Napraattopic 72

27-11-2016 20:23 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amaqanda schreef op 29 november 2016 @ 19:56:

#supportphilae4life
quote:Bambi schreef op 29 november 2016 @ 19:54:

[...]

Dat het mij ook kan overkomen dus, zomaar beschuldigd worden.

Dan mag je hopen dat de rest je gelooft omdat ze je kennen.

Vind jij dat oké-beleid?Nou mij zou het jeuken hoor. Ik ben hier wel voor ergere dingen uitgemaakt en ik leef nog steeds.
quote:Amaqanda schreef op 29 november 2016 @ 19:56:

#supportphilae4life
quote:Eki12 schreef op 29 november 2016 @ 19:27:

Maar was het niet een conclusie van hier dat het ging om het staffen van phaedra en amaqanda mbt het misbruiken van de staffunctie? Ik heb niet teruggezocht ofzo hoor, maar dat stond er toch helemaal niet bij? Misschien heeft ze wel andere berichten gestaft en was de mod even in een slechte bui?

Phila schrijft dat ze uberhaupt niet heeft gestaft èn dat in de mail over de ban iets anders staat. Daarbij zou ze zelf geen verzoek tot anonimisatie hebben gedaan.

Ik vind het maar raar.
Je bent zelf een theepot
quote:DorothyParker schreef op 29 november 2016 @ 19:52:

Nog eens een echte discussie?

Wil ik net een domme vraag stellen wat dan?
Relax we're all crazy, it's not a competition
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 november 2016 @ 19:51:

[...]

Ja dat vind ik ook. Maar dan nog vind ik het nog steeds raar om dan maar Bewijs te gaan Eisen en te zeuren dat ze voor hun geloofwaardigheid eerst maar eens goed over de zeik moet gaan in het modtopic. Ga dan zelf lekker over de zeik in het modtopic, maar dat doet Bambi dan ook weer niet.

Bewijs Eisen (ik niet, hoor)

Zeuren. (ik niet, hoor)

Over de zeik gaan. (ook niet)

Je kunt je op mij richten, vooral doen.

Lijkt mij niet zo constructief verder.
quote:Amaqanda schreef op 29 november 2016 @ 19:58:

[...]

Het zou mij dus echt niks uitmaken hoe 'het forum' over mij denkt.

Al denkt iedereen dat ik alles staf, maten naai en weet ik wat meer.

De paar mensen die me wel 'kennen', als die geloven dat het goed zit dan boeit de rest me echt weinig.

Dit. En er komt ook bij dat het grootste deel van de viva-populatie dat berichtje van de mods niet eens hebben gezien, je toch al niet kennen, of het gewoon niets boeit. (Nog afgezien van wisselende ava's, nieuwe nicks en aanwas. De populatie 'ververst' zichzelf ook nogal)

De mensen die je wél kennen of waar je wél gewoon mee/tegen forumt, verdelen zich automatisch in 2 klassen, de gelovers en niet-gelovers.

Nou, dan weet je dat ook weer.
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 november 2016 @ 20:01:

[...]

Nou mij zou het jeuken hoor. Ik ben hier wel voor ergere dingen uitgemaakt en ik leef nog steeds.Off-topic: ik lag laatst bijna onder tafel van het lachen toen jij, uitgerekend jij, een opmerking tegen een ander (ik dacht een trol) maakte over een spelfout in z'n nick.
Deze hele discussie is niet zo constructief.

Het is een vaag verhaal en tot het opgehelderd wordt door de mod blijft dat het ook. Alleen als ik het bericht lees in cm gaan ze geen uitleg geven.
quote:Rouge__ schreef op 29 november 2016 @ 20:05:

[...]

wat dan?

Hier op het forum worden vrouwen zo vaak zwanger ondanks correct gebruik van de pil. Zit ik hier even mijn tijd te verdoen op het forum, alweer 2 topics waar dit het geval is.

In de 11 jaar dat ik al seksueel actief ben, ben ik nog nooit zwanger geweest. Begin al te twijfelen aan mijn vruchtbaarheid.

(leuke naam trouwens )
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 29 november 2016 @ 20:13:

[...]

Hier op het forum worden vrouwen zo vaak zwanger ondanks correct gebruik van de pil. Zit ik hier even mijn tijd te verdoen op het forum, alweer 2 topics waar dit het geval is.

In de 11 jaar dat ik al seksueel actief ben, ben ik nog nooit zwanger geweest. Begin al te twijfelen aan mijn vruchtbaarheid.

(leuke naam trouwens )Mij is dit tot 2 keer toe ook gebeurd. Wij vonden het alleen niet erg, maar ik was wel gewoon aan de pil. Op advies van huisarts ben ik daarna aan een sterkere pil gegaan en nu gaat dat al 5 jaar goed.
quote:Bambi schreef op 29 november 2016 @ 20:06:

[...]

Bewijs Eisen (ik niet, hoor)

Zeuren. (ik niet, hoor)

Over de zeik gaan. (ook niet)

Je kunt je op mij richten, vooral doen.

Lijkt mij niet zo constructief verder.Check je pb even.
Ik vind het ook maar vaag, gisteren heeft Philea hier wat over getikt. Prima.

Ik zou er ook wel een beetje klaar mee zijn ondertussen.

Misschien nog een mailtje aanwagen of een berichtje in Mod topic maar ik zou me echt niet geroepen voelen om dit recht te gaan zetten voor de gemoedsrust van anderen. Of alvast de barricade op te gaan mocht het ooit bij een ander gebeuren. Die mag dat dan zelf gaan zitten doen.
quote:BridgetteDubois schreef op 29 november 2016 @ 20:15:

[...]

Mij is dit tot 2 keer toe ook gebeurd. Wij vonden het alleen niet erg, maar ik was wel gewoon aan de pil. Op advies van huisarts ben ik daarna aan een sterkere pil gegaan en nu gaat dat al 5 jaar goed.Hier ook bijna een keer gebeurd jaren geleden. Ik was twee weken over tijd en had een positieve test. Tot mijn menstruatie (of miskraam of iets) toch nog op gang kwam.

[...]

(leuke naam trouwens )

Hier op het forum word je voor leugenaar, kotser, analfabeet, minderbegaafd en onbetrouwbaar uitgemaakt als je schrijft wat je overkomen is.

Probeer eens te raden hoe graag je IRL aan Jan en Alleman wilt vertellen dat je wel degelijk aan de pil was.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

[...]

(leuke naam trouwens )hahahahaha, of denken dat ze zwanger zijn die lopen hier ook te vaak rond, we verzuipen zowat in de zwangerschap topic's thnx
Relax we're all crazy, it's not a competition
quote:ThunderassMan schreef op 29 november 2016 @ 20:10:

[...]

Off-topic: ik lag laatst bijna onder tafel van het lachen toen jij, uitgerekend jij, een opmerking tegen een ander (ik dacht een trol) maakte over een spelfout in z'n nick.

Ik heb je gestaft wegens nickhinten. En het was geen spelfout, het lag aan mijn toetsenbord.

quote:Lady_Voldemort schreef op 29 november 2016 @ 20:21:

[...]

Ik heb je gestaft wegens nickhinten. En het was geen spelfout, het lag aan mijn toetsenbord.

Jaja
quote:BridgetteDubois schreef op 29 november 2016 @ 20:15:

[...]

Mij is dit tot 2 keer toe ook gebeurd. Wij vonden het alleen niet erg, maar ik was wel gewoon aan de pil. Op advies van huisarts ben ik daarna aan een sterkere pil gegaan en nu gaat dat al 5 jaar goed.

Nam je hem dan ook elke dag op hetzelfde tijdstip?

Gelukkig was je wel klaar voor een kind/kinderen .
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 29 november 2016 @ 20:26:

[...]

Nam je hem dan ook elke dag op hetzelfde tijdstip?

Gelukkig was je wel klaar voor een kind/kinderen .

Ja, gewoon standaard na het opstaan.

Dat waren we zeker, en ik hou er ook helemaal niet van om me te verantwoorden of uberhaubt te vertellen dat ze door de pil heen zijn gekomen. Want we waren er gelijk dolblij mee. Maar soms hoor ik iemand die niet gelooft dat het wel degelijk kan, en dan laat ik toch even van me horen.
quote:BridgetteDubois schreef op 29 november 2016 @ 20:12:

Deze hele discussie is niet zo constructief.

Het is een vaag verhaal en tot het opgehelderd wordt door de mod blijft dat het ook. Alleen als ik het bericht lees in cm gaan ze geen uitleg geven.Nee want ze doen geen uitspraken over bans en andere forummers. Behalve over de permaban van Hats dan, een paar dagen geleden. Maar dat ligt vast net een tikkeltje anders. Uhuh.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
quote:OliviaMoore schreef op 29 november 2016 @ 20:29:

[...]

Nee want ze doen geen uitspraken over bans en andere forummers. Behalve over de permaban van Hats dan, een paar dagen geleden. Maar dat ligt vast net een tikkeltje anders. Uhuh.Heb je je ws al?
Nou die mod reageert wel een beetje erg aangebrand hoor, na welgeteld één offtopic bericht. En hij/zij spreekt ook al van een Kwestie, dus je zou haast zeggen dat er toch ergens poep aan de knikker is.
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 november 2016 @ 20:21:

[...]

Oei, het zit diep merk ik. Ik zal je uitwaaismiley-ban dan maar niet aanhalen, hè?
quote:OliviaMoore schreef op 29 november 2016 @ 20:29:

[...]

Nee want ze doen geen uitspraken over bans en andere forummers. Behalve over de permaban van Hats dan, een paar dagen geleden. Maar dat ligt vast net een tikkeltje anders. Uhuh.

Waar?

Alsjeblieft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven