3000+ deel 95

13-10-2014 07:34 2156 berichten
Al jaren bezig als een kletsgroep. Na een pauze, hebben we de draad toch weer opgepakt. Niet zo snel als in het begin, maar we gaan door!

Túúrlijk wel!
*zwaait*

Een profielplaatje plakken kan ook pas na heel veel post?
quote:Bobby-Pin schreef op 25 januari 2017 @ 20:37:

*zwaait*

Een profielplaatje plakken kan ook pas na heel veel post?nee hoor, dat kan meteen
Het lukt me niet en ik ben toch zeker geen beginnelinge
te klein formaat? Of te groot?
Te groot
Zo ik zit weer in de run
En nu moet ik heel veel gaan posten zodat ik plaatjes kan plakken maar ik vind de onderwerpen op Viva tegenwoordig niet interessant of leuk genoeg meer. Kan de leeftijd natuurlijk zijn.

Gelukkig is er nog altijd Pim pam pet
ah, daar is ze weer. Welkom terug
Dank je wel, Friez!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Bobby:)

Anoniem, where did you wonder of to?

Even afwezig en je loopt alles weer mis hier op het forum.

Dan maar gewoon even zwaaien.
Je denkt mijn vaccinatiestatus te weten herleiden uit mijn mening
Hoi, Schaap

I know where anoniem went to
Over een aantal dagen ben ik 3 maanden gestopt met roken, dat schijnt een cruciale maand te zijn in de zin van "doet ze het of doet ze het niet" ..... een sigaret opsteken.

Bij ieder grrrr momentje op de dag heb ik nu al zoiets van ik stap op de fiets en ik ga gewoon weer roken, het heeft lang genoeg geduurd ;)
Ik ben van het een op het andere moment gestopt en heb heel af en toe wel een momentje maar nooit zo erg dat ik de neiging gehad heb naar de supermarkt te gaan. Maar ik heb me ook voorgenomen mezelf er niet over op de kop te zitten. En blijkbaar heeft dat geholpen ik rook al een jaar niet meer en vind het zalig van de verslaving af te zijn (nu de kilo's nog eraf krijgen...)
*gooit een chocosigaret naar Bobby* zuig daar maar op
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
quote:moonenz schreef op 29 januari 2017 @ 20:10:

*gooit een chocosigaret naar Bobby* zuig daar maar op
Moontje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dat was een oude choco-sigaret, Moonz, beetje muf ook.
quote:rosanna08 schreef op 29 januari 2017 @ 20:30:

Moontje Roosje
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
quote:Bobby-Pin schreef op 29 januari 2017 @ 21:02:

Dat was een oude choco-sigaret, Moonz, beetje muf ook.ja nog over van Sinterklaas ... ik dacht door die mufheid trekt vast de behoefte weg
Die oude muffe lucht kwam natuurlijk van Sinterklaas, het is net zoals bij rokers met die lucht. Gaat aan alles kleven.
In december kon ik het ook heel goed ruiken als Sinterklaas weer over mijn dak was gereden met zijn schimmel. Kon meteen alle kleding en beddegoed weer in de was. Die man stinkt als een oude kast.
Daarom krijg ik op 5 december dan ook steevast geurkaarsjes en wierook, doet 'ie vanuit schuldgevoel.
Ja, 4 op een rij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven