Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 7 juli 2017 om 16:56
Solomio schreef: ↑07-07-2017 16:34En ik heb daar dan weer geen probleem mee.
Bambi verwijderde het omdat jij het niet prettig vond, ook al vroeg je dat niet van haar.
Zo vonden vandaag heel veel mensen jouw opmerking over de Tijn-lakjes-actie niet kies, maar dat was voor jou niet genoeg om em te verwijderen.
Jammer, maar verder je goed recht.
Dat maakt zij ervan. Ik heb nergens gezegd dat ik het niet prettig vond. Eerlijk gezegd doet het me weinig. Geloof ik, ik heb soms een wat vertraagde emotieverwerking als het mij persoonlijk aangaat. Wat me zeker wél wat doet, is al die voortdurende selectieve verontwaardiging hier en bij de mods (dit bedoel ik nu niet naar jou, want jij hebt daar in dit geval juist nog op gewezen, meen ik me te herinneren. Ik ga het ook niet meer teruglezen allemaal).
impala wijzigde dit bericht op 07-07-2017 17:04
6.61% gewijzigd
.
vrijdag 7 juli 2017 om 17:11
Dat is nog eens wijsheid!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 7 juli 2017 om 17:11
En eens (al mis ik de poedel wel eens)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 7 juli 2017 om 17:14
*Schuift doosje kleenex naar voren*
Nu ken ik hem wel
Het komt goed sjatje
vrijdag 7 juli 2017 om 17:14
Kon?
Ik huil mee met Solo en Nouschi
vrijdag 7 juli 2017 om 17:16
De batterijen van haar toeter zijn waarschijnlijk leeg.
vrijdag 7 juli 2017 om 17:19
Mss heeft ze vakantie. Volgens mij ligt de toeter dan in de kluis.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 7 juli 2017 om 17:19
Zeg, hier op NP heeft ze er altijd de mond van vol, van haar toeter. Dus het is nou niet alsof we iets nieuws vertellen.ThunderassMan schreef: ↑07-07-2017 17:20Willen jullie wel eens ophouden met het strooien van privé info over ZureGleuf d'r toeter?
Tsss.
vrijdag 7 juli 2017 om 17:20
vrijdag 7 juli 2017 om 17:22
In zoverre begrijp ik je wel.impala schreef: ↑07-07-2017 16:56Dat maakt zij ervan. Ik heb nergens gezegd dat ik het niet prettig vond. Eerlijk gezegd doet het me weinig. Geloof ik, ik heb soms een wat vertraagde emotieverwerking als het mij persoonlijk aangaat. Wat me zeker wél wat doet, is al die voortdurende selectieve verontwaardiging hier en bij de mods (dit bedoel ik nu niet naar jou, want jij hebt daar in dit geval juist nog op gewezen, meen ik me te herinneren. Ik ga het ook niet meer teruglezen allemaal).
Het onrecht gevoel dat je hebt in je herken ik wel, het meten met 2 maten wat daar bij hoort ook.
En het erop doorhameren/wantrouwen herken ik ook nog wel als het mijzelf betreft dus daar kan ik je ook in volgen maar omdat het niet over mijzelf gaat lukt het me beter het te nuanceren en er doorheen te prikken.
Ook het besef dat in de echte wereld en daar hoort dit forum voor mij in zoverre dat het ''deel'' uitmaakt van mijn leven en zie dat hoe onrechtvaardig sommige dingen ook zijn het toch anders aan toe kan gaan en ''accepteer'' ik dit want ik moet wel.
Ik heb niet gelezen wat je hebt geschreven in het Tijn topic maar ondanks alles kan ik beiden zijden wel begrijpen.
Mij persoonlijk doet het ook niets, die emotie heb ik daar niet bij.
Ik heb wel geleerd/afgekeken dat het anderen wel kan raken en ben dan juist extra voorzichtig in een reactie plaatsen of nog beter ik plaats er soms geen dan.
Maar jij hebt het over 2 topic's steeds, welke is die andere dan ?
vrijdag 7 juli 2017 om 17:23
Oh, dat is wel ruk.GenieInABottle schreef: ↑07-07-2017 17:20![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon, omdat het gesprek verzet is naar waarschijnlijk morgen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vrijdag 7 juli 2017 om 17:24
GenieInABottle schreef: ↑07-07-2017 17:20![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon, omdat het gesprek verzet is naar waarschijnlijk morgen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vrijdag 7 juli 2017 om 17:26
Nou inderdaad het is af en toe net gtst, zo is een kind nog een kleuter en tadaa opeens is het een puber.GenieInABottle schreef: ↑07-07-2017 16:53Precies. Vandaar ook dat mensen "betrapt" worden op wisselende aantallen kinderen die magischerwijs ook best van geslacht kunnen veranderen![]()
Overigens mag het niet als het om een geannonimiseerde gaat, want die mogen niet besproken worden.
Maar goed, van mij mag de loepfunctie weg blijven of alleen heel beperkt terug komen (bijvoorbeeld maar tot 2 maanden terug, of alleen voor gebruik in 1 topic zodat je snel even de reacties van TO kunt achterhalen zodat je niet 40 pagina's hoeft te lezen). Ik denk dat het uiteindelijk meer rust oplevert. Ooit, eens, waarschijnlijk, misschien, hoop ik....
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.