Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik kan nog steeds niet zien als ik ben geqoute.
Wat een kut site is dit zeg met die kutterige marktplaats advertentie op je mobiel. Je kan gewoon niks behalve F5.
Kutzooi.
_Inkie_ schreef:
27-08-2017 20:00
Wat een kut site is dit zeg met die kutterige marktplaats advertentie op je mobiel. Je kan gewoon niks behalve F5.
Kutzooi.
Dan ben je tmobile en een of andere autodinges nog niet tegen gekomen zeker?

Maar ze zijn er vast mee bezig.

:rofl:
MoirenPhae schreef:
27-08-2017 20:05
Dan ben je tmobile en een of andere autodinges nog niet tegen gekomen zeker?

Maar ze zijn er vast mee bezig.

:rofl:
Ja hoor die heb ik ook allemaal al gehad. Ik schiet niet voor 1 lullige advertentie uit mijn slof natuurlijk. Dit is al maaaaaaanden.
(6)
Oh ja ze zijn er mee bezig. Natuurlijk dat was ik even vergeten.
Geduld en begrip moeten we hebben. :wtf:
_Inkie_ schreef:
27-08-2017 20:07
Ja hoor die heb ik ook allemaal al gehad. Ik schiet niet voor 1 lullige advertentie uit mijn slof natuurlijk. Dit is al maaaaaaanden.
(6)
Het leuke is, er komt steeds een nieuwe bij.
Elke keer als ik dit weekend op mijn mobiel online ging zat ik in een loop van die reclames vast. Van de een naar de ander, zo bizar.
Het is maar wat je leuk vindt |-)
Maar idd eerst alleen t-mobile en dan zeggen ze we werken er aan, nou dat doen ze ook ze vermenigvuldigen het.
Ik heb speciaal voor Viva nu ook een adblocker op mijn mobiel geïnstalleerd.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
27-08-2017 21:35
Ik heb speciaal voor Viva nu ook een adblocker op mijn mobiel geïnstalleerd.
Ik heb geen idee hoe dat moet.
MoirenPhae schreef:
27-08-2017 21:36
Ik heb geen idee hoe dat moet.
Ik ook niet. Google hielp mij. Geloof ik.
Oh. Ik mag niet meer op google.
Op je mobiel zou het via de playstore moeten gaan (ik forum niet mobiel dus daar heb ik hem niet nodig). Voor je computer/laptop gewoon zoeken op adblocker en dan wijst het zich vanzelf. Echt fantastische uitvinding, geen springend geleuter meer op je scherm.
Creativity is intelligence having fun
MoirenPhae schreef:
27-08-2017 21:40
Oh. Ik mag niet meer op google.
Logisch.
Solomio schreef:
27-08-2017 22:02
Logisch.
Ja, helaas een ban.
Ik heb van de week per ongeluk een topic dat ik volg uit mijn Favorieten gegooid. Nu wil ik hem er weer terug hebben, maar dat lukt niet.

Loop ook tegen het issue aan dat topics waarin ik heb gereageerd, niet meer onder dat kopje verschijnen als ik ze een keer heb weggehaald daar.

Meer mensen hier ervaring mee?
Guess what? I've decided, I'm not gonna be a tinker fairy anymore
Het compleet onvoorspelbare wel / niet doorkomen van pb's begint erg irritant te worden. Wanneer wordt dit opgelost CM?
Denk nooit Erizon..dat loopt nu al zo lang...het is een forum van dit formaat onwaardig. Het lijkt wel of er amateurs ingeschakeld zijn voor deze versie.
you can't handle the truth
Lieve moderator, ik up mijn berichtje nog maar een keer.
Ik zie jullie reactie graag tegemoet.
flipje2 schreef:
16-08-2017 16:09
Ik word hier ook helemaal gek van. Bij de topics in 'favorieten' gaat het wel gewoon goed (kom ik gewoon bovenaan op pagina 1 terecht), maar bij 'mijn topics' en 'gereageerd' kom ik steeds bij mijn eerste reactie ooit in dat topic terecht (en dat is bij de langer lopende topics dus op een pagina van reeds enkele maanden oud). Ik wil gewoon de meest recente reactie zien. Of eventueel vanaf mijn eigen meest recente reactie verder lezen, maar in elk geval niet vanaf mijn oudste reactie.

Een andere enorm grote ergernis is het compleet niet functioneren van de zoekfunctie en het loepen.

En er zouden mij recent enkele PB's zijn gestuurd, maar die zijn blijkbaar allemaal in een zwart gat beland.

Viva: wanneer en hoe gaan deze problemen worden aangepakt?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Beste forummers,

De problemen rondom de advertenties en de privéberichten zijn bij ons bekend. Helaas heb ik geen nieuwe status update voor jullie. Zodra dit wel het geval is horen jullie het natuurlijk direct.

Met vriendelijke groet,
CM VIVA
Hoe vaker er wordt geklaagd, hoe eerder jij er hopelijk iets aan gaat doen mod. Dus bij deze: wanneer gaan die achterlijke schermvullende reclames van Marktplaats, tmobile en Toyota nou eens weg. Soms moet ik wel vier keer refreshen voor ik kan gaan forummen! Ik ga er niet sneller een Toyota van kopen hoor.. zou het helpen als ik bij Toyota ga klagen?
Ik was ineens op de website van t mobile. Oh nee het was het viva forum in de looks van t mobile en vervolgens valt er niet meer te scrollen. Wat achterlijk, 4690 bugs die niet kunnen worden opgelost maar wel schermvullende banners. en dat allemaal voor dat handjevol forummers dat nog is overgebleven
montblanc schreef:
29-08-2017 17:19
zou het helpen als ik bij Toyota ga klagen?
.
.
Ik denk inderdaad dat, wanneer je bij de adverteerders gaat klagen over hun kutadvertenties het veel sneller verholpen is. Adverteerders willen een goede naam en geen slechte en halen desnoods hun hele advertentie offline om dit soort negatieve publiciteit te voorkomen.
Niet geschoten is altijd mis
Ik zit sinds de vernieuwing vh forum veel minder hier omdat ik het zo ongebruiksvriendelijk vind geworden.
Ik moet op m'n laptop steeds opnieuw inloggen.
Ik vind het erg vervelend dat je niet meteen naar de laatste pagina kan.
De zoekfunctie is verschrikkelijk.
De lay-out vind ik heel onprettig.
Het ontneemt mij het plezier om te forummen.
Ik gebruik AdBlock dus van die reclames merk ik gelukkig niks.
Bitje93 schreef:
30-08-2017 11:26
.
.
Ik denk inderdaad dat, wanneer je bij de adverteerders gaat klagen over hun kutadvertenties het veel sneller verholpen is. Adverteerders willen een goede naam en geen slechte en halen desnoods hun hele advertentie offline om dit soort negatieve publiciteit te voorkomen.
Ik heb dat toen wel gedaan met die hippe fietsreclame die hier het forum blokkeerde. Gemaild dat ik tot de doelgroep hoorde maar dat ik gezien de agressieve campagne op Viva op het merk ben afgeknapt. Sindsdien zie ik die reclame niet meer op Viva, maar dat is vast toeval :)
Is er ergens een overzicht van de bugs die wél opgelost zijn?

Ik heb geen last meer van de reclames, maar dat is dankzij een add blocker, lijkt mij niet het streeft doel van de reclames hier...

Ik kan nog steeds niet zien wanneer er voor het laatst op een topic is gereageerd.
Als ik op een topic klik waarin ik gereageerd heb dan kom ik bij mijn eigen post uit, why?
Ik wil bepaalde pijlers niet zien, waarom kan ik ze niet meer verbergen?
Ik wil geen lijst zien van topics die ik geopend heb, ik wil nieuwe / actieve topics zien. En niet dat gedoe nu waarbij je moet openen en nog een keer moet klikken voor een overzicht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven