Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 16 september 2017 om 22:29
Zeker, ze weet het zelf ook, maar gek genoeg maakt dat niets uit. Andere mannen zien haar wel zitten, maar zij ziet hen niet. Dit duurt al zeker 8 jaar.
@MoirenPhae dat maakt het wel weer heel apart he. Ik ga zo even kijken.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
zaterdag 16 september 2017 om 22:29
Het zal haar dus toch wat opleveren om hem niet los te laten.Siofra schreef: ↑16-09-2017 22:23Ik ken ook iemand die er nooit overheen gekomen is dat hij bij haar wegging, laatste keer dat ik haar zag ging het nog steeds niet goed met haar. Ik kan daar niet om lachen. En ja, ze heeft jarenlang bij een peut gelopen, of misschien wel verschillende, zo goed kende ik haar niet, maar ze zei altijd dat ze bij een peut liep wanneer ik haar sprak. Echt enorm zonde, want het is een lieve en mooie vrouw en ze heeft zoveel om voor te leven. Maar ze kan hem niet loslaten.![]()
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 16 september 2017 om 22:31
Ja Solomio, maar wat he? Hij is allang verder gegaan met zijn leven en "nieuwe" vriendin waar hij al jaren mee samen is.
anoniem_353404 wijzigde dit bericht op 16-09-2017 22:34
0.79% gewijzigd
zaterdag 16 september 2017 om 22:34
Daar kan zij alleen maar zelf achterkomen.
Ik kan wel wat verzinnen, maar vanuit mijn 'gezonde' geest blijft het wat onbegrijpelijk.
Try something new today. For example: make a good decision.
zaterdag 16 september 2017 om 22:37
Dat vind ik een behoorlijke genadeklap.MoirenPhae schreef: ↑16-09-2017 22:35Was het maar een genadeklap. Het is respectloos en vernederend en ontdoet de ander van waardigheid en zelfvertrouwen.
zaterdag 16 september 2017 om 22:39
Niet?
De meeste mensen houden het allermeest van zichzelf. En jezelf iets leuks ontzeggen is best moeilijk. En als je verliefd bent, ben je tijdelijk koekoek.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 16 september 2017 om 22:42
Maar dan nog snap ik niet dat je dit iemand aan kan doen. Ga dan eerst scheiden of maak je relatie uit en ga dan achter je nieuwe geliefde aan.blijfgewoonbianca schreef: ↑16-09-2017 22:39Niet?
De meeste mensen houden het allermeest van zichzelf. En jezelf iets leuks ontzeggen is best moeilijk. En als je verliefd bent, ben je tijdelijk koekoek.
zaterdag 16 september 2017 om 22:43
Hoezo? Vaak wil iemand helemaal niet van zijn/ haar partner af, ondanks verliefd- of verlustheid voor een ander.
zaterdag 16 september 2017 om 22:45
Omdat je het de ander niet aan kan doen vreemd te gaan. In mijn beleving is het of of en niet en enblijfgewoonbianca schreef: ↑16-09-2017 22:43Hoezo? Vaak wil iemand helemaal niet van zijn/ haar partner af, ondanks verliefd- of verlustheid voor een ander.
zaterdag 16 september 2017 om 22:46
zaterdag 16 september 2017 om 22:47
Dat is ook prima, maar ik kies graag zelf of ik mijn partner wel of niet wil delen.blijfgewoonbianca schreef: ↑16-09-2017 22:43Hoezo? Vaak wil iemand helemaal niet van zijn/ haar partner af, ondanks verliefd- of verlustheid voor een ander.
zaterdag 16 september 2017 om 22:47
Ja.. Ik hoop niet dat ze op een of andere manier denkt dat dit haar iets oplevert, want ik zie niet wat, behalve dat er niks van haar overblijft.
Maar goed, genoeg hierover.
zaterdag 16 september 2017 om 22:48
Snap ik ook.MoirenPhae schreef: ↑16-09-2017 22:47Dat is ook prima, maar ik kies graag zelf of ik mijn partner wel of niet wil delen.
Maar omdat de meesten nee zullen zeggen wordt de vraag niet eens gesteld.
zaterdag 16 september 2017 om 22:50
Dat kan
zaterdag 16 september 2017 om 22:52
En heb je dus geen respect voor je partner.blijfgewoonbianca schreef: ↑16-09-2017 22:48Snap ik ook.
Maar omdat de meesten nee zullen zeggen wordt de vraag niet eens gesteld.
Ik zou het nooit doen.