Zwanger worden in 2009

19-01-2009 10:45 649 berichten
Er zijn een hoop meiden die er voor gaan dit jaar, en binnenkort de voorbehoedsmiddelen de deur uit doen. Of dat al gedaan hebben en nu proberen zich nog met werk en andere aardse zaken bezig te houden en niet alleen met babies maken.

Met een stel hebben we al heel wat afgekletst in dit topic. Hier gaan we dan verder, ditmaal met een schema van onze vorderingen zeg maar

nicknameleeftijdperkindjeNODanoniempje2121juli 2008117/02arucamba27sept 2008114/02conscienza28feb 20091nvtEva25juni 20091nvtExcited3219/12/2008119/01Gorgi3327/12/071maart 2009 (IVF)Ittje2526/12/08121/02Jo8821zomer 20091nvtJoy30feb 2009106/03JWvB3228/12/08128/02Karan26mei 20091nvtKatalinova27feb 20091nvtKippie2323juli 2008106/02Lilith753427/12/08409/03Lily7929jan 2009315/02loeske28sep 20081 londen25april 20091begin meilucy12329zomer 20081?nata19mei 2008106/03renza2901/09/08123/02Schapekop31nov 2008122/02soeze29jan 20091?spikie3212/12/08115/02StefanieV23aug/sept 20091nvtzon29april 20091nvt

Welkom!
Alle reacties Link kopieren
Prachtig conscienza!
conscienza ik ben trouwens begonnen in juli 2008 even veranderen ok!!!!!!!!

applaus voor je mooie tabel. ik had het niet beter gekunt
NOD dag bij mij is 26 januari. Als leek op dit gebied toch maar even opgezocht wat NOD is. Ben er achter!

Mooi tabelletje.
ik hoop dat dit het topic word waarin iedereen zwanger mag worden en blijven, ik hoop ook dat dit het topic word waar mijn bloeding stopt en mijn kindje gewoon lekker door mag groeien
I salut you Conscienza!!!

Mijn hemel kijk mij dan 4!!!!!!!! pfff tjee whahahhahaha

Ik zwel op dames komt vast door mijn eigen hormonen mijn meiden riepen al blij mama krijgt een baby..nou mama voelt beurs en gezwollen dat is iets heel anders.

Oké even intiem beetje vreemd misschien..maar kijk sinds ik geen pil meer gebruik en ik wijt het aan mijn lichaam want vriendlief is echt niet in 3 weken gegroeid hahaha....maar voel ik 'm tegen mijn baarmoeder mond zeg maar....en nee geen kamasutra standjes gewoon gewoon zeg maar...

We hebben het niet anders dan anders gedaan.

iemand die dit herkend?

woehahahha of heeft de schat toch een verlenginkje er tegen aan gesmeten?

Nee zonder dollen ik denk dat ik daarom ook zo'n beurs gevoel heb....

Alle nieuwe meiden welkom!!

Mariska begrijp ik het goed dat jij 28 dagen na het stoppen je 1e bloeding had of was het 4 dagen en daarna weer 28 dagen later een menstruatie?

x
quote:anoniempje21 schreef op 19 januari 2009 @ 15:19:

ik hoop dat dit het topic word waarin iedereen zwanger mag worden en blijven, ik hoop ook dat dit het topic word waar mijn bloeding stopt en mijn kindje gewoon lekker door mag groeien

Ik hoop het ook! Hoop dat je snel goed bericht hebt en kleurloze vegen (hmz dat klonk beter in mijn hoofd).

Hier gaat het wel. Voor degenen die het vorige topic niet hebben meegelezen: ik moet eerst wat aankomen. Heb in het verleden anorexia gehad en ben afgelopen maanden teveel afgevallen. Ik was in de VS voor werk voor 4 maanden en ben daar een beetje over de kop gegaan. Bij terugkomst twee weken geleden meteen een zware griep. Ik ben 1.84 m en woog ongeveer 61 kg bij thuiskomst. Die griep heeft me wel een kilo of wat gekost, ik zit echt op een gewicht dat geen evenwicht is, het moment dat ik zoiets heb als een griep of wat stress vliegt het eraf. Geen reserves. Gaat veranderen. Ik eet wat ik kan- heb nogsteeds wat last van mijn maag.

Ik woog vanmorgen 59.5

Morgen ga ik naar de dokter, kijken wat die vindt. Ik wil eigenlijk spiraaltje er nu al uit en dan een tijdje met condooms tot ik qua BMI goed zit. Ik baal wel een beetje.
Jeetje Conscienza, wat lastig zeg. Kan me goed voorstellen dat je baalt. Wat is het uiteindelijke streefgewicht waarbij je wel in evenwicht bent?
Conscienza,

Hij zal er toch geen punt van maken dat je je spiraaltje er nu al uit wil laten halen?

Dan is dat maar gebeurt.

je motivatie om aan te komen lijkt me duidelijk ook voor hem...en misschien zegt hij wel go for it!!

Kan me voorstellen dat het lichamelijk gezien natuurlijk beter is met een gezond gewicht..maar je weet nooit!!!

Veel vitamines!!!!

Beterschap..

x
LILLITH heeft jou vriend donker haar en is hij rond de 1,85m?

ik werk namelijk in een penis vergrotingskliniek en daar moesten wij vorige week iemand helpen waar zijn vriendin niks vanaf mocht weten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!whahahahahahahaha val bijna van mij stoel(of issie in gedachte leuker dan in het echt)

nee ff zonder dollen, het zou denk ik door je lichaam komen want lijkt me sterk dat je vriend zo gegroeit is de laatste tij d:P

en ja conscienza die kleurloze vegen lijkt mij inderdaad ook wel een heel goed plan !!!!word onderhand helemaal gek
Whahahahahaa nee hahaha geen donker haar woehahahahaa ik heb een fout uitziende kale...ruwe bolster blanke pit zeg maar...

Voor mij hoeft hij geen bezoekje aan die kliniek te brengen vond het na grote ex juist prettig een "normale"te hebben zal ik maar zeggen..maar nu voelde het niet "normaal"...
Whahahaha of zeg luister mop weet jij wel zeker dat dat donkere haar geen toupet was???
euhmz nou begin ik inderdaad te twijfelen :P
Maar kijk ik vraag me zo af he?

die vriendin mocht het niet weten...maar hallo!!! dat merkt ze uiteindelijk toch?

En wat zegt zo'n gast dan nee hoor schat zo was ik altijd al...
lieverd ga jezelf na

jij twijfelt, ligt het aan mij aan het stoppen met d pil of is mijn vriend inderdaad langs de kliniek geweest
Hahahaaa hi is wel veel weggeweest vorige week hmmm...

trouwens ( wishfull thinking I think) maar ik las net op een of andere site dat er dus idd meerdere vrouwen zijn die na het stoppen met de pil pijn in hun onderbuik hadden na de sex dit zou komen door verandering hormonen enz......er waren er een paar die beweerden dat dat komt omdat er een eisprong in aantocht is...ik zei al wishfull thinking maar misschien heel stiekem misschien?

Ik had me zo voorgenomen niet er zo mee bezig te zijn tjee maar ja kom op je kan toch ook niet anders dan er mee bezig zijn?
laat mij raden wat jij vanavond gaat doen
nou volgens mij is het bloeding een ietsiepietsie minder

en word nu ineens zoooooo super misselijk en een heel zwaar gevoel in de buik, geen pijn maar gewoon zwaar
Hoe kan het nou dat ik nog niet zwanger ben.... blehhhhhh, nouja dan blijven nog maar even door oefenen :D

succes meiden! Slikken jullie al foliumzuur?
Whahahahaa lekker slapen!!

Ben gisteren en vanmorgen beurs ge.......noteerd god wat ben ik weer grappig....

Over misslijkheid :puke: kan ik je niks vertellen wel vreet buien bij nr 1 ging ik aan de koffie bij nr 2 zacht gekookte eitjes met geroosterd brood bij nr 3 haring en baklava.....

heb trek hmmm eerst en espresso..dan een geroosterd broodje haring ja dat gaat het menu vandaag worden....

hoe kom jij aan zo'n geinig plaatje?

Is het bloed of vaag roze iets?
hahaha dat dacht ik ook elke maand maar het is vanzelf een x raak!!!!!!! en ja ik slik foliumzuur, beetje laat mee begonnen, je kunt beter beginnen op het moment dat je voor een kindje wilt gaan!!!NU DUShaha:smile:
Ik heb bij alle 3 geen folium zuur geslikt alle ruggen waren netjes dicht.
het was helder bloed en word nu steeds vager en bruiner volgens mij en die plaatjes haal je gewoon van internet:P

als je dezelfde wil klik je met je rechtermuis op mijn plaatje en dan afbeelding opslaan en dan in jou profiel uploaden (A) ofzoiets

help mij lillit hoop zo dat alles goed gaat met onze kleine
jaa ik dacht ook ut zal allemaal wel maar goed word je kind wel geboren met open ruggetje, dan is de moeder de schuld want die slikte geen folium zuur (A) snappie :P
[quote]Lilith75 schreef op 19 januari 2009 @ 16:49:

Over misslijkheid :puke: kan ik je niks vertellen wel vreet buien bij nr 1 ging ik aan de koffie bij nr 2 zacht gekookte eitjes :puke: met geroosterd brood bij nr 3 haring en baklava.....

hoe kom jij aan zo'n geinig plaatje?

Is het bloed of vaag roze iets?[/quote]

hhahahahah geinig plaatje = bad met bloemen en badeentjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven