Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Gefeliciteerd Katalina.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Of gewoon in de koekenpan. Aan twee kanten bakken in een beetje boter, even de deksel erop en klaar.
Lady_Voldemort schreef:
29-06-2017 18:39
Of gewoon in de koekenpan. Aan twee kanten bakken in een beetje boter, even de deksel erop en klaar.
Zo doe ik het altijd. Ik hou niet van overbodige apparaten in huis.
Life is short. Eat dessert first.
Gefeliciteerd Bridgette, met je nieuwe aardappelen!

Ik at ze vandaag niet. We waren allemaal verregend en hadden zin in groentesoep. Met belegde stokbroodjes uit de oven. Luiwijvenkost, maar goed, morgen weer aardappelen.
Ik heb gebakken aardappelen met rauwkost en kipfilet gegeten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Gefeliciteerd Katalina!
Katalina schreef:
29-06-2017 18:13
Gisteren te horen gekregen dat ik nu 11 weken ben, ik weet het pas sinds 6 juni haha.
Jaaa tosti-ijzer staat tegenwoordig standaard op het aanrecht :lol:
Gefeliciteerd! We lopen bijna gelijk. :high5:
Wat een emmer vol (ge)zeik hier vandaag zeg.
Djeeeez.
:-o

Op de etenspraat na natuurlijk. Bami met vega saté hier.
-Puss-in-Bootz- schreef:
29-06-2017 18:44
Wat een emmer vol (ge)zeik hier vandaag zeg.
Djeeeez.
:-o

Op de etenspraat na natuurlijk. Bami met vega saté hier.

Ik las Bambi :rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Micchan schreef:
29-06-2017 18:42
Gefeliciteerd! We lopen bijna gelijk. :high5:
:whut:

Echt?
doornroosje9 schreef:
29-06-2017 18:39
Zo doe ik het altijd. Ik hou niet van overbodige apparaten in huis.
Maar ik hou zo van die bruine streepjes op mijn tosti!
Gefeliciteerd Katalina!
charlottew88 schreef:
29-06-2017 18:47
Ik las Bambi :rofl:
Agos. Ik eet geen Bambi's O_O
-Puss-in-Bootz- schreef:
29-06-2017 18:49
Ieuw. Ik ben inmiddels een halve vegetarier, maar als ik bambi's moet gaan eten hou ik er helemaal mee op.
impala schreef:
29-06-2017 15:28
Dank je miss. Maar alleen al omdat jij het zegt, wordt het niet geloofd. In tegendeel zelfs, er wordt het omgekeerde van gemaakt.
Ik waardeer het evengoed hoor ! En insgelijks. Ja soms is het vele quoten wel irritant. Maar honderd keer liever dát, dan leugens verkondigen en mensen kwaadaardig afzeiken. En daar kun je jou nooit op betrappen.
:sun:

Ik zit nou eenmaal niet steeds achter de pc. Als ik achter de pc zit zoek ik de pagina op waar ik het laatst heb gereageerd en ga vanaf daar bij lezen en eventueel reageren op wat ik lees. Vaak zijn er dan al veel reacties geschreven. Laatst zat ik op pagina 122 deel 85 bij te lezen, toen ik wou reageren zaten jullie al op pagina 29 van deel 86. Ben ik dan te laat? zit ik met ouwe koeien? Nee er zaten maar een paar uren tussen. Zou ik op pagina 10 schrijven "ben het eens met deze reactie" dan komt mijn reactie misschien wel op pagina 25 te staan. Wel zo duidelijk als ik dan de post mee quote en diegene dan kan lezen waar ik op reageer. Dat doet toch iedereen?

Werkelijk bijna iedereen quote de reactie mee. Ik heb nog nooit geklaagd over het gequote van anderen, behalve als ze mijn post quoten en ze hun antwoord er tussen zetten. Wat ik een vervelende quote vind is als ze één post in vier of stukken verdelen en dan in dezelfde kleur hun reactie er tussen zetten. Ook de veel te grote of gore plaatjes vind ik storend maar hee voor mij mogen ze er een plakboek van maken.

Ik kan inderdaad besluiten om niet meer te reageren als ik een paar pagina's achter lig, maar....waarom niet? Als ze me onder de negeer hebben hoeven ze daar geen last van te hebben.
LOEP ME MAAR aub.
-bambi- schreef:
29-06-2017 17:57
Ja!
En de quote-functie ook trouwens, even daarna. Las ik ook iemand over mopperen.
Ik heb een nieuwe hobby! :blob:
Ik mopper niet.
doornroosje9 schreef:
29-06-2017 18:38
O, maar ik vis er de pure uit hoor. ;-D

Doe maar groene tuin ipv verbrande. Dat is duidelijker. Mijn man is nogal gefascineerd door groen gras :-?
Hoef je er niet uit te vissen. Het doosje is in 2 gedeeld, een kant puur, een kant wit. En als je het over je brood strooit, dan heb je twee hele mooie gelijke paadjes van hagelslag. Maar meestal vergeet ik het brood...
Heb je al eens die 85% pure hagelslag gehad? Zo ja, is die lekker (van Venz)?
GenieInABottle schreef:
29-06-2017 18:52
Hoef je er niet uit te vissen. Het doosje is in 2 gedeeld, een kant puur, een kant wit. En als je het over je brood strooit, dan heb je twee hele mooie gelijke paadjes van hagelslag. Maar meestal vergeet ik het brood...
Heb je al eens die 85% pure hagelslag gehad? Zo ja, is die lekker (van Venz)?
Als je van pure chocolade houdt, is die zeker lekker!
Dankjewel allemaal! :heart:

En jij ook gefeliciteerd Micchan!
Kunnen we weer lekker gaan zuigen en sneren?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Amaqanda schreef:
29-06-2017 18:51
Ik mopper niet.
Deze post van Bambi gemist, zal wel weer ergens tussen verschenen zijn.

Jij moppert nooit. Altijd gezellig, dat ei!
blijfgewoonbianca schreef:
29-06-2017 18:57
ik heb het door de kapper vast laten lakken. " niks meer aan doen " zei de kapster " het zit bééldig "
Als je het goed hebt laten doen kun je er jaren mee voort.

Afbeelding
feow schreef:
29-06-2017 18:01
Hartverscheurend dit.
Gisteren deed iemand op verzoek lief tegen jou en schreef dat je haar zo leuk zat.
En dan schrijf je dít?

Boehoehoehoe.
ik heb het door de kapper vast laten lakken. " niks meer aan doen " zei de kapster " het zit bééldig "
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
-Puss-in-Bootz- schreef:
29-06-2017 18:49
Weet ik te snel gelezen :$
Lady_Voldemort schreef:
29-06-2017 18:57
Als je het goed hebt laten doen kun je er jaren mee voort.

Afbeelding
Die is in beton gegoten toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven