Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Daremanda schreef:
04-10-2017 16:08
Haha, ja prima, zal vandaag of morgen wel op funda staan.
is vast makkelijk te vinden gezien ik best veel info prijsgeef dus ja :facepalm:
Woningen op Funda, plaats hier wat je opvalt ... en dan zie je opeens je huis voorbij komen! :-o
aviv_13 schreef:
04-10-2017 19:24
Woningen op Funda, plaats hier wat je opvalt ... en dan zie je opeens je huis voorbij komen! :-o
Haha, dat lijkt me sterk
we hebben de woning leeg gehaald qua (privé)spullen en is verder heel neutraal.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ruzie met mijn schoonvader. Hij vindt dat ik kinderachtig doe en mijn excuses aan zou moeten bieden. Hij heeft serieus de verbinding verbroken toen ik met hem belde. Hij weigert me uitleg te geven. Wat mij betreft zijn we helemaal uitgepraat. Ik ben helemaal kapot.
Drackie wat zit mij momenteel in in een nare tijd
Doe kalm aan meisje.praat vanavond met je man. blijf rustig .maak geen ruzie.
Denk dat iedereen in de stress zit bij de familie. Er moet van alles geregeld en gedaan worden..
Hou je haaks. Wens je veel wijsheid en sterkte.❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
aviv_13 schreef:
04-10-2017 19:18
Ik had vandaag zoiets raars. Vorige week klaagde een collega dat hij last van migraine - aura's had. Heel vervelend, ik had dat ook wel eens gehad, jaren geleden. Dus ik dacht, ach stakker, ben blij dat ik daar geen last meer van heb.
Dat had ik niet moeten denken.
Vandaag kreeg ik er dus zelf last van. En dat terwijl ik net zo lekker zat te werken.
Raar. Zou er iets is het gebouw hangen dat het triggert?
Misschien een bekend al dan wel ongemakkelijke herinnering dat het triggert
chrisjoh schreef:
04-10-2017 20:04
Drackie wat zit mij momenteel in in een nare tijd
Doe kalm aan meisje.praat vanavond met je man. blijf rustig .maak geen ruzie.
Denk dat iedereen in de stress zit bij de familie. Er moet van alles geregeld en gedaan worden..
Hou je haaks. Wens je veel wijsheid en sterkte.❤️
Eens gelijk, wens je ook wijsheid en sterkte
Drackie, een toestand waar je net nu niet op zit te wachten. Was oma van je man's kant of die van jou?
Ben je nog naar school geweest of toch maar lekker thuisgebleven.

Ik zit in dubio, ik had morgen naar de sportschool willen gaan maar jeetje, wat een spierpijn heb ik. Nu denk ik erover om maar eens flink wat banen te gaan zwemmen. Ben ik toch in beweging en heb ik geen last van de spierpijn.
prada schreef:
04-10-2017 20:25
Drackie, een toestand waar je net nu niet op zit te wachten. Was oma van je man's kant of die van jou?

Ik zit in dubio, ik had morgen naar de sportschool willen gaan maar jeetje, wat een spierpijn heb ik. Nu denk ik erover om maar eens flink wat banen te gaan zwemmen. Ben ik toch in beweging en heb ik geen last van de spierpijn.
Edit. Alledrie de badpakken passen niet meer :facepalm:
Het was oma van man’s kant. Man is pas tegen middennacht thuis terwijl ik hier bijna zit te hyperventileren van het huilen. En er is niemand die ik kan bellen. Ik zou mijn schoonzusje willen bellen, maar mijn schoonvader is daar nu. Ik zou ook gaan, maar door die ruzie kon ik het niet.

Ik ben wel naar school gegaan en dat viel best mee.

Ik weet echt niet wat ik moet. Ik dacht echt, toen ik mijn schoonvader belde, dat we het uit konden praten en dat hij het zou willen uitleggen, maar ik kreeg alleen maar verwijten op mijn dak. Hij weigerde het uit te leggen omdat ik het gewoon maar moest snappen. En nu ben ik kapot. Ik voel me zo ontzettend alleen.
prada schreef:

Luister naar je lichaam Parda en beslis vanuit daar.
Drackie schreef:
04-10-2017 20:34
Het was oma van man’s kant. Man is pas tegen middennacht thuis terwijl ik hier bijna zit te hyperventileren van het huilen. En er is niemand die ik kan bellen. Ik zou mijn schoonzusje willen bellen, maar mijn schoonvader is daar nu. Ik zou ook gaan, maar door die ruzie kon ik het niet.

Ik weet echt niet wat ik moet. Ik dacht echt, toen ik mijn schoonvader belde, dat we het uit konden praten en dat hij het zou willen uitleggen, maar ik kreeg alleen maar verwijten op mijn dak. Hij weigerde het uit te leggen omdat ik het gewoon maar moest snappen. En nu ben ik kapot. Ik voel me zo ontzettend alleen.
Wat rot voor je. Kan je een vriendin bellen?
Everything you see I owe to spaghetti!
Drackie schreef:

Heeft de ruzie te maken met het overlijden van oma of speelde er al langere tijd iets? Je hoeft geen antwoord te geven hoor. Wat goed dat je naar school bent gegaan en fijn dat het meeviel.
sonjavg schreef:
04-10-2017 20:41
Luister naar je lichaam Parda en beslis vanuit daar.
Het lot heeft al besloten. geen een badpak past meer.
Drackie schreef:

Ik moet bijna huilen dat je je zo alleen voelt. Probeer of je even kunt slapen.dan kun je vannacht met je man praten..❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Drackie schreef:

Leef met je mee Drackie en tranen komen bij me op, zo graag zal ik je willen helpen. Hoop dat je goed kan praten met je man als hij thuiskomt, denk dat het veel zal helpen.
prada schreef:
04-10-2017 21:01
Het lot heeft al besloten. geen een badpak past meer.
O het lot, ja die kan ook nog spreken. Dan maar rust..
Drackie er gebeurt op alle fronten zo veel voor je. Stapjes, ademen en lief zijn voor jezelf. Als je er behoeft aan hebt weet je me te vinden.
Prada: badpakken die niet passen... Ik wil baantjes trekken en wil dan geen bikini maar een badpak. Maar djeez! Of het lubbert rond mijn taille waardoor het kruis in het water halverwege mijn knieën hangt en mijn bovenkant zowat bloot getrokken wordt. Of ik heb een 'touwtje' tussen mijn benen omdat het middenstuk te kort is. Kleine maat maar geen korte vrouw :cry:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Jullie zijn zo lief. :heart: Man belde net, hij heeft met zijn vader gebeld en nu snap ik het beter, al ben ik de boosheid nog niet helemaal kwijt. Ik sta stijf van de adrenaline, dus ik ga maar even tv kijken ofzo. Ik denk dat we het morgen wel uit kunnen praten. Vanavond twijfelde ik echt of het überhaupt nog wel goed zou komen terwijl ik echt heel goed met mijn schoonvader op kan schieten normaal gesproken. Maar we zijn allebei moe van de emoties, en in gesprekken via de app ontstaat er dan snel miscommunicatie. Dan kan zoiets hoog oplopen. Ik ben echt waanzinnig moe.
prada schreef:

Ja dat dacht ik ook toen ik spit had, zwemmen, beweging, warm water, dat is er vast goed voor. Het zwemmen deed wel zeer, maar kom op! De volgende dag was mijn spit veel erger dan voor het zwemmen....
Drackie schreef:
04-10-2017 22:26
Jullie zijn zo lief. :heart: Man belde net, hij heeft met zijn vader gebeld en nu snap ik het beter, al ben ik de boosheid nog niet helemaal kwijt. Ik sta stijf van de adrenaline, dus ik ga maar even tv kijken ofzo. Ik denk dat we het morgen wel uit kunnen praten. Vanavond twijfelde ik echt of het überhaupt nog wel goed zou komen terwijl ik echt heel goed met mijn schoonvader op kan schieten normaal gesproken. Maar we zijn allebei moe van de emoties, en in gesprekken via de app ontstaat er dan snel miscommunicatie. Dan kan zoiets hoog oplopen. Ik ben echt waanzinnig moe.
Met mailtjes en apps kunnen inderdaad lelijke misverstanden ontstaan. Heel veel sterkte met uitpraten.
aviv_13 schreef:
04-10-2017 22:30
Ja dat dacht ik ook toen ik spit had, zwemmen, beweging, warm water, dat is er vast goed voor. Het zwemmen deed wel zeer, maar kom op! De volgende dag was mijn spit veel erger dan voor het zwemmen....
:rofl: Sorry, maar je vertelt het zo lekker droog.
Het waait niet een beetje hard buiten, tjonge wat een wind! Dat wordt weer oppassen als ik langs bij hoge gebouwen fiets.
Sterkte Drackie, zorg goed voor jezelf :hug: :redrose:
Ik ga zo mijn trouwjurk ophalen
en even ''shoppen'' (tussen aanhalingstekens want no money voor uitgaven die eigenlijk niet nodig zijn) maar wel gezellig met mijn moeder. :)
Goedemorgen allemaal, fijne donderdag ondanks het nog al natte en winderige weer buiten.

Hier heb ik zin in cake bakken :yes: Zo... als jullie niets van mij meer lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven