Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 30 augustus 2017 om 11:04
woensdag 30 augustus 2017 om 11:12
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 30 augustus 2017 om 11:20
ja pfff hoe duidelijk wil je het hebben, ik noem de pijlers, en de topics heten iets met hulp
maar vooruit:
eten/hulp-gevraagd/list_messages/389668
(inmiddels samengevoegd blijkbaar)
woensdag 30 augustus 2017 om 11:25
Ik niet. Ik lees dit als een gezin dat niet beter wist en nu dik in de problemen zit.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 30 augustus 2017 om 11:48
Nou, zo duidelijk wil ik het graag hebben._Marana_ schreef: ↑30-08-2017 11:20ja pfff hoe duidelijk wil je het hebben, ik noem de pijlers, en de topics heten iets met hulp
maar vooruit:
eten/hulp-gevraagd/list_messages/389668
(inmiddels samengevoegd blijkbaar)
Thx.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
woensdag 30 augustus 2017 om 12:12
Maar ik word altijd een beetje achterdochtig als iemand zich voor de eerste keer aanmeld met dit soort hulpvragen. Maar alles kan natuurlijk waar zijn.doornroosje9 schreef: ↑30-08-2017 11:25Ik niet. Ik lees dit als een gezin dat niet beter wist en nu dik in de problemen zit.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 30 augustus 2017 om 12:13
woensdag 30 augustus 2017 om 12:47
Nee, mijn pb box doet het niet zo goed. Op een oud draadje meestal wel, wellicht dat het dan wel lukt. Ik kan niet naar pagina 2 in pb dus kan jou geen berichten op een oud draadje sturen.
Mocht het niet lukken dan zet ik wel even mijn mail hier neer.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 30 augustus 2017 om 13:12
Ik heb me hier ook ooit in het verleden (met een andere nick) aangemeld met een vraag over mijn toenmalige relatie, dus het kan zeker wel echt zijn als iemand zich aanmeld en daarna een topic start.charlottew88 schreef: ↑30-08-2017 12:12Maar ik word altijd een beetje achterdochtig als iemand zich voor de eerste keer aanmeld met dit soort hulpvragen. Maar alles kan natuurlijk waar zijn.
Ik had daarvoor nog nooit van het viva forum gehoord, pas toen ik ging googlen over vergelijkbare situaties kwam ik op dit forum uit. en ik vond het hier gezellig dus ben ik blijven hangen
anoniem_340621 wijzigde dit bericht op 30-08-2017 13:12
0.08% gewijzigd
woensdag 30 augustus 2017 om 13:38