Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook al gevraagd, maar zou ook heel graag een algemene legging willen.
Jullie worden vast al helemaal gek van alle verzoeken, maar als één van jullie tijd heeft, zou ik ook graag een algemene legging willen.
Kun je ook met die kaarten in de toekomst van de hele wereld kijken? Niet zo gek ver in de toekomst, maar de komende 5-10 jaar zou ik wel willen weten. Waarheen leidt de weg?
Ik wil ook heel graag een algemene legging, maar ik snap dat jullie niet alle tijd en energie hebben. Ik zal hier wel blijven koekeloeren en met plezier de reacties lezen.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:Carabosse schreef op 23 december 2016 @ 13:17:

Kun je ook met die kaarten in de toekomst van de hele wereld kijken? Niet zo gek ver in de toekomst, maar de komende 5-10 jaar zou ik wel willen weten. Waarheen leidt de weg? Dat is ook een mooie!
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 december 2016 @ 07:23:

[...]

Ik ook niet (wel pb van cateau maar dat was niet algemeen)

Dus dat is dan niet genoeg? Dat is toch al hartstikke fijn en aardig dat je die hebt gekregen.
quote:Amaqanda schreef op 22 december 2016 @ 20:26:

Dan wil ik ook wel weten hoe mijn prille relatie zich gaat ontwikkelen in 2017

Liefde/Passie/Aantrekkingskracht/verliefd+Verwarring/problemen/onzekerheden/onduidelijkheden/er klopt iets niet+groei/sterk/langzaam/stevig

De relatie zal door een moeilijke periode gaan waarin er verwarring overheerst en onduidelijkheid speelt waar je nu staat en waar de relatie naar toe gaat. Dit laat je in het duister tasten en brengt je in de war. Je zal echter niet in een oude valkuil stappen van paniek en pleasen om de relatie te fixen, maar blijft heel dicht bij jezelf en verloochent je zelf niet.

Als de relatie het red is het nu op jouw voorwaarden, maar de kans zit er in dat de relatie te onrustig is en stopt maar dat gaat jou niet van je pad af brengen, dat laat je niet meer gebeuren. ( les geleerd uit het verleden)
quote:Aneso schreef op 22 december 2016 @ 20:29:

Fee, ik ben wel benieuwd hoe eea zich gaat ontwikkelen in mijn werk in 2017?

Snelle afwikkeling/iets wordt afgekapt/weggesneden/dreiging+ Einde/afsluiting/stilte/leegte+Geschenk/schoonheid/vrolijkheid/hulp/fijne omslag

Vrij plotseling/scherp kan er een einde komen aan een werksituatie. Dit geeft een periode van leegte, rouwproces maar ook rust, tijd om bij te komen. Eigenlijk is het een geschenk uit de hemel en geeft het je een gevoel van opluchting. Wanneer er weer behoefte is aan een stap zal er ook snel een mogelijkheid komen, het lijkt wel alsof een bedrijf/organisatie jou zal benaderen waar je met vreugde op in zult gaan,

Zware start, goede uitkomst!
quote:celine2906 schreef op 22 december 2016 @ 20:31:

[...]

Fee wil jij voor mij kaarten leggen.

Wat is de invloed van een Indisch persoon in de omgeving van Celine?

Reizen/buitenland/buitenlander/transactie/verkeer+ Klein/nieuw begin/start/kinderlijk/ onschuldig+ Succes/vrolijkheid/vuur/warmte/kracht/helderheid

Buitendlandse energie is onschuldig en brengt enkel vreugde en geluk. onschuldige intentie, wenst jou warmte en geluk toe en zou zelfs deuren kunnen openen die je verder brengen in jouw levenspad.

Ik kreeg er nog een gevoel bij alsog deze persoon zwart gemaakt wordt door (iemand in) jouw omgeving, alsof je ervoor gewaarschuwd zal worden. Dit klopt niet, de intenties zijn goed.
quote:Theamuts schreef op 22 december 2016 @ 20:40:

Hoi fee90, zou je voor mij ook willen kijken hoe het zit met werk in 2017?

Nieuws/bericht/snelheid/bezoek+Geld/financieel/voorspoed/investeringen+Een rivale/intellectuele vrouw/jaloezie/leugens/valsheid

Er wordt je een aanbod gedaan waardoor je er financieel op vooruit gaat, dit is een positieve boost. Maar wees alert welke prijs je ervoor betaald, wat moet je er voor terugdoen? De intenties lijken niet zuiver van degene die jou het aanbod doet of je zal gaan samen werken met een erg negatieve vrouw die zich snel bedreigd voelt en zal proberen je onderuit te halen.

Alert zijn of de financiële stap vooruit de moeite waard is op emotioneel vlak.
quote:miss_musica schreef op 22 december 2016 @ 20:57:

@fee, mag ik jou dan een specifieke vraag stellen? We staan op het punt om belangrijke beslissingen te maken omtrent verhuizen, en we lopen een beetje vast. Verder ben ik benieuwd wat ik qua werk/opleiding moet gaan ondernemen...? Wat kan Miss_musica het beste doen m.b.t. verhuizen?

Oplossing/controle/Antwoord/beveiliging/zoekend naar een teken+Communicatie/heen en weer gebel/gepraat/nerveuze gesprekken+Einde/Doodlopend spoor/kleine ruimte

Het vinden van een betere stek is onderdeel van discussie, maar er wordt een hoop gepraat en weinig besloten, zekerheid wordt maar niet gevonden. Uiteindelijk wordt er berust in een situatie die wat kleiner is dan gewenst, maar tijd voor een sprong in het diepe is het nog niet, daarin ontbreken de signalen dat het nu de tijd is. Het lijkt of jullie je teveel laten opjutten door invloeden van buitenaf, probeer echt ieder voor zich te bepalen wat voor nu de wensen zijn en leg dat eens naast elkaar.
Fee

Zou je voor mij ook willen doen alstublieft?

Over mijn relatie en verhuizing?
Ik zou ook nog steeds heel graag willen.. mag dat?
quote:fee90 schreef op 23 december 2016 @ 13:56:

[...]

Snelle afwikkeling/iets wordt afgekapt/weggesneden/dreiging+ Einde/afsluiting/stilte/leegte+Geschenk/schoonheid/vrolijkheid/hulp/fijne omslag

Vrij plotseling/scherp kan er een einde komen aan een werksituatie. Dit geeft een periode van leegte, rouwproces maar ook rust, tijd om bij te komen. Eigenlijk is het een geschenk uit de hemel en geeft het je een gevoel van opluchting. Wanneer er weer behoefte is aan een stap zal er ook snel een mogelijkheid komen, het lijkt wel alsof een bedrijf/organisatie jou zal benaderen waar je met vreugde op in zult gaan,

Zware start, goede uitkomst!Dank je wel!
quote:mavis79 schreef op 22 december 2016 @ 20:59:

Ik zou het ook heel fijn vinden als er kaarten voor mij worden gelegd .

Ik heb een roerig verleden en nu mijn leven in rustig vaarwater is gekomen vraag ik me weleens af of er nu voor de verandering iets moois in het verschiet ligt en of ik ooit echt los kom van mijn verleden en hoe het mij gevormd heeft.Hoe kan Mavis het beste omgaan met haar verleden?

Reflectie/erkenning/creatieve uitingen/romantiek/natuurlijke cycli+Nieuws/boodschap/snelheid/jonge atletische man+ Publieke ontmoetingsplekken/fairs/parken/festivals

Je hebt als een hoop gereflecteerd en naar jouw verleden gekeken, er zitten nog een paar dingen die aandacht nodig hebben. Misschien dat een creatieve uitlaatklep je kan helpen de laatste emoties zonder naam te verwerken. Dit kan je tegelijk nog een inzicht geven, waarom bepaalde dingen hebben moeten gebeuren, niet dat je je ze daarmee goedkeurt, maar hierdoor kan je beseffen wat het je heeft geleerd en hoe het je ook heeft gevormd in positieve zin. Erken jouw emoties en verdriet maar ook de kracht die je hebt getoond.

Daarnaast mag je erop uit, wees niet bang meer om gekwetst te worden, je bent al zoveel verder waardoor je nu de juiste mensen zult tegenkomen en je geen buitenstaander meer zult voelen. Ga op zoek naar evenementen die bij jou passen zodat je gelijkgestemden ontmoet.
quote:Aneso schreef op 23 december 2016 @ 14:29:

[...]

Dank je wel! Kan je er al iets mee?
quote:Ceylon schreef op 22 december 2016 @ 21:13:

@Fee, ik heb een nieuwe baan en ik ben benieuwd of dat goed gaat uitpakken.

Dus mocht je nog zin hebben ...

Reizen/transacties/buitenland/verkoop/onbekende plek+Energiebelasting/Lange dagen/verveling/monotoon/groeimogelijkheden+Huis/woning/Basis/comfortabel

De baan kan als een aanslag voelen op jouw energieniveau, niet omdat het te moeilijk is, het zal zelfs iets onder jouw niveau zijn en vrij saai kunnen zijn( verkoop?). ook kan de eerste kaart duiden op een bedrijf wat spullen haalt of banden heeft met het buitenland. De reis ernaar toe kan ook wat tegenvallen. Het bedrijf zal echter wel heel tevreden over jou zijn en als je jouw beste beentje voor zet dan kan je hogerop komen binnen het bedrijf. Toch moet je je afvragen of je hier jouw energie uit haalt of steeds verlangt naar jouw huis en thuis, of een werkplek waar je je meer thuis voelt en jezelf kunt zijn.
@Fee, wil je voor mij een kaart leggen ? (algemene legging, geen specifieke vraag)

Alvast bedankt.
quote:itismee schreef op 23 december 2016 @ 14:41:

@Fee, wil je voor mij een kaart leggen ? (algemene legging, geen specifieke vraag)

Alvast bedankt.Ik doe alleen a.d.h.v.vragen, Cateautje en tomcat doen algemene leggingen:)
Ik zou het ook fijn vinden als iemand voor mij wil leggen. Ik zou heel graag willen weten hoe het mii gaat verlopen op het gebied van werk en relatie.

Alvast bedankt!
quote:itismee schreef op 23 december 2016 @ 14:41:

Alvast bedankt.Voor een algemene legging moet je bij Tomcat zijn.
quote:fee90 schreef op 23 december 2016 @ 14:42:

[...]

Ik doe alleen a.d.h.v.vragen, Cateautje en tomcat doen algemene leggingen:)

O sorry, had ik niet begrepen.

Dan heb ik toch wel een vraag als het mag.....We staan op het punt een huis te kopen. Ons eigen appartement staat nog te koop....Gaan we een goede beslissing nemen?
Tomcat zou je voor mij een algemene legging willen doen?
geneet van 't laeve
Zou iemand voor mij een liefdes legging willen doen?
..........
quote:fee90 schreef op 23 december 2016 @ 14:30:

[...]

Kan je er al iets mee?Jazeker! Heb je pb gestuurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven