Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 15 juni 2017 om 23:10
Ik weet nog niet of ik het nou heel mooi vind of juist heel naar, nog een paar keer luisteren om er achter te komen denk ik.MoirenPhae schreef: ↑15-06-2017 23:06Ik krijg echt de rillingen van zijn stem. Verschrikkelijk naar.
donderdag 15 juni 2017 om 23:11
Ik zou maar vast muilkorven kopen. Onverantwoord om ze zonder weg te doen.
donderdag 15 juni 2017 om 23:23
Gister of eergister hier al over gehad met Moi: dat ik zo raar vond dat bijv Stora ineens raar ging posten, als wompie.Lady_Voldemort schreef: ↑15-06-2017 21:40Sowieso snap ik het nog steeds niet. Vooral niet wat er ineens in Stora voer, toen ze Wompie werd. Fluim was altijd al een beetje weird, maar Stora was gewoon echt leuk en grappig. En toen werd ze Wompie en toen was er ineens geen land meer mee te bezeilen, pryppp. Heel vaag.
Als Stora vind ik haar een leuke forummer. Dat pryyrr heb ik nooit begrepen
Fluim/elsa vond ik altijd al bijzonder maar dat werd meer en meer
Je bent zelf een theepot
donderdag 15 juni 2017 om 23:26
Nouschi schreef: ↑15-06-2017 21:52Echt zo raar idd! Ik vond haar heel leuk in het begin. Ze begon met een voetbaltopic terwijl ze er de ballen verstand van had, echt lachen was dat. Heel veel lol mee gehad. En opeens was er iets en...klaar. Fluim was altijd al weird idd.
Opeens was ze ook weg trouwens en ik had de indruk dat ze gestalkt werd door Fluim of zo en daarom wegging.
Ik dacht dat fluim en stora matties waren, gezien dat spuugpaleis
Je bent zelf een theepot
donderdag 15 juni 2017 om 23:31
In datzelfde topic postte Stora ( aka prypyp) plots dat ze vertrok nadat ze al enige tijd niet meer geschreven had. En die roze muts maar vragen en vreemd doen. Kreeg er net als Nouschi een vreemd idee bij.
verder: Geen idee ook waarom ik dit weet, blijkbaar las ik mee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 15 juni 2017 om 23:46
Ik vond het laatste gespuug in het paleis en het darmgerommel (met dank aan LV) echt ontluisterend.
Maar voor Elsa blijf ik een zwak houden. Om haar kauw en omdat ik haar wel kon volgen.
Dat van normaal naar prryyyyp heb ik daarna nog twee keer gezien. Het went niet.
Ik vind dat best beangstigend van dit forum, waar ik toch vaak wel wat van mezelf in herken. Ik wil geen Fyow worden....
Maar voor Elsa blijf ik een zwak houden. Om haar kauw en omdat ik haar wel kon volgen.
Dat van normaal naar prryyyyp heb ik daarna nog twee keer gezien. Het went niet.
Ik vind dat best beangstigend van dit forum, waar ik toch vaak wel wat van mezelf in herken. Ik wil geen Fyow worden....
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 15 juni 2017 om 23:52
Ik ook.feow schreef: ↑15-06-2017 23:46Ik vond het laatste gespuug in het paleis en het darmgerommel (met dank aan LV) echt ontluisterend.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 15 juni 2017 om 23:53
Ik hou er ook niet zo van.MoirenPhae schreef: ↑15-06-2017 23:06Ik krijg echt de rillingen van zijn stem. Verschrikkelijk naar.
donderdag 15 juni 2017 om 23:55
vrijdag 16 juni 2017 om 00:03
vrijdag 16 juni 2017 om 06:21
Dit is niet de plaats daarvoor, zeker niet nu Yas een ban heeft.
Maar ook geen idee waar je het dan wel zou moeten melden.
Welk boek trouwens?
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 16 juni 2017 om 06:49
Maar die hebben zo veel haar.ThunderassMan schreef: ↑16-06-2017 06:30Het origineel van S & G vind ik veel mooier. Prachtig liedje.
vrijdag 16 juni 2017 om 06:55
Dat was echt vreemd. Ik had het idee dat er tussen die twee vervelende dingen gebeurden op een gegeven moment. Stora vond ik erg leuk en met fluim heb ik veel gelachen. Jammer dat het zo raar ging uiteindelijk.Enn schreef: ↑15-06-2017 23:31In datzelfde topic postte Stora ( aka prypyp) plots dat ze vertrok nadat ze al enige tijd niet meer geschreven had. En die roze muts maar vragen en vreemd doen. Kreeg er net als Nouschi een vreemd idee bij.
vrijdag 16 juni 2017 om 07:00
Ik zie telkens een topictitel over iets van Sissy-boy. Dat vind ik zo'n rare naam voor een winkel. Want sissy betekent mietje in het Engels. Net als bij ons in de stad een sportschoenenwinkel zit die The Athlete's Foot heet. En dat betekent voetschimmel in het Engels. Niet echt een vertrouwendwekkende naam voor zo'n winkel.
vrijdag 16 juni 2017 om 07:19
Renaissance_ schreef: ↑16-06-2017 07:00Ik zie telkens een topictitel over iets van Sissy-boy. Dat vind ik zo'n rare naam voor een winkel. Want sissy betekent mietje in het Engels. Net als bij ons in de stad een sportschoenenwinkel zit die The Athlete's Foot heet. En dat betekent voetschimmel in het Engels. Niet echt een vertrouwendwekkende naam voor zo'n winkel.![]()
Prrrr, mauw miawwwww.
vrijdag 16 juni 2017 om 08:30
Dabedoelik.ThunderassMan schreef: ↑16-06-2017 07:27Kaalheid is ook slechts weggelegd voor een selectief hoogstaand gezelschap.
vrijdag 16 juni 2017 om 08:34
Daar hebben we 'de ouderensoos' voor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!