Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 28 mei 2017 om 11:51
zondag 28 mei 2017 om 14:51
zondag 28 mei 2017 om 15:28
zondag 28 mei 2017 om 15:33
Dit duurt veel langer dan alle andere updates en de bugs zijn ook veel en veel talrijker en erger.MoirenPhae schreef: ↑28-05-2017 15:30Het is niet anders dan anders toch? En precies zoals verwacht. Eén groot drama![]()
zondag 28 mei 2017 om 15:36
Het verbaast me niet.
Na een uur online na de livegang van het nieuwe forum was het wel duidelijk dat het werkelijk nooit meer wat gaat worden.
Een paar fouten zij nog wel te herstellen, maar er is niet eens een functionerende basis/structuur.
zondag 28 mei 2017 om 15:48
Kritiek daar kunnen ze niet tegen dat weet je toch?Knuffelheks schreef: ↑28-05-2017 14:51Ik word stante pede gegumd bij kritiek in het bug topic.
Nouschi, jij ook.
ik was toch heel erg ontopic met mijn kritiek![]()
En op de post van Yas is weer het standaard antwoord gegeven in het Modtopic. Same old same old.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 28 mei 2017 om 15:55
zondag 28 mei 2017 om 16:17
Dat precies.MoirenPhae schreef: ↑28-05-2017 15:36Het verbaast me niet.
Na een uur online na de livegang van het nieuwe forum was het wel duidelijk dat het werkelijk nooit meer wat gaat worden.
Een paar fouten zij nog wel te herstellen, maar er is niet eens een functionerende basis/structuur.
En geloof ook maar niet dat er uitgebreid getest is. Dat doen wij.
Deze uitvoering gaat nooit meer wat worden.
zondag 28 mei 2017 om 16:37
Niemand, maar dit is gewoon meer dan niet vlekkeloos. Ontzettend veel functies ontbreken gewoon. En zo slordig mbt taal.AmyFarrahFowler schreef: ↑28-05-2017 16:36Ik heb nog nooit n vlekkeloze live-gang van n nieuw systeem meegemaakt.
zondag 28 mei 2017 om 16:45
Als ik op de Twitter van Viva kijk zie ik alleen maar showbizznieuws en Vivanieuws. En geen tweets van forummers.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.