Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
impala schreef:
26-06-2017 09:33
Dan maar a sociaal.
Ik vind het asociaal om een ander te willen dwingen een post aan te passen waar niks mis mee is omdat iemand er onbegrijpelijk en totaal zonder enige reden emotioneel op reageert. Ik vraag me af waar zon reactie vandaan komt. Welke verborgen snaar dit raakt. Niet dat ik daar een antwoord op vraag.
Zet je aluhoedje maar weer op.
yasmijn schreef:
26-06-2017 09:21
Als jij niet vindt dat er iets verkeerds in staat, soit, dat weten we van jou wel.
Zie jij er wel wat verkeerds in dan?
Echt als iemand met een goede reden komt, anders dan Leo vind het gewoon niet leuk, ben ik de eerste om mijn post aan te passen.
.
Wat ontzéttend zielig om nu met aluhoedjes te gaan komen. Echt ongelofelijk kinderachtig.
Moet ik nu gaan huilen ofzo ?
.
impala schreef:
26-06-2017 09:36
Ik zou niet weten waar ik sorry voor moet zeggen.
Dat vind ik eigenlijk meer op zijn plaats voor deze aanval op mij.
Wauw. Je snapt het echt niet. Wat een treurnis.
impala schreef:
26-06-2017 09:23
Hoe dichtgetimmerd is de jouwe? Kunnen vrienden van vrienden jouw vriendenlijst zien? Kunnen vrienden zelf zien wie er nig meer jouw vriend is?Veel mensen timmeren dat niet dicht. En dat is juist waar het om gaat.
Mij boeit het totaal niet dat vrienden van vrienden op mijn FB kunnen kijken, ze doen maar.
Maar ik heb ook zat FB-vrienden van wie ik niet eens de vriendenlijst kan zien, laat staan dat mijn vrienden daar op zouden kunnen doorklikken.
Ieder zijn ding zeg maar.

Ik vind het een vergelijkbare discussie als ergens vorige week: of je wel of niet graag (onverwacht) visite krijgt.
Met dit verschil: daarin werd er niet geoordeeld, ieders mening was even waardevol.
Jij oordeelt over al die mensen die hun FB niet dichttimmeren. Alsof dat allemaal naïeve nitwits zijn.
En zo wens ik niet neergezet te worden.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
26-06-2017 09:40
Mij boeit het totaal niet dat vrienden van vrienden op mijn FB kunnen kijken, ze doen maar.
Maar ik heb ook zat FB-vrienden van wie ik niet eens de vriendenlijst kan zien, laat staan dat mijn vrienden daar op zouden kunnen doorklikken.
Ieder zijn ding zeg maar.

Ik vind het een vergelijkbare discussie als ergens vorige week: of je wel of niet graag (onverwacht) visite krijgt.
Met dit verschil: daarin werd er niet geoordeeld, ieders mening was even waardevol.
Jij oordeelt over al die mensen die hun FB niet dichttimmeren. Alsof dat allemaal naïeve nitwits zijn.
En zo wens ik niet neergezet te worden.
Ik oordeel niet, je moet zelf weten of je je fb open zet en hoe ver en voor wie.
Ik wil alleen aangeven: op het moment dat jij vriend wordt van iemand, heb je niet meer zelf in de hand in hoeverre die persoon zijn facebook open zet en in welk netwerk jij terecht komt. Ik geloof niet dat iedereen dat beseft.
.
Wat raar Impala dat je niet gewoon iets voor een ander kan doen omdat die dat fijn vindt.
Jonari schreef:
26-06-2017 09:35
Ik ben ook met FB gestopt.
Moet eerlijk zeggen dat ik het soms wel een beetje mis, maar het idd ook wel weer lekker rustig.
Ik werd soms beroerd van die zielige dierenfilmpjes.
Sorry Jo, maar die filmpjes plaats ik niet meer hoor. :puppy:
impala schreef:
26-06-2017 09:37
Zie jij er wel wat verkeerds in dan?
Echt als iemand met een goede reden komt, anders dan Leo vind het gewoon niet leuk, ben ik de eerste om mijn post aan te passen.

Er zit een verwijzing in naar iets wat prive is. Als Leo dat zelf doet, kiest ze daar bewust voor. Nu doet een ander dat, dus heeft ze er niet zelf voor gekozen.
impala schreef:
26-06-2017 09:41
Ik oordeel niet, je moet zelf weten of je je fb open zet en hoe ver en voor wie.
Ik wil alleen aangeven: op het moment dat jij vriend wordt van iemand, heb je niet meer zelf in de hand in hoeverre die persoon zijn facebook open zet en in welk netwerk jij terecht komt. Ik geloof niet dat iedereen dat beseft.
Nee, wij zijn debiel. Hou eens op met je belerende toontje!

En dat wil je aangeven en dan strooi je met een naam. Zo onfatsoenlijk.
Star schreef:
Er zit een verwijzing in naar iets wat prive is. Als Leo dat zelf doet, kiest ze daar bewust voor. Nu doet een ander dat, dus heeft ze er niet zelf voor gekozen.
Er staat helemaal NIKS privés in.
Ik snap de fuss niet en ga niet buigen voor een stel compleet ongefundeerde en louter over-emotionele reacties.
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2017 09:45
17.39% gewijzigd
.
impala schreef:
Als ik hier zo lees beseffen mensen dat prima.

Mensen beseffen heel veel niet, dat allemaal willen veranderen is nuet te doen.

Zo besef jij nu niet dat je raar bezig bent door die ene post niet aan te willen passen. Maar het lukt ons met z'n allen niet om jou tot dat besef te krijgen.

Zo zul jij in je eentje ook niet voor elkaar krijgen dat iedereen op jouw manier met FB omgaat. Deels omdat mensen het niet beseffen, maar daar kun en hoef je niks mee, want we zijn allemaal volwassen.
En deels omdat andere mensen daar anders instaan.
impala schreef:
26-06-2017 09:43
:facepalm:
impala schreef:
Wel waar.
En het gaat je verder geen reet aan hoe en wat. Het gaat om iets buiten het forum, over mij en over iets wat privé is, van mij.

Maar laat maar, het is inmiddels toch zinloos. Ik kan net zo goed tegen een muur lullen.
_Inkie_ schreef:
Wat raar Impala dat je niet gewoon iets voor een ander kan doen omdat die dat fijn vindt.
:lightbulb:
Solomio schreef:
26-06-2017 09:44
Als ik hier zo lees beseffen mensen dat prima.

Zo zul jij in je eentje ook niet voor elkaar krijgen dat iedereen op jouw manier met FB omgaat.
Dan zou er ook vrij weinig meer aan zijn. Lekker met zijn allen vanaf een leeg account gluren naar andere lege accounts, gezellig hoor.
impala schreef:
Ik snap de fuss niet en ga niet buigen voor een stel compleet ongefundeerde en louter over-emotionele reacties.
Wat ben jij een eigenwijs mens zeg.
Doe gewoon netjes wat Leo je vraagt.
yasmijn schreef:
26-06-2017 09:46
:facepalm:

Vertel jíj dan eens wat er aan prive in staat? In plaats van een facepalm te plaatsen.
.
_Inkie_ schreef:
Dat kan ik wel, als dat mijn keuze is. Maar ik verleen geen gunsten op commando, En zeker niet als het op zo'n toon gaat.
.
impala schreef:
Je oordeelt wel. Ik lees hier namelijk vooral mensen die het qua FB en privacy met je eens zijn, maar andere keuzes maken.
Blijven benadrukken dat mensen van alles niet beseffen is nogal denigrerend.
Degene over wie het gaat, is de enige die kan weten of er iets privés in staat.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Afbeelding
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 26-06-2017 09:52
1.73% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
impala schreef:
26-06-2017 09:49
Dat kan ik wel, als dat mijn keuze is. Maar ik verleen geen gunsten op commando, En zeker niet als het op zo'n toon gaat.
Moet ik je smeken iets weg te halen wat je sowieso al nooit neer had moeten zetten?

Spoor jij wel?
blijfgewoonbianca schreef:
26-06-2017 09:49
Afbeelding

Error. Hier staat niks.
impala schreef:

Ik maak geen fuss, probeer het je alleen uit te leggen.

De inhoud van een FB pagina is prive. Ik zou het ook niet leuk vinden als je zou schrijven ' Star plaatst alleen maar gangbang-foto's op haar FB pagina' . Da's prive.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven