Entertainment alle pijlers

Jinek

24-08-2017 22:21 148 berichten
Wie kijkt ook naar Jinek?
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
24-08-2017 23:12
Waarom is ze leuk en krachtig?
Ze heeft iig geen gevoel voor humor.
Ik vind haar een mooie zelfbewuste vrouw. Ze krijgt een hoop onterechte bagger over haar heen maar houdt haar rug recht. Ze gelooft in wat ze doet en die passie bewonder ik bij mensen. Ik zou graag eens met haar kletsen.

Maar smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Slim, intelligent en gevat.
Ik vind haar iig niet mooi, met die dunne haartjes, bolle ogen, hoge voorhoofd en die gelige jasjes altijd. Dat ze als aantrekkelijk gezien wordt snap ik ergens wel, door dat lichte hautaine en dat quasi intelligente.
Maar wat ik echt belachelijk vind is altijd maar dat bier voor haar snufferd. Moest ik eens doen tijdens mijn werk. Kon ik gelijk door naar het UWV.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Het eerste wat in mij opkomt is "koud". Ik vind haar afstandelijk en koud.
Ik heb wel eens naar het programma gekeken maar niet vaak.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vind haar niet intelligent en over haar looks tsja ze lijkt op een stereotype Oostblok ''fotomodel''.
Die maffiadvocaat had haar gedaan, dan is er ook weinig spannends meer aan.
Ik kijk geen (Nederlandse) televisie. Kan ik iedereen aanraden.
MarokkaanseVent schreef:
25-08-2017 01:14
Ik kijk geen (Nederlandse) televisie. Kan ik iedereen aanraden.
Dus Eva ken je uit de shoarmatent?
Very__Cherry schreef:
25-08-2017 01:16
Dus Eva ken je uit de shoarmatent?
Jinek kom al langer op de televisie, nog uit de tijd toen ik de NPO op de achtergrond aan had en in het bezit was van een televisie.
Nederlandse Talkshows zijn de meest hersendode activiteiten die er maar bestaan.
Je kunt nog beter sterren tellen dan dat kijken.
Ik vind haar op zich wel leuk maar kan nog steeds niet begrijpen hoe ze met die nare griezel van een Moscowitz een relatie heeft kunnen hebben. Zó'n foute man.
Very__Cherry schreef:
25-08-2017 00:37
Ik vind haar iig niet mooi, met die dunne haartjes, bolle ogen, hoge voorhoofd en die gelige jasjes altijd. Dat ze als aantrekkelijk gezien wordt snap ik ergens wel, door dat lichte hautaine en dat quasi intelligente.
Maar wat ik echt belachelijk vind is altijd maar dat bier voor haar snufferd. Moest ik eens doen tijdens mijn werk. Kon ik gelijk door naar het UWV.

Inderdaad.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Ik kijk nauwelijks, de vrouw doet niks verkeerd, ik vind haar gewoon bloedirritant.
Geen flauw idee ovetigens waarom... :biggrin:
MarokkaanseVent schreef:
25-08-2017 01:20
Jinek kom al langer op de televisie, nog uit de tijd toen ik de NPO op de achtergrond aan had en in het bezit was van een televisie.
Nederlandse Talkshows zijn de meest hersendode activiteiten die er maar bestaan.

Daarom zit je liever op een Nederlands damesbladforum om te "talken" ?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Taralina schreef:
25-08-2017 05:52
Ik vind haar op zich wel leuk maar kan nog steeds niet begrijpen hoe ze met die nare griezel van een Moscowitz een relatie heeft kunnen hebben. Zó'n foute man.
Opportunisme.
MarokkaanseVent schreef:
25-08-2017 01:20

Heel veel tv gekeken zeker.
Ik vind haar wel warm. Ze komt ook integer en betrokken over. Maar ze wil denk ik te leuk gevonden worden om echt een goede journalist te zijn. Soms doet ze even stoer, en als het dan te spannend wordt bindt ze gelijk in. She won't rock the boat. Daarnaast vind ik haar geforceerde (kak) accent wat jammer. Het is duidelijk gemaakt.

Ik vind het trouwens onprofessioneel dat ze iedereen na de uitzending loopt te zoenen. Waarom niet gewoon een hand? Hoe objectief en onafhankelijk ben je als je als journalist je gesprekspartners aan het eind van de opnames gaat zoenen. Echt jammer.
tampontouwtje schreef:
25-08-2017 09:23

Ik vind het trouwens onprofessioneel dat ze iedereen na de uitzending loopt te zoenen. Waarom niet gewoon een hand? Hoe objectief en onafhankelijk ben je als je als journalist je gesprekspartners aan het eind van de opnames gaat zoenen. Echt jammer.
Dat doe ik ook altijd na drie bier.
Dan lebber ik me suf, maakt niet uit met wie.
Heeft Eva een aardappel in d'r keel?
Ik vind het schokkend dat ze laatst door een gast werd aangesproken op haar drankinname.
Eva Jinek is in 1 woord fantastisch. Messcherp, intelligent, gevat, ziet er goed uit, eigentijds en fris. Grandioos en ga zo door!

Ja en voor de zwartkijkers onder ons, natuurlijk is er een autocue. Je kunt niet ineens tijdens een live uitzending stil vallen of de draad kwijt zijn.
Boogschutter10 schreef:
25-08-2017 11:35
Eva Jinek is in 1 woord fantastisch. Messcherp, intelligent, gevat, ziet er goed uit, eigentijds en fris. Grandioos en ga zo door!

Ja en voor de zwartkijkers onder ons, natuurlijk is er een autocue. Je kunt niet ineens tijdens een live uitzending stil vallen of de draad kwijt zijn.
Ik als zwartkijker vind het dan weer frappant dat je zowel bier als een autocue nodig hebt om niet stil te vallen.
Very__Cherry schreef:
25-08-2017 11:56
Ik als zwartkijker vind het dan weer frappant dat je zowel bier als een autocue nodig hebt om niet stil te vallen.
Het bier voor haar neus is meer een pose. Soort van tafelversiering, i.p.v. een bloemetje. En ja het is natuurlijk een echte Tjechische en die drinken bier.
Boogschutter10 schreef:
25-08-2017 12:04
Het bier voor haar neus is meer een pose. Soort van tafelversiering, i.p.v. een bloemetje. En ja het is natuurlijk een echte Tjechische en die drinken bier.
Niet. Laatst werd ze door een gast aangesproken dat het al haar derde biertje was, zo halverwege de uitzending.
tampontouwtje schreef:
25-08-2017 09:23
Ik vind haar wel warm. Ze komt ook integer en betrokken over. Maar ze wil denk ik te leuk gevonden worden om echt een goede journalist te zijn. Soms doet ze even stoer, en als het dan te spannend wordt bindt ze gelijk in. She won't rock the boat. Daarnaast vind ik haar geforceerde (kak) accent wat jammer. Het is duidelijk gemaakt.

Welk accent zou ze van nature dan hebben? Of anders gevraagd: Met welk accent klinkt ze niet geforceerd?
Johnny de Mol wilde laatst van haar bier drinken en toen vertelde ze dat het alcoholvrij bier is. Wat me ook geheel logisch lijkt als je live moet presenteren.
Haar accent komt omdat ze in Amerika is opgegroeid en pas op latere leeftijd de Nederlandse taal leerde.
Boogschutter10 schreef:
25-08-2017 12:04
Ze drinkt er drie per uitzending. Zegt ze zonder autocue.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven