Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
dinsdag 27 juni 2017 om 22:08
Na 3/4 maanden al beginnen over samenwonen en kinderen krijgen en dan ook nog binnen korte termijn...ik zou er als een haas vandoor gegaan zijn, ook al was ik rond de 30... Take it easy, geniet eerst lekker van het hier en nu... Het is al bijzonder genoeg dat je iemand hebt gevonden met wie het wederzijds klikt, overhaast nou niets... Je zit nu nog bovenop de roze wolk...eerst maar eens in een beetje normaal vaarwater komen en kijken of je elkaar dan nog zo leuk vindt... Kinderen krijgen met iemand is een heel belangrijke beslissing hoor...die neem je niet na 4 maanden... (mijn mening he)
Zeiler heeft op 2 appjes na niets van zich laten horen...en dat waren ook nog reacties op een appje van mij...dus ik vrees dat hij er niets in ziet...jammer hoor, ik had echt een beetje de goede kriebels bij hem.... misschien dat ik over een dag of wat nog 1 poging waag. En anders is het weer jammer... ben wel een beetje moedeloos aan 't worden....
De mannen waar ik niets in zie blijven enthousiast me appen en mailen... de man die ik leuk vind...laat niets van zich horen...
Nou ja, eerst vrijdagavond/-nacht Amsterdam maar even onveilig maken met 2 vrijgezelle vriendinnen...
Zeiler heeft op 2 appjes na niets van zich laten horen...en dat waren ook nog reacties op een appje van mij...dus ik vrees dat hij er niets in ziet...jammer hoor, ik had echt een beetje de goede kriebels bij hem.... misschien dat ik over een dag of wat nog 1 poging waag. En anders is het weer jammer... ben wel een beetje moedeloos aan 't worden....
De mannen waar ik niets in zie blijven enthousiast me appen en mailen... de man die ik leuk vind...laat niets van zich horen...
Nou ja, eerst vrijdagavond/-nacht Amsterdam maar even onveilig maken met 2 vrijgezelle vriendinnen...

noppes
dinsdag 27 juni 2017 om 22:17
Trees, dankjewel. Ik reageerde wat geagiteerd door huurvrouwtje. Tuurlijk gaan we proberen te schipperen
En mensen die opmerkingen maken qua na 3 of 4 maanden, ik heb inmiddels 9 a 10 maanden een relatie dus wat langer dan sommige hier interpreren. En het hoeft niet meteen, maar er zit op dit een groot verschil in verwachtingen en dat is niet leuk.
Neliba leuk dat alles goed verloopt met de gitarist.
En mensen die opmerkingen maken qua na 3 of 4 maanden, ik heb inmiddels 9 a 10 maanden een relatie dus wat langer dan sommige hier interpreren. En het hoeft niet meteen, maar er zit op dit een groot verschil in verwachtingen en dat is niet leuk.
Neliba leuk dat alles goed verloopt met de gitarist.
dinsdag 27 juni 2017 om 22:26
@Missmadam: ok, dus jullie kunnen redelijk "laagdrempelig" gaan samenwonen, zonder dat er meteen woningen gekocht of verkocht moeten worden. Dat zou het makkelijker moeten maken om er niet nog twee jaar mee te wachten. Hopelijk komen jullie er samen uit!
@Max: ik weet niet of je op mij doelde met die 3-4 maanden? In principe ben ik het met je eens hoor! Eerst maar van elkaar genieten en elkaar beter leren kennen. Maar... ik merk toch wel dat het anders wordt naarmate je ouder wordt, en dan met name het stukje kinderen. Niet dat je daar na 4 maanden al aan moet beginnen (alsjeblieft niet zeg!), maar een beetje bij elkaar aftasten vind ik toch niet zo gek. Gelukkig heb ik zelf niet perse een kinderwens, dus ik sta er redelijk laconiek in. Maar ik kan me voorstellen dat dat anders is wanneer je net als ik 36 bent en heel graag kinderen wilt. Dan wil je er toch niet pas na twee jaar achter komen dat je partner dat pertinent niet wilt? Maar ik snap wel dat het een heikel punt is en dat het ook mensen kan afschrikken...
@Max: ik weet niet of je op mij doelde met die 3-4 maanden? In principe ben ik het met je eens hoor! Eerst maar van elkaar genieten en elkaar beter leren kennen. Maar... ik merk toch wel dat het anders wordt naarmate je ouder wordt, en dan met name het stukje kinderen. Niet dat je daar na 4 maanden al aan moet beginnen (alsjeblieft niet zeg!), maar een beetje bij elkaar aftasten vind ik toch niet zo gek. Gelukkig heb ik zelf niet perse een kinderwens, dus ik sta er redelijk laconiek in. Maar ik kan me voorstellen dat dat anders is wanneer je net als ik 36 bent en heel graag kinderen wilt. Dan wil je er toch niet pas na twee jaar achter komen dat je partner dat pertinent niet wilt? Maar ik snap wel dat het een heikel punt is en dat het ook mensen kan afschrikken...
dinsdag 27 juni 2017 om 23:22
Hallo allemaa! Wat gaat het hard hier, merk dat ik moeite heb met én bijhouden, én reageren, én Tinderen, én de rest
Jempo, slecht verhaal van sexdate (moest even opzoeken wat een fap filmpje is haha), aan de andere kant, echt tot een afspraak komt het niet zo te lezen, misschien heeft hij dat filmpje gestuurd als zoethoudertje
En dat muziekje is voor alle leeftijden (zo jammer dat ik Freddy nooit live heb gezien...).
Mats, ik denk dat je juist gehandeld hebt, zij kan toch contact opnemen met jou als ze daar behoefte aan heeft (of heb je haar geblokkeerd)? Ik had na mijn verkering geen behoefte aan contact, hij had wel aangegeven dat te willen. Dat het uitging kwam van zijn kant (nogal onverwacht), ik voelde me nogal voor de gek gehouden, maar vooral zag ik de toegevoegde waarde van contact niet voor hem, en zeker niet voor mij. Dat was de belangrijkste reden om het voorgoed af te kappen. Daar heeft ie zich tot nu toe denk ik aan gehouden (het enige wat hij nog kan ondernemen is voor de deur gaan staan, ik ben ook niet altijd thuis haha). Iedereen zal daar wel anders in staan, maar iemand moet er een knoop in doorhakken.
Lotje, o jee, gevoelens? Ben benieuwd waar het einigd (nee, dat zegt ik fout, waar het heen gaat
). Ach, en je ouders alleen het hoognodige vertellen, is zat. Ik geloof dat ik nu meer vertel dan toen ik nog thuis woonde haha. En irritant zou een fase kunnen zijn waar je nooit meer uit komt, ik zit er ook nog middenin, net als de waarom-fase, die ben ik ook nog niet voorbij
Femme, irl klinkt ook leuk. Zou m na het sporten een gezonde smoothie (ofzo) aanbieden, en een leuk gesprek houden. Gaandeweg kan je vragen of hij een relatie heeft of kom je er wel achter (en ik zou voor die sport-push-up BH gaan
). Zo niet, heb je iig je eerste date met m gehad
Haha Lovestar, ik heb nog maar 1 familie op gebied van internetdating in mn tel, wie weet wat er nog volgt. Heb in het verleden Paiq en Lexa geprobeerd, dat viel tegen zeg! Vind het concept van Tinder wel leuk, dat je eerst elkaar leuk moet vinden, dat je afstand en leeftijd kan bepalen (alleen verder dan 55 jaar bepalen gaat niet als ik het goed heb?). Het afstand verhaal is alleen helaas niet zaligmakend, heb gesprekken met de andere kant vh land (dat was niet de intentie, maar ach, wel leuk).
Blondie, ik heb dat ook hoor, er hoeft niet perse een relatie met alles erop en eraan te zijn, maar er moet wel iets meer zijn als alleen maar sex. Misschien is dat een beetje hypocriet, maar ja, als de sex nou slecht is moeten daar van beide zijden minimaal humoristische opmerkingen over gemaakt kunnen worden
En supermarkt dates, laat je de resultaten even weten? Ik laat mijn boodschappen tegenwoordig bezorgen, dat vind ik me toch een partij relaxed! Je kan alleen geen lekkere vent bestellen, da's jammer
Over het unmatchen, ik zie het ook niet als afwijzing. Doe het anderom ook, heb er zojuist 2 afgedonderd die niets meer terug zeggen, er zit iets van anderhalve week geen reactie aan vast. Wordt zo onoverzichtelijk anders, die lijst met matches
(nee, zoveel zijn het er niet
). Aangezien ik nog niet emotioneel heb geïnvesteerd in deze lui (dat komt op een veel, veel, veel later plan pas), vind ik de geldende regel: doe vooral wat je niet laten kan, voor zowel mannen als vrouwen. Indien je jezelf nog gewoon in de spiegel kan aankijken, weinig aan het handje.
Missmadame, ik zou er ook nu nog niet te veel aan ophangen. Er is (m.i) geen onoverkomelijk verschil in toekomstbeeld, alleen het tijdspad. Iets met compromissen? Komen jullie vast wel uit.
Corona, was dat die bezette kerel in open relatie (of was dat Dreamchild?)? Zoiets staat me bij. Ach, gewoon lekker je leven leven, voordat je Tinder had kon dat ook toch? Zo sta ik er wel in, ik ben jaren vrijgezel geweest zonder te internetdaten, was toen ook gelukkig. Nu sinds 2 weken op Tinder, maar zodra ik merk dat het meer Hinder wordt gooi ik het er weer af.
Jaw, ik lees ook niet dat je op jonge meisjes geilt, alleen dat je een klik hebt met de verkeerde persoon. Ik heb dat ook 2x gehad, niet te oud/jong maar beide erg getrouwd, gelukkig getrouwd. Wil graag iemand voor mezelf, die ik te pas en te onpas kan lastigvallen, en bovendien al zouden het vreemdgangers zijn geworden zou die klik zomaar weg zijn. Dus niks mee gedaan, dat is een keuze, van mij, maar ook van die 2 kerels.
Nebila, dat klinkt leuk, die gitarist
SummerIsNear, eerst lekker richten op je nieuwe baan, misschien lopen daar wel heeeele leuke collega's
.
Max, dat laatste klinkt veeeeel beter dan heel Tinder, niet perse om een kerel te scoren, maar gein en ongein met leuke mensen
En dan ik, ik zou vanavond eigenlijk mijn eerste Tinderdate hebben, maar die werd 2 uur vtv afgezegd (vandaar de uitgebreide reactie haha). Jammer, maar niets aan te doen. Of het een smoesje of niet is kan ik er niet uit opmaken, dus ik ga er vanuit dat dat niet zo is. Merk wel dat ik er minder enthousiast van word (of van hem dan), of het nog tot daten komt durf ik nog niet te zeggen.
Wel een waarschijnlijke date voor volgende week (met een ander) (ik zit zelf de rest vd week volgeboekt).
Nog wat leuke gesprekken, 2 daarvan wel ver weg. Met 1 ervan wil ik best een date, gesprek is al wat langer gaande, interessante kerel (en niet geheel onbelangrijk, hij kan masseren
).

Jempo, slecht verhaal van sexdate (moest even opzoeken wat een fap filmpje is haha), aan de andere kant, echt tot een afspraak komt het niet zo te lezen, misschien heeft hij dat filmpje gestuurd als zoethoudertje

Mats, ik denk dat je juist gehandeld hebt, zij kan toch contact opnemen met jou als ze daar behoefte aan heeft (of heb je haar geblokkeerd)? Ik had na mijn verkering geen behoefte aan contact, hij had wel aangegeven dat te willen. Dat het uitging kwam van zijn kant (nogal onverwacht), ik voelde me nogal voor de gek gehouden, maar vooral zag ik de toegevoegde waarde van contact niet voor hem, en zeker niet voor mij. Dat was de belangrijkste reden om het voorgoed af te kappen. Daar heeft ie zich tot nu toe denk ik aan gehouden (het enige wat hij nog kan ondernemen is voor de deur gaan staan, ik ben ook niet altijd thuis haha). Iedereen zal daar wel anders in staan, maar iemand moet er een knoop in doorhakken.
Lotje, o jee, gevoelens? Ben benieuwd waar het einigd (nee, dat zegt ik fout, waar het heen gaat

Femme, irl klinkt ook leuk. Zou m na het sporten een gezonde smoothie (ofzo) aanbieden, en een leuk gesprek houden. Gaandeweg kan je vragen of hij een relatie heeft of kom je er wel achter (en ik zou voor die sport-push-up BH gaan

Haha Lovestar, ik heb nog maar 1 familie op gebied van internetdating in mn tel, wie weet wat er nog volgt. Heb in het verleden Paiq en Lexa geprobeerd, dat viel tegen zeg! Vind het concept van Tinder wel leuk, dat je eerst elkaar leuk moet vinden, dat je afstand en leeftijd kan bepalen (alleen verder dan 55 jaar bepalen gaat niet als ik het goed heb?). Het afstand verhaal is alleen helaas niet zaligmakend, heb gesprekken met de andere kant vh land (dat was niet de intentie, maar ach, wel leuk).
Blondie, ik heb dat ook hoor, er hoeft niet perse een relatie met alles erop en eraan te zijn, maar er moet wel iets meer zijn als alleen maar sex. Misschien is dat een beetje hypocriet, maar ja, als de sex nou slecht is moeten daar van beide zijden minimaal humoristische opmerkingen over gemaakt kunnen worden

Over het unmatchen, ik zie het ook niet als afwijzing. Doe het anderom ook, heb er zojuist 2 afgedonderd die niets meer terug zeggen, er zit iets van anderhalve week geen reactie aan vast. Wordt zo onoverzichtelijk anders, die lijst met matches

Missmadame, ik zou er ook nu nog niet te veel aan ophangen. Er is (m.i) geen onoverkomelijk verschil in toekomstbeeld, alleen het tijdspad. Iets met compromissen? Komen jullie vast wel uit.
Corona, was dat die bezette kerel in open relatie (of was dat Dreamchild?)? Zoiets staat me bij. Ach, gewoon lekker je leven leven, voordat je Tinder had kon dat ook toch? Zo sta ik er wel in, ik ben jaren vrijgezel geweest zonder te internetdaten, was toen ook gelukkig. Nu sinds 2 weken op Tinder, maar zodra ik merk dat het meer Hinder wordt gooi ik het er weer af.
Jaw, ik lees ook niet dat je op jonge meisjes geilt, alleen dat je een klik hebt met de verkeerde persoon. Ik heb dat ook 2x gehad, niet te oud/jong maar beide erg getrouwd, gelukkig getrouwd. Wil graag iemand voor mezelf, die ik te pas en te onpas kan lastigvallen, en bovendien al zouden het vreemdgangers zijn geworden zou die klik zomaar weg zijn. Dus niks mee gedaan, dat is een keuze, van mij, maar ook van die 2 kerels.
Nebila, dat klinkt leuk, die gitarist

SummerIsNear, eerst lekker richten op je nieuwe baan, misschien lopen daar wel heeeele leuke collega's

Max, dat laatste klinkt veeeeel beter dan heel Tinder, niet perse om een kerel te scoren, maar gein en ongein met leuke mensen

En dan ik, ik zou vanavond eigenlijk mijn eerste Tinderdate hebben, maar die werd 2 uur vtv afgezegd (vandaar de uitgebreide reactie haha). Jammer, maar niets aan te doen. Of het een smoesje of niet is kan ik er niet uit opmaken, dus ik ga er vanuit dat dat niet zo is. Merk wel dat ik er minder enthousiast van word (of van hem dan), of het nog tot daten komt durf ik nog niet te zeggen.
Wel een waarschijnlijke date voor volgende week (met een ander) (ik zit zelf de rest vd week volgeboekt).
Nog wat leuke gesprekken, 2 daarvan wel ver weg. Met 1 ervan wil ik best een date, gesprek is al wat langer gaande, interessante kerel (en niet geheel onbelangrijk, hij kan masseren

dinsdag 27 juni 2017 om 23:34
Okeoke! Nu heb ik jullie hulp nodig! Dit weekend heb ik dan eindelijk mijn sexdate. Nog ff afwachten of het een ordinaire sexdate wordt, of een 'normale' waarvan ik weet hoe die af (zou moeten) gaat lopen.
Maar, doodeng! Normaal zie ik wel hoe het loopt, maar nu...
Misschien ook omdat het de eerste nuchtere keer is na mn ex... In elk geval HOE DE HEL GA IK MIJ HIER OP VOORBEREIDEN?!
Misschien ook omdat het de eerste nuchtere keer is na mn ex... In elk geval HOE DE HEL GA IK MIJ HIER OP VOORBEREIDEN?!
dinsdag 27 juni 2017 om 23:41
Benen scheren, lekker luchtje op, en een wijntje vooraf.Lepellepel schreef: ↑27-06-2017 23:34Okeoke! Nu heb ik jullie hulp nodig! Dit weekend heb ik dan eindelijk mijn sexdate. Nog ff afwachten of het een ordinaire sexdate wordt, of een 'normale' waarvan ik weet hoe die af (zou moeten) gaat lopen.
Rich as a jew, hung like a moose...

woensdag 28 juni 2017 om 00:03
woensdag 28 juni 2017 om 07:46
Ja ik snap dat wanneer je 36 en zeker kinderen wilt dat je dan anders aan het daten bent ... en dat je dat redelijk snel ter sprake brengt op een losse manier . Maar zou Tinder dan wel de juiste weg zijn? Ik zou dan toch echt een wat serieuzere site/app zoeken...
Ik ben zelf wel benieuwd naar inner Circle, hou juist wel van man buns
Maar sta op de wachtlijst.. je moet aangebracht worden en ik heb maar 1 iemand in mijn omgeving die daar op zit... dus dat kan nog wel ff duren... vind de Lexa mannen helemaal niets ...
Ik ben zelf wel benieuwd naar inner Circle, hou juist wel van man buns
noppes
woensdag 28 juni 2017 om 07:53
Max, wat jammer zeg. En precies waar ik ook altijd tegenaan loop, snap het dus maar al te goed dat er moedeloos van wordt. Niks aan te doen. Veel plezier alvast vrijdag! 
Haha Purple, je had iig de tijd om even uitgebreid op iedereen te reageren, leuk!
En jouw reactie op mij, precies, jij snapt het, fijn.
Oh nee, wat zonde om je boodschappen te laten bezorgen! Maar tot nu toe nog geen succes hoor, alleen maar stelletjes in de supermarkt.
Of vaders met hun kinderen.. Of terrorJaap, die kwam ik laatst tegen in de supermarkt haha.
Jij hebt voorlopig dus genoeg dataopties, leuk! Geniet ervan.
Lepellepel, Spannend!! Maar inderdaad, lekker douchen en alles (wat jij prettig vind dan) ontharen. Insmeren met een lekkere bodylotion, geurtje op, mooie lingerie, bed netjes en genieten. Tenminste ik hoop dat jouw seksdate niet gaat tegenvallen zoals mijn laatste.

Haha Purple, je had iig de tijd om even uitgebreid op iedereen te reageren, leuk!

En jouw reactie op mij, precies, jij snapt het, fijn.

Jij hebt voorlopig dus genoeg dataopties, leuk! Geniet ervan.

Lepellepel, Spannend!! Maar inderdaad, lekker douchen en alles (wat jij prettig vind dan) ontharen. Insmeren met een lekkere bodylotion, geurtje op, mooie lingerie, bed netjes en genieten. Tenminste ik hoop dat jouw seksdate niet gaat tegenvallen zoals mijn laatste.
woensdag 28 juni 2017 om 08:08
Max, ik zit op inner circle (Nouja heb slapend account daar). Als je wil kan ik je proberen uit te nodigen. Stuur me anders even een pb!max schreef: ↑28-06-2017 07:46Ja ik snap dat wanneer je 36 en zeker kinderen wilt dat je dan anders aan het daten bent ... en dat je dat redelijk snel ter sprake brengt op een losse manier . Maar zou Tinder dan wel de juiste weg zijn? Ik zou dan toch echt een wat serieuzere site/app zoeken...
Ik ben zelf wel benieuwd naar inner Circle, hou juist wel van man bunsMaar sta op de wachtlijst.. je moet aangebracht worden en ik heb maar 1 iemand in mijn omgeving die daar op zit... dus dat kan nog wel ff duren... vind de Lexa mannen helemaal niets ...
![]()

woensdag 28 juni 2017 om 09:05
Haha ik denk ook niet dat die fase ooit voorbij gaat. Ik heb van die enorm flauwe opmerkingen, maar die kan hij gelukkig (nog wel) waarderen.PurpleOrchid81 schreef: ↑27-06-2017 23:22Lotje, o jee, gevoelens? Ben benieuwd waar het einigd (nee, dat zegt ik fout, waar het heen gaat). Ach, en je ouders alleen het hoognodige vertellen, is zat. Ik geloof dat ik nu meer vertel dan toen ik nog thuis woonde haha. En irritant zou een fase kunnen zijn waar je nooit meer uit komt, ik zit er ook nog middenin, net als de waarom-fase, die ben ik ook nog niet voorbij
![]()
Ik ben ook heel benieuwd waar het heen gaat. Met mijn ouders gepraat en ze vinden het wel prima nu eigenlijk. Zeker toen ik met het argument kwam, ja maar *vriend 1* was maar 1 jaar jonger! Denk dat ze zich vooral zorgen maken over het dingetje kinderen. Gelukkig willen we dat allebei nog lang niet.

Als een man kan masseren EN koken is een echte plus purple

En jammer van je tinder date

woensdag 28 juni 2017 om 09:08
woensdag 28 juni 2017 om 09:16
@littlemissy, PB gestuurdlittlemissy schreef: ↑28-06-2017 08:08Max, ik zit op inner circle (Nouja heb slapend account daar). Als je wil kan ik je proberen uit te nodigen. Stuur me anders even een pb!

noppes
woensdag 28 juni 2017 om 09:17
Ik ga een poging wagen...hoop dat het wel lukt...ben de Lexa mannen een beetje zat

noppes
woensdag 28 juni 2017 om 09:25
Ja zin in! Lekker even met vriendinnen op stap, (veel) wijn erbij...en bijkletsen over ons miserabele date-leven hahaha!
Ik ga weer met frisse moed verder, 2 nieuwe Tinder matches erbij vannacht...'ns even kijken of dat wat is...en anders...NEXT...
noppes
woensdag 28 juni 2017 om 09:36
Over the inner circle https://www.theinnercircle.co/press/suc ... amsterdam/.
Ik kan jullie ook uitnodigen, maar de mannen zijn niks op the inner circle.
woensdag 28 juni 2017 om 09:43
@femmeforte, PB gestuurd, lief van je, bedankt alvast!FemmeForte schreef: ↑28-06-2017 09:30Voor InnerCircle was ik binnen 1 dag al toegelaten, maar ik vind het zelf niks!
Ik kan jullie ook uitnodigen, stuur maar de mailadressen door.
noppes
woensdag 28 juni 2017 om 09:44
@missmadame, ik PB je zo, super lief van je als jet het wilt doen...missmadame schreef: ↑28-06-2017 09:36Over the inner circle https://www.theinnercircle.co/press/suc ... amsterdam/.
noppes
woensdag 28 juni 2017 om 10:23
Voor de IC gebruiksters hier, moeten jullie ook meerdere personen aangebracht hebben om PM's te lezen? Ik heb mezelf gewoon aangemeld en was binnen een dag geaccepteerd. Moest toen iemand anders aanbrengen, voor het gemak mijn ex maar gedaan omdat hij ook aan het daten is. Maar nu nog iemand, anders kan ik geen berichten lezen?
Er is weinig actie op IC trouwens, Tinder is toch het meest effectief geloof ik. Alleen gedragen de knappe koppies zich als zakken, en de attente heren vind ik helaas niet zo aantrekkelijk. Slechte smaak...
Er is weinig actie op IC trouwens, Tinder is toch het meest effectief geloof ik. Alleen gedragen de knappe koppies zich als zakken, en de attente heren vind ik helaas niet zo aantrekkelijk. Slechte smaak...