Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrouwjagersma schreef:
09-06-2017 13:21
Een kenner! Dat durf ik niet te zeggen, straks ben ik nog terug te vinden op Facebook. Ik woon in de buurt. In Oost-Groningen is in de buurt echter een rekbaar begrip. Mijn moeder kocht er altijd spitskool, vroeger.
Spitse kolen :rofl:
.
HuLang schreef:
09-06-2017 13:24
Dààr waar jij een proefkonijn genoemd werd misschien? Tsssss...
.
Ha leuk, een speurtocht :-D Daar ben ik dol op.

Ik pak de knapzak en ga op pad

:whistle:
.
en dubbel
.
@Impala, pb, van mij. Heb je 'm niet, dan probeer ik outside de brievenbus van 't vivaforum.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
impala schreef:
09-06-2017 13:28
.
Ha leuk, een speurtocht :-D Daar ben ik dol op.

Ik pak de knapzak en ga op pad

:whistle:
Ik ben verdwaald en afgedwaald en kan de hele box niet meer vinden, laat staan jouw broodkruimels HuLang.
En mijn postbus is nog steeds leeg. Ook niks van Simba.
.
impala schreef:
09-06-2017 14:31
Ik ben verdwaald en afgedwaald en kan de hele box niet meer vinden, laat staan jouw broodkruimels HuLang.
Daarom heb ik het via een andere postservice ( dan de Vivaduif) geprobeerd. De brief is misschien in de brievenbus voor foute reclame beland, maar je herkent de postbode echt wel.

Zo typisch dat mijn pb wel weg is uit de outbox ( dat ie in de outbox staat zolang ie niet gelezen is, is logisch) en bij verzonden berichten staat.... zonder ontvangen te zijn. Die bug heeft een knipperlichtrelatie met zichzelf.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

impala schreef:
09-06-2017 14:31
Broodkruimels zijn ook veels te klein om terug te kunnen vinden. Ik zou zuurpruimen doen, die zijn beter terug te vinden en daar hoef je niet eens naar voor naar de winkel. Genoeg zuurpruimpjes te vinden hier op het forum :P
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik vind pb's echt iets voor zielige mensen :proud:
MarindaH schreef:
09-06-2017 15:03
Ik vind pb's echt iets voor zielige mensen :proud:
:-D B-) "ik voel me zooo verdomd zieLUG" (klemtoon valt verkeerd).

Nog lekkere kliertopics ergens? Ik zie zowat niks want kan zowat niet navigeren. Als iemand mij even de weg wijst 🤣
Want geen zin in voetbal 🙄
Stom voetbal. Net zin in Tom Waes.
Linkjesavond!

https://youtu.be/9KoJ85jkvlA
Ja ik moet ook ff de tijd leuk doorbrengen. We gaan vannacht sporten met een stel. Van 0:30 tot 1:30.
Joors troelie
Star schreef:
09-06-2017 20:58
Linkjesavond!

https://youtu.be/9KoJ85jkvlA
(6)
AmyFarrahFowler schreef:
09-06-2017 20:59
Ja ik moet ook ff de tijd leuk doorbrengen. We gaan vannacht sporten met een stel. Van 0:30 tot 1:30.
Waarom zo laat?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
AmyFarrahFowler schreef:

Ecxuse me? Leg eens uit? O_O
hoe zit het met de technische dienst en de missie om het forum te verlossen van 2387 bugs?
yasmijn schreef:
(6)

Was je al op het niet bestaande auto ongeluk topic geweest? Misschien kun je daar je ei kwijt.
S-Meds schreef:
09-06-2017 21:01
hoe zit het met de technische dienst en de missie om het forum te verlossen van 2387 bugs?

Vragen naar de bekende weg?
AmyFarrahFowler schreef:
Explain " sport" ;-)
Ana_Isabel_ schreef:
09-06-2017 21:01
Was je al op het niet bestaande auto ongeluk topic geweest? Misschien kun je daar je ei kwijt.

Nee. Vertel me even welke pijler anders kom ik er niet.
yasmijn schreef:
09-06-2017 21:00
Ecxuse me? Leg eens uit? O_O
Vanwege de ramadan. Kunnen ze trainen met eten in hun maag ;) en voor de lol. Of ik ook kwam. Tuurlijk, gezellig. Dus ik zit nu lekker aan de babi pangang en gebakken banaan.
Joors troelie
yasmijn schreef:
09-06-2017 21:02
Nee. Vertel me even welke pijler anders kom ik er niet.
In " overig".
Ana_Isabel_ schreef:
09-06-2017 21:02
Explain " sport" ;-)
Hahahaha
Joors troelie
Het nieuwe forum is live topic zit dicht en ik zie geen nieuwe?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven