***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Hmm BM, ik wou dat ik even in de auto kon springen. Leuk schaatsen met als toetje taart. Klinkt aanlokkelijk.

Finn ligt weer even te snurken, dus ik moet eigenlijk weer aan de studie. Nog een paar bladzijden, dan ben ik weer door een tussenonderwerp heen.

Ik wil nu thuis alles een keer goed doorlezen en aanstrepen enzo, en dan op kantoor per hoofdstuk een aantal oefenvragen doen. Ben benieuwd of dat gaat lukken, maar ik kan het proberen.
Rustig hier....

Hier een giga werkdip. Voelde me vandaag erg onbegrepen en heb het gevoel dat ik nog steeds de benen uit mijn lijf moet rennen. Gelukkig aan het einde van de middag mijn leidinggevende gesproken en morgenochtend belt hij voor verder overleg.

Het gaat niet zo goed, veel harde buiken en 's avonds veel last van bekken. Gelukkig vanavond eerste les yoga, dus dat is dan weer even relaxen.

Kleine is wel lekker beweeglijk overdag (en slaapt 's nachts) dat is wel heel fijn. Ik merk dat ie nu echt minder ruimte krijgt in de buik en voel steeds mee schuif en draaibewegingen. Dus ik dennk dat ie goed groeit.
Goedenmorgen!

Wat is er aan de hand zeg, het is zo rustig hier. Beetje ongezellig zo.

Drop, wat vervelend zeg, dat je je onbegrepen voelt, heel goed dat je direct actie hebt ondernomen. Is het dinsdag eigenlijk nog goed gegaan met die verre reis van je? Was het goed te rijden?

Fijn dat de kleine 's nachts rustig is, dan kan jij je rust ook pakken.

Wij gaan zo denk ik even naar de IKEA, we hebben een tafeltje en stoeltje van mijn ouders gekregen voor kerst, maar die paste niet meer in de auto. Nu is die lekker bij mijn ouders gebleven en halen wij even een nieuwe. Dan kan ik eindelijk de box hier weghalen, die geven we misschien wel aan mijn zus, als we die in NL krijgen tenminsten.

Ga nog ff een kop koffie nemen en dan de hort op, tot later.
Ook goedemorgen. Idd erg rustig.

Komt door het rustige prachtige Nederlandse weer. Het vriest hier 5 graden en alles is prachtig wit van de rijp. En voor de schaatsers is hier ook nog een toertocht voor de deur vandaag. Dus wie zin heeft.....

Hier verder alles goed. Opa en oma zijn weer vertrokken en morgen komen de andere opa en oma. Koen kan zijn lol niet op. De hele tijd speelvriendjes.

En Gijs die slaapt er lekker doorheen. Vanochtend werd hij pas om half 6 voor de eerste keer wakker, nadat hij er om 20 uur in gegaan was.

Drop doe je wel een beetje rustig aan meisje. Veel harde buiken is niet goed hoor! Wel lekker dat jullie jongetje snachts lekker slaapt. Dat is ook lekker voor straks als hij geboren is.

Draak: Hoe gaat het met jouw verlof?

Moet hier ff in huis assisteren. Tot later
Het is inderdaad rustig hier en dat is deels ook mijn schuld Swiss, sorry! We gaan straks weer weg, een weekend naar m'n ouders, nog even genieten van het prachtige winterweer. Hier in de stad is het ook mooi hoor, maar daar aan de kust is het waarschijnlijk echt schitterend.

BM, lekker dat Gijs ook zo'n doorslapertje is! Was Koen dat ook? Hier was Lars het wel, en Morris niet, en Nina wel.

Fijn weekend allemaal, ik moet gaan inpakken!
Mich: Lekker weekend! Het is buiten prachtig. Lekker dat je dus ff bij je ouders kunt genieten.

Wat betreft het doorslapen. Koen sliep met 5-6 maanden pas van 7 tot 5 en ging toen vervolgens verschrikkelijk spoken snachts toen ik met 6 maanden weer aan het werk ging. Toen dronk hij weer 3x per nacht om in te halen wat hij op de creche niet dronk. Nu slaapt hij overigens prima hoor. Zelfs van 7 tot 8.
even zwaaien...Ben een beetje druk met mijn webwinkeltje dus ben ff wat minder aanwezig!!

jaja webwinkel met kinderkleertjes, en een klein beetje (nog) huis en interieur!!

Dit weekend geef ik jullie de link!!!
quote:dropneusje77 schreef op 08 januari 2009 @ 18:58:

Rustig hier....

Hier een giga werkdip. Voelde me vandaag erg onbegrepen en heb het gevoel dat ik nog steeds de benen uit mijn lijf moet rennen. Gelukkig aan het einde van de middag mijn leidinggevende gesproken en morgenochtend belt hij voor verder overleg.

Het gaat niet zo goed, veel harde buiken en 's avonds veel last van bekken. Gelukkig vanavond eerste les yoga, dus dat is dan weer even relaxen.

Kleine is wel lekker beweeglijk overdag (en slaapt 's nachts) dat is wel heel fijn. Ik merk dat ie nu echt minder ruimte krijgt in de buik en voel steeds mee schuif en draaibewegingen. Dus ik dennk dat ie goed groeit.

Drop pas jij wel een beetje op jezelf??Als jij je op je werk niet lekker voelt, dringt dit gevoel meteen door in je buik hoor!

Ben je er uit gekomen met je telefonisch overleg?

Rustig aan!!! *spreekt framboos streng toe*
Framboosje wat leuk. Ik word helemaal nieuwsgierig.

*buitenmeisje wil de link nu *
Kan het toch niet laten, nog ff wat dingen..

Ick ik kreeg van jouw bevallingsverhaal ook echt weer zin!!

Wat is dat toch met ons hier?? We moeten oppassen dat we niet doorslaan hier met zwanger worden, het gaat al snel genoeg

Oja, en belachelijk dat jeje kind moest inhouden omdat er geen gyn was!! Ik moest dat bij tommy ook omdat er geen VK was!!!

Toen zei ik ook tegen de verpleegster dat ik het gewoon liet komen Ineens werd er een andere VK gebeld te komen.

Gelukkig hadden ze mij belooft dat ze bij de 2de bevalling niet zouden weggaan!

Hoe gaat het met de kraamvisite enzo? trek je het allemaal wel?

Ik wil heeeeeel graag komen, maar dat komt nog wel..

BM Gefeliciteerd met je man!!!! Wat was je kado???

Witch heb je nog iets gezegd op je werk over het controleren van je werk? Ik vind het juist heel verstandig en slim als je zoiets voorsteld!

Ik mis laar
quote:Buitenmeisje schreef op 09 januari 2009 @ 11:07:

Framboosje wat leuk. Ik word helemaal nieuwsgierig.

*buitenmeisje wil de link nu *

ja maar de spulletjes voor in huis moeten er nog wel op!

En, misschien nog wat dingetjes in de lay out...

Maar vooruit...link zet ik nu wel ff op de hyve!
grrr.. tekst weg...

Micha, een heel fijn weekend, heerlijk van dat mooie winterweer genieten. Hier is het minder mooi, geen zon namelijk. We kijken nu trouwens elke avond even het 8 uur journaal, dus ik zie elke dag van die mooie schaatplaatjes. Als er een elfstedentoch komt, komen wij naar NL, maar ik ben bang dat die nog niet gaat komen.

Framboos, leuk die site. Ik zal ff op hyves reageren, moet alleen van mijn andere computer.

Tafeltje zit in elkaar, nu stoeltjes nog. Ga dan ook snel ff verder, nu slaapt Finn.
Hier ben ik dan weer, met slecht nieuws, ik ga mijn stage waarschijnlijk niet kunnen afmaken. Zoals al gezegd, heb ik gevraagd om mijn werk te controleren, maar na controle komen ze op wat fouten uit, en dat is waarschijnlijk voldoende om mij buiten te wippen. Ik weet dit maar officieus, maar officieel zal ik het maandag dan wel weten, dan komt mijn begeleider van het opleidingscentrum (heb haar vandaag gebeld, toen ze werk van mij wegpakten) om een gesprek met mij te voeren en met de bedrijfsleider. Komt er dus op neer dat ik met geluk terug aan mijn opleiding mag beginnen dinsdag. (indien dit dinsdag niet het geval is, dan verlaagd mijn werkloosheidsuitkering :s)

Ik ben dus erg bedroefd ... en teleurgesteld met de weinige kansen die ik krijg op de arbeidsmarkt. Fouten maken in het begin is blijkbaar niet menselijk.
Oh Witchke, wat een vervelend nieuws weer.

Wel vreemd hoor, dat ze je eruit sturen vanwege een paar fouten terwijl je aangeeft graag gecontroleerd te willen worden.

Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat het natuurlijk wel afhankelijk is van het soort fouten en de impact ervan.

Als je fouten hebt gemaakt in facturen, die vervolgens naar klanten zijn gegaan is dat natuurlijk wel schadelijk.

Of als een artikel naar een verkeerd adres ofzo is gegaan. Je moet het belang van wat je doet natuurlijk niet onderschatten.

Als ik jou was, zou ik nu al een lijstje maken met vragen die je hebt voor de bedrijfsleider. Probeer ook zijn mening te krijgen over hoe hij denkt dat je een volgende keer beter kunt werken.

Heeft het bijvoorbeeld te maken met bepaalde kennis die je mist (zou het afmaken van je cursus hiervoor helpen), heb je nog steeds moeite je lang te concentreren, mocht je gewoon geen fouten maken, of hadden ze gewoon geen tijd om iemand in te werken / eventuele fouten te verbeteren?

Het is echt enorm belangrijk om meningen te krijgen van deze mensen. Voor je cv is het natuurlijk niet echt bevordelijk dat binnen een week wordt besloten dat je je stage niet mag afmaken.

Waarvan is het nu afhankelijk of je dinsdag weer verder mag gaan met je opleiding? Ik wens je veel sterkte.
Moehoehoe! Maar ik lees wel mee!

Framboos, leuk! Een webwinkel! Ik zat er ook aan te denken om leuke kinderkleertjes via het net te verkopen, maar ik moet me er nog in gaan verdiepen. Geen zorgen, ik word geen concurrentie!

Witch, wat een vervelend nieuws. Ik sluit me aan bij Swis (doe ik anders nooit, hihi!): vraag wat je verbeterpunten zijn, zodat je daar mee aan de slag kunt.

Het is hier druk, maar gezellig. Het hebben van drie kinderen valt me behoorlijk mee, maar het valt me tegen hoe weinig tijd ik heb voor andere dingen. Mijn opleiding zet ik voor dit jaar stil, aangezien ik geen oppas kan vinden die op twee peuters en een baby wil passen (ik vind Mees eigenlijk nog te klein voor oppas, maar goed) en ik zou niet weten waar ik momenteel de tijd zou hebben om uberhaupt een boek open te slaan. Het zal wel beter gaan als Meesje niet meer alleen melk krijgt en als Steijn en Hugo naar de peuterspeelzaal gaan.

Steijn begint nu steeds meer in zinnen te praten. Eerst deed hij het nog incidenteel en gebruikte hij alleen bepaalde woordcombinaties, maar nu begint hij hele gesprekken te voeren! Ik lach me de ballen uit de broek, vooral als hij niet te begrijpen is! Hij gaat dan heel geduldig en rustig "uitleggen" wat hij wil, maar dat zegt nog niet dat ik hem dan wel snap. Voor de rest praat hij enorm verstaanbaar!

Hugo begint ook steeds duidelijker te worden in zijn taal. Er komen zowaar steeds meer normale woorden bij! Het grappige is wel dat Steijn en Hugo elkaar feilloos begrijpen en aanvoelen, dus als ik de een niet begrijp, dan is de ander er om het moeders wel even duidelijk te gaan maken.

Mees is zo lief! Hij lacht aan een stuk door, slaapt goed, eet goed en kan zijn hoofdje goed en lang hoog houden. Het enige wat minder goed gaat, is de ontlasting. Dit betekent een hoop gehuil, een boel gewinder (en het ventje kan knetteren!) en een berg gekerm. Weten jullie of Cinababy helpt? Zo ja, dan ga ik morgen na mijn Bijenkorf-therapie nog even door naar de Etos!

Framboosje, ik mis Laar ook! Volgens mij is ze morgen weer thuis.

En nu ga ik in een berg speelgoed naar de televisie staren. Ik heb geen zin om op te ruimen, dus A. zal blij zijn met mijn verrassing!
Spitsmuis, ik weet niet of de ontlasting echt beter wordt van Cinababy, het helpt wel tegen krampjes dus het kan nooit kwaad. Ik heb zelf voor Yasemin Sabsimplex besteld bij een apotheek in Duitsland (ff googlen) en dat helpt helemaal goed tegen krampjes en lucht in de darmpjes. Mees klinkt net zo lief als Yasemin! Die is ook zo vaak aan het lachen en eigenlijk is het een zoetje. Ze huilt alleen als ze honger heeft en als ze de slaap niet kan vatten, gelukkig gaat dat steeds beter. Ze ligt nu lekker in haar wipstoeltje (met trilstand) te dutten tot haar volgende voeding.

Witch, wat balen dat je stage niet goed gaat. Ik weet natuurlijk niet wat voor fouten je gemaakt hebt, maar het is idd jammer dat ze je niet wat meer de tijd geven.

De suggesties die Swis heeft gedaan vind ik heel goed, ik kan niet anders dan me er bij aansluiten. Een knuffel voor jou en laat de moed niet zakken, er komt vast wel iets op je pad wat beter bij je past.

BM, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend, wat heb je hem gegeven?

Framboos, wat goed dat je met je webshop bent begonnen! ik ga zelf binnenkort maar wat kleertjes op MP zetten, want 50/56 wordt nu echt te klein voor Yasemin. Wel jammer, want ik heb een paar schattige boxpakjes van Petit Bateau en die worden nu echt te klein voor haar. Het wordt echt een klein dikzakje! Maar ik heb wel weer leuke kleertjes van Zahra in maat 62 gevonden dus ik zal er wel overheen komen.
Verdorie Witchke: ik hoop dat het toch nog mee gaat vallen met je stage en dat ze je de kans geven om jezelf te verbeteren. Fouten zijn er ook om van te leren en pas als je erop gewezen wordt kunt je ze corrigeren toch?

Muis: het klikt zo gezellig bij jullie thuis!!!!

Hier gaat het weer wat beter. Ik heb goede afspraken kunnen maken over mijn werk en mag niet meer zoveel externe afspraken plannen. Dat geeft me weer wat rust.

Ik heb deze week ook een andere baan aangeboden gekregen. Daar ga ik ondertussen ook nog eens rustig over nadenken. Ik hoef voorlopog niks te beslissen aangezien ik toch pas na mijn verlof kan beginnen, dus kan ik alles rustig op een rijtje zetten. Ik weet nog niet alle ins en outs van die baan, dus daar moet ik eerst nog even achteraan. Ik weet wel al dat ik daar minder uren hoef te maken, dus dat zou wel relaxed zijn.

Begin februari gaan ze aan onze nieuwe badkamer beginnen. dat komt ineens wel heel dichtbij. Ik vind het maar spannend allemaal....
Hello!

Drop, minder uren klinkt goed! Je werkt nu toch best veel? Het zal met twee kindjes straks (even) veel drukker zijn, is mijn ervaring. Okee, ik heb er drie, maar Steijn en Huug zijn natuurlijk even oud. (of niet, want Steijn is drie minuten ouder!)

Lay, Mees is nu ook uit 50/56 aan het groeien en ik merk dat ik het eigenlijk heel jammer vind! Gek. Het zal wel komen doordat ik niet meer zwanger zal raken (wil het ook niet meer) en nooit meer een kleine baby zal hebben. Maar, elk nadeel heb ze voordeel en Mees heeft natuurlijk kleertjes nodig! Jammer maar helaas, maar hij is zijn eigen persoontje met zijn eigen uiterlijk en niet alle kleertjes van Steijn en Hugo staan hem! Wat vervelend dat ik straks voor hem moet winkelen! Vervelend voor A. wel te verstaan, niet voor mij!
haha ook goedenmorgen Muis. Je mag weer shoppen begrijp ik, goed excuus hoor, dat Mees een eigen persoonlijkheid heeft.

Zijn de kleertjes van Hugo en Steijn niet ook van een ander seizoen? Dan heb je dus te weinig warme kleren in maar 62.

Drop, leuk dat je een nieuwe baan aangeboden hebt gekregen. Zeker goed om eens na te gaan, minder werken zou niet verkeerd zijn. Zou je ook minder moeten reizen?

Haha, mijn man hoopt stiekem dat ik mijn baan snel verlies (zou door verschillende redenen kunnen), dan neemt hij vrij, zodat we een half jaar weg kunnen. Met Finn naar een eiland ofzo.

Klinkt aantrekkelijk, helemaal als ik wel doorbetaald zou worden (goede afvloeiingsregeling). Maar goed, we zien wel.

Momenteel hoor ik dagelijks andere verwachtingen, dus we wachten maar af.

Volgende week weer een bliksembezoek aan NL. Schoonmoeder wordt 60, dus feestje. Donderdag heenrijden, zondag weer terug. Zaterdag feestje.
Swiss: die andere baan is wezenlijk niet anders dan deze. Ik blijf dan in dezelfde regio werken en doe min of meer hetzelfde werk (iets breder pakket een producten). Het bedrijf is wel veel groter en dat heeft natuurlijk ook gevolgen. Zo weet ik bijvoorbeeld niet of ik dan wel een auto van de zaak krijg en is de kans groot dat ik als parttimer die auto steeds op een van de lokaties zou moeten gaan halen om te kunnen werken. dat betekent dus weer meer reistijd. Ik ga binnenkort eens met ze in gesprek om te horen wat precies de mogelijkheden en verwachtingen zijn.

Muis: Ik werk nog niet direct minder uren want ik ben niet ziekgemeld ofzo. maar ik mag wel meer achter mijn bureau blijven zitten ipv op de weg en dat scheelt al een boel. Bovendien kan ik dan als het echt niet gaat ook wat makkelijker even mijn rust nemen of idd een keer een dag wat korter werken. daar doen ze gelukkig ook niet moeilijk over. Ik heb alleen steeds het idee dat onze directeur nogal wat loopt te pushen over alles wat ik dit jaar nog moet doen. Maar ik ga hem nu gewoon negeren en maak wel afspraken met mijn directe leidinggevende en directe collega. dat geeft meer rust.
Vraagje!

Heeft iemand van jullie heel toevallig een knuffellapje met een apenkopje vanhet merk 4friends (komt van het kruidvat) wat niet gebruikt wordt? Ik ben ernaar op zoek voor een vriendinnetje...
Swis, je baan verliezen? Jemig! Nou ja, je bent goed opgeleid en kan volgens mij zo weer ergens anders aan de slag, maar toch...

Drop, ik heb dat knuffellapje niet! Ik zal eens rondvragen in mijn omgeving voor je.

Zo, ik heb geshopt! En hoe! Ik heb heel veel gekocht (en nog meer uitgegeven...), maar er zaten een paar goede deals bij. Zo heb ik wat shirtjes van McGregor weten te vinden a 10 euro per stuk (mijn god, dat is bijna gratis!) en heeft Mees wat Gant-shirtjes gekregen. (die waren niet gratis. Sterker nog, ze waren best duur)

Ik heb iemand aangereden! Niet hard en er was geen schade, maar ik moest zo hard huilen nadat het gebeurd was! Ik had gelijk geen zin meer om te winkelen en heb als troost maar wat truien voor mezelf gekocht, maar dat was meer omdat ik die echt nodig had. (Gelukkig had ik al voor de jongens geshopt!) Het zat zo: Ik reed stapvoets door Rotterdam, op weg naar de B. Ineens kwam er een vrouw tussen de auto's vandaan de weg op, waardoor mijn voorganger boven op de rem moest staan. Ik zat een beetje te duffen en zag het te laat, waardoor ik op haar achterkant knalde. Gelukkig was er dus geen schade en was die vrouw erg relaxt (in tegenstelling tot ondergetekende), maar ik was gewoon heel erg geschrokken. Het is eng als je weet dat je een aanrijding gaat krijgen, hoe hard je ook probeert te remmen!

Ik heb nu knallende koppijn, maar dat zal wel komen van de schrik. Ik ben een beetje een watje.
He bah Muis wat vervelend, is toch helemaal niet raar dat je geschrokken bent? ZOu ik ook zijn hoor!

Drop is heb dat knuffeltje niet, is marktplaats een idee?

Framboos wat leuk dat je een eigen webshop gaat beginnen, ga zo eens even kijken.

Witchke wat naar allemaal weer! Ik sluit me aan bij Swiss. Probeer duidelijk te krijgen wat je niet goed doet en probeer daar weer van te leren...ik weet dat het heel makkelijk klinkt...

Ik ben gisterochtend door mijn rug gegaan, men wat doet dat pijn zeg! Ik kon gisteren helemaal niets, alles deed pijn en heb ook een paar keer hard gebruld omdat ik mijn eigen kind niet eens op kon tillen. Heb hier dan ook aadrig wat hulptroepen in huis gehad omdat mijn vriend gewoon moest werken. Vandaag gaat het gelukkig al iets beter maar baal er nog flink van.
Wat balen dat je door je rug bent gegaan Chance! Heb je goede pijnstillers in huis?

Spitsmuis, dat is zeker schrikken, zo'n aanrijding, gelukkig geen gewonden gevallen. Ben je bij La Coccinelle geweest? ik kreeg laatst een nieuwsbrief van ze over de sale en mijn vriendin gaat er ook altijd shoppen voor haar zoontje. Ze werkt bij het casino dus dat is er vlak naast en dan is het verleidelijk om in de pauze te gaan shoppen natuurlijk. Fijn dat je zo goed geslaagd bent. Ik ga binnenkort ook eens wat dingen kopen voor Yasemin, het is nu nog opruiming natuurlijk, misschien donderdag of vrijdag de stad in of ff naar de Kids Factory, die hebben vaak ook leuke dingen.
He bah Muis, gelukkig dat het goed afgelopen is met de botsing, maar ik kan e je reactie goed voorstellen. De schrik he...

Chance: Oei, door je rug gaan met een kleine in huis, dat kan gewoon niet. Wel fijn dat Luna nu loopt, dat scheelt alweer een boel!

Dat knuffellapje is helaas niet te vinden via marktplaats. Alleen een versie met een ander soort hoofd erop helaas. (en daar is er dan ook maar eentje van)

Heb zojuist een tinnen theeserviesje gescoord bij kruidvat voor 5 euro. helemaal leuk en dat vindt fleur ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven