Good Luck!
dinsdag 6 januari 2009 om 21:45
En dan is Twan alweer bijna aan de beurt
Zit nog steeds te dubben over het cadeau voor Twan..... had zo'n leuk loopfietsje gezien van een koe, maar ben zo bang dat ie zo stuk is met Kevin in de buurt....
Nog maar even kijken dus of ik wat anders kan bedenken en anders wordt het gewoon dat loopfietsje...
Zit nog steeds te dubben over het cadeau voor Twan..... had zo'n leuk loopfietsje gezien van een koe, maar ben zo bang dat ie zo stuk is met Kevin in de buurt....
Nog maar even kijken dus of ik wat anders kan bedenken en anders wordt het gewoon dat loopfietsje...
dinsdag 6 januari 2009 om 21:52
quote:mamax schreef op 06 januari 2009 @ 21:40:
CD, voor 90% is hij er wel zeker van. Ik hoop dat de uitkomst van morgen dat percentage iets naar beneden brengt.
Hoe is het verder met jou? Was het een mooi afscheid van Anne? Heb je het boek al kunnen geven?
Kon helaas niet naar de begrafenis, had flinke buikgriep
, veel overgeven en diarree 
Heb de dienst wel via de website van de kerk kunnen luisteren naderhand, en die was erg mooi en aangrijpend.
Het boek ben ik nog druk mee bezig, heeft geen directe haast, ze willen toch niet te veel bezoek nu, dus ik geef het in februari.
Krijg ook nog steeds stukjes van mensen, het wordt een mooi vol boek! Maar het vormgeven kost nogal wat tijd en dat heb ik alleen 's avonds.... en de afgelopen tijd was Twan weer aan het spoken 's avonds, dus heb er nog niet heel veel aan kunnen doen helaas... Maar heb wel een begin gemaakt en heb ook nog niet alles binnen.
CD, voor 90% is hij er wel zeker van. Ik hoop dat de uitkomst van morgen dat percentage iets naar beneden brengt.
Hoe is het verder met jou? Was het een mooi afscheid van Anne? Heb je het boek al kunnen geven?
Kon helaas niet naar de begrafenis, had flinke buikgriep
Heb de dienst wel via de website van de kerk kunnen luisteren naderhand, en die was erg mooi en aangrijpend.
Het boek ben ik nog druk mee bezig, heeft geen directe haast, ze willen toch niet te veel bezoek nu, dus ik geef het in februari.
Krijg ook nog steeds stukjes van mensen, het wordt een mooi vol boek! Maar het vormgeven kost nogal wat tijd en dat heb ik alleen 's avonds.... en de afgelopen tijd was Twan weer aan het spoken 's avonds, dus heb er nog niet heel veel aan kunnen doen helaas... Maar heb wel een begin gemaakt en heb ook nog niet alles binnen.
dinsdag 6 januari 2009 om 22:05
dinsdag 6 januari 2009 om 22:10
Hallo!
Zo, wij hebben een geweldige dag gehad! De hele dag door visite en veeeeel kadootjes. CG heeft helaas uren aan mama geplakt gezeten, maar het laatste uur jaja.. toen was ze een blij meisje.
Het poppenhuis is fantastisch! Inmiddels compleet ingericht, leuk hoor. Ik heb foto's geplaatst op haar site.
Thijmen ook de felicitaties!! Leuke foto's en ik herken de wrakkenkaart.
Morgen fijn trakteren?
Wat fijn dat het goed is gegaan bij Cin! Die kan nu gaan herstellen, gelukkig.
Maar Bam, wat naar voor je. Donderdag veel succes gewenst!
Heb je doorlopend pijn naast de aanvallen? Ik hoop van niet.
Helpt Bammeisje je in huis?
Mamax, heb jij nog nieuws? Ik las het van man, dat is vervelend om allebei op een ander spoor te zitten. Hoop dat jullie eruit komen samen te zijner tijd.
Mal, wat sneu dat hij zo verdrietig was. Hoop dat het tijdelijk is. Was hij blij je weer te zien of bozig?
Ik heb vandaag voor het eerst gedacht: wat heb ik het er 3 jaar geleden goed vanaf gebracht (bevallingstraumaatje). De afgelopen 2 jaren dacht ik alleen maar hoe naar het was. Dus..in positieve zin veranderd eindelijk.
Zo, wij hebben een geweldige dag gehad! De hele dag door visite en veeeeel kadootjes. CG heeft helaas uren aan mama geplakt gezeten, maar het laatste uur jaja.. toen was ze een blij meisje.
Het poppenhuis is fantastisch! Inmiddels compleet ingericht, leuk hoor. Ik heb foto's geplaatst op haar site.
Thijmen ook de felicitaties!! Leuke foto's en ik herken de wrakkenkaart.
Wat fijn dat het goed is gegaan bij Cin! Die kan nu gaan herstellen, gelukkig.
Maar Bam, wat naar voor je. Donderdag veel succes gewenst!
Heb je doorlopend pijn naast de aanvallen? Ik hoop van niet.
Helpt Bammeisje je in huis?
Mamax, heb jij nog nieuws? Ik las het van man, dat is vervelend om allebei op een ander spoor te zitten. Hoop dat jullie eruit komen samen te zijner tijd.
Mal, wat sneu dat hij zo verdrietig was. Hoop dat het tijdelijk is. Was hij blij je weer te zien of bozig?
Ik heb vandaag voor het eerst gedacht: wat heb ik het er 3 jaar geleden goed vanaf gebracht (bevallingstraumaatje). De afgelopen 2 jaren dacht ik alleen maar hoe naar het was. Dus..in positieve zin veranderd eindelijk.
dinsdag 6 januari 2009 om 22:13
Ik ben weer thuis, levend en wel.
Het gedeelte voor de operatie vond ik heel naar en vreselijk eng maar daarna
viel het heel erg mee. Ze gaven echt goede pijnstilling op de OK en ook heel
snel.
Wel heb ik veel last van de narcose nog en ben heel slaperig en suf nog.
Niet bepaald alert dus. Ook keelpijn van de intubatie.
De chirurg kwam nog even napraten en vertelde dat ze een grote
gecompliceerde hernia hebben weggehaald, verschillende grote stukken
tussenwervelschijf drukten de zenuw af. Hij zei ook dat dit nooit zonder
operatie goed had kunnen komen. Dus dat is goed te weten.
Wat me tegenvalt is het natraject. Daar had ik een positiever beeld van maar
hij heeft me echt op het hart gedrukt dat ik zeker 3 maanden niks mag tillen
dat zwaarder is dan ong. 1 kilo. En de komende 2 maanden mag ik maximaal 10
minuten zitten of staan. De rest is liggen of lopen (en lopen opbouwen,
beginnen met max. 10 minuten)
En voor de operatie tilde ik nog wel eens een kind op maar dat mag nu echt
helemaal niet, ook niet even om 'm op schoot te zetten. En dan is 3 maanden
best wel lang weer.
Ik dacht eigenlijk dat het een week of 6 zou duren maar de hernia was zo
groot dat het langer zal duren.
Maarja, het zij zo. Het is gebeurd, the only way is up zullen we maar
denken.
Zo, ik ben weer even weg. Dit berichtje tikken duurde al een half uur dus
dat gaat nog niet zo lekker.
Bedankt voor alle vreselijk lieve reacties en het medeleven.
Groetjes
Cin
Het gedeelte voor de operatie vond ik heel naar en vreselijk eng maar daarna
viel het heel erg mee. Ze gaven echt goede pijnstilling op de OK en ook heel
snel.
Wel heb ik veel last van de narcose nog en ben heel slaperig en suf nog.
Niet bepaald alert dus. Ook keelpijn van de intubatie.
De chirurg kwam nog even napraten en vertelde dat ze een grote
gecompliceerde hernia hebben weggehaald, verschillende grote stukken
tussenwervelschijf drukten de zenuw af. Hij zei ook dat dit nooit zonder
operatie goed had kunnen komen. Dus dat is goed te weten.
Wat me tegenvalt is het natraject. Daar had ik een positiever beeld van maar
hij heeft me echt op het hart gedrukt dat ik zeker 3 maanden niks mag tillen
dat zwaarder is dan ong. 1 kilo. En de komende 2 maanden mag ik maximaal 10
minuten zitten of staan. De rest is liggen of lopen (en lopen opbouwen,
beginnen met max. 10 minuten)
En voor de operatie tilde ik nog wel eens een kind op maar dat mag nu echt
helemaal niet, ook niet even om 'm op schoot te zetten. En dan is 3 maanden
best wel lang weer.
Ik dacht eigenlijk dat het een week of 6 zou duren maar de hernia was zo
groot dat het langer zal duren.
Maarja, het zij zo. Het is gebeurd, the only way is up zullen we maar
denken.
Zo, ik ben weer even weg. Dit berichtje tikken duurde al een half uur dus
dat gaat nog niet zo lekker.
Bedankt voor alle vreselijk lieve reacties en het medeleven.
Groetjes
Cin
dinsdag 6 januari 2009 om 22:25
dinsdag 6 januari 2009 om 22:26
Cin, dat al weer op het forum verschijnt!! Wat ben je toch een bikkel.
En wat moet je dan een pijn gehad hebben zeg. Als ze die uitleg naderhand geven.
Dat valt idd tegen voor je...poeh.. Maar wat moet, dat moet.
Het is niet anders. Maar je hebt er alles voor over om over een paar maanden weer tegen de muren op te vliegen. En het gaat vast gauw voorbij.
Ik hoop dat je kunt slapen vannacht en je je morgen iets helderder voelt.
De kindjes en C-man zijn vast erg opgelucht dat je weer thuis bent.
Veel beterschap!!!
En wat moet je dan een pijn gehad hebben zeg. Als ze die uitleg naderhand geven.
Dat valt idd tegen voor je...poeh.. Maar wat moet, dat moet.
Het is niet anders. Maar je hebt er alles voor over om over een paar maanden weer tegen de muren op te vliegen. En het gaat vast gauw voorbij.
Ik hoop dat je kunt slapen vannacht en je je morgen iets helderder voelt.
De kindjes en C-man zijn vast erg opgelucht dat je weer thuis bent.
Veel beterschap!!!
dinsdag 6 januari 2009 om 22:29
quote:bambino schreef op 06 januari 2009 @ 22:05:
CD: KLinkt als leuke verjaardag Loopfietsje koe is niet stuk te krijgen, ik ben er laatst over een gevallen hiero in de shop, enne gewoon nog helemaal intact... en dat met mijn gewicht........
Haha, je meent het! Hoe gaat het eigenlijk met afvallen? Of staat het een beetje stil nu?
En heb jij die loopfietsjes ook, die met die echte stoffen koeienprint? die vind ik het leukst! Vraag me alleen af of ze handig zijn voor die kleintjes om op te zitten, niet te breed zeg maar.... maar ik vind hem zo geweldig!
Wat gaat dat allemaal hard zeg, met die kleintjes.
CD: KLinkt als leuke verjaardag Loopfietsje koe is niet stuk te krijgen, ik ben er laatst over een gevallen hiero in de shop, enne gewoon nog helemaal intact... en dat met mijn gewicht........
Haha, je meent het! Hoe gaat het eigenlijk met afvallen? Of staat het een beetje stil nu?
En heb jij die loopfietsjes ook, die met die echte stoffen koeienprint? die vind ik het leukst! Vraag me alleen af of ze handig zijn voor die kleintjes om op te zitten, niet te breed zeg maar.... maar ik vind hem zo geweldig!
Wat gaat dat allemaal hard zeg, met die kleintjes.
dinsdag 6 januari 2009 om 22:34
Compu, dat klinkt als een heel geslaagde dag, leuk zeg.
Heeft ze alleen maar inrichting gekregen voor het poppenhuis of ook nog andere kadootjes?
Cin: Goh jij bent snel weer boven water, wat fijn dat alles goed is gegaan, het traject van revalidatie (zeg je dat zo) is niet zo fijn, dat is echt erg lang. Lekker uitrusten jij.
Heeft ze alleen maar inrichting gekregen voor het poppenhuis of ook nog andere kadootjes?
Cin: Goh jij bent snel weer boven water, wat fijn dat alles goed is gegaan, het traject van revalidatie (zeg je dat zo) is niet zo fijn, dat is echt erg lang. Lekker uitrusten jij.
dinsdag 6 januari 2009 om 22:36
dinsdag 6 januari 2009 om 22:42
Compu: ja wel pijn doorlopend ( alhoewel het nu goed uit te houden is hoor met pijnstillers), hopelijk trekt het nog weg.
Van de week was ik dus gestopt omdat ik niet zo veel pijn had en ik dus een hekel heb aan medicijnen, maar goed dat leverde me dus een aanval op denk ik, dus ik slik die dingen nu maar braaf in.
Bammeisje helpt wel.
Van de week was ik dus gestopt omdat ik niet zo veel pijn had en ik dus een hekel heb aan medicijnen, maar goed dat leverde me dus een aanval op denk ik, dus ik slik die dingen nu maar braaf in.
Bammeisje helpt wel.
dinsdag 6 januari 2009 om 22:44
Fijn Bam, dank je. Ik ben eruit! Heb net gekeken op jouw site, en het is dezelfde die ik bedoel!
Ik bestel hem dus bij jou, haha.
Hoelang is de levertijd?
En nu ga ik snel naar bed, want Twan is nog steeds geen echte doorslaper.... wordt nog altijd 's nachts wakker, meestal gelukkig maar 1 x maar is dan zo ruim een uur wakker
En dan wordt Kevin ook vaak wakker en die wil dan ook keten, dus ik ben gaar 's morgens...
Ik bestel hem dus bij jou, haha.
Hoelang is de levertijd?
En nu ga ik snel naar bed, want Twan is nog steeds geen echte doorslaper.... wordt nog altijd 's nachts wakker, meestal gelukkig maar 1 x maar is dan zo ruim een uur wakker
En dan wordt Kevin ook vaak wakker en die wil dan ook keten, dus ik ben gaar 's morgens...
dinsdag 6 januari 2009 om 22:49
woensdag 7 januari 2009 om 10:46
Morguh,
Star, ha, ha, verkeerd getypt. Ik bedoelde: ik denk dat ik maar zo'n boek koop voor Lianne. Niets voor Ceetje dus.
Hé wat fijn dat haar gezicht er goed uit ziet.
Kerstman komt volgens Lianne uit Amerika, dus dat laten we maar zo .
Mal, je hebt het maar mooi gedaan, je rijles. En dat van die koppeling komt wel goed, kwestie van aanvoelen.
Gaat de huidbiopt van Jonathan vandaag door? Sterkte!
Hel, vriend op de schaats naar zijn werk gegaan? Hij is wel fanatiek, leuk.
Jin, brrrrr.....koud! In Limburg is het afgelopen nacht -20 geweest en in Friesland was het -1
CD, dat klinkt als een geslaagde verjaardag. Leuk, zeilbootjes als tractatie. Wat leuk om te lezen dat Kevin een poppenbuggy heeft gehad.
Jammer dat je niet bij de begrafenis aanwezig kon zijn. Wel fijn dat je stukjes voor het boek krijgt, zullen ze vast heel blij mee zijn.
Compu, aan CG heb je geen kind meer, met haar poppenhuis
.
Voor jou een , fijn dat je het wat positiever bekijkt.
Star, ha, ha, verkeerd getypt. Ik bedoelde: ik denk dat ik maar zo'n boek koop voor Lianne. Niets voor Ceetje dus.
Hé wat fijn dat haar gezicht er goed uit ziet.
Kerstman komt volgens Lianne uit Amerika, dus dat laten we maar zo .
Mal, je hebt het maar mooi gedaan, je rijles. En dat van die koppeling komt wel goed, kwestie van aanvoelen.
Gaat de huidbiopt van Jonathan vandaag door? Sterkte!
Hel, vriend op de schaats naar zijn werk gegaan? Hij is wel fanatiek, leuk.
Jin, brrrrr.....koud! In Limburg is het afgelopen nacht -20 geweest en in Friesland was het -1
CD, dat klinkt als een geslaagde verjaardag. Leuk, zeilbootjes als tractatie. Wat leuk om te lezen dat Kevin een poppenbuggy heeft gehad.
Jammer dat je niet bij de begrafenis aanwezig kon zijn. Wel fijn dat je stukjes voor het boek krijgt, zullen ze vast heel blij mee zijn.
Compu, aan CG heb je geen kind meer, met haar poppenhuis
Voor jou een , fijn dat je het wat positiever bekijkt.