Afval Challenge 2017
zondag 1 januari 2017 om 15:13
En we gaan weer door!
(vanuit: "Afval Challenge")
1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.
Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.
Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.
NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi
Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.
Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in
(vanuit: "Afval Challenge")
1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.
Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.
Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.
NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi
Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.
Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in

It's not always easy, but it's worth it.
donderdag 9 maart 2017 om 20:50
vrijdag 10 maart 2017 om 12:58
Wat is het rustig hier vergeleken met vorige week.
Netjes bloempie hopelijk maandag ook een mooi resultaat!
Hamaika en suikerbroodje probeer de juiste spirit weer te vinden!
Ik had het gister zwaar! Zoveel zin in lekkere dingen maar heb me buitenom Mn tussemdoortje in kunnen houden gelukkig!
Mijn eetlijstje vandaag:
O: volkorencracker hummus
T: niks
L: courgettesoep met gerookte kipfilet (was over van gister
T: 2 rijstewafels pindakaas
D: courgetti
T: ?
Netjes bloempie hopelijk maandag ook een mooi resultaat!
Hamaika en suikerbroodje probeer de juiste spirit weer te vinden!
Ik had het gister zwaar! Zoveel zin in lekkere dingen maar heb me buitenom Mn tussemdoortje in kunnen houden gelukkig!
Mijn eetlijstje vandaag:
O: volkorencracker hummus
T: niks
L: courgettesoep met gerookte kipfilet (was over van gister
T: 2 rijstewafels pindakaas
D: courgetti
vrijdag 10 maart 2017 om 13:51
Jeetje sterkte Twilight! Ik hoop dat jullie samen een mooi afscheid kunnen nemen.
Kom op Hamaika en Suikerbroodje, jullie kunnen het!
Ik heb gisteren gewoon mac donalds gegeten . Had me verslapen en daardoor geen eten klaar gemaakt voor naar m'n werk. Stond smiddags met honger in de file (was pas half 8 thuis daardoor) en kon het niet weerstaan.
Maargoed, kom ik wel weer over heen haha.. Mijn lijstje van vandaag:
O: Magere kwark aardbei
T: appel met kaneel
L: crackers met kipfilet en humus
T: magere kwark met een beetje honing
D: rijst, kipfilet en snijbonen
T: Eiwit shake
Ga vanavond ook sporten.
Goed gewicht bloempie, komt vast goed!
Zwaantje ook goed bezig!
Kom op Hamaika en Suikerbroodje, jullie kunnen het!
Ik heb gisteren gewoon mac donalds gegeten . Had me verslapen en daardoor geen eten klaar gemaakt voor naar m'n werk. Stond smiddags met honger in de file (was pas half 8 thuis daardoor) en kon het niet weerstaan.
Maargoed, kom ik wel weer over heen haha.. Mijn lijstje van vandaag:
O: Magere kwark aardbei
T: appel met kaneel
L: crackers met kipfilet en humus
T: magere kwark met een beetje honing
D: rijst, kipfilet en snijbonen
T: Eiwit shake
Ga vanavond ook sporten.
Goed gewicht bloempie, komt vast goed!
Zwaantje ook goed bezig!
vrijdag 10 maart 2017 om 14:59
Goed zo Nikki! Verleidingen weerstaan kan heel moeilijk zijn!
Tailormade: Kan een keer gebeuren als je je maar weer herpakt!
Ik heb vandaag voor het eerst een smoothiebowl gemaakt en mijn god wat was dat lekker!
Mijn lijstje:
O: havermout amandelmelk, banaan en noten
L: 2 sesam crackers met 2 gekookte eieren, smoothiebowl (banaan, zomerfruit, kokosmelk. toppings: chia, kokosrasp, cashewnoten)
D: stamppotje met aardappel, doperwtjes, ui en wortel
T: iets met dadels
Vanavond sporten!
Tailormade: Kan een keer gebeuren als je je maar weer herpakt!
Ik heb vandaag voor het eerst een smoothiebowl gemaakt en mijn god wat was dat lekker!
Mijn lijstje:
O: havermout amandelmelk, banaan en noten
L: 2 sesam crackers met 2 gekookte eieren, smoothiebowl (banaan, zomerfruit, kokosmelk. toppings: chia, kokosrasp, cashewnoten)
D: stamppotje met aardappel, doperwtjes, ui en wortel
T: iets met dadels
Vanavond sporten!

zaterdag 11 maart 2017 om 09:12
Twilight hoe gaat het nu? Wat verschrikkelijk zeg wijffie.... Hopelijk kunnen jullie de tijd die er nog is nog wel mooi besteden samen. Maar wat enorm triest.
Tailormade mc Donalds ja? Ach n keertje moet kunnen haha. Door zo een grote gele M paal de mc Drive in getrokken?
Blondelady smoothiebowl klinkt goed!
Vandaag ga ik naar 1 van mijn vriendinnen in Ede, Morgen geen plannen gemaakt. Jullie nog plannen voor het weekend? Knuf ladies.
Tailormade mc Donalds ja? Ach n keertje moet kunnen haha. Door zo een grote gele M paal de mc Drive in getrokken?
Blondelady smoothiebowl klinkt goed!
Vandaag ga ik naar 1 van mijn vriendinnen in Ede, Morgen geen plannen gemaakt. Jullie nog plannen voor het weekend? Knuf ladies.
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:14
42.93% gewijzigd
zaterdag 11 maart 2017 om 11:21
Sterkte Twilight *knuf*
Hamaika vooral aan jezelf blijven denken; dit proces doe je voor jezelf, om jezelf beter te voelen. Al snap ik natuurlijk dat voeding even op een ander pitje is gekomen.
Het heeft even geduurd, maar ik voel me (nu) eindelijk weer beter.
Ik was in het weekje tijd 2kg afgevallen (63), maar die is nu al weer terug (yay voor de aankomvoeding van het ziekenhuis -_-' ) - maar stiekem ben ik daar blij mee, val liever gewoon gezond af.
Dat gezegd hebbende begin ik dit weekend weer met mijn BBB-eetplan (zelfgemaakt)
O (10.00): 2 volkorencrackers met amandel...kaas? (pindakaas, maar dan van amandelen) en banaan, 2 gekookte eieren, een glas skinny orange, een yakult + een kop thee
T (11.00): 1 smart protein shake in de smaak cappuccino - na de work-out (Vicky's 7 day slim)
L: (12.30): 150gr bloemkool gewokt met kipkruiden, 2 volkorencrackers met tomaat, beetje yoghurt mayo en kaas, kop thee + 0,5ltr water
T: (15.00): 75gr wortel, blikje tonijn, handje druiven + 0,5ltr water
D: (17.30): 100gr gegrilde groenten, 100gr broccoli, 50 gram bloemkool (allen gewokt met kipkruiden) + kipfilet + glas wijn (dit is m'n cheat) + 0,5ltr water
T: (20.00): rice toastjes met wat boursin, halve komkommer, glas lemon&lime zero
Hamaika vooral aan jezelf blijven denken; dit proces doe je voor jezelf, om jezelf beter te voelen. Al snap ik natuurlijk dat voeding even op een ander pitje is gekomen.
Het heeft even geduurd, maar ik voel me (nu) eindelijk weer beter.
Ik was in het weekje tijd 2kg afgevallen (63), maar die is nu al weer terug (yay voor de aankomvoeding van het ziekenhuis -_-' ) - maar stiekem ben ik daar blij mee, val liever gewoon gezond af.
Dat gezegd hebbende begin ik dit weekend weer met mijn BBB-eetplan (zelfgemaakt)
O (10.00): 2 volkorencrackers met amandel...kaas? (pindakaas, maar dan van amandelen) en banaan, 2 gekookte eieren, een glas skinny orange, een yakult + een kop thee
T (11.00): 1 smart protein shake in de smaak cappuccino - na de work-out (Vicky's 7 day slim)
L: (12.30): 150gr bloemkool gewokt met kipkruiden, 2 volkorencrackers met tomaat, beetje yoghurt mayo en kaas, kop thee + 0,5ltr water
T: (15.00): 75gr wortel, blikje tonijn, handje druiven + 0,5ltr water
D: (17.30): 100gr gegrilde groenten, 100gr broccoli, 50 gram bloemkool (allen gewokt met kipkruiden) + kipfilet + glas wijn (dit is m'n cheat) + 0,5ltr water
T: (20.00): rice toastjes met wat boursin, halve komkommer, glas lemon&lime zero
zaterdag 11 maart 2017 om 11:37
We zijn vanochtend even op visite geweest bij familielid. Maar poe dat is dan toch wel heel zwaar/ verdrietig.
Hopen dat er niet te veel pijn bij gaat komen.
Gisteren lekker avondje bankhangen gedaan, met chips, nootjes, toastjes, borrel.
En jawel 83,3 op de weegschaal Dus dat is wel fijn!
Judith hoezo had je die ziekenhuisvoeding dan?
Hamaika goed aan je zelf blijven denken he!
Hopen dat er niet te veel pijn bij gaat komen.
Gisteren lekker avondje bankhangen gedaan, met chips, nootjes, toastjes, borrel.
En jawel 83,3 op de weegschaal Dus dat is wel fijn!
Judith hoezo had je die ziekenhuisvoeding dan?
Hamaika goed aan je zelf blijven denken he!
zaterdag 11 maart 2017 om 12:47
zaterdag 11 maart 2017 om 13:14
Heftig twilight. Zeker als je alleen maar toe kan kijken en er kan niks meer gedaan worden. Nogmaals sterkte.
Heb je in het ziekenhuis gelegen Judith?
Hamaika de goede spirit komt weer wel. Snap dat je heen en weer geslingerd word door emoties.
Tailormade ach een keer moet kunnen. Ik vind dat ook zo lekker zo een kleffe hap Haha
Hier gaat het heel erg goed!
Mijn eetlijstje:
O: 2 volkorencrackers 1 humus 1 filet
T: niks laat ontbijt gehad
L: omelet met champignons/paprika/ 30+ kaas
T: verjaardag dus geen idee wat voor lekkers er is.
D: zeebaars met rode wijn saus en friet
Dit is Mn cheatmeal
T: niks of iets van fruit als ik nog trek heb
Heb je in het ziekenhuis gelegen Judith?
Hamaika de goede spirit komt weer wel. Snap dat je heen en weer geslingerd word door emoties.
Tailormade ach een keer moet kunnen. Ik vind dat ook zo lekker zo een kleffe hap Haha
Hier gaat het heel erg goed!
Mijn eetlijstje:
O: 2 volkorencrackers 1 humus 1 filet
T: niks laat ontbijt gehad
L: omelet met champignons/paprika/ 30+ kaas
T: verjaardag dus geen idee wat voor lekkers er is.
D: zeebaars met rode wijn saus en friet
Dit is Mn cheatmeal

T: niks of iets van fruit als ik nog trek heb
zaterdag 11 maart 2017 om 16:22
@hamaika: Geen probleem! Gewoon zeggen wat je kwijt wilt hoor! Wij willen ook weten hoe het met je gaat en begrijpelijk dat je nu niet zo gemotiveerd bent. Knuffel voor jou!
@Twilight! Voor jou ook een knuffel! Ik kan me niet eens voorstellen hoe het moet voelen, echt heftig.
@judith: Amandelboter heet dat geloof ik, is dat lekker?
Ik ben nogal slecht bezig geweest. Gister was Mn avondeten mislukt en in Mn hongerbui een dikke pizza besteld met ben&jerry's erbij. Vanmiddag in de stad Subway gegeten met koekje erbij pff. Vanavond verjaardag van een vriendin maar ik ga niks slechts meer nemen!! En ik kan toch niet drinken want ben de bob.
Achja ik zie die pizza, het ijs en het koekje maar als cheats van deze week, al zijn het er wel wat veel. Nu weer goed doen.
Mijn lijstje vandaag:
O: havermout amandelmelk met banaan en noten
L: Subway broodje chicken teriyaki, chocolate chip cookie
D: broodje gezond
T: nog een stuk fruit
@Twilight! Voor jou ook een knuffel! Ik kan me niet eens voorstellen hoe het moet voelen, echt heftig.
@judith: Amandelboter heet dat geloof ik, is dat lekker?
Ik ben nogal slecht bezig geweest. Gister was Mn avondeten mislukt en in Mn hongerbui een dikke pizza besteld met ben&jerry's erbij. Vanmiddag in de stad Subway gegeten met koekje erbij pff. Vanavond verjaardag van een vriendin maar ik ga niks slechts meer nemen!! En ik kan toch niet drinken want ben de bob.
Achja ik zie die pizza, het ijs en het koekje maar als cheats van deze week, al zijn het er wel wat veel. Nu weer goed doen.
Mijn lijstje vandaag:
O: havermout amandelmelk met banaan en noten
L: Subway broodje chicken teriyaki, chocolate chip cookie
D: broodje gezond
T: nog een stuk fruit
zaterdag 11 maart 2017 om 16:34
Lady... Ik vind jouw eetlijstjes de laatste paar dagen wel echt heel klein.... Pas je op dat je niet te weinig gaat eten? (bedoel ik goed dit)
Ik vind de amandelboter wel gaan... Het is geen pindakaas, wat stugger en moeilijker weg te krijgen 'gewoon zo' maar nu is het de onderlaag van de banaan, die het dan weer smeuïg maakt, dus dan is het goed te doen
Ik vind de amandelboter wel gaan... Het is geen pindakaas, wat stugger en moeilijker weg te krijgen 'gewoon zo' maar nu is het de onderlaag van de banaan, die het dan weer smeuïg maakt, dus dan is het goed te doen
zaterdag 11 maart 2017 om 18:14
Dat klinkt lekker ja Judith!
Haha dank voor je ongerustheid (om het maar even zo te noemen). Op dagen dat ik niet werk slaap ik wat langer uit en daardoor eet ik vaak wat minder tussendoortjes. Gister heb ik na de lunch nog wel een boterham kipfilet gegeten omdat ik nog wat trek had. Maar je hebt helemaal gelijk! Een van de dingen om lijnen goed vol te houden is genoeg eten wat mij betreft. Als je erg hongerig bent grijp je veel te snel naar slechte dingen. Dat had ik gister dus helaas.
Haha dank voor je ongerustheid (om het maar even zo te noemen). Op dagen dat ik niet werk slaap ik wat langer uit en daardoor eet ik vaak wat minder tussendoortjes. Gister heb ik na de lunch nog wel een boterham kipfilet gegeten omdat ik nog wat trek had. Maar je hebt helemaal gelijk! Een van de dingen om lijnen goed vol te houden is genoeg eten wat mij betreft. Als je erg hongerig bent grijp je veel te snel naar slechte dingen. Dat had ik gister dus helaas.
zaterdag 11 maart 2017 om 22:19
@Twilight wat verdrietig , sterkte. Hopelijk hoeft je familielid niet meer te veel te lijden.
@judith fijn dat je eindelijk weer beter bent. Afvallen op die manier is zeker niet goed. Nu weer lekker gezond verder.
Lees dat er meer niet 100 % de juiste flow hebben.
ik ook niet, ga niet los met koek en snoep maar wel brood, buritos en pannekoeken bv.
En veel vruchten sapjes enzo.
Niet afgevallen dus maar ook niet aangekomen dus dat is wel ok
Te veel stress ff...en druk met nieuwe huis. Vandaag al druk bezig geweest.
ik ben bang komende tijd nog moeilijker jullie bij te kunnen houden en heb jullie qau afvallen juist hard nodig nu....
@judith fijn dat je eindelijk weer beter bent. Afvallen op die manier is zeker niet goed. Nu weer lekker gezond verder.
Lees dat er meer niet 100 % de juiste flow hebben.
ik ook niet, ga niet los met koek en snoep maar wel brood, buritos en pannekoeken bv.
En veel vruchten sapjes enzo.
Niet afgevallen dus maar ook niet aangekomen dus dat is wel ok
Te veel stress ff...en druk met nieuwe huis. Vandaag al druk bezig geweest.
ik ben bang komende tijd nog moeilijker jullie bij te kunnen houden en heb jullie qau afvallen juist hard nodig nu....
zaterdag 11 maart 2017 om 22:35
Lady ja, goed dat je je er in ieder geval van bewust bent
Jua, je mag ook altijd een PB sturen, als je dat fijn vind *knuf* Is het een optie om tomaat/komkommer/augurk/radijs/wortel te snaaien? Ik heb een tijd komkommer of paprika als vervanging van brood gegeten, niet helemaal hetzelfde, maar wel magerder.
Jua, je mag ook altijd een PB sturen, als je dat fijn vind *knuf* Is het een optie om tomaat/komkommer/augurk/radijs/wortel te snaaien? Ik heb een tijd komkommer of paprika als vervanging van brood gegeten, niet helemaal hetzelfde, maar wel magerder.
zondag 12 maart 2017 om 13:34
Oh jee vervelend suikerbroodje sterkte.
Hier lekker aan het genieten van het mooie weer! Vanmorgen 8 km gelopen.
Eetlijstje:
O: 2x volkoren cracker filet en humus
T: stukje appelcake
L: proteïne brood 1 serranoham 1 rosbief
T: sinaasappel
D: gebakken aardappels uit de oven, rauwe witlof en gemarineerde bieflap
Hier lekker aan het genieten van het mooie weer! Vanmorgen 8 km gelopen.
Eetlijstje:
O: 2x volkoren cracker filet en humus
T: stukje appelcake
L: proteïne brood 1 serranoham 1 rosbief
T: sinaasappel
D: gebakken aardappels uit de oven, rauwe witlof en gemarineerde bieflap
zondag 12 maart 2017 om 14:20
Klote suikerbroodje! Migraine is echt killing. Hoop dat het snel overgaat.
Goedzo Nikki! Lekker hoor 8km met dit weer.
Ik heb echt een tik op de vingers nodig. Gister op het feestje helemaal losgegaan. Bittergarnituur, chips, taart, frisdrank. Dom dom dom. En dan vertrek ik dinsdag ook nog naar Rome.
Maaarrr vanmorgen 2 uur in de sportschool doorgebracht. Les bodycombat, gewichten gedaan en nog even gecrosst. Vandaag weer mijn best doen met eten.
O: havermout met banaan en noten
L: smoothiebowl (banaan-framboos) met chiazaad en kokosrasp, 1 boterham pindakaas, 1 boterham kipfilet
T: skyr met nootjes
D: gevulde courgette (gehakt, ui) met rijst
T: dadels
En ik wil straks ook nog even een ommetje maken om van de zon te genieten.
Goedzo Nikki! Lekker hoor 8km met dit weer.
Ik heb echt een tik op de vingers nodig. Gister op het feestje helemaal losgegaan. Bittergarnituur, chips, taart, frisdrank. Dom dom dom. En dan vertrek ik dinsdag ook nog naar Rome.
Maaarrr vanmorgen 2 uur in de sportschool doorgebracht. Les bodycombat, gewichten gedaan en nog even gecrosst. Vandaag weer mijn best doen met eten.
O: havermout met banaan en noten
L: smoothiebowl (banaan-framboos) met chiazaad en kokosrasp, 1 boterham pindakaas, 1 boterham kipfilet
T: skyr met nootjes
D: gevulde courgette (gehakt, ui) met rijst
T: dadels
En ik wil straks ook nog even een ommetje maken om van de zon te genieten.

zondag 12 maart 2017 om 17:59
Ik kom me ook weer melden. Hele week zo met hem in m'n hoofd gezeten. Vorig weekend is er contact geweest. Droom weer over hem. Wel wat dingen kunnen vragen en antwoord op gehad. Wel fijn natuurlijk. Maar merk ook dat ik er over blijf denken nu. Hij beëindigde met spreek je nog wel. Daarna een SMS maak je maar niet teveel zorgen. En toen bleef het stil. En ik zit maar weer te piekeren.
Oke nu de rest van mijn week. Veel gewerkt en een verbouwing thuis dus rare week. Wel deze week de 88.0 gezien. Maar helaas nu de maandelijkse periode. We zullen zien morgenvroeg.
Sorry dat ik niet op jullie gereageerd heb deze week.
Liefs.
Oke nu de rest van mijn week. Veel gewerkt en een verbouwing thuis dus rare week. Wel deze week de 88.0 gezien. Maar helaas nu de maandelijkse periode. We zullen zien morgenvroeg.
Sorry dat ik niet op jullie gereageerd heb deze week.
Liefs.

zondag 12 maart 2017 om 22:20
Lieverds even een egopost van mij. Allereerst bedankt voor jullie meeleven meiden, jullie zijn lieverds.
Ik sla morgen het wegen een keer over, Ben ongesteld, zit niet lekker in mijn vel en moet me echt even herpakken weer de komende week en mijn discipline terugpakken. Ik weeg dus volgende week maandag pas weer.
Hele fijne avond meiden en deze dagen reageer ik even uitgebreider
Ik sla morgen het wegen een keer over, Ben ongesteld, zit niet lekker in mijn vel en moet me echt even herpakken weer de komende week en mijn discipline terugpakken. Ik weeg dus volgende week maandag pas weer.
Hele fijne avond meiden en deze dagen reageer ik even uitgebreider