Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.het opstaan is nu iets lastiger nu het snertweer is.al schijnt de zon nu even ,en liep ik al om kwart over 8 in de kamer te springen,

Nichtje van mij belde die komt zo koffie drinken zo is na twaalf uur.
En voor de rest van de dag niks bijzonders .ik ga mijn gewassen winterjas straks even in model strijken. Neem ik vanmiddag echt de tijd voor .zal best wel lukken ,als ik m zo bekijk.klein beetje kreuk .(kreuk is leuk). maar niet in deze jas.

Tot later.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik strijk mijn winterjassen nooit. Ik heb niet eens een strijkbout :proud:
Goedemorgen allemaal. Zit hier bij de gymles van de schoolgids (andere klas dan mijn oudste dochter) met de jongste in de wandelwagen als hulp-ouder om de juf te ondersteunen. Heel leuk :) help niet de hele dag alleen naar gymles. Doe dit nu voor de tweede keer en komen wel meer gymlessen om te helpen. Wilde het even delen tussendoor. Fijne dinsdag
Ik heb de hele dag al zo'n trek in lente ui-dille chips :facepalm:

En dat kwam na herfstappeltaart haar post over die zak chips :whip:
FiIee schreef:
12-09-2017 10:44
Ik strijk mijn winterjassen nooit. Ik heb niet eens een strijkbout :proud:
Zal wel moeten,heb m zelf gewassen in de machine.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Moest eigenlijk morgen boodschappen doen, maar er staat een herfststorm op het programma, dus ben ik vandaag maar gegaan. Het schijnt vreselijk te gaan spoken morgen, komt me vreemd over, want vandaag schijnt het zonnetje uitbundig. Ik heb de deur openstaan maar toch is het nog 23 graden in huis.
Van september hoeven we niets meer te verwachten, maar ik hoop dat oktober een mooie zonnige herfstmaand wordt, ik ben nog helemaal niet toe aan slecht en koud weer.
MEISJES!!!! Ik roep naar jullie!!!

Zijn jullie leuke dingen aan het doen of saaie, zoals het huishouden?
Cateautje schreef:
12-09-2017 15:29

Ligt eraan. Ik zit op werk en moet wachten op een analyse, maar er is een wachtrij van 45 minuten voordat de mijne gestart wordt.
chrisjoh schreef:
12-09-2017 14:27
Zal wel moeten,heb m zelf gewassen in de machine.
Ik was ook mijn jassen in de wasmachine, maar daarna is uitkloppen en hangend laten drogen voldoende.
Cateautje schreef:
12-09-2017 14:33
Moest eigenlijk morgen boodschappen doen, maar er staat een herfststorm op het programma, dus ben ik vandaag maar gegaan. Het schijnt vreselijk te gaan spoken morgen, komt me vreemd over, want vandaag schijnt het zonnetje uitbundig. Ik heb de deur openstaan maar toch is het nog 23 graden in huis.
Van september hoeven we niets meer te verwachten, maar ik hoop dat oktober een mooie zonnige herfstmaand wordt, ik ben nog helemaal niet toe aan slecht en koud weer.
Ik hoop dat oktober koud word. Ik moet toch een beetje kunnen acclimatiseren als ik op vakantie kom.
Cateautje schreef:
12-09-2017 15:29

Broodje eten met de meiden nu oudste van school thuis is. Erna kijken we wel.. nooit saai hier en het huishouden dat is netjes opgeruimd of te wel goed georganiseerde chaos. Vanavond voor het slapen maar een doekje overal over doen en vegen, misschien dweilen.
FiIee schreef:
12-09-2017 15:35
Ik was ook mijn jassen in de wasmachine, maar daarna is uitkloppen en hangend laten drogen voldoende.
Hier ook :) al was ik mijn jassen meer dan de kids.
FiIee schreef:
12-09-2017 15:36
Ik hoop dat oktober koud word. Ik moet toch een beetje kunnen acclimatiseren als ik op vakantie kom.
Tsssk, ben je mal! Het is de bedoeling dat het een mooie maand wordt met veel zon en helemaal droog. Mooie kleuren, alles is hier nog groen, geen bruin blaadje te zien, dus het wordt wat dat betreft wel heel mooi.
Ga maar lekker op de noordpool op vakantie, daar kan je rekenen op koude tenen. Pfft. :proud:
sonjavg schreef:
12-09-2017 15:36
Broodje eten met de meiden nu oudste van school thuis is. Erna kijken we wel.. nooit saai hier en het huishouden dat is netjes opgeruimd of te wel goed georganiseerde chaos. Vanavond voor het slapen maar een doekje overal over doen en vegen, misschien dweilen.
Hoe oud zijn je meisjes?
Cateautje schreef:
12-09-2017 15:42
Tsssk, ben je mal! Het is de bedoeling dat het een mooie maand wordt met veel zon en helemaal droog. Mooie kleuren, alles is hier nog groen, geen bruin blaadje te zien, dus het wordt wat dat betreft wel heel mooi.
Ga maar lekker op de noordpool op vakantie, daar kan je rekenen op koude tenen. Pfft. :proud:
Koude tenen krijg ik hier thuis al. Maar zoals het geen 20 graden is in oktober in Nederland vind ik het best.
Cateautje schreef:
12-09-2017 15:42
Hoe oud zijn je meisjes?
Jongste R is 1 jaar en vier weken, oudste L is 6 jaar en 2 maandjes.
sonjavg schreef:
12-09-2017 15:46
Jongste R is 1 jaar en vier weken, oudste L is 6 jaar en 2 maandjes.
Dus in hun ogen ben je nog de hemel op aarde. Er staan je nog mooie jaren te wachten met die twee, geniet er maar van, want het is zo voorbij.

Mijn zoon is boos op me omdat ik een herinnering op Facebook heb geplaatst waar hij vreemd tegenaan kijkt en mijn jongen kennende blijft hij me dat nog tijden nadragen, dus nu moet ik iets verzinnen om het weer goed te maken. Ingewikkeld hoor, volwassen kinderen, ze staan tegen je op alsof je met ze op school gezeten hebt. :proud:
Cateautje schreef:
12-09-2017 15:52
Dus in hun ogen ben je nog de hemel op aarde. Er staan je nog mooie jaren te wachten met die twee, geniet er maar van, want het is zo voorbij.

Mijn zoon is boos op me omdat ik een herinnering op Facebook heb geplaatst waar hij vreemd tegenaan kijkt en mijn jongen kennende blijft hij me dat nog tijden nadragen, dus nu moet ik iets verzinnen om het weer goed te maken. Ingewikkeld hoor, volwassen kinderen, ze staan tegen je op alsof je met ze op school gezeten hebt. :proud:
Gelukkig heeft mijn oudste nog geen facebook, wil het ook zo lang mogelijk uitstellen tevens een telefoon. Sommige va haar klasgenootjes zijn al op vier en vijf jaar begonnen.
sonjavg schreef:
12-09-2017 15:59
Gelukkig heeft mijn oudste nog geen facebook, wil het ook zo lang mogelijk uitstellen tevens een telefoon. Sommige va haar klasgenootjes zijn al op vier en vijf jaar begonnen.
Je hebt gelijk ook, kinderen behoren te spelen in plaats van hun neus in zo'n apparaatje te verstoppen. Ik vind jonge mensen ook niet echt sociaal die met hun telefoon samengekleefd zitten. Maar goed, die van mij is 35 dus ik heb er niets meer over te zeggen. :)
FiIee schreef:
12-09-2017 14:22
Ik heb de hele dag al zo'n trek in lente ui-dille chips :facepalm:

En dat kwam na herfstappeltaart haar post over die zak chips :whip:

Graag gedaan :mrgreen:
herfstappeltaart schreef:
12-09-2017 16:07
Graag gedaan :mrgreen:
Ik heb er nog steeds zin in :rofl:

Ik ga straks gewoon een zakje kopen en dan ben ik daar ook weer vanaf.
Cateautje schreef:
12-09-2017 16:03
Je hebt gelijk ook, kinderen behoren te spelen in plaats van hun neus in zo'n apparaatje te verstoppen. Ik vind jonge mensen ook niet echt sociaal die met hun telefoon samengekleefd zitten. Maar goed, die van mij is 35 dus ik heb er niets meer over te zeggen. :)
Heb trouwens geen facebook ;-) al wel een moderne telefoon met internet al bel ik er alleen mee :-D

Merk nu pas dat L een broek aanheeft die ze niet vanochtend aan had. o_o O ze hebben gymles gehad :-D dat komt wel goed.
Is deze broek mooier? Zo ja, niets zeggen ;)
Ik heb geen Facebook. Ik vind het zo'n nepwereld. Ik heb ook geen enkele behoefte om mijn leven via die weg te delen met al mijn bekenden.
Hier met jullie kletsen vind ik eigenlijk veel leuker. :daisy:
In het echte leven zoek ik mensen op of stuur een whats-appje
Met mijn kinderen heb ik een groeps-app waar we wetenswaardigheden op uitwisselen. Ook leuk.

Cateautje: volwassen kinderen.....ik heb 2 dertigers en soms krijg ik ook verwijten over dingen waar ik me niet eens van bewust was.
Ach ja....ik denk altijd maar: "als ze alles tegen me durven te zeggen voelen ze zich blijkbaar veilig bij me".
herfstappeltaart schreef:
12-09-2017 16:15
Ik heb geen Facebook. Ik vind het zo'n nepwereld. Ik heb ook geen enkele behoefte om mijn leven via die weg te delen met al mijn bekenden.
Hier met jullie kletsen vind ik eigenlijk veel leuker. :daisy:
In het echte leven zoek ik mensen op of stuur een whats-appje
Met mijn kinderen heb ik een groeps-app waar we wetenswaardigheden op uitwisselen. Ook leuk.

Cateautje: volwassen kinderen.....ik heb 2 dertigers en soms krijg ik ook verwijten over dingen waar ik me niet eens van bewust was.
Ach ja....ik denk altijd maar: "als ze alles tegen me durven te zeggen voelen ze zich blijkbaar veilig bij me".
Ik heb wel facebook, maar ik heb maar mondjesmaat mensen toegevoegd en zit ook niet te wachten op prachtige Facebooklevens. Ik heb het vooral voor de pagina's die ik volg, aan kranten en magazines en leuke dingen, maar niet om mijn mooie bord eten te posten, sterker, ik post zelden iets.

Tja, mijn zoon zal zich veilig voelen om boos op me te worden. Mijn leeftijd en positie zorgen ervoor dat ik alles in het midden hou, dat scheelt een hoop gedoe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven