Mode & Beauty alle pijlers

Mannen met baarden

28-11-2016 00:40 129 berichten
Help! Mijn man heeft zojuist aangegeven dat hij een baard wil laten groeien.

Hij kijkt vast te veel programma's als the fast n loud, allemaal mannen met baarden. Dat soort programma's kan ik niet verbieden, die baard ook niet. Maar ik kijk er niet naar uit. Ik hou er niet van mannen met baarden, misschien omdat ik ooit een frietje in een baard zag steken.

Alles went vast maar aan dit idee moet ik vast nog lang wennen. Wat vinden jullie mooier bij een man, een baard of niet?
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft een korte baard, houdt ie netjes bij (soms iets aan de lange kant)

Maar zonder baard herken ik hem niet hoor!

Hij mag er van mij ook niet af hahab
quote:Mietrot schreef op 28 november 2016 @ 00:43:

Alles went.

Mijn man heeft 9 jaar rondgelopen met een lange baard.

(Type: Denk aan Amish of Trotski)

Hij krijgt van mij de keuze: Of regelmatig scheren, of lang.

Stoppels en geschuur bij elke kus vind ik niks.Dat schuren moet hij maar in de werkplaats doen, vind ik. :-)
World of Warcraft: Legion
quote:Taralina schreef op 28 november 2016 @ 00:53:

Af-schu-we-lijk!

Het zou over en uit zijn met zoenen ben ik bang.Een baard is zachter dan dat geprik de avond na het scheren.
Heerlijk zacht, helemaal als hij zijn baard goed verzorgd.

Mijn vriend gebruikt geparfumeerde, niet vette emulsie om zijn baard te laten glanzen.

Ruikt zalig.

Ik heb die baard maar wat graag overal en nergens.
Mijn man heeft gelukkig te weinig baardgroei om mee te doen aan de trend. Glad geschoren heeft mijn voorkeur. Een zeer korte baard mag ook nog, maar een langere baard vind ik meestal niet mooi staan. De gezichtsvorm wordt er raar van, voller aan de onderkant. Helemaal bij mannen die ik knap vond, met mooie jukbeenderen en goede kaken, vind ik het zo'n afknapper! Al dat fraais verborgen onder al dat haar. Brrrrr. Het moge duidelijk zijn, ik ben geen fan.
onee, vindt zelf mannen met baarden niets en maar eng, krijg er op een of andere manier nare gevoelens bij.
quote:emmylou schreef op 28 november 2016 @ 01:21:

Vreselijk... net als snorren, ieuw!

Stoppelbaardje ok, maar geen lange volle baard. Doet me aan de Griezels van Roald Dahl denken Whahaa, ja! Die gemene man die altijd vogelpasteitjes van duiven ging maken..!
quote:Diddie_Boho schreef op 28 november 2016 @ 04:39:

Al die willen te kapen varen, moeten mannen met baarden zijn kaap'ren
Ik hou van mannen met baarden

Enne, TO, in bed heeft het ook voordelen
quote:Anja1975 schreef op 28 november 2016 @ 07:29:

onee, vindt zelf mannen met baarden niets en maar eng, krijg er op een of andere manier nare gevoelens bij.

Mijne is ook heel erg eng inderdaad.

Ik schrik me iedere keer kapot als hij binnenkomt.

Hij maakt hele nare gevoelens bij me los ook.

Heel naar allemaal.

Man heeft hier meestal stoppelbaard, of iets langer. Ik hou er wel van en hij kan het hebben. Als hij vindt dat de baard te lang wordt, scheert hij hem helemaal af en begint hij "opnieuw".

Maar langere baarden vind ik niets, zeker zo'n "metal sik", vriend van hem heeft dat, jak.

Zo'n vlassig ding
quote:Diddie_Boho schreef op 28 november 2016 @ 04:39:

Al die willen te kapen varen, moeten mannen met baarden zijn J. P. J. en K (of is het C?)
Stoppelbaardje hier. Anders heb ik zo een blote billen gezicht vind ik.

En ik niet alleen. Ik mag hem hier ook niet weghalen.
Echt verschrikkelijk, die baarden. Ik zou scheiden.
quote:Potato schreef op 28 november 2016 @ 01:00:

Is het een soort van midlife crisis ding? Ik zie meerdere kennissen van ons met een baard.Nee, het is een modeding.
Ik heb helemaal niets met baarden. Een 3-dagenbaardje kan nog wel leuk staan, maar daar houdt het wel bij op. Overigens, toen de 3-dagenbaard jaren geleden in de mode was, viel op dat ook lang niet elke man dat kan hebben.
Mijn broer, ook met volle baard, vertelde mij dat hij zich met een baard meer man voelt. Het geeft hem meer dat oer gevoel. Vind ik dan wel een mooie gedachte. Het is een hele zorgzame kerel, boom van een vent, werkt graag met zn handen en is een echte buiten man. Voor mn schoonzus gelukkig geen probleem.

Een baard is denk ik voor een man ook zo iets wat voor ons ons haar is. Soms probeer je een ander kapsel, een ander kleurtje. Om te kijken of dat je staat, sexyer maakt, volwassen er uit laat zien. Als ik man was zou ik ook experimenteren om te kijken of het me staat geloof ik.
Man heeft ook een korte baard, mooie lichte kleur grijs ook. Hij noemt het zijn compensatiehaar want de rest van z'n hoofd is kaal. Vind het hem leuk staan met dat grote ronde hoofd van 'm. Ik hou er wel van
quote:orkenflow schreef op 28 november 2016 @ 08:10:

Echt verschrikkelijk, die baarden. Ik zou scheiden.Lekker oppervlakkig.
Laat hem zijn baard groeien en samen bekijken of het mooi is of niet. Sommige mannen staat het sommige mannen niet.

Zelf heb ik 3 broers en alle drie hebben een paar jaar geleden hun baarden laten staan. Het mooiste stond het bij mijn oudste broer. De middelste heeft inmiddels weer een glad geschoren gezicht.
you go girl
Ik val niet op baarden of snorren. En al helemáál niet op mannen die nu opeens een baard willen omdat het mode is. Ik hou niet van meelopers.

Mijn vriend laat af en toe een snor of een sikje staan. Maar gelukkig verdwijnt dat ook altijd weer.
.
quote:Potato schreef op 28 november 2016 @ 01:00:

Is het een soort van midlife crisis ding? Ik zie meerdere kennissen van ons met een baard.jullie lopen vooral een beetje achter
quote:[lilalinda schreef op 28 november 2016 @ 08:47[/message]:

[...]

jullie lopen vooral een beetje achter

het is wel een langdurige trend aan het worden.

ik heb niks met baarden, mijn vader heeft een baard.

als ik vroeger nieuwe vriendinnetjes mee naar huis nam waren die in het begin heel bang voor hem, vanwege die baard.

dus als ik een man met baard zie is mijn eerste gedachte dat hij op mijn vader lijkt.
wij slapen nooit.
Hmmmmmm, fijn een man met een verzorgde baard!!
Mijn man ziet er prima uit, mèt of zonder baard. Hij is een beetje ijdel, vind ik wel leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven