Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Nouschi schreef:
15-07-2017 23:38
Ik vind, met op de man stafjes, dat alleen het 'slachtoffer' zelf mag staffen.
Voor.
Nouschi schreef:
15-07-2017 23:43
Nou Armand, voor de draad ermee!
Als je hem zo noemt geeft hij sowieso geen antwoord ;-)
.
impala schreef:
15-07-2017 23:48
Helemaal mee eens. Dat heb ik al wel honderd keer gezegd. Zo is het in de echte wereld ook. Alleen het slachtoffer kan aangifte doen van belediging.
Ook eensch. Ik heb er sowieso een hekel aan als anderen voor mij gaan zitten te bepalen of ik al dan niet beledigd moet zijn.
Hier nog een heel raar gevalletje van 'op de man'

Blondie zei iets tegen de TO van feminisme-topic, wat ze schreef staat nog in de quote van Ginerva: viewtopic.php?f=8&t=386449&start=#p27318715

Ik geloof niet dat de TO dat gestaft heeft, maar zeker weten doe ik dat niet. Ik vind het persoonlijk absoluut niet op de man. Het hele topic is iedereen, inclusief Blondie zelf, het erover eens dat zij geen feminist is en dat zij er anders over denkt dan TO. Waarom is dit op de man (en waarom staft iemand dit in hemelsnaam)?
Paagje?
Bruise schreef:
16-07-2017 00:17
Paagje?
?
shifty schreef:
16-07-2017 00:24
?
Pagina
Hmm bug blijkbaar, ik kopieerde de link van de post :( ik ga ff op zoek!
Het was de laatste post onderaan pagina 8. Inmiddels ook opgeschoond door de alerte mod. Blondie schreef aan TO zoiets als 'dan vind ik jou een manwijf, niet dat ik vind dat er iets mis is met jou, maar zo zie ik dat'.
Ik kan het niet vinden, alleen gewist quotes.
Jippie! Het ging weer over mij!
_Marana_ schreef:
16-07-2017 00:32
Hmm bug blijkbaar, ik kopieerde de link van de post :( ik ga ff op zoek!
Dat werkt niet meer inderdaad. Maar ik heb het opgegeven om iedere bug door te geven, ze doen er toch niks mee.
Amand_ schreef:
16-07-2017 00:33
Jippie! Het ging weer over mij!

Of je een stoute staffert bent of niet :biggrin:
impala schreef:
15-07-2017 23:28
Dat is dan weer een mindere actie van de mod van dienst. Ik weet niet wat GF gezegd heeft, maar Amand heeft geen bescherming nodig. Dat is nou een voorbeeld van iemand waarbij je wel op de man moet gaan, omdat hij zelf ook alles op zichzelf betrekt.
Echt kostelijk, dit. Zo'n redenatie had ik niet kunnen verzinnen. Chapeau.
Wanneer je het verschil tussen discussie en op de man spelen niet begrijpt, dan kun je je maar beter terugtrekken uit de discussie. Want dan krijg je een ban. Wegens de huisregels. Leuker kan ik het niet maken. Wel makkelijker.
Bruise schreef:
16-07-2017 00:17
Paagje?
Praat normaal.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Amand_ schreef:
16-07-2017 00:39
Wanneer je het verschil tussen discussie en op de man spelen niet begrijpt, dan kun je je maar beter terugtrekken uit de discussie. Want dan krijg je een ban. Wegens de huisregels. Leuker kan ik het niet maken. Wel makkelijker.
Meh, dat ligt ook aan de mod-ter-dienst van dat moment. De ene keer kan je prima onderling een beetje stevig van gedachten wisselen en de andere keer ben je op de man als je het woord 'jij' gebruikt.
Amand_ schreef:
Meh, dat ligt ook aan de mod-ter-dienst van dat moment. De ene keer kan je prima onderling een beetje stevig van gedachten wisselen en de andere keer ben je op de man als je het woord 'jij' gebruikt.
Amand_ schreef:
Je vergeet een fase in het proces: het staffen. Niemand wordt hier geband zonder dat er gestaft is. Behalve in het modtopic dan.
Lady_Voldemort schreef:
16-07-2017 00:42
Je vergeet een fase in het proces: het staffen. Niemand wordt hier geband zonder dat er gestaft is. Behalve in het modtopic dan.
Oh, ik had gestaft hoor. Wegens dat eerder in dit topic door mij aangegeven gevalletje van geen onderscheid kunnen maken tussen discussie en op de man spelen. Huisregels enzo. En fatsoen, maar dat mag geen rol spelen uiteraard. Stel je voor zeg.
shifty schreef:
16-07-2017 00:42
Stevig van gedachten wisselen doe je met wederzijdse instemming. Op de man spelen is tegen de huisregels.
Amand_ schreef:
16-07-2017 00:49
Oh, ik had gestaft hoor. Wegens dat eerder in dit topic door mij aangegeven gevalletje van geen onderscheid kunnen maken tussen discussie en op de man spelen. Huisregels enzo. En fatsoen, maar dat mag geen rol spelen uiteraard. Stel je voor zeg.
Ik vind het ook niet altijd even duidelijk wanneer je wel of niet voldoet aan de forumcriteria. Wanneer vond jij het in dit geval niet meer onder fel discussiëren vallen, maar op de man spelen? (ik heb het niet gelezen dus gewoon benieuwd)
Amand_ schreef:
16-07-2017 00:50
Stevig van gedachten wisselen doe je met wederzijdse instemming. Op de man spelen is tegen de huisregels.
Dat ben ik niet direct met je eens. Er zijn er hier ook genoeg die mijn mening helemaal niet willen weten dus die geef ik dan niet met wederzijdse instemming. En als ik vind dat iemand zich als een idioot gedraagt dan is dat op de man, maar daar is volgens mij niks mis mee. Ik vind 'op de man' gewoon een vaag begrip voor op een forum.
shifty schreef:
16-07-2017 01:01
Dat ben ik niet direct met je eens. Er zijn er hier ook genoeg die mijn mening helemaal niet willen weten dus die geef ik dan niet met wederzijdse instemming. En als ik vind dat iemand zich als een idioot gedraagt dan is dat op de man, maar daar is volgens mij niks mis mee. Ik vind 'op de man' gewoon een vaag begrip voor op een forum.
zeker op een vrouwenforum :P
shifty schreef:
16-07-2017 00:54
Ik vind het ook niet altijd even duidelijk wanneer je wel of niet voldoet aan de forumcriteria. Wanneer vond jij het in dit geval niet meer onder fel discussiëren vallen, maar op de man spelen? (ik heb het niet gelezen dus gewoon benieuwd)
Omdat ze op de man speelde (op mij dus) in een discussie over derden. Volkomen absurd.

Ik wil het wel illustreren hoor; 'Jij bent een eikel dus jou hoeven we niet serieus te nemen'. In een discussie over derden! Absurd.

Ik herhaal mezelf, zie ik.

Ik herhaal mezelf zie ik :winkie:
anoniem_332783 wijzigde dit bericht op 16-07-2017 01:08
19.76% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven