik op dat moment heb.Kan je mij aub op negeren zetten?
quote:doornroosje9 schreef op 14 november 2016 @ 10:15:

Vindt er nu niemand van de 'oudgedienden' dat dat zuigen van Hats stikvervelend was? Als er iemand negatief aan het forummen was, was zij het wel hoor. Dat 'pesten' van sommige forummers (ja, was echt pesten), vond ik ook echt niet kunnen. Dit zal de druppel geweest zijn.

Als ik iemand anders was en een schijthekrl aan je zou hebben, zou ik bijvoorbeeld deze post staffen. Zou ik minimaal drie redenen bedenken ( op de man, negatief forummen , zuigen, bespreken van iemand die zich niet verdedigen kan, ) en hopen dat de Pavlov mod dienst heeft. En dan zou ik een paar dinnies PB'en met de vraag om het hetzelfde te doen. Zou zomaar kunnen dat jij dan een forumvakantie krijgt.

Want zo gaan die dingen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Star schreef op 14 november 2016 @ 10:58:

[...]

Nee. Na drie maanden is je vorige ban vervallen.Oh je hebt iets geleerd van het pedagogisch beleid hier dus!
quote:Frizz schreef op 14 november 2016 @ 11:00:

[...]

Oh je hebt iets geleerd van het pedagogisch beleid hier dus! Ja de Supernannies hier hebben gewonnen
quote:Star schreef op 14 november 2016 @ 11:01:

[...]

Ja de Supernannies hier hebben gewonnen Dit is zoveel meer dan gewoon een forum.
Ha, ik zou eigenlijk niemand een ban geven, want ik wil graag altijd door iedereen aardig gevonden worden en geef iedereen altijd het voordeel van de twijfel en een aantal kansen ...heu...uiteindelijk is natuurlijk de maat ooit ergens toch een keertje vol en als ik een mod zou zijn bleef ik ook nog steeds een mens.

Hoe kun je eigenlijk zulke geschreven teksten niet een beetje subjectief beoordelen?

Het is tenslotte geen wiskunde of zoiets.

Ik weet het allemaal niet en ben erg blij dat ik dat soort beslissingen niet hoef te nemen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven