Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 1 juni 2017 om 16:50
Dit. Ik geloof er geen zak van dat een juun aan haar matties vertelt dat ze juun is. De enige die het weten zijn andere juuns en mods neem ik aan.doornroosje9 schreef: ↑01-06-2017 16:48Ik heb ook geen flauw idee wie er hier Juun is. Denk niet dat veel forummers dat weten, als iemand het al weet.
donderdag 1 juni 2017 om 16:50
Nee FOK is niet de maatstaf maar daar is duidelijk wie moderator is en wie niet en nee dat wil niet zeggen dat ze nooit partijdig zijn maar over het algemeen werkt het daar iig prima
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
donderdag 1 juni 2017 om 16:51
Dan zou ik even een paar bladzijden teruglezen.doornroosje9 schreef: ↑01-06-2017 16:48Ik heb ook geen flauw idee wie er hier Juun is. Denk niet dat veel forummers dat weten, als iemand het al weet.
Ik wist het ook niet. Tot vandaag.
.
Ik denk dat je mis zit hoor.
Life is short. Eat dessert first.
Omgekeerd ook?JuniorModeratorViva schreef: ↑01-06-2017 16:13En verder lezen wij mee en als er dingen zijn waarvan wij denken dat het de aandacht van de moderators behoeft, geven wij dat door.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 1 juni 2017 om 16:52
Omdat je niet terugleest slimmie.
Dan zou het je wel duidelijk zijn.
.
Ik weet dat LV het niet weet, dus zeker een aanname. Net als dat LV en Kia matties zijn.
Welke Juun heeft geen schoen blazoen dan? Hoe weet jij wie Juun is?
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 1 juni 2017 om 16:53
Lig jij daar wakker van ? Ik zou niet eens meer weten hoe ik het van MV wist, maar dat wist zo ongeveer iedere regelmatige , al lang mee schrijvende forummer. En naar mijn weten kon je nooit zin of zij aan de knoppen zat of een onbekende. Ze is voor zover ik weet ook nooit betocht van partijdig zijn.impala schreef: ↑01-06-2017 16:47.
Nee dat vind ik helemaal niet natuurlijk. Integendeel.
Een juun behoort -als juun- geen matties te hebben.
En dat kan alleen als de matties van gewone eigen nick niet weten dat ze juun is.
Er is dus een Groepje dat het wel mag weten, en een grote groep die het niet mag weten.
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee wie er juuns zijn en ik hb ook niet het idee dat anderen dat wel weten. En is dat wel zo, voel ik me ook niet buitengesloten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 1 juni 2017 om 16:53
Yep.
Een juun behoort hier geen matties te hebben. En al helemaal geen matties die er toch al jaren van verdacht worden een Groepje te vormen waar keer op keer rellen om ontstaan omdat het pesters zouden zijn.
impala wijzigde dit bericht op 01-06-2017 16:55
8.01% gewijzigd
.
donderdag 1 juni 2017 om 16:54
Dan ben je gewoon niet zo slim.
Ik denk dat jij de enige bent die nu nog niet weet om wie het gaat.
.
Dat is dus wel een aanname.
LV vond je grapje ongepast als Kia mod is en ook als ze het NIET is. Juist om dit soort gezeur en verdachtmakerij te voorkomen.
Kia heeft een retedrukke baan..waar zou die de tijd vandaan moeten halen?
Je weet helemaal niet wie het is, dus je punt slaat als lul op Dirk.
donderdag 1 juni 2017 om 16:55
donderdag 1 juni 2017 om 16:55
donderdag 1 juni 2017 om 16:56
Dan praten we kennelijk langs elkaar heen.doornroosje9 schreef: ↑01-06-2017 16:55Ik weet wel om wie het gaat, daar reageer ik net op! Maar goed, denk maar wat je wil, ik geef het op.
.
donderdag 1 juni 2017 om 16:56
Ik denk dat geen enkele juun of mod helemaal neutraal is.
Dat vd bannen klopt vkgs mij wel, is in elk geval te checken.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)