Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Q-Q schreef op 17 februari 2009 @ 16:33:

[...]

Vage verhalen trouwens allemaal over die testen. Als ik mij laat testen bij de GGD, dan doen ze nooit moeilijk. Testen, bloed prikken, uitslag en na een week kun je bellen. Heel simpel eigenlijk.Of zit jij in de zogenaamde "risicogroep" dat ze niet moeilijk doen?
Nou nu ga ik echt!!!

quote:winkelmandje schreef op 17 februari 2009 @ 16:35:

[...]

Of zit jij in de zogenaamde "risicogroep" dat ze niet moeilijk doen? Nope.
he jammer..je komt net een beetje los, WM!

Heb je mijn berichtje op hyves nog gelezen??

En Q, zoals je het nu omschrijft begrijp ik het helemaal. Het is ook iets wat ik absoluut niet doe..zitten zwelgen..Maar soms zijn er van die dagen dat het niet lukt. Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft..
quote:winkelmandje schreef op 17 februari 2009 @ 16:33:

Heb je nog steeds geen gevoelens voor hem Ingel? Of hij misschien wel voor jou?Nee, geen verliefdheidsgevoelens. Tis gewoon leuk, gezellig, lekker (,) makkelijk.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hi Indi: Ja het waren een paar turbulente dagen. Betreft het uitgaan met mijn relatie. Het gedoe met mijn werk en weet ik veel niet wat. Het ergste van alles vind ik dat alles zo druk in mijn hoofd is. Ik denk zoveel na over van alles en ik word daar vrij onzeker van. Morgen zie ik mijn ex voor het eerst. Ik denk dat dat het beste voor me is daar we geen ruzie hebben en beiden met goed fatsoen uit elkaar zijn gegaan. Ik vind het idee te naar dat we helemaal geen contact hebben vanwege dit en terwijl de emotionele klik er wel is! Voor de rest bang hoe alles zou gaan lopen! Vind iemand mij nog wel leuk? Naar wat voor baan moet ik nu gaan kijken? Zal ik wel of geen main coon katje kopen? Kan dat wel? Allemaal van die vragen.

Hoe is het met jou Indi? Ik las dat je erg op de goeie weg bent! Bewondering hoor!!!
Inderdaad zeg, wat een turbulente dagen heb je achter de rug!

Je verhaal is voor mij ontzettend herkenbaar! En geloof me op een dag gaat het echt beter...Soms zit ik nog steeds met die vragen..Ook die onzekerheid herken ik maar al te goed..Vervelend hoor!

Ik wens je veel succes morgen! Doe wat je gevoel je ingeeft! Mij heeft het heel erg geholpen om al het contact te verbreken, maar kan me voorstellen dat je daar nu niet aan toe bent..

En wat lief dat je zegt dat je bewondering voor me hebt...dat doet me goed om te horen!
En Ingel..leuk hoor! Geniet er maar lekker van!
To Q: klopt over de keuze maken echter zolang ik er niet aan probeer te denken gebeurt het juist! Mijn probleem is dat ik het allemaal op mezelf betrek en de schuld bij mezelf zoek. restantje nog van iets van vroeger helaas. Mijn knopje is dus nog even defect echter hij heeft af en toe weer zin om te werken! hahahah

To Indi: Ja dat meen ik, je bent je leven weer goed aan het oppakken! Hoe gaat het daten op het net?

ja de rust zal ook bij mij weder keren en dan er weer hup tegen aan! Het is jammer dat mijn relatie niet is gelukt maar ik heb behoefte aan passie en ik wil dat iemand ook voor mij gaat. Jammer dat hij me dat niet kan geven maar het is wel een fijn persoon om mee om te gaan. Vandaar dat ik probeer vrienden te blijven.
Mijn probleem is dat ik het allemaal op mezelf betrek en de schuld bij mezelf zoek.

Het bovenstaande stukje had ik kunnen schrijven, Scorpia!

Nog niet echt actief aan het daten, het blijft meer bij kijken..een reactie sturen,dat durf ik niet zo goed...

Eens moet de eerste keer zijn, natuurlijk! Ik zag vandaag namelijk wel een hele leuke man voorbij komen in mijn mailbox
Heb je dan nu een full member lidmaatschap? En vertel vertel? Waarom vond je hem leuk? best spannend allemaal weer he maar ook zo onzeker!! hahahah ik ben niet zo een dater! Moet daar weer mijn swing in gaan vinden! hahhaha
Ja..ik heb maar een maandje betaald

ik vond m leuk door de foto, maar zijn profiel spreekt me ook aan...

Nu nog broeden op een leuk berichtje
Hmzzz ja lastig is dat dan? Had hij al op jouw gereageerd dan?
Nee..ik ga geloof ik het initiatief nemen..
Brrr wat een middag... behoorlijk emotioneel..

Maar tis goed zo

http://www.youtube.com/watch?v=_qJy4cOrPL0
Hi iedereen,

Hoe gaat met iedereen hier?

Indi hoe gaat met je? Gesprek met je exschoonzus was wel ok dus?

Ingel...hij heet nu VDN toch? Maar begrijp ik nu dat het niet alleem maar daarvoor is? Zou leuk zijn!

Wuzzie.....heb jij nou een date? Hoe kommie eraan....internet?

Q....een knop omzetten is puur rationeel. Ik snap je verhaal helemaal hoor maar een mens heeft ook gevoelens. Misschien gaat een man er rationeler mee om en wil een vrouw eerder het analyseren, het waarom etc. Maar je gaat me toch niet vertellen bij een relatiebreuk dat een man zich omdraait, een knop omzet en dat was dat? Er is niets mis met die pijn toelaten en dat verwerken. Lijkt me vrij normale reactie als twee mensen uit elkaar gaan.

Even de rest bijlezen hoor...ik ben er even snel doorheen gescand.
Scorpia jij bent nog niet zo lang single toch?

Wat had je anders kunnen doen dan? Als iemand gaat, dan gaat die persoon....hoe moeilijk ook. Je kan iemand zijn/haar gevoelens helaas niet sturen.

Vleer ...hug voor jou!

Indi....toch maar je aangemeld als betalend lid op RP? Spannend! En die mail al gestuurd?
Ik kan me voorstellen dat het emotioneel was, Vleer!

Klopt Erykah. Sinds kort weer. 5 maanden relatie. daarvoor denk ik 3 jaar single. Vond vaak niemand zo leuk en ik was op dat moment geen relatie materiaal om verschillende redenen.

Ik heb het niet anders kunnen doen. van alles gedaan. van praten tot spannende outfitjes. idd je kan iemand zijn gevoelens niet sturen. Het was wel jammer omdat de rest wel klikte! Maar life goes on! alleen nu even zoekende hoe en wat omdat ik stiekem bepaalde dingen alweer gewend was....
Nee, Erykah

En dit is ematching
Scorpia....ja dat kan ik me zo goed voorstellen, dat gevoel dat iemand bij je hoort en gek op jou is valt weg. De teleurstelling en wanneer en wie komt er dan op mijn pad? Logisch en begrijpelijk dat je weer je weg moet vinden daarin
Indi....aaah ematching!! Nou mailen maar!!!!!!
Ik moet toch eerst even nadenken hoor..

moet wel een leuk berichtje zijn
Indi...snap ik hoor. Je wilt wel leuke indruk maken in je 1e mail.

Nou ik moet er nu ervandoor....als ik terugben vanavond, lees ik wel of je gemaild heb (en het liefste ook wat je gemaild hebt
Scorpio....jeetje wat heftig! Sterkte de komende dagen! Je zal er altijd weer sterker uitkomen dan eerst. Maar ja...dat duurt even!

Ingel.....fijn dat het gewoon leuk is en lekker! Geniet ervan!

Indi...ik heb je berichtje gelezen....ga er morgen op reageren goed?

Vriend van mij is voor de tweede keer naar de Appie. Eerste keer ging ik ook mee want fles rose ging met geen mogelijkheid open...dus nieuwe gekregen...gaat deze ook niet open!!

Maar goed....lachspieren zijn weer getrained...ik ga verder het eten koken!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven