Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Heej NEMOOOOO haaaaaai hoe is het ?
Agossie, wat een triest maar ook mooi verhaal Vleer...

Het gaat prima! We zijn druk bezig een huis te kopen ennnn een kindje aan het maken hahaha. Maar dat is nog even niet gelukt, blijjjjven oefenen
quote:nemovisje schreef op 13 februari 2009 @ 13:23:

Agossie, wat een triest maar ook mooi verhaal Vleer...

Precies wat ik ook wou zeggen...

Hoi Nemo, ik ken je niet, maar zo te lezen gaat het goed met je Fijn!

Aaaaaaargh! Woensdag waren de soatest resultaten nog niet binnen, moest hij vandaag terugbellen, en nou zijn ze nóg niet binnen. En bij het lab zelf ook niet (PD had daar ook heen gebeld). 'Het kan nog 1 tot 2 weken duren', en in het ergste geval zijn ze zijn bloed en urine kwijt... ik kan hier echt zooooo slecht tegen... volgens de assistente had het (uiteraard) niks te betekenen...
Arghhh Mozz, zal je net overkomen!

Hoi Nemo! Dus nog steeds met dezelfde lover! Leuk zeg!
ooooooh..Mozz..wat frustrerend! En natuurlijk betekent dat niet gelijk dat er iets aan de hand is..

@Pop: Ook wakker? Al aan het genieten van je 1e vakantiedag? Ikke wel hoor.. Lekker rustig aan vandaag!

@Hallo Nemo!
Indi: Ja, ik geniet er al van! Lekker een beetje aan het internetten, straks lekker op de bank een boek lezen. Vanmiddag is er een vrijdagmiddagborrel waar ik heen kan, maar kan ook mee naar de manege, niet om zelf te rijden maar om te kijken. Ik weet het nog niet! Zo lekker, een 'open' dagje!
Heerlijk he..ik heb een beetje schoongemaakt en ik zit nu ook lekker te internetten. Vanavond komt er een vriendinnetje eten en ik ga zo vast beginnen aan de hartige taart

Trouwens, aanstaande maandag komt mijn ex-schoonzusje op bezoek..Gisteren nog een heel gesprek gehad met mijn zusje, omdat ze bang is dat ik me er weer veel slechter door ga voelen. Mijn gevoel zegt dat ik het moet doen en daar kan ik meestal op vertrouwen..
Net telefoontje van zowel mijn vader als tante wat er nu moet gebeuren met de katten nu beide baasjes niet meer leven.

Moeilijk ene kant denk ik ... zoek een nieuw thuis voor ze (asiel als een gewoon thuis niet lukt) andere kant denk ik aaah wat zielig..

Maar het is nu af en toe al zoeken naar mensen die de katten eten willen geven als ik een 2 tal dagen weg ben..

Heb ze zowiezo nu op marktplaats gezet gratis af te halen , misschien komt er wel een lief aardig iemand die ze wel wil hebben.. Met die gedachte heb ik iets meer vrede dan ze naar t asiel brengen..

Mocht iemand interesse hebben in 2 lieve katten .. let me know
Wil je ze niet houden Vleer? En tja, dat eten geven kan idd een probleem zijn. Geen lieve buurvrouw oid waar je voor elkaars beesten kan zorgen?

Als ik niet al twee van die haarballen had zou ik ze zeker van je willen overnemen. Maar 4 katten lijkt me toch echt wat veel (zolang ik nog geen boerderij heb )
Jemig...Kreeg net een telefoontje van een hele goede vriend van mij..Zijn vrouw (mijn beste vriendin) had de hele week al last van hele erge pijnen (niks gezegd tegen mij) en is nu opgenomen in het ziekenhuis..ze ligt aan de hartbewaking en ze denken aan een longembolie..ze is nog zwanger ook...ik ben me rot geschrokken..

Hij heeft geen auto en moet hun zoontje van het KDV afhalen en hij wil zsm naar het ziekenhuis..Wat baal ik dan dat ik geen auto heb en ze niet kan helpen..misschien dat ik vanavond dus moet oppassen, maar dan gaat die andere vriendin mee met de auto...
Jeetje Indi, wat een bericht van die vrienden van je! Voor hen is het echt vrijdag de 13e... Succes...
Mozza lief van je , ik heb al 1 reactie op MP.. 1 probleem is dat ik niet weet hoe oud die katten (poes en kater) exact zijn.

Opa zei altijd ooch dat weet ik niet meer ... kan ik met ze naar de dierenarts gaan om te vragen ?
dat kun je wel zeggen, Mozz!

Ik vind het zo frustrerend dat ik ze nu niet kan helpen...
Jakkes zeg Indi wat een rot bericht ..
Ja...en waarom heeft ze toch niet gebeld dat ze zich niet goed voelde van de week..ik wilde haar bellen, maar heb het niet gedaan. nu maar afwachten hoe het gaat lopen..
Indi en Vleer: knuffels !! Wat een kutdag voor jullie......

Moz: fijn dat Pd toch nog een leuke broek te pakken heeft gekregen. Snap dat je je druk maakt om de uitslag; maar hoe groot is de kans nou dat ze zijn bloed kwijt zijn? Kalmeer een beetje, voor je de uitslag weet kun je toch nog niets. Die paar dagen meer of minder maken niet uit.

Appel: ben je weer aan het werk of werk aan het zoeken? Ik ben dat een beetje vergeten volgens mij. Jij en Erykah zien elkaar dus ook irl nu jullie weten dat jullie oude bekenden zijn? Leuk hoor.

MP; leuk plaatje!

Kim; wat een gedoe met jullie gezamelijke vrienden. Kan goed begrijpen dat het vervelend is nu hij weer fris en fruitig met zn nieuwe vriendin aan komt zetten. Maar geloof dat het als 'gewone' vriend in zon groep ook niet altijd makkelijk is om met gescheiden stellen alles samen te doen....

TP: leuke avatar! Hoe ist nog?

Ik heb een drukke avond op de planning; see you 2-morrow!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Indi, wat naar!! En dan wil je zoveel, maar kan je niet helpen!! Sterkte!

Vleer, bij de dierenarts kunnen ze wel een schatting doen van de leeftijd hoor. Kan je ze meteen even laten nakijken, hoe het met ze is voor je ze aan iemand anders geeft. Stel dat er een toch ziek is, dan krijg je daar later misschien wel problemen mee.

Ik heb ook al 2 katten, en net als Moz vind ik 4 wat veel.

Ingel, fijn weekend!
Nou..hun buren kunnen helpen..gelukkig! Ze zijn met onderzoeken bezig en ze heeft een infuus. Normaal zouden ze een MRI maken of een onderzoek doen met contrastvloeistof, maar dat willen ze nu beperken vanwege haar zwangerschap. Hoop zo dat het allemaal mee valt..
Hi Nemo!

Ja...alles gaat goed hier.

Wat zijn momenteel een beetje goeie/leuke datingsites?
Hi allemaal,

Weekend!!! Ik had vandaag lekker een vrije dag dus mijn weekend was al eerder begonnen.

Vanavond uiteten en voor de rest rustig weekend gepland.

Vleer...gecondoleerd met je opa!

Appeltje....ja tuurlijk kom ik eten, en ik weet waar het is! Hoe gaat met jou?

Ingel...wat spannend van dat huisje, ik hoop dat het doorgaat

Wat zijn jullie plannen voor dit weekend? Morgen Valentijnsdag....inderdaad commerciele shitdag! (maar stiekum zou ik het heel leuk vinden om iemands Valentijntje te zijn)
Hai allemaal!

Ook in da house en eindelijk weekend!

Vleer: gecondoleerd met je opa! Tjeetje, wat snel na je oma zeg. Zal wel heel verdrietig zijn voor je vader of moeder, het wees zijn lijkt mij een raar, leeg gevoel. Met de vader van mn baas gaat t helemaal niet goed en zn moeder is al overleden, en hij zegt t zo vaak: t rare is dat ik straks wees ben, t gevoel hebben dat ik dan geen roots meer heb (hij is 34, dus nog heel jong natuurlijk).

Indi: jij ook sterkte met je vriendin! Naar bericht hoor!

Moet nog beetje bijlezen verder, maar voor de rest ook hooooiiii en allemaal prettig weekend gewenst!

Ik ook niet veel op de planning, ga iig met vriend iets doen die ik tijdje niet gezien heb en me van de week liet weten dat ie in relatiecrisis zit...dus dat wordt praten en troosten. Hij is mn knuffelhomovriendje die toen ik hem ontmoette de onvergetelijke openingszin had: van jou kan ik nu spontaan hetero worden :-)

Zware werkweek gehad en beetje opgebrand nu, lekker aan de wijn (voor de verandering eens geen kantoorborrel).

Voor de rest weinig nieuws, alleen heel leuk en lief smscontact met GG al de hele week (eigenlijk al 3 weken, maar deze week is het helemaal raak.). Kan ook zo weer lange tijd stil zijn hoor, maar nu is het een beetje vlinderen (maar met beide beentjes op de grond hoor!).
Oh en een paar juffen hebben vakantie! Geniet ervan!

En MP: gefeliciteerd met je uitslag!

Alle SOA-stress weer beetje voorbij hier? Mozz, chill nou es!
En Ingel, heb je al nieuws over je huisje?

Ik stel voor dat de plaatjesplakkenexperts hier flink hun best doen hier morgen, zodat we iig wat valentijnsvreugde hebben :-) voor de rest heb ik er ook helemaal nix mee hoor, maar ja ook niemand om er wel iets van te maken natuurlijk.
quote:Q-Q schreef op 12 februari 2009 @ 15:25:

[...]

Ehm...hoe weet je dat dan? Hebben wij elkaar toen ook al virtueel ontmoet dan?

Nee ik ben vrij vers hier, sinds september of zo, maar was wel meelezer voor die tijd. Enneh, jouw naam staat in de openingspost van 2007, dan moet je dus wel oudgediende zijn...

Ik vind vond Paiq een goede datingsite, niet die standaardprofielen, meerr blind-speeddates. Heb daar een paar leuke dates vandaan gehaald.
Hee Ing,

Alles goed hoor! Ook moe van hele week werken...

Maar eindelijk weekend!!!! Yeah!!!......

Verder zit ik een beetje in de "alle mannen zijn hufters" fase..

Sinds telefoontje vrijdagavond, weer een hele week niks gehoord, en van mij heeft ie ook niks gehoord, wat me eigenlijk helemaal geen moeite kost, nogmaals initiatief laat ik nu bij hem.

Maar zeg dan ook geen dingen als; ik wil je graag blijven zien, als je er toch niks van meent, beetje ongeloofwaardig zo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven