Stamcafe XXXI
donderdag 22 juni 2017 om 21:22
Oudblond schreef: ↑22-06-2017 20:59Wow LV. Zoon is in de 'ik zit vol zelfvertrouwen fase'. Eerst zus redden van DE spin en nu deze actie. Heerlijk jong! Ik heb je topic gevolgd na het ongeluk en toen vond ik hem ook al zo'n toppertje. Hij heeft dat blijkbaar allemaal goed verwerkt en gaat zijn pad naar jongvolwassenheid!
Ik had twee weken geleden een grote neef op schoot.... Of eigenlijk zat hij op de bank en ik werd ergens onder hem gevonden. En toch heeft het hem weer wat opgeleverd: Lieve lieve Blond, mag ik (lees ik en mijn possie) ajb, ajb, ajb jouw huis als jullie in september een weekje weg zijn? Ik ben vast aan het achterstallig onderhoudslijstje begonnen. Natuurlijk neefje![]()
En gratis kittenoppas! Ik zeg DOEN!
Prrrr, mauw miawwwww.
donderdag 22 juni 2017 om 21:23
Held idd!Lady_Voldemort schreef: ↑22-06-2017 20:38Mijn zoon (12) is een held. Ik had dus helemaal geen zin om te koken met dit weer, dus dat werden broodjes knakworst/vegaburger/haring. Zoon haalde er friet bij voor het hele huisgezin, en kreeg vier euro te weinig terug. Waar ie thuis pas achter kwam. Maar hij ging mooi terug he om zijn wisselgeld op te eisen en hij kreeg het nog terug ook, zonder bonnetje of niks. Assertieve jongen die zoon van mij, ik kan er zo twee bedenken hier in huis die dat nooit hadden gedurfd![]()
donderdag 22 juni 2017 om 21:28
Home alone...katten tellen even niet mee.
Maar waarom is kant en klare/ vriezer maaltijden altijd zo smaakloos?
Ik heb net een vriezermaaltijd kip-pesto-pasta gegeten....zelfs opgepimpt met peper-kaas en rucola smaakt
het nergens naar
Ik laat mijn boodschappen wekelijks bezorgen en iedere keer kan ik dus bepaalde producten kopen
voor gratis bezorging daarom eet ik zo nu en dan die smaakloze maaltijden. Of ik kan voor bier kiezen maar
ik en vriend houden niet van bier.
Maar waarom is kant en klare/ vriezer maaltijden altijd zo smaakloos?
Ik heb net een vriezermaaltijd kip-pesto-pasta gegeten....zelfs opgepimpt met peper-kaas en rucola smaakt
het nergens naar
Ik laat mijn boodschappen wekelijks bezorgen en iedere keer kan ik dus bepaalde producten kopen
voor gratis bezorging daarom eet ik zo nu en dan die smaakloze maaltijden. Of ik kan voor bier kiezen maar
ik en vriend houden niet van bier.
Prrrr, mauw miawwwww.
donderdag 22 juni 2017 om 21:35
Je hebt leuke kinderen LV, en zij hebben een leuke moeder.
Ik vind mijn kind ook leuk. Hij is alleen een beetje ontmoedigd wat school betreft. Echt sneu hoe hij worstelt. We helpen wel, maar het meeste moet hij toch zelf doen. Hij heeft helaas het huiswerk-concentratie-gen van zijn moeder
Ik had vandaag mijn allereerste beoordelingsgesprek op 't werk en nu kan ik bijna niet meer lopen van alle veren in mijn reet
Ik vind mijn kind ook leuk. Hij is alleen een beetje ontmoedigd wat school betreft. Echt sneu hoe hij worstelt. We helpen wel, maar het meeste moet hij toch zelf doen. Hij heeft helaas het huiswerk-concentratie-gen van zijn moeder
Ik had vandaag mijn allereerste beoordelingsgesprek op 't werk en nu kan ik bijna niet meer lopen van alle veren in mijn reet
donderdag 22 juni 2017 om 23:51
vrijdag 23 juni 2017 om 08:01
Goedemorgen.
Er zat een grote spin in de wc vanmorgen
Natuurlijk net op de dag dat meneer L vroeg van huis moet en dus al weg was. Gelukkig bleef hij/zij stil zitten, dan kan ik het nog net aan. Dus na afloop van het toiletbezoek de deur maar open laten staan zodat de poezen hem/haar kunnen vangen. Hebben ze ook wat te doen... en ik ga lekker vroeg op m'n werk zijn
Het was lekker afgekoeld, dat wel.
Er zat een grote spin in de wc vanmorgen
Natuurlijk net op de dag dat meneer L vroeg van huis moet en dus al weg was. Gelukkig bleef hij/zij stil zitten, dan kan ik het nog net aan. Dus na afloop van het toiletbezoek de deur maar open laten staan zodat de poezen hem/haar kunnen vangen. Hebben ze ook wat te doen... en ik ga lekker vroeg op m'n werk zijn
Het was lekker afgekoeld, dat wel.
The owls are not what they seem
vrijdag 23 juni 2017 om 09:28
Dank Elfje en Dolfje. Het was zo'n enge, met van die knikken in de poten, die zo hard kunnen rennen.
Hij/zij zal wel weg zijn als ik thuiskom, maar dan weet ik niet zeker of de katten hem gepakt hebben of dat hij/zij zich ergens anders verstopt heeft
Eerst maar (meer) koffie.
Hij/zij zal wel weg zijn als ik thuiskom, maar dan weet ik niet zeker of de katten hem gepakt hebben of dat hij/zij zich ergens anders verstopt heeft
Eerst maar (meer) koffie.
vrijdag 23 juni 2017 om 09:46
Ja helaas wel...
Melding blijven doen, dan komt de politie op een gegeven moment wel langs hoor. Maar daar heb je nu niks aan. Sterkte! Wandelingetje gaan maken nu het lekker weer is?
vrijdag 23 juni 2017 om 11:00
vrijdag 23 juni 2017 om 11:34
Mogguh!
Ik kom ff zeiken hoor. Baal zó ongelofelijk van al die jaarafsluitingen op scholen. Waarom valt 80% van de keren dat je als ouder moet opdraven, in de laatste weken van het jaar?! Ik ren me rot: mentorgesprek kind 3, gala kind 2, plus-groep-presentatie kind 4, theater & kunst avond kind 3, oefendag brugklas kind 4, goededoelen-stuif-in kind 3, slotfeest kind 2, juffendag kind 4, nog een oudergesprek kind 3, slotfeest kind 4, diploma-uitreiking kind 2, BBQ kind 3, cabaret-uitvoering kind 4 ... zijn jullie al afgehaakt met lezen?
Vanmorgen om 9.00 stond ik dus al met twee vaders van andere wijsneusjes een robot te programmeren!
Enneh, clubs menen ook dat je als ouder vlak voor de vakantie wil zien hoe je kind kan dansen, drummen, programmeren, freerunnen ... of, in het ergste geval: dat je als ouders ook wel even mee wil doen. Zo leuk
Dus.
Maar verder gaat het wel
Ik kom ff zeiken hoor. Baal zó ongelofelijk van al die jaarafsluitingen op scholen. Waarom valt 80% van de keren dat je als ouder moet opdraven, in de laatste weken van het jaar?! Ik ren me rot: mentorgesprek kind 3, gala kind 2, plus-groep-presentatie kind 4, theater & kunst avond kind 3, oefendag brugklas kind 4, goededoelen-stuif-in kind 3, slotfeest kind 2, juffendag kind 4, nog een oudergesprek kind 3, slotfeest kind 4, diploma-uitreiking kind 2, BBQ kind 3, cabaret-uitvoering kind 4 ... zijn jullie al afgehaakt met lezen?
Vanmorgen om 9.00 stond ik dus al met twee vaders van andere wijsneusjes een robot te programmeren!
Enneh, clubs menen ook dat je als ouder vlak voor de vakantie wil zien hoe je kind kan dansen, drummen, programmeren, freerunnen ... of, in het ergste geval: dat je als ouders ook wel even mee wil doen. Zo leuk
Dus.
Maar verder gaat het wel