Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
woensdag 4 oktober 2017 om 19:55
woensdag 4 oktober 2017 om 20:04
Drackie wat zit mij momenteel in in een nare tijd
Doe kalm aan meisje.praat vanavond met je man. blijf rustig .maak geen ruzie.
Denk dat iedereen in de stress zit bij de familie. Er moet van alles geregeld en gedaan worden..
Hou je haaks. Wens je veel wijsheid en sterkte.
Denk dat iedereen in de stress zit bij de familie. Er moet van alles geregeld en gedaan worden..
Hou je haaks. Wens je veel wijsheid en sterkte.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
woensdag 4 oktober 2017 om 20:05
Misschien een bekend al dan wel ongemakkelijke herinnering dat het triggertaviv_13 schreef: ↑04-10-2017 19:18Ik had vandaag zoiets raars. Vorige week klaagde een collega dat hij last van migraine - aura's had. Heel vervelend, ik had dat ook wel eens gehad, jaren geleden. Dus ik dacht, ach stakker, ben blij dat ik daar geen last meer van heb.
Dat had ik niet moeten denken.
Vandaag kreeg ik er dus zelf last van. En dat terwijl ik net zo lekker zat te werken.
Raar. Zou er iets is het gebouw hangen dat het triggert?
woensdag 4 oktober 2017 om 20:11
Eens gelijk, wens je ook wijsheid en sterktechrisjoh schreef: ↑04-10-2017 20:04Drackie wat zit mij momenteel in in een nare tijd
Hou je haaks. Wens je veel wijsheid en sterkte.![]()
woensdag 4 oktober 2017 om 20:25
Drackie, een toestand waar je net nu niet op zit te wachten. Was oma van je man's kant of die van jou?
Ben je nog naar school geweest of toch maar lekker thuisgebleven.
Ik zit in dubio, ik had morgen naar de sportschool willen gaan maar jeetje, wat een spierpijn heb ik. Nu denk ik erover om maar eens flink wat banen te gaan zwemmen. Ben ik toch in beweging en heb ik geen last van de spierpijn.
Ik zit in dubio, ik had morgen naar de sportschool willen gaan maar jeetje, wat een spierpijn heb ik. Nu denk ik erover om maar eens flink wat banen te gaan zwemmen. Ben ik toch in beweging en heb ik geen last van de spierpijn.
woensdag 4 oktober 2017 om 20:30
Edit. Alledrie de badpakken passen niet meerprada schreef: ↑04-10-2017 20:25Drackie, een toestand waar je net nu niet op zit te wachten. Was oma van je man's kant of die van jou?
woensdag 4 oktober 2017 om 20:34
Het was oma van man’s kant. Man is pas tegen middennacht thuis terwijl ik hier bijna zit te hyperventileren van het huilen. En er is niemand die ik kan bellen. Ik zou mijn schoonzusje willen bellen, maar mijn schoonvader is daar nu. Ik zou ook gaan, maar door die ruzie kon ik het niet.
Ik ben wel naar school gegaan en dat viel best mee.
Ik weet echt niet wat ik moet. Ik dacht echt, toen ik mijn schoonvader belde, dat we het uit konden praten en dat hij het zou willen uitleggen, maar ik kreeg alleen maar verwijten op mijn dak. Hij weigerde het uit te leggen omdat ik het gewoon maar moest snappen. En nu ben ik kapot. Ik voel me zo ontzettend alleen.
Ik weet echt niet wat ik moet. Ik dacht echt, toen ik mijn schoonvader belde, dat we het uit konden praten en dat hij het zou willen uitleggen, maar ik kreeg alleen maar verwijten op mijn dak. Hij weigerde het uit te leggen omdat ik het gewoon maar moest snappen. En nu ben ik kapot. Ik voel me zo ontzettend alleen.
woensdag 4 oktober 2017 om 20:41
Luister naar je lichaam Parda en beslis vanuit daar.prada schreef: ↑04-10-2017 20:25Drackie, een toestand waar je net nu niet op zit te wachten. Was oma van je man's kant of die van jou?
woensdag 4 oktober 2017 om 20:59
Wat rot voor je. Kan je een vriendin bellen?Drackie schreef: ↑04-10-2017 20:34Het was oma van man’s kant. Man is pas tegen middennacht thuis terwijl ik hier bijna zit te hyperventileren van het huilen. En er is niemand die ik kan bellen. Ik zou mijn schoonzusje willen bellen, maar mijn schoonvader is daar nu. Ik zou ook gaan, maar door die ruzie kon ik het niet.
Everything you see I owe to spaghetti!
woensdag 4 oktober 2017 om 21:00
Heeft de ruzie te maken met het overlijden van oma of speelde er al langere tijd iets? Je hoeft geen antwoord te geven hoor. Wat goed dat je naar school bent gegaan en fijn dat het meeviel.Drackie schreef: ↑04-10-2017 20:34Het was oma van man’s kant. Man is pas tegen middennacht thuis terwijl ik hier bijna zit te hyperventileren van het huilen. En er is niemand die ik kan bellen. Ik zou mijn schoonzusje willen bellen, maar mijn schoonvader is daar nu. Ik zou ook gaan, maar door die ruzie kon ik het niet.
woensdag 4 oktober 2017 om 21:02
Ik moet bijna huilen dat je je zo alleen voelt. Probeer of je even kunt slapen.dan kun je vannacht met je man praten..Drackie schreef: ↑04-10-2017 20:34Het was oma van man’s kant. Man is pas tegen middennacht thuis terwijl ik hier bijna zit te hyperventileren van het huilen. En er is niemand die ik kan bellen. Ik zou mijn schoonzusje willen bellen, maar mijn schoonvader is daar nu. Ik zou ook gaan, maar door die ruzie kon ik het niet.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
woensdag 4 oktober 2017 om 21:13
Leef met je mee Drackie en tranen komen bij me op, zo graag zal ik je willen helpen. Hoop dat je goed kan praten met je man als hij thuiskomt, denk dat het veel zal helpen.Drackie schreef: ↑04-10-2017 20:34Het was oma van man’s kant. Man is pas tegen middennacht thuis terwijl ik hier bijna zit te hyperventileren van het huilen. En er is niemand die ik kan bellen. Ik zou mijn schoonzusje willen bellen, maar mijn schoonvader is daar nu. Ik zou ook gaan, maar door die ruzie kon ik het niet.
woensdag 4 oktober 2017 om 21:32
Drackie er gebeurt op alle fronten zo veel voor je. Stapjes, ademen en lief zijn voor jezelf. Als je er behoeft aan hebt weet je me te vinden.
Prada: badpakken die niet passen... Ik wil baantjes trekken en wil dan geen bikini maar een badpak. Maar djeez! Of het lubbert rond mijn taille waardoor het kruis in het water halverwege mijn knieën hangt en mijn bovenkant zowat bloot getrokken wordt. Of ik heb een 'touwtje' tussen mijn benen omdat het middenstuk te kort is. Kleine maat maar geen korte vrouw
Prada: badpakken die niet passen... Ik wil baantjes trekken en wil dan geen bikini maar een badpak. Maar djeez! Of het lubbert rond mijn taille waardoor het kruis in het water halverwege mijn knieën hangt en mijn bovenkant zowat bloot getrokken wordt. Of ik heb een 'touwtje' tussen mijn benen omdat het middenstuk te kort is. Kleine maat maar geen korte vrouw
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 4 oktober 2017 om 22:26
Jullie zijn zo lief.
Man belde net, hij heeft met zijn vader gebeld en nu snap ik het beter, al ben ik de boosheid nog niet helemaal kwijt. Ik sta stijf van de adrenaline, dus ik ga maar even tv kijken ofzo. Ik denk dat we het morgen wel uit kunnen praten. Vanavond twijfelde ik echt of het überhaupt nog wel goed zou komen terwijl ik echt heel goed met mijn schoonvader op kan schieten normaal gesproken. Maar we zijn allebei moe van de emoties, en in gesprekken via de app ontstaat er dan snel miscommunicatie. Dan kan zoiets hoog oplopen. Ik ben echt waanzinnig moe.
woensdag 4 oktober 2017 om 22:30
Ja dat dacht ik ook toen ik spit had, zwemmen, beweging, warm water, dat is er vast goed voor. Het zwemmen deed wel zeer, maar kom op! De volgende dag was mijn spit veel erger dan voor het zwemmen....prada schreef: ↑04-10-2017 20:25Drackie, een toestand waar je net nu niet op zit te wachten. Was oma van je man's kant of die van jou?
woensdag 4 oktober 2017 om 22:33
Met mailtjes en apps kunnen inderdaad lelijke misverstanden ontstaan. Heel veel sterkte met uitpraten.Drackie schreef: ↑04-10-2017 22:26Jullie zijn zo lief.Man belde net, hij heeft met zijn vader gebeld en nu snap ik het beter, al ben ik de boosheid nog niet helemaal kwijt. Ik sta stijf van de adrenaline, dus ik ga maar even tv kijken ofzo. Ik denk dat we het morgen wel uit kunnen praten. Vanavond twijfelde ik echt of het überhaupt nog wel goed zou komen terwijl ik echt heel goed met mijn schoonvader op kan schieten normaal gesproken. Maar we zijn allebei moe van de emoties, en in gesprekken via de app ontstaat er dan snel miscommunicatie. Dan kan zoiets hoog oplopen. Ik ben echt waanzinnig moe.
woensdag 4 oktober 2017 om 22:53