Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 19 september 2017 om 21:17
Ik vond het prima dat die functie weg was, 1 van de weinige voordelen van het nieuwe forum maar helaas is de functie nu weer terug
dinsdag 19 september 2017 om 21:18
Danku.
Ach die loep. Who cares.
Ik sta achter alles wat ik zeg en anders krijg je een blommetje.
dinsdag 19 september 2017 om 21:19
Jezus. Wat een weirdos heb je hier dan zitten zeg.MoirenPhae schreef: ↑19-09-2017 21:17Ooit een keer ivm stalken en bedreigen.
Daarna steeds om van de loep af te zijn.
Ik krijg amper een PB.
dinsdag 19 september 2017 om 21:20
Ja dat, ik vind dat ook irritantMoirenPhae schreef: ↑19-09-2017 21:19Ik sta ook achter wat ik zeg, allleen hoeft iemand die mij per ongeluk vindt niet in 1x alles terug te lezen.
dinsdag 19 september 2017 om 21:23
Ach, doen ze bij mij ook en dan het liefst alleen de opmerkingen waar ik in de clinch lig met iemand. Mijn gevoelige, empathische en zeer vredelievende berichten slaan ze voor het gemak maar over.MoirenPhae schreef: ↑19-09-2017 21:19Ik sta ook achter wat ik zeg, allleen hoeft iemand die mij per ongeluk vindt niet in 1x alles terug te lezen.
Jamner dan.
dinsdag 19 september 2017 om 21:24
Oooh .. voelde me al bijna buitengesloten.
dinsdag 19 september 2017 om 21:24
Ach trek het je niet aan, soms kunnen mensen zo zuigen.
Ow en als ik het niet met je eens ben krijg je dat te horen, ben ik het wel met je eens hoor je het ook
dinsdag 19 september 2017 om 21:25
Met mijn werk, gezinssituatie en persoonlijkheid heeft een voorbijganger mij zo herkend. Dat vind ik vervelend, omdat ik hier ook nog wel eens iets schrijf wat niet iedereen uit mijn kennissenkring hoeft te weten.
dinsdag 19 september 2017 om 21:27
Nu heeft het niet eens zin op anoniem te gaan, dat vind ik trouwens echt een kwalijke zaakLady*Voldemort schreef: ↑19-09-2017 21:26Die loep werkt nog prima hoor, bij geanonimiseerden. Is een bug.
Dat ik laatst op anoniem ging was gewoon een hormonale kwestie, dat heb je soms als middelbare vrouw.
anoniem_340621 wijzigde dit bericht op 19-09-2017 21:29
0.15% gewijzigd
dinsdag 19 september 2017 om 21:29
Lady*Voldemort schreef: ↑19-09-2017 21:26Dat ik laatst op anoniem ging was gewoon een hormonale kwestie, dat heb je soms als middelbare vrouw.
Ik vind het sterretje charmant staan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 19 september 2017 om 21:30
Ja en dan is het weer tijd voor een nieuw forum en werkt weer alles niet goedLady*Voldemort schreef: ↑19-09-2017 21:28Is het ook. Maar er wordt aan gewerkt zeggen ze, dus over een jaar of twee drie zal het wel opgelost zijn.