Stamcafe XXXI
zondag 25 juni 2017 om 13:27
.Renaissance_ schreef: ↑25-06-2017 11:20Mochten er mensen zijn die mee willen schrijven op een alternatief voor dit buggerdebug forum:
Veel forummers gaan hier heen:
https://schaduwviva.forum2go.nl/
Sorry, is al eerder gebleken dat het niet werkt toch? En dat het uiteindelijk toch op ruzie uitdraait. En dat daar dan een soort heel groot Naarpraat ontstaat zonder moderators.
Een keer mee gedaan, nooit weer. Zeker nu iedereen er lid kan worden voor mij een reden om zelfs hier dan maar te vertrekken. Ik kom wel weer terug als alles weer normaal is, of niet dat kan ook!
zondag 25 juni 2017 om 13:55
Impala is geen mod hoor!
Life is short. Eat dessert first.
zondag 25 juni 2017 om 13:56
.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑25-06-2017 13:47Waarom ga je dan nu hier weg?
Er is toch niks aan de hand. Er is een noodforum voor wie wil áls het forum hier klapt. Wat ik niet verwacht btw maar dat terzijde.
Je hoeft niet op dat forum. Staat toch helemaal los van Viva.
Omdat er dan dat geschreven wordt over hier. En dat maakt de sfeer, ook hier, niet gezelliger. En ik dacht al langer na over een pauze van langer dan een paar dagen, dus dit lijkt mij een goed moment.
zondag 25 juni 2017 om 13:56
Nog niet. Ze heeft ongeveer 5x gezegd dat ze dat wil. Maar boeit ook niet. Ik ga niet mee daarheen.
zondag 25 juni 2017 om 18:59
Ik herinner me vaag dat er ooit uit onvrede een ander forum is geweest. Misschien wel meerdere keren. Geen idee hoe dat liep. Jeweetwel, m'n geheugen. Ik heb ook geen idee wie Impala is, sterker nog, van veel van jullie weet ik niet hoe ver we samen terug gaan. Wat dat betreft krijgt iedereen bij mij telkens weer een nieuwe kans. Niet altijd handig.
Hoewel ik niet van achterflap hou, hoor ik het graag als ik beter zou moeten weten.
#kutepilepsie
Hoewel ik niet van achterflap hou, hoor ik het graag als ik beter zou moeten weten.
#kutepilepsie
zondag 25 juni 2017 om 19:26
Retropop, vond het echt te gek! Joost was er ook weer bij en het publiek ging uit z'n dak, zo leuk om te zien!Lady_Voldemort schreef: ↑25-06-2017 19:17Ja??? Wat leuk!!! Ik zie hem over twee weken weer![]()
Waar was je?
Was echt blij dat het zo goed was, zou het vreselijk hebben gevonden als het tegen was gevallen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 25 juni 2017 om 19:31
Even gekeken op t nieuwe forum, maar ik ben geen fan.
Ik kom wel terug mocht het hier instorten.
Ik ben helemaal op. Te snel en te veel gewerkt na mijn ziek zijn denk ik. Maar ik vond me ook niet ziek genoeg om niet te werken. Toevallig een extra lange dienst vrijdag en vandaag een hele dag moeten werken. Thuis lig ik op de bank. Collega vroeg vanmiddag of ze mijn eerste dienst morgen over moest nemen. Ik heb meteen ja gezegd.
Ik kom wel terug mocht het hier instorten.
Ik ben helemaal op. Te snel en te veel gewerkt na mijn ziek zijn denk ik. Maar ik vond me ook niet ziek genoeg om niet te werken. Toevallig een extra lange dienst vrijdag en vandaag een hele dag moeten werken. Thuis lig ik op de bank. Collega vroeg vanmiddag of ze mijn eerste dienst morgen over moest nemen. Ik heb meteen ja gezegd.
zondag 25 juni 2017 om 19:33
Kittens is leuk.yette schreef: ↑25-06-2017 18:59Ik herinner me vaag dat er ooit uit onvrede een ander forum is geweest. Misschien wel meerdere keren. Geen idee hoe dat liep. Jeweetwel, m'n geheugen. Ik heb ook geen idee wie Impala is, sterker nog, van veel van jullie weet ik niet hoe ver we samen terug gaan. Wat dat betreft krijgt iedereen bij mij telkens weer een nieuwe kans. Niet altijd handig.
#kutepilepsie
Ik zal het regelmatig herhalen.
zondag 25 juni 2017 om 19:37
Nee, ze doen het echt geweldig die ouwe zakken
zondag 25 juni 2017 om 19:42
Lady_Voldemort schreef: ↑25-06-2017 19:37Nee, ze doen het echt geweldig die ouwe zakken. Ik heb ze vorige maand nog gezien, op Dauwpop. Wat een feest man. En een feest voor iedereen he, jong en oud, man en vrouw. Die tent werd bijna uit mekaar geblazen van de samenzang. En ik stond echt helemaal vooraan he
![]()
Ik stond ook vrij ver vooraan, heb filmpjes op mijn fb staan.
Geef ff een gil als ze ergens een volledig concert geven, daar wil ik heel graag naar toe dan
zondag 25 juni 2017 om 19:46
Over twee weken (nou ja 7 juli dus), op Soestdijk. Een uur en drie kwartier. Ik heb nog een kaartje over, mag je zo hebben. Je weet me wel te vinden op FB he.
zondag 25 juni 2017 om 19:47
Wij hebben een docu over Sigur Rós gekeken. Ik dacht voor ik ze live zag dat het echt niets voor mij zou zijn, maar ze grijpen me elke keer. Ik weet niet wat het is, maar ik word in hun performance gezogen of zo. Mooi. Wij hadden een IJsland rondreis geboekt toen de vulkaan uitbarstte dus dat ging toen niet door. Staat wel nog op mijn wensenlijstje. En lijkt me tha bomb als we tijdens een rondreis een concert van Sigur Rós mee zouden kunnen maken in die pure natuur!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 25 juni 2017 om 19:59
meh ik kan nietLady_Voldemort schreef: ↑25-06-2017 19:46Over twee weken (nou ja 7 juli dus), op Soestdijk. Een uur en drie kwartier. Ik heb nog een kaartje over, mag je zo hebben. Je weet me wel te vinden op FB he.
zondag 25 juni 2017 om 20:02
ik heb even op yt gekeken en ik denk dat het heel tof is om dit daar te horenOudblond schreef: ↑25-06-2017 19:47Wij hebben een docu over Sigur Rós gekeken. Ik dacht voor ik ze live zag dat het echt niets voor mij zou zijn, maar ze grijpen me elke keer. Ik weet niet wat het is, maar ik word in hun performance gezogen of zo. Mooi. Wij hadden een IJsland rondreis geboekt toen de vulkaan uitbarstte dus dat ging toen niet door. Staat wel nog op mijn wensenlijstje. En lijkt me tha bomb als we tijdens een rondreis een concert van Sigur Rós mee zouden kunnen maken in die pure natuur!