Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 7 juli 2017 om 14:13
Dymphnatam schreef: ↑07-07-2017 14:08Ok...ik doe nog een poging...
Ik keek in de diepblauwe ogen van Pieter...ik zag meteen dat hij mijn soulmate was...dit had ik nog nooit bij een man gevoeld...Meteen brak de zon door... ik wist dat al mijn zorgen nu in één klap voorbij waren...Nooit meer hoefde ik mijn eigenwaarde van het Viva-forum te halen...Iedere vezel in mijn lichaam zei dat deze mooie man al mijn innerlijke leegte voor altijd op zou vullen...
Hahaha
vrijdag 7 juli 2017 om 14:13
Het ging om info behorende bij haar geannonimiseerde nick en dat mag niet. Dat jij van mening bent dat het niet uitmaakt omdat het googelbaar is (is dat eigenlijk een woord) en dat ze het ooit zelf benoemd had, maakt het niet een geweldig goede en geoorloofde actie. Dat je ermee weggekomen bent heeft inderdaad alles te maken met inconsequente moderatie, daar heb je dan wel weer gelijk in.impala schreef: ↑07-07-2017 13:57Ik zat er al op te wachten.
Ik heb geen inhoudelijke info gegeven. En zelfs geen linkje daarnaartoe geplaatst.
Mijn posts zijn ook niet verwijderd en volgens de mods moest dat voldoende zijn om aan te geven dat er niks mis mee was,
Daar ben ik het niet mee eens, omdat er hier niet consequent gemodereerd wordt.
Zoals we allemaal zien blijven er ook genoeg posts staan waar wél wat mis mee is.
Dus blijven de beschuldigingen aan mijn adres maar aanhouden.
Bruut gezegd: wat hier over jou geschreven wordt is oo gewoon googelbaar hoor. Probeer maar uit. Vind je het nu niet meer zo erg? Is het nu wel oké?
vrijdag 7 juli 2017 om 14:20
Ik zou hier nog heel veel over kunnen zeggen, en precies aan kunnen geven wat er niet klopt aan jouw post, maar ik kies ervoor om dít onderwerp niet verder op te rakelen.GenieInABottle schreef: ↑07-07-2017 14:13Het ging om info behorende bij haar geannonimiseerde nick en dat mag niet. Dat jij van mening bent dat het niet uitmaakt omdat het googelbaar is (is dat eigenlijk een woord) en dat ze het ooit zelf benoemd had, maakt het niet een geweldig goede en geoorloofde actie. Dat je ermee weggekomen bent heeft inderdaad alles te maken met inconsequente moderatie, daar heb je dan wel weer gelijk in.
Bruut gezegd: wat hier over jou geschreven wordt is oo gewoon googelbaar hoor. Probeer maar uit. Vind je het nu niet meer zo erg? Is het nu wel oké?
.
vrijdag 7 juli 2017 om 14:20
Nee Nouschi wil het niet openen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 7 juli 2017 om 14:21
Ow euhh geen idee, ik roep gewoon maar weer eens wat
vrijdag 7 juli 2017 om 14:22
Haha ik vond het een misselijkmakend zoet verhaaltje.
Maar het misselijk poppetje verandert in de groene met thermometer blijkbaar....
anoniem_318595 wijzigde dit bericht op 07-07-2017 14:25
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
22.44% gewijzigd
vrijdag 7 juli 2017 om 14:29
Nu pas? En wat gebruik je weer heerlijke metaforen, vrouw Wijnstekers
vrijdag 7 juli 2017 om 14:30
Helaas kan ik dat niet zeggen ivm de praaivesie. Dan kan het zomaar zo zijn dat me dat in 2019 nog wordt nagedragen
vrijdag 7 juli 2017 om 14:32
vrijdag 7 juli 2017 om 14:33
Oké kleine hint:Dymphnatam schreef: ↑07-07-2017 14:33StadHinten mag toch wel conform de regels hier? Is het in het Noorden? Randstad? Grote stad? Klein?
Ik drink Grolsch
vrijdag 7 juli 2017 om 14:34
Is het na 2014 gestopt?
Als mensen " piemelhatsjoe " aandragn als zijnde heeeeel erg leuk , dan snap ik best dat we er toen mee zijn opgehouden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 7 juli 2017 om 14:35
Oké kleine hint:Dymphnatam schreef: ↑07-07-2017 14:33StadHinten mag toch wel conform de regels hier? Is het in het Noorden? Randstad? Grote stad? Klein?
Ik drink Grolsch