Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
zondag 20 augustus 2017 om 15:45
Oh en ikkuz; kittens kunnen idd naast super cute ook strontvervelend zijn.
Wij hebben hier ook n exemplaar van n paar maanden, die haar stem aan het ontdekken is. (Mauwt een keer of 50 per minuut, klaaglijk indringend "AAAAAI MIJ! AAAAAI mijijijij AAAAAAAAAAI MIJ!!!!!"
Tot je aait, dan valt ze je hand aan
)
Wij hebben hier ook n exemplaar van n paar maanden, die haar stem aan het ontdekken is. (Mauwt een keer of 50 per minuut, klaaglijk indringend "AAAAAI MIJ! AAAAAI mijijijij AAAAAAAAAAI MIJ!!!!!"
Tot je aait, dan valt ze je hand aan
zondag 20 augustus 2017 om 16:08
zondag 20 augustus 2017 om 19:23
Ja nou ja de laatste weken was ik vooral onzeker, geen goed teken.
Er is gister iets vervelends gebeurd waardoor ik voor mezelf op heb moeten komen.
(Ik betrok het namelijk nogal op mezelf, d8 dat het aan mij lag. Vannacht kreeg ik door dat dat even anders ligt. Hij spoort niet)
Nou ja beter nu dan als we 8 jaar getrouwd zouden zijn
Ok ik voel me een ongelofelijke kneus...
En ik mis hem verschrikkelijk maar hij mag niet over mijn grenzen heen gaan.
Ben wel trots dat ik voor mezelf op kwam. Had eerder gemogen.
Er is gister iets vervelends gebeurd waardoor ik voor mezelf op heb moeten komen.
(Ik betrok het namelijk nogal op mezelf, d8 dat het aan mij lag. Vannacht kreeg ik door dat dat even anders ligt. Hij spoort niet)
Nou ja beter nu dan als we 8 jaar getrouwd zouden zijn
Ok ik voel me een ongelofelijke kneus...
En ik mis hem verschrikkelijk maar hij mag niet over mijn grenzen heen gaan.
Ben wel trots dat ik voor mezelf op kwam. Had eerder gemogen.
zondag 20 augustus 2017 om 20:17
Mijn pup kan er ook wat van. Wat een eigenwijs kreng is dat (ondanks dat ze heel schattig is).
zondag 20 augustus 2017 om 22:51
He wat shit om te lezen zeg!!!Alicereturns schreef: ↑20-08-2017 20:12dank je.
Voel me rete bagger nu, maar dat gaat wel over.
Ik voelde ook onbewust wel aan dat er iets niet klopte en werd steeds onzekerder.
Dat vreet veel meer aan je dan ff een beetje liefdesverdriet.
zondag 20 augustus 2017 om 23:43
Haha! Vet irritant ook ja, maar eigenlijk ook weer heel lief. Onze is echt een vechter, pfiew. Maar die probeert gewoon door te bijten en nagels zo scherp.ikbenik schreef: ↑20-08-2017 15:45Oh en ikkuz; kittens kunnen idd naast super cute ook strontvervelend zijn.
Tot je aait, dan valt ze je hand aan)
Dus ik zet hem weleens op de krabplank, maar dan klimt die alleen omhoog haha.
Ook heb ik hem erbij gehaald,omdat mijn oudere kat eenzaam leek te zijn..valt die coonstant haar staart en achterpoot aan. En ze vindt hem dus vet irritant. Heel soms geven ze kusjes en dan weet ik gewoon niet hoe snel ik mijn camera vol trots erbij moet pakken
zondag 20 augustus 2017 om 23:44
Alicereturns schreef: ↑20-08-2017 20:12dank je.
Voel me rete bagger nu, maar dat gaat wel over.
Ik voelde ook onbewust wel aan dat er iets niet klopte en werd steeds onzekerder.
Dat vreet veel meer aan je dan ff een beetje liefdesverdriet.
zondag 20 augustus 2017 om 23:47
En als je boos probeert te doen, gaat ze op haar rug liggen en kijkt ze mij heel zielig aan. Dan moet ik echt hard mijn best doen om niet te lachen.
maandag 21 augustus 2017 om 12:01
Gelukkig dat je je zo begint te voelen. Het zal nog wel even pijn doen maar het komt echt goed. Las je in het andere topic, neem je rust ook heAlicereturns schreef: ↑21-08-2017 08:09Haha daar zijn mijn poezeltjes ook erg goed in, onschuldig kijken als ze wat uitgespookt hebben.
Ik begin me overigens langzaam opgelucht te voelen, ik heb geloof ik het juiste g3daan.
maandag 21 augustus 2017 om 12:18
maandag 21 augustus 2017 om 20:54
Hopeloos is nog zacht uitgedrukt zeker.
Ik heb hier twee mormels die als ze samenzweren onuitstaanbaar zijn. De ene leid mij af en de ander pakt snel snaaiwerk wat binnen bereik ligt. Zo brutaal
maandag 21 augustus 2017 om 21:01