Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 26 juni 2017 om 22:27
Dat is waar.
maandag 26 juni 2017 om 22:27
maandag 26 juni 2017 om 22:29
Altijd dat weet je toch. Ik moet ergens ervaring opdoen hè.
Maar mijn bericht was 6 posts te hoog geland.
maandag 26 juni 2017 om 22:31
Ik dacht ook ontopic te zijn in het modtopic, maar toch gewist. Tja, de mods wijzen op hun slordigheid van het laten staan van geanonimiseerde nicks in de quotes is tòch offtopic. Blijkbaar.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
maandag 26 juni 2017 om 22:31
Geen eerlijk antwoord. Please... Dramadoos.Mother_Earth schreef: ↑26-06-2017 22:25Ik begrijp dat dit vanuit mijn oogpunt weer lastig uit te leggen is.
ik hou gewoon van dingen uitpluizen ( denk net als Impala ), lastig uitleggen, dus van het een kom je in het ander, iedereen is anders daarin.
En heel veel uitpluiswerk was daar niet voor nodig.
Ik bedoel er helemaal niets verkeerd mee en zal er ook juist nooit iets mee doen met die gegevens.( daarin herken ik precies weer wat Impala weer wil zeggen maar wat jullie niet ''willen'' zien )
Het enige wat ik wilde aan gegeven hier denk ik net als Impala dat jullie veel makkelijker te vinden zijn als jullie misschien denken.
En daarom denk ik ook het besef bij sommige forummers die nu dus op anoniem gaan vandaag.
Dus ik vraag hier waarom gaan ze nu net vandaag op anoniem, zit er dus een kern van waarheid in wat Impala zegt of waarom anders juist vandaag op anoniem ?
Dat was mijn vraag en als ik dan antwoorden krijg als ja iedereen gaat ooit een keer op anoniem....dan weet jij en ik toch ook dat dit geen eerlijk antwoord is.
Het hele leven is niet eerlijk. Stomme bannen voor zo'n suf CM topic waar niets gepost mag worden zijn niet eerlijk.
En verder is je al een paar keer gezegd dat je vragen stelt die alleen de geanonimiseerden kunnen beantwoorden.
De batterijen in mijn glazen bol zijn bijna leeg
maandag 26 juni 2017 om 22:32
maandag 26 juni 2017 om 22:33
Nou doeg maar vast dan hè
maandag 26 juni 2017 om 22:33
Nou zeg. Ik ben gewoon ontopic.
maandag 26 juni 2017 om 22:35
Ja, is er ook een topic waar je bezwaar kan maken of is dat verboden?
En moeder aarde, ik vraag me nog steeds af waarom je de moeite doet mensen op FB op te zoeken?
maandag 26 juni 2017 om 22:36
Ik zie zelfs met lage batterij in de bol dat de mods daar anders over gaan denken