Oppas zeikerd?
vrijdag 23 januari 2009 om 12:45
Volgend weekend gaan we met de hele familie een weekend naar een mooi hotel. Nu willen mijn ouders graag met de volwassenen uiteten zaterdag en dan via het hotel een oppas regelen voor de kinderen.
Ik heb daar moeite mee. Ik laat nooit een wildvreemde oppassen. Onze oppassen zijn meisjes die ik via-via ken of die ik vroeger les heb gegeven en dus persoonlijk ken.
Ben ik een zeikerd? Of heb ik gelijk?
Ik heb daar moeite mee. Ik laat nooit een wildvreemde oppassen. Onze oppassen zijn meisjes die ik via-via ken of die ik vroeger les heb gegeven en dus persoonlijk ken.
Ben ik een zeikerd? Of heb ik gelijk?
Volg je hart. Dat klopt.
vrijdag 23 januari 2009 om 12:54
Ik zou het er ook moeilijk mee hebben. Hoe ver weg is dat hotel? Hoe oud zijn je oppasmeisjes die vaker op je kinderen oppassen? Zijn ze oud genoeg/is het mogelijk dat zij naar het hotel komen om daar op te passen en dan bv met OV terug naar huis te gaan (snap dat dit niet kan als afstand te groot is of meisjes te jong om alleen 's avonds te reizen)?
Poep, wie heeft jou gescheten?
vrijdag 23 januari 2009 om 13:05
Nee, ik zou dat niet zo snel doen. Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar er is een alternatief voor een pannenkoekenhuis. Bijv. een restaurant met een kindergedeelte. Ik weet dat er eentje is met een piratenthema en je hebt ook Praq bijvoorbeeld (kijk op praq en dan punt nl), waar je gewoon lekker eten kunt bestellen en je kinderen lekker kunnen spelen. Misschien is dat een goede middenweg.
Of kijk op http://www.uitmetkinderen.nl/zoeken/Restaurant.htm
Of kijk op http://www.uitmetkinderen.nl/zoeken/Restaurant.htm
vrijdag 23 januari 2009 om 13:08
quote:LouiseP schreef op 23 januari 2009 @ 13:05:
Nee, ik zou dat niet zo snel doen. Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar er is een alternatief voor een pannenkoekenhuis. Bijv. een restaurant met een kindergedeelte. Ik weet dat er eentje is met een piratenthema en je hebt ook Praq bijvoorbeeld (kijk op praq en dan punt nl). Misschien is dat een goede middenweg.he ja, gezellig, da's leuk uit eten gaan, er is gezegd dat het op zaterdagavond met de volwassenen uit eten gaan is, dus niet met de kinderen
Nee, ik zou dat niet zo snel doen. Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar er is een alternatief voor een pannenkoekenhuis. Bijv. een restaurant met een kindergedeelte. Ik weet dat er eentje is met een piratenthema en je hebt ook Praq bijvoorbeeld (kijk op praq en dan punt nl). Misschien is dat een goede middenweg.he ja, gezellig, da's leuk uit eten gaan, er is gezegd dat het op zaterdagavond met de volwassenen uit eten gaan is, dus niet met de kinderen
vrijdag 23 januari 2009 om 13:11