Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
woensdag 7 juni 2017 om 19:50
donderdag 8 juni 2017 om 09:35
elninjaa schreef: ↑05-06-2017 10:42De magic drops van Collistar werken goed, een mooi kleurtje, alleen gister toen ik mijn haar opstak zag ik opeens mij de haargrens een oranje baan lopenWel goed uitsmeren dus bij de randjes!
Nog een tip; Kotex inlegkruisjes. Ik kocht ze bij toeval in een ziekenhuiswinkel omdat ze daar geen andere hadden. Ik had ze nooit omdat ze simpelweg bijna nergens te koop zijn. Niet bij Kruidvat, Etos, Ah of Jumbo. Ze bevatten geen plastic en voelen heel zacht aan. Ik wil nooit meer andere, ik zie dat ze online wel te bestellen zijn dus dan koop ik ze wel daar!
Ik ga je nu heel blij maken; de kotex inlegkruisjes zijn te koop bij Action voor 1,49 en standaard in het assortiment. Ik gebruik deze al jaren naar tevredenheid!
donderdag 8 juni 2017 om 11:13
Na een week of 5 het wimper serum van Kruitvat te hebben gebruikt, ben ik er nu mee gestopt.
Mijn wimpers werden er wel ietsje langer van, maar ik heb ook last van uitval. Bij 1 oog is er zelfs echt een kaal plekje bij de buitenste ooghoek
Ook lijken mijn wimpers rommeliger te groeien, in sommige zit een rare krul de verkeerde kant op.
Uiteraard kan die uitval ook toeval zijn en was het zonder serum ook gebeurd, maar alles zo bij elkaar zorgt er wel voor dat ik het serum weg ga gooien.
Mijn wimpers werden er wel ietsje langer van, maar ik heb ook last van uitval. Bij 1 oog is er zelfs echt een kaal plekje bij de buitenste ooghoek

Ook lijken mijn wimpers rommeliger te groeien, in sommige zit een rare krul de verkeerde kant op.
Uiteraard kan die uitval ook toeval zijn en was het zonder serum ook gebeurd, maar alles zo bij elkaar zorgt er wel voor dat ik het serum weg ga gooien.

donderdag 8 juni 2017 om 11:58
Jullie zijn veel teveel aan het klooien met jullie huid. Wassen, een lotionnetje en een dagcreme is meer dan voldoende, zeker voor degene die nog jong zijn. Je kan de jaren toch niet in de maling nemen, al smeer je er paardedrollen op.
Je kan je geld beter uitgeven aan goede voeding en jezelf van binnenuit verzorgen, dat heeft meer effect dan welke troep je ook smeert.
Je kan je geld beter uitgeven aan goede voeding en jezelf van binnenuit verzorgen, dat heeft meer effect dan welke troep je ook smeert.
donderdag 8 juni 2017 om 13:28
Grappig! Ik verbaas me over de vele verschillende cremes, drops. serums, lotions etc etc die hier genoemd worden. Ik reinig mijn gezicht niet eens officieel met een lotion of wat dan ook: gewoon in bad wat water er overheen en klaar! Soms een nivea creme of kokosolie als het erg droog is en soms in de lente alvast wat zelfbruinende creme maar dat is het dan ook. Uitgelopen mascara haal ik weg met een HEMA reinigingspad en met zo'n potje doe ik meer dan een jaar.Cateautje schreef: ↑08-06-2017 11:58Jullie zijn veel teveel aan het klooien met jullie huid. Wassen, een lotionnetje en een dagcreme is meer dan voldoende, zeker voor degene die nog jong zijn. Je kan de jaren toch niet in de maling nemen, al smeer je er paardedrollen op.
En mijn huid ziet er prima uit!
Overigens; als iemand echt een probleemhuid heeft vind ik het anders maar met een gewone normale (jonge) huid snap ik niet dat je al dat geld er aan uitgeeft of die troep op je huid wil hebben.
Poep, wie heeft jou gescheten?

donderdag 8 juni 2017 om 15:37
Ik gebruik sinds 2 dagen het Buffet serum van The Ordinary. Over resultaten kan ik nog niet zoveel zeggen dus, maar het smeert wel heel fijn!
Verder ga ik denk ik de Magic Drops voor mijn benen halen, mijn gezicht mag best bleek blijven namelijk. Ze zijn volgens mij nog steeds in de aanbieding bij Ici Paris!
Verder ga ik denk ik de Magic Drops voor mijn benen halen, mijn gezicht mag best bleek blijven namelijk. Ze zijn volgens mij nog steeds in de aanbieding bij Ici Paris!

donderdag 8 juni 2017 om 15:42
Ik ben 51 maar altijd al een droge huid gehad , op mijn lichaam dan vreemd genoeg mijn gezichtshuid niet.Cateautje schreef: ↑08-06-2017 11:58Jullie zijn veel teveel aan het klooien met jullie huid. Wassen, een lotionnetje en een dagcreme is meer dan voldoende, zeker voor degene die nog jong zijn. Je kan de jaren toch niet in de maling nemen, al smeer je er paardedrollen op.
Douche altijd kort alleen met pure olijvenzeep en toch de schilfers eraan.
Als ik niet smeer jeukt en trekt alles de hele dag en zit bv de binnenkant van mijn kleding vol met schilfers .
Dus ja ik smeer .

donderdag 8 juni 2017 om 15:42
Ik vraag me wel een beetje af hoe oud je dan bent. Ik had toen ik midden twintig was ook een porseleinen huidje waar ik alleen maar zwitsal creme op smeerde (heb wel altijd religieus schoongemaakt voor het slapengaan, ik voel me echt zo vies als ik in bed lig met make-up op). En dat terwijl ik rookte als een ketter, veel dronk en weinig sliep. Nu ben ik 34 en vraag ik me vertwijfeld af wat er met die mooie teint gebeurd is. Zeker omdat ik nu gezonder leef dan ooit. Ik ga echt niet naar mijn werk zonder laagje bb-cream en concealer, mijn gezicht zit vol vlekjes, kleine pukkeltjes en bruine vlekken (thank you zwangerschap).louise1 schreef: ↑08-06-2017 13:28Grappig! Ik verbaas me over de vele verschillende cremes, drops. serums, lotions etc etc die hier genoemd worden. Ik reinig mijn gezicht niet eens officieel met een lotion of wat dan ook: gewoon in bad wat water er overheen en klaar! Soms een nivea creme of kokosolie als het erg droog is en soms in de lente alvast wat zelfbruinende creme maar dat is het dan ook. Uitgelopen mascara haal ik weg met een HEMA reinigingspad en met zo'n potje doe ik meer dan een jaar.
Overigens; als iemand echt een probleemhuid heeft vind ik het anders maar met een gewone normale (jonge) huid snap ik niet dat je al dat geld er aan uitgeeft of die troep op je huid wil hebben.
Ouderdom is een bitch, en als ik het geld had voor wekelijkse facials en potten creme de la Mer zou ik het doen ook.
donderdag 8 juni 2017 om 15:44
Ik verbaasde me hier ook over. Die ene post over het leegkopen van de hele webshop en dan nóg meer willen hebben. Echt mijn mond viel open.louise1 schreef: ↑08-06-2017 13:28Grappig! Ik verbaas me over de vele verschillende cremes, drops. serums, lotions etc etc die hier genoemd worden. Ik reinig mijn gezicht niet eens officieel met een lotion of wat dan ook: gewoon in bad wat water er overheen en klaar! Soms een nivea creme of kokosolie als het erg droog is en soms in de lente alvast wat zelfbruinende creme maar dat is het dan ook. Uitgelopen mascara haal ik weg met een HEMA reinigingspad en met zo'n potje doe ik meer dan een jaar.
Ik smeer overdag iets tegen droogte en de zon en 's avonds helemaal niks. Soms haal ik mijn makeup er niet eens af voor ik ga slapen. Zie er stralend uit hoor
![Happy :-]](./../../../smilies/77_happy.gif)
Ja, je teint wordt iets minder als je ouder wordt. Dat hou je echt niet tegen en daar is foundation voor uitgevonden als je dat jammer vind.
.

donderdag 8 juni 2017 om 15:48
Heb je het over mij ?impala schreef: ↑08-06-2017 15:44Ik verbaasde me hier ook over. Die ene post over het leegkopen van de hele webshop en dan nóg meer willen hebben. Echt mijn mond viel open.
Ik smeer overdag iets tegen droogte en de zon en 's avonds helemaal niks. Soms haal ik mijn makeup er niet eens af voor ik ga slapen. Zie er stralend uit hoorBen bijna vijftig en heb nauwelijks rimpels.
Ja, je teint wordt iets minder als je ouder wordt. Dat hou je echt niet tegen en daar is foundation voor uitgevonden als je dat jammer vind.

donderdag 8 juni 2017 om 15:50
Heb ik ook altijd gehad, maar sinds ik die vitamine E 200ie slik is dat voorbij. Zelfs mijn schenen zijn nu boterzacht en dat was altijd een ramp met een witte waas van velletjes.Pretzel66 schreef: ↑08-06-2017 15:42Ik ben 51 maar altijd al een droge huid gehad , op mijn lichaam dan vreemd genoeg mijn gezichtshuid niet.
Douche altijd kort alleen met pure olijvenzeep en toch de schilfers eraan.
Als ik niet smeer jeukt en trekt alles de hele dag en zit bv de binnenkant van mijn kleding vol met schilfers .
Dus ja ik smeer .

donderdag 8 juni 2017 om 15:52
Die slik ik op jouw advies sindskort dus hoop daar binnenkort resultaat van te zien .
Geen idee Hoelang het duurt eer je daar wat van gaat merken.

donderdag 8 juni 2017 om 15:53
Sommige mensen vinden het gewoon leuk om hiermee bezig te zijn. Een vriendin van mij is altijd op internet aan het speuren naar de nieuwste hype, jaren geleden was ze al bezig met die Koreaanse schoonheidsproducten bijvoobeeld. Daar is toch niks mis mee? En dat jij nou een rpachtige huid zonder rimpels hebt op je vijftigste is heel leuk voor jou, maar geldt niet voor iedereen. En het is al helemaal niet te danken aan de kokosolie van 3,95 die je gebruikt (bijwijze van spreken), dat is gewoon genetische mazzel

Ik ben bijna 45 jaar. Ik haal mijn mascara ongeveer om de 3 dagen er af. Ga om de dag in bad (of vaker indien nodig) en spoel dan even mijn gezicht met badwater. Op de dagen dat ik niet badder haal ik een washandje met water over mijn gezicht.syvon schreef: ↑08-06-2017 15:42Ik vraag me wel een beetje af hoe oud je dan bent. Ik had toen ik midden twintig was ook een porseleinen huidje waar ik alleen maar zwitsal creme op smeerde (heb wel altijd religieus schoongemaakt voor het slapengaan, ik voel me echt zo vies als ik in bed lig met make-up op). En dat terwijl ik rookte als een ketter, veel dronk en weinig sliep. Nu ben ik 34 en vraag ik me vertwijfeld af wat er met die mooie teint gebeurd is. Zeker omdat ik nu gezonder leef dan ooit. Ik ga echt niet naar mijn werk zonder laagje bb-cream en concealer, mijn gezicht zit vol vlekjes, kleine pukkeltjes en bruine vlekken (thank you zwangerschap).
Ouderdom is een bitch, en als ik het geld had voor wekelijkse facials en potten creme de la Mer zou ik het doen ook.
Ochtends is mijn mascara soms wat uitgelopen en dan haal ik dat weg met een ronde pad met lotion van de Hema. Ik smeer soms wat Nivea op mijn gezicht (meestal in de winter) en dan doe ik er een beetje poeder op zodat het niet meer glimt of oneffen is. In de loop van de dag is de poeder er wel van af want is maar een vleugje. C'est tout! Geen maskertjes, geen scrubs, geen dure drops, serums of wat dan ook.
Amper een rimpel te bekennen maar ik heb ook (bijna) nooit gerookt. Mijn zusje is 5 jaar jonger maar haar gezicht tekent meer (vind ik

Poep, wie heeft jou gescheten?

Het is gestest en onderzocht. Creme de la mer bestaat voor het grootste deel uit vaseline en is wat betreft de ingrediënten nog geen dubbeltje waard, dus troost jezelf, je mist er niets aan.syvon schreef: ↑08-06-2017 15:42Ik vraag me wel een beetje af hoe oud je dan bent. Ik had toen ik midden twintig was ook een porseleinen huidje waar ik alleen maar zwitsal creme op smeerde (heb wel altijd religieus schoongemaakt voor het slapengaan, ik voel me echt zo vies als ik in bed lig met make-up op). En dat terwijl ik rookte als een ketter, veel dronk en weinig sliep. Nu ben ik 34 en vraag ik me vertwijfeld af wat er met die mooie teint gebeurd is. Zeker omdat ik nu gezonder leef dan ooit. Ik ga echt niet naar mijn werk zonder laagje bb-cream en concealer, mijn gezicht zit vol vlekjes, kleine pukkeltjes en bruine vlekken (thank you zwangerschap).
De beste creme om ouderdomsverschijnselen tegen te gaan is de 40+ creme van de Aldi, die werkt als een tierelier.

donderdag 8 juni 2017 om 15:56
Zoals ik zei, genetische mazzel. Als ik jouw routine zou gebruiken zou ik eruit zien als een spooklouise1 schreef: ↑08-06-2017 15:53Ik ben bijna 45 jaar. Ik haal mijn mascara ongeveer om de 3 dagen er af. Ga om de dag in bad (of vaker indien nodig) en spoel dan even mijn gezicht met badwater. Op de dagen dat ik niet badder haal ik een washandje met water over mijn gezicht.
Ochtends is mijn mascara soms wat uitgelopen en dan haal ik dat weg met een ronde pad met lotion van de Hema. Ik smeer soms wat Nivea op mijn gezicht (meestal in de winter) en dan doe ik er een beetje poeder op zodat het niet meer glimt of oneffen is. In de loop van de dag is de poeder er wel van af want is maar een vleugje. C'est tout! Geen maskertjes, geen scrubs, geen dure drops, serums of wat dan ook.
Amper een rimpel te bekennen maar ik heb ook (bijna) nooit gerookt. Mijn zusje is 5 jaar jonger maar haar gezicht tekent meer (vind ik![]()

Die vitaminen van Cateautje vind ik wel interessant trouwens. De Tuinen, toch?

donderdag 8 juni 2017 om 16:00
Dat kun je net zo goed omkeren.syvon schreef: ↑08-06-2017 15:53Sommige mensen vinden het gewoon leuk om hiermee bezig te zijn. Een vriendin van mij is altijd op internet aan het speuren naar de nieuwste hype, jaren geleden was ze al bezig met die Koreaanse schoonheidsproducten bijvoobeeld. Daar is toch niks mis mee? En dat jij nou een rpachtige huid zonder rimpels hebt op je vijftigste is heel leuk voor jou, maar geldt niet voor iedereen. En het is al helemaal niet te danken aan de kokosolie van 3,95 die je gebruikt (bijwijze van spreken), dat is gewoon genetische mazzel![]()
De smeerders weten niet hoe ze eruit zouden zien als de dat niet zouden doen.
En tuurlijk mag het allemaal en is er niks mis mee (laat het geld maar rollen en de economie draaien).
Ik verbaas me er alleen over.
.

donderdag 8 juni 2017 om 16:02
Ik denk zeker dat genen er mee te maken hebben mijn moeder van 89 heeft ook weinig rimpels daarentegen mijn schoonmoeder is 10 jaar jonger en een perkamenten huid.
En in die tijd deed men nog weinig aan huidverzorging .
Het enige is mijn moeder was nooit een zonaanbidster en ben er heilig van overtuigd dat dat meespeelt.
Ik gebruik dus trouw een sunblock.

donderdag 8 juni 2017 om 16:02
Het lichaam duurt iets langer dan gezicht eer je er iets van merkt, maar wel volhouden.
Wat ook heeft geholpen is Dove douchecreme, dat is de enige die bij mij niet uitdroogt. Ik gebruik die met de donkerblauwe dop. Van andere douchecremes krijg ik eczeem, door een bepaald stofje dat erin zit.

donderdag 8 juni 2017 om 16:03
Ik krijg kromme tenen van die dermaroller.