Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

En ik wil zon! Liefst tussen de 21 en 25 graden, maar het mag ook vriezen hoor. Als die zon en heldere lucht er maar zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kittens- schreef op 02 maart 2017 @ 10:16:

Mogge, ik heb net heerlijke pepernoten gebakken Lekker!
quote:-Kittens- schreef op 02 maart 2017 @ 10:16:

Mogge, ik heb net heerlijke pepernoten gebakken Lekker!!! Zelf gebakken pepernoten zijn het allerlekkerste.
En, zijn ze je scooter al rijklaar aan het maken Ren?

Wassen.

En pimpen.
Haha, nee Kittens, helaas past hij niet. De jongen van de rijwielhandel kreeg hem met de nodige bochten en gedoe wel erin, maar ik kreeg hem er met geen mogelijkheid uit. Hij is ook te zwaar voor mij om een stukje op te tillen.

Dus deze scooter kan ik niet kopen. Vind het zo jammer. Kan geen fiets kopen vanwege mijn knieen, scooter lukt niet vanwege de ligging van mijn kelder. Stom!

Er is wel een kleinere scooter, dat zou op zich wel moeten lukken, of ik kan kijken voor een tomos, dat lukt zeker (maar vind ik erg lelijke dingen). Maar die andere scooter is gelijk veel duurder.

Als ik nou gewoon bij mijn huidige baan zou blijven (met mijn huidige salaris) zou ik toch iets verder sparen en een auto kopen denk ik. Maar omdat ik niet weet wat voor baan ik krijg en of ik in salaris achteruit ga kan ik dat niet wagen.

Dus.........ik baal! Heb echt de neiging om als een driftig klein kind op de grond te gaan stampen en heel hard stom te roepen. Met een grote pruillip!
Balen Ren!

Ik heb net een hoop kaartjes voor evenementen waar we dit jaar naar toe gaan uitgeprint, leuke dingen op de planning. Alleen nog mijn opleiding stress nog zien weg te werken en mijn opdrachten maken.
Wat is CHVRCHES toch een fijn bandje! Net de nieuwe cd gekocht, lekker luisteren terwijl ik wat routineklusjes afmaak.
IMHO
quote:Renaissance schreef op 02 maart 2017 @ 11:17:

Haha, nee Kittens, helaas past hij niet. De jongen van de rijwielhandel kreeg hem met de nodige bochten en gedoe wel erin, maar ik kreeg hem er met geen mogelijkheid uit. Hij is ook te zwaar voor mij om een stukje op te tillen.

Dus deze scooter kan ik niet kopen. Vind het zo jammer. Kan geen fiets kopen vanwege mijn knieen, scooter lukt niet vanwege de ligging van mijn kelder. Stom!

Er is wel een kleinere scooter, dat zou op zich wel moeten lukken, of ik kan kijken voor een tomos, dat lukt zeker (maar vind ik erg lelijke dingen). Maar die andere scooter is gelijk veel duurder.

Als ik nou gewoon bij mijn huidige baan zou blijven (met mijn huidige salaris) zou ik toch iets verder sparen en een auto kopen denk ik. Maar omdat ik niet weet wat voor baan ik krijg en of ik in salaris achteruit ga kan ik dat niet wagen.

Dus.........ik baal! Heb echt de neiging om als een driftig klein kind op de grond te gaan stampen en heel hard stom te roepen. Met een grote pruillip! Jammer. En de Sym Mio? Die is kleiner en heeft ongeveer dezelfde prijs.
Nu Years & Years, ook net gekocht. Nog fijner!
IMHO
Ik geloof dat ik over 37 mins vakantie heb......
Nog 8 minuten Yasmijn! Vertrekken jullie meteen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 02 maart 2017 @ 15:52:

Nog 8 minuten Yasmijn! Vertrekken jullie meteen?Nee dinsdag pas
Ah nog even tijd om in the mood te komen.
quote:Filee schreef op 02 maart 2017 @ 14:16:

[...]

Jammer. En de Sym Mio? Die is kleiner en heeft ongeveer dezelfde prijs.Daar ga ik van de week nog even naar kijken.
Pasta.

Nog even pauze en dan weer aan het werk.
Yas, je hebt vakantie! Fijn, fijn, fijn!

Ik ben net terug van mijn ouders, mijn vader is 82 geworden vandaag. Ooms en tantes waren er, was best leuk om die weer eens te zien. Nu lekker rust aan mijn koppie.

Filee, ik ga morgen toch eens even kijken, een paar buurmannen hebben scooters, eens navragen welke. Als iemand heel toevallig een Sym Mio heeft even kijken of die past.
quote:LadyL0101 schreef op 01 maart 2017 @ 22:17:

Welterusten Watervrouw!

Edit: ik dacht, bij afwezigheid van Watervrouw ga ik maar even een plaatje plakken
Gefeliciteerd met pa Ren! Fijn dat het gezellig was. Hebben de buurmannen hetzelfde soort stalplaats voor hun scooter als jij?
En een andijvie vraag Ren. Jij maakte laatst Ragù Bolognese. Welk recept gebruik jij? Ik wil morgen op mijn gemakje uitgebreid koken om man te bedanken voor zijn goede zorgen en dan moet het natuurlijk wel heeeeel lekker worden
quote:Filee schreef op 02 maart 2017 @ 08:46:

Rond de 21 graden. Precies goed voor mij

+1

Nog seizoenswerkers nodig? mei-juni-juli-augustus ofzo? (Beetje zonsondergangen en zonsopkomsten wil ik wel mee maken natuurlijk)
quote:GrimbleGrumble schreef op 02 maart 2017 @ 08:58:

Zo. Vandaag op weg naar het station toch even op 9292 gekeken. Mijn trein rijdt de komende uren niet, moet ingewikkelde overstappen maken en heb dus maar rechtsomkeert naar mijn favoriete strandcafé gemaakt. Op werk zou ik ook niet veel gedaan hebben, dus dan kan ik net zo goed thuiswerken. Hoef ik ook niet te stressen of ik wel op tijd ben om dochtertje van de crèche te halen.

Ik weet niet hoe het in de rest van het land is, maar hier is de storm erger dan laatst met code rood.

Ik zit iets noordoostelijker denk ik. Was wel heel verleidelijk weer om erg vaak op snooze te drukken...

quote:Watervrouw333 schreef op 02 maart 2017 @ 19:02:

[...]

+1

Nog seizoenswerkers nodig? mei-juni-juli-augustus ofzo? (Beetje zonsondergangen en zonsopkomsten wil ik wel mee maken natuurlijk)Nee helaas niet
quote:LadyL0101 schreef op 02 maart 2017 @ 09:07:

Blond, dat nieuws over zwembaden negeer ik ook gewoon

Welk nieuws

Ik was er van overtuigd dat het vrijdag is vandaag. Heb echt een minuut staan nadenken toen ik op de brievenbus las dat de bus op donderdag gelicht zou worden. Dacht echt dat ik dan een dag achterliep ofzo.

Sjoerd sturen was geen optie.

Vergelijkend waai-onderzoek heb ik niet gedaan trouwens, maar het regende wel vaker en harder dan vorige week (?) volgens mij.
Goede avond allen.

Ik ben moe. Zoooo moe.

Maar daar heb ik dus geen tijd voor.

Gefeliciteerd met je vader Ren.

Fijne vakantie Yas!
quote:Filee schreef op 02 maart 2017 @ 19:04:

[...]

Nee helaas niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven