Zwanger worden met IVF of ICSI (Deel 4)

10-05-2017 16:31 2999 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
.
:redrose: De stand van zaken
Wachten op start miillaa, Lilly53, Miekje (aug?), MevrouwStippel (aug/sept), sense (sept), flipje2 (sept/okt), Duufje, Diamond (sept), boulu, Zizo (nov/dec?), gelukspoppetje
Prikken & slikken rojali
Wachten op cryo-tp Animal, doces, windmolen, Dazzle_, smurff_4
In de wachtweken Abusu (27 aug), smurf112 (31 aug)
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(29/41)
okt
2014
okt
2015
<1 miljoen/ml zaadcellen, 2x mk (F☆18w, P☆12w), 1x vmk (☆6w) ICSI2 wachten op start
(sept)
VUmc
Dazzle_
(34/36)
2013 Mei 2015 Laag AMH
IUI:6x, IVF1: TP 5x, IVF2: TP 1x
IVF3 2 cryo's IVF1&2: NL
IVF3:Dusseldorf
Duufje
(39/43)
2013 Dec 2015 zeer slechte zaadkwaliteit
ICSI1: geen bevructingen, ICSI2: B☆
ICSI2 start mei '17. ICSI1 mislukt, ICSI2 juli ook mislukt ?
gelukspoppetje 2014 Maart 2016 slechte zwemmers
jun '16 IVF1 niet zwanger
ICSI+PGD wachten op start MUMC/AMC
abusu
(39)
2014 2014 alleenstaand, schildklier, 9x IUI gehad
ICSI1 niet zwanger
ICSI2 verse tp niet zwanger
(1 cryo)
MCK
Animal2307
(36/36+)
2014 2016 Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad
IVF1 en 2 (NL) niet gelukt
IVF/ICSI3 wachten op uitslag NK-cellen, daarna cryo tp Dusseldorf
boulu
(?)
slechte zaadkwaliteit, PCOS, 1x vmk☆, aug '17 mk (☆12w)
miillaa IVF1.1 afgebroken, wegens allergische reactie IVF1.2 wachten op verder onderzoek
MevrouwStippel
(36/39)
man hersteloperatie gehad ICSI+
MESA/TESE
wachten op start
(±augustus '17)
AMC
Lilly53 verstoring LH, azoospermie ICSI1 wachten op start
Miekje-5
(35/38)
jan
2017
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's ICSI2 start mei '17, 2e ronde aug'17? LUMC
-Sense-(35/40) 2015 halve baarmoeder,
1 werkende eileider
IVF1 wachten op start
(Sept)
Zizo
(33/37)
okt
2014
feb
2016
matige zaadkwaliteit
6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's
ICSI2 wachten op start (nov/dec?) afhankelijk van herstel
doces
(28/30)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit ICSI ICSI 1 mei '17 privé
Diamond30
(31/37)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI gehad 1x IVF
IVF2 wachten op start september
windmolen
(32/38)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI gehad IVF/ICSI1 eerste TP mislukt, nog 2 cryo's over
smurff_4 Nov 2015 Jan 2017 slechte zaadkwaliteit ICSI 1 7 cryos
rojali Okt 2015 Jul 2017 HSG gehad, verkleving door chlamidia IVF 1 ?
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar IVF/ICSI Start prikken 5/8
X
Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames!
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.
:heart: Hartje gezien!
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.
:duckie: Bevallen
rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 11:17
62.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dazzle, fijn dat je dat dinsdag al hebt! Waarom is 2 jaar geleden voor het laatst sperma-onderzoek gedaan? Want dat doen ze toch bij elke IVF/ICSI? Of is dat voor jullie al 2 jaar geleden?
Misschien kun je wel al starten met IVF en een punctie laten doen en dan geen terugplaatsing, maar alles in laten vriezen.
Ik snap dat je heel graag weer van start wilt gaat!
Het gaat hier wel weer wat beter. De wereld ziet er in ieder geval weer wat kleurrijker uit ipv zo grauw en grijs.

Mevrouw Stippel, fijn dat alles het nog wel doet bij jouw man. Stel je voor.... Bij mij doet lokale verdoving nogal pijn. Als ze het midden van mijn rug verdoven, trekt zo ongeveer mijn hele rug samen. En dan doen ze dat in je testikel... Brrr... Voor ik een punctie gehad had, keek ik altijd erg op naar vrouwen die dat dan toch maar deden. Na mijn eerste punctie, vond ik iedereen wat minder stoer (sorry!! Maar ik dacht echt dat het gruwelijk zou zijn, ik vond het in ieder geval erg meevallen) Maar een man die een TESA, MESE of wat dan ook moet ondergaan... Nee, daar heb ik echt respect voor! Dat ze dat niet onder volledige narcose doen... Brrr..... (laat dit ajb geen man lezen, zo zielig zijn de meesten in dit traject gelukkig niet).

Selin en Weija, gaan jullie de statistieken even de goede kant uit laten slaan?? Zet hem op dames! Selin nog een paar dagen. Weija, ik kom dagelijks wel even een kop thee drinken op jullie luxe loungewachtbank. Ik hoop dat jullie nog relax zitten.
Even kort: Heel erg jammer Animal en Doces :( Hoop dat de volgende keer wel succesvol is, en dat die volgende keer snel komt!
Animal fijn dat de wereld alweer iets kleurrijker is dan gisteren. Het is altijd zo schakelen om van goede hoop naar zo'n teleurstelling te gaan.
Hier gaat het nog prima op de wachtbank, (en gelukkig maar, want ik mag nog even) ben eerlijk gezegd vooral blij -na de lange aanloop deze cyclus- eindelijk weer in de 'hoop/ 'een kans hebben op zwangerschap'-fase te zitten.

Dazzle succes morgen met de hysteroscopie.
Wija wat fijn! Heel veel succes op het wachtbankje. Duim ook voor jou.
Selin mssn een goed voorteken de afkeer voor koffie. Wat spannend zeg! Duimen voor je.
Doces bah vervelend van al die bijwerkingen zoals extra sterke geur. Heel veel sterkte :hug: Het blijft toch een teleurstelling ondanks dat je jezelf probeert voor te bereiden. Vooral met al die herkenbare symptomen.
Zizo vervelend hé die hoofdpijn, gelukkig heeft je man geen koorts gehad. Geen gemiste kans voor jullie
Animal balen meid bah.. voor jou ook heel veel sterkte en een knuffel :hug:
Dazzle succes morgen!

Hier: Vanaf zaterdag last van bloedverlies. Hoelang duurde dit bij jullie nadat je stopte met de pil??
Had gister een slechte dag. Vanaf ‘s middags last van migraine een beide kanten van mijn slaap. Leek wel alsof er continue gebonkt wel op mijn hoofd. Gelukkig vandaag weggetrokken, maar voel met nog steeds erg moe en slap. Mssn is het een opkomend griepje..
Morgen beginnen met stimuleren met gonal.
Shine bright like a diamond
@Diamond: bloedverlies duurde net zoals een normale onttrekkingsbloeding met de pull en dag of 4 bij mij. Hoofdpijn gaat waarschijnlijk helemaal over zodra je met de gonal gestart bent.
Succes!

Hier 8 tabletten cytotec in huis. En nu is er helemaal een rare situatie ontstaan: ik heb nu vrij (vakantiedagen) terwijl ik me volgens mij gewoon ziek zou moeten melden in deze situatie... We durven ook niet eens op vakantie/honeymoon te gaan.
Straks mijn baas maar even bellen om te overleggen...
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Flipje allereerst gefeliciteerd met jullie huwelijk :heart:
Wat een vreemde situatie idd.... en wat jammer dat jullie niet op vakantie gaan/ durven. Ik snap ook heel goed dat daar je hoofd even niet naar staat ook aangezien je niet weet hoe fysiek belastend de miskraam zal zijn. De intensiteit en duur van de buikpijn kan zo verschillen per keer.

Het is idd nogal zonde van je vakantiedagen, dus ik zou -als ik jou was- mij inderdaad ziekmelden.
Wist/ weet je baas al dat je zwanger was of ga je dat hem nu vertellen? Hij heeft ongetwijfeld begrip voor de situatie en had het je vast ook heel anders gegund.
Sterkte met de cytotec. Ik hoop heel erg voor jullie dat het snel achter de rug is. :hug:

Diamond spannend en fijn morgen beginnen met stimuleren. Dan gaat het vanaf nu waarschijnlijk voor je gevoel ineens heel snel.
Flipje als eerst gefeliciteerd met je huwelijk. Jullie hebben vast en zeker een prachtige dag gehad. Snap dat het een rare situatie zo is. Ik zou mij idd ook ziek melden, ze zullen wel begrip hebben voor je verdrietige situatie. Heel veel sterkte :rose: :hug:
Dank je, ik hoop dat het bij mij ook bij 4 dagen max blijft. Hoop dat de hoofdpijn idd ophoudt bij het gebruik van Gonal.
Weija Ik hoop het, eind volgende week de eerste FM.
Flipje gefeliciteerd met je huwelijk. Heb je je ziek gemeld? Wat krijg jij wat op je bordje...

Diamond, ik ben donderdag begonnen met Menopur naast de decapeptyl. Mijn hoofdpijn heeft tot gister geduurd. Komt zo nu en dan sluimerend terug. Hoop dat het bij jou dus ook snel stopt.

Angel, je zult al in Thailand zijn. Fijne vakantie!

Spannend nu voor Weija en Selin. Hoop echt op positieve uitslag.
Flipje gefeliciteerd met je huwelijk.

Animal: fijn dat je je beter voelt. dit is alleen gedaan vooraf aan de iui. (2015)Bij ivf pogingen niet meer. Idd eigenlijk wel raar.

Hysteroscopie gaat trouwens onder volledige narcose..
Brrr echt zo spannend.. wil echt al testen maar weet dat het nog te vroeg is..!!

Hysteroscopie was bij mij ook onder volledig narcose trouwens! Succes Dazzle!

Flipje hoe was jullie trouwdag? Hoop dat jullie genoten hebben 😗 pff inderdaad een lastige situatie.. wanneer zou je normaal vertrekken op huwelijksreis? Heeft je baas begrip voor je situatie? Hoop dat je het hebt kunnen bespreken..

Diamond, beterschap! Pas goed op jezelf hoor!
Flip, lastige situatie... Vanuit jouw gezien vind ik dat je je ziek mag melden. Ik ben een kleine ondernemer en zou in een andere situatie zeggen: je hebt vakantie opgenomen, en als je tijdens vakantie ziek wordt, ga je je ook niet ziekmelden en de vrije dagen terug vragen. Hoe het wettelijk gezien zit, weet ik niet. Ik hoop dat jouw werkgever coulant is. (bij de meeste verzekeraars heeft een bedrijf 14 dagen eigen risico. Dus elke keer 3 dagen thuis blijven kost veel meer geld dan 1 x 4 weken ziek) Ik vind dit zelf wel een uitzondering, want dit is geen griepje, maar er zullen vast wetten en regels voor zijn. Ik hoop voor je dat ze in jouw voordeel werken... En wat ik nog meer voor je hoop is dat je deze keer niet gecurreteerd hoeft te worden... Je weet ondertussen hoe het gaat, maar ik wil je er nog wel heel erg veel sterkte mee wensen. Zo ontzettend oneerlijk dat je dit wéér mee moet maken...

Ik heb gelezen dat jullie een prachtige dag gehad hebben! Ik ben zo blij dat jullie ondanks al het verdriet toch hebben kunnen genieten.

DIamond wat rot die hoofdpijn... Ik heb het ook gehad en kreeg ook hoofdpijn van de remmer en stimulatie tegelijk (heb kort protocol gehad), maar toch was het de 2e week weg. Hopelijk trekt het bij jou ook snel weg of wordt het in ieder geval een stuk minder. Zo veel last als jij heb ik niet gehad. Meestal lees je dat er hoofdpijn van de deca komt en dat dat verdwijnt als er gestimuleerd gaat worden.

Dazzle, in NL kreeg mijn man een briefje mee (hij moest met mijn eicellen ong 1 uur rijden, daar produceren en dan terug om mij op te halen) waar het aantal eicellen opstond en aantal spermacellen voor opwerken en na opwerken, dan nemen ze hoofdzakelijk alleen de A kwaliteit. In DD hebben ze alleen gezegd dat het goed was. Maar ja, dat was het elke keer. Het slechtste met IUI was 20 mlj na op werken en dan > 95% A kwaliteit.
Jouw AMH is nooit gemeten in NL? Toch wat raar, of is er een verklaring voor?
Als de hysteroscopie onder volledige AN gaat is dat vast de reden dat ze het niet altijd doen. En stel dat ze een afwijking zien, lossen ze dat dan meteen op als dat mogelijk is?
Ik heb nog niets van ze gehoord, maar mijn vraag heeft natuurlijk niet zo'n haast. Ben nog niet eens ongesteld geworden. Doen ze de hysteroscopie ook in 2e deel cyclus, of maakt dat niets uit?

Selin, moet je nog strikte rust houden of gaat het ondertussen wat beter? DIe utro kan echt veel met je doen. Ik had de afgelopen 14 dg niet zo'n goed eetlust als normaal. Was ook 1,5 kg afgevallen (heb niet gesport, al meer dan 3 weken niet) en eet volgens mij best normaal, maar heb alleen iets minder eetlust. Zaterdagavond laatste utro en vanmorgen al veel meer eetlust dan de afgelopen tijd. Het beviel me eigenlijk wel, niet altijd "honger" hebben :-)
Flipje, wettelijk gezien mag je je gewoon ziekmelden. Ook al heb je vakantie, dan kost het je dus geen vakantiedagen. Wel doen, want dat recht heb je.

Diamond volgens mij vroeg jij nog hoe lang het bloeden, de onttrekkingsbloeding, duurt. Bij mij zeker 1 week. Het is bij mij gisteren gestopt.
Dazzle succes morgen!

Selin wat duren twee weken dan ineens lang hè? Succes nog maar 4 nachtjes slapen en dan weet je het. Ben je inmiddels al goed opgeknapt?

Animal gniffel gniffel, dat zou wat zijn... Utrogestan aanprijzen als ideale dieetpillen :@@: ik denk dat de gemiddelde dieetpillen gebruiker er voor zou passen al die junk in je ondergoed :facepalm:
Hoop voor je dat je snel ongesteld wordt. Moet je eigenlijk in DD ook eerst een wachtmaand na de punctie, of mag je meteen door?

Hier vanavond opeens weer zo intens verdrietig om het hele gebeuren met X afgelopen jaar. En hoewel het verdriet om X op zichzelf staat, speelt ook mee dat ik straks aan het eind van de zomer een jaar verder ben en dan nog steeds niet op een noemenswaardig punt in een eventuele zwangerschap zal zijn, dat helpt niet. En daarbij de onzekerheid of een zwangerschap überhaupt ooit tot een levend kindje leidt....
Pfff het blijft -ondanks dat ik oprecht dankbaar ben dat X een hele lijdensweg buiten mijn buik bespaard is gebleven- simpelweg lastig, verdrietig, onzeker etc.
Ik merk wel dat de periodes tussen dit soort huilbuien steeds langer worden (gaandeweg zit er vaak enkele maanden tussen) maar het blijft mij soms overvallen.
weija wijzigde dit bericht op 10-07-2017 23:18
0.64% gewijzigd
dat is ook volkomen logisch weija! lijkt me ook enorm lastig. en zelf toen ik net zwanger was voelde het allemaal heel verwarrend naar lotte toe en haalde het ook van alles terug. maar inmiddels besef ik dat deze zwangerschap ook een stukje helend werkt. ik hoop zo dat je opnieuw zwanger raakt en dat het niet zo lang meer duurt.

en nog over lotte ik heb haar ook alles bespaard buiten mn buik maar dat neemt niet weg dat je dit heel je leven bij je zal dragen. en dit doet gewoon zeer. onze babytjes hadden gewoon gezond en wel bij ons moeten zijn
hele dikke knuffel lieverd :hug:
Dank je wel Piene :smooch:
Piene, wat had je ook al weer over qua medicatie? Op zwangerschapspagina zoekt iemand nog 300 IE puregon.

Weija, even een dikke knuffel voor je...Ik weet niet of je ooit vertelt hebt wat er met X aan de hand is geweest (ik kan het me in ieder geval niet zo voor de geest halen...), maar ik begrijp dat jij ook zelf de keuze hebt moeten maken om hem/haar te vroeg geboren te laten worden.... Dat is ook iets heel erg heftigs, wat je volgens mij echt nooit gaat vergeten en je er, ook over tig jaar, nog af en toe verdrietig over zal zijn.
Ook in DD een wachtmaand. In die wachtmaand doen ze dan bij mij de scratch en NK cellen oz.
Dank je Animal. Balen van de wachtmaand, maar wel fijn dat deze dan optimaal benut wordt met scratch en NK-cellen onderzoek.

Ik heb hier helemaal in het begin wel eens geschreven wat er met X is gebeurd maar kan mij heel goed voorstellen dat je dat destijds gemist hebt.
Het hartje van X is met 23 zwangerschap vanzelf gestopt. Bij de 20 weken echo bleken er placentaproblemen te zijn waardoor er een heel forse groeiachterstand was. Aanvankelijk was er nog wat hoop dat ik voorbij de 24 weken zou komen en dat er sprake zou zijn van een heel prematuur kindje dat heel vroeg gehaald zou worden, maar gaandeweg de weken/ controles verstreken werd die kans steeds kleiner/ nihil.
En hoewel het natuurlijk het meest ongewenste scenario is dat je je kan voorstellen ben ik wel dankbaar voor het feit dat ik niet voor de keus ben komen te staan om een heel prematuur kindje met een forse groeiachterstand geboren te laten worden, te laten vechten op de NICU en dan na een paar dagen te moeten laten gaan. Ik vind het voor X een fijne gedachte dat X in mijn buik is overleden. Vandaar de opmerking dat ik dankbaar ben dat X veel lijden bespaard is gebleven.
Maar tegelijkertijd voelt het emotioneel voor mij ook alsof bij een eventuele volgende zwangerschap het hartje van de baby er op elk moment zomaar mee kan ophouden. Rationeel weet ik heel goed dat die kans natuurlijk heel klein is, maar de ratio en emotie liggen hier mijlenver uit elkaar.

Zoals Piene schrijft denk ik dat een volgende doorgaande zwangerschap wel helend kan werken, dat heb ik in dec/ jan ook al even geproefd bij de laatste zwangerschap die is uitgelopen op een miskraam. En niet dat het verdriet daarmee weg is, of een volgend kindje een vervanging voor X maar wel dat er veel blijdschap is naast het verdriet.
animal ik heb 2 spuiten gonal f 300eh en deca.
ik kan dat topic noet vinden.
dazzle had interesse in de gonal maar die prove berichten komen niet aan :@@: heel irritant
Weija, wat vreselijk... Begrijpelijk dat je er dankbaar voor bent dat X zelf is overleden en dat het een lijdensweg bespaard is gebleven... Heb je met een nieuwe zwangerschap geen extra kans op placentaproblemen? Ongetwijfeld zal het meer naar de achtergrond zakken als je een gezond en vrolijk kindje in je handen hebt, maar ik vind het zo vreselijk dat mensen dit soort dingen mee moeten maken.... Ik hoop dat je je ondertussen weer een stuk fijner voelt. Wanneer wil je gaan testen?

Piene, ze zoekt puregon, dus helaas... Ik ga er vanuit dat ik niet nog een poging nodig heb, maar anders heb ik denk ik nog wel gonal nodig, tenminste de vorige keer was er een goed resultaat in mijn ogen. Mocht je niemand kunnen vinden, gooi hem dan niet weg :-) Oh Dazzle wil het graag hebben. Top! MIjn berichten naar jou kwamen ook niet aan. Misschien PB functie uitzetten, opslaan en weer aanzetten en opslaan?
Animal er is gelukkig geen andere reden gevonden dan simpelweg 'pech' als oorzaak voor de placentaproblemen. Dat gezegd hebbende blijft er ook als er geen aanwijsbare oorzaak is altijd een iets verhoogde kans op herhaling maar dat is gelukkig maar heel weinig.
Voel mij vandaag weer een stuk beter, blijkbaar is het af en toe even 'nodig'.
Ik weet nog niet precies wanneer ik ga testen, vermoed van het weekend (aangezien het mijn natuurlijke cyclus is, verwacht ik anders zondag of maandag mijn menstruatie dus voor die tijd zal ik denk ik wel testen).
zizo Gelukkig heeft de hoofdpijn bij je afgenomen. Op zich had gister nergens last meer van alleen af en toe duizelig. Het onttrekkingsbloed is bij iedereen verschillend, merk wel dat hij nu wat afneemt..het voelt iig niet als een menstruatie. Heb jij je eerste echo al gehad?
Animal: Dank je. Denk dat het bij mij zo heftig is omdat ik altijd al last heb gehad van migraine(aanvallen). Een paar keer per jaar komt het terug. Vooral voor of tijdens de menstruatie. Mssn door al die extra hormonen nu triggert het de migraine.
WeijaSuper heftig dat je dat hebt mee moeten maken :hug: Kan me voorstellen dat het verdriet zich op deze manier uit en dat is ook zeker niet verkeerd..en hoort ook bij het verwerkingsproces. Geef de hoop niet op, want het is je zo gegund. :rose:
Wie weet heb je over een paar dagen gewoon een positieve test in je handen. Duim voor je meid! :heart:
Wat een intens verdrietig verhaal Weija.x
Lief Diamond, het is overigens ook beslist niet dat ik de hoop heb opgegeven. Ik ben 3 keer zwanger geweest dus ik heb er juist alle vertrouwen in dat ik vroeg of laat wel weer zwanger wordt.
Maar daarentegen heb ik (nog) geen vertrouwen in dat een zwangerschap ook daadwerkelijk tot een levend kindje leidt. Als ik de hoop had opgegeven, dan zou ik zeker niet meer verder gaan met tp en nieuwe pogingen dus daar is echt geen sprake van, maar juist wel de angst wat als het nog een keer zo ver in de zwangerschap of bij de bevalling mis gaat.....
(dubbelpost)
-sense- wijzigde dit bericht op 11-07-2017 14:41
96.23% gewijzigd
Wat een vervelende binnenkomer vandaag zeg.

Doces en Animal, ik had jullie allebei ontzettend een positieve test gegund. Zo jammer dat het niet gelukt is.

Zizo ik had ook last van hoofdpijn door de Menopur. Het werd wel beter naarmate ik het langer spoot. Ik vond het ook vooral vervelend, het was niet echt belemmerend, meer irritant.

Flipje wat fijn dat je een mooie dag hebt gehad. En je zit nu inderdaad in een hele rare situatie. Ik ben normaal niet zo van het ziekmelden, maar ik vind toch echt dat jij er in jouw geval alle recht toe hebt.

Weija zo herkenbaar dat het verdriet je soms zomaar ineens overvalt. En dat is ook niet meer dan logisch. Zeker gezien de situatie waar je nu in zit denk ik. Je bent nu toch heel hard bezig met een nieuwe zwangerschap en daardoor zul je (onbewust) ook meer bezig zijn met het overlijden van X. En je angst is ook heel herkenbaar. Ik hoop heel heel hard dat ik nog een keer zwanger word, maar ik weet ook zeker dat het hele lange maanden worden en dat ik pas gerust ben als ik een levend kindje in mijn armen heb. Dat gaat heel anders zijn dan de vorige keer.
Ik hoop keihard voor jou dat je terugplaatsing van vrijdag tot een zwangerschap en een mooie, gezonde baby gaat leiden.

Baggal welkom terug. Fijne vakantie gehad? Hoe gaat het met je, kun je het nog een beetje volhouden?

Hier is niet zoveel nieuws. Ik wacht tot ik ongesteld word ;-). Dat lijkt er nog niet echt aan te komen, dus ik probeer geduldig te zijn. Gelukkig voldoende afleiding. Het voorlopig koopcontract voor ons huidige huis is inmiddels getekend en wij zijn druk in gesprek met een aannemer over het huis dat we op het oog hebben. Ziet er goed uit, dus ik hoop dat we volgende week een bod kunnen gaan doen. En dat niemand ons nu in een keer voor is... dat zou wel heel zuur zijn gezien het huis al behoorlijk lang te koop staat. Maar ik wil toch eerst zeker weten dat het financieel een beetje te doen blijft. In dit geval toch maar een beetje wijs zijn.
duufje wijzigde dit bericht op 11-07-2017 12:14
0.10% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven