Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
vrijdag 13 oktober 2017 om 16:34
Een al jaren getrouwde man is nog steeds groot fan van Brigitte Bardot dus zijn vrouw denkt als hij jarig is "laat ik hem een keer iets origineels geven". Aan het eind van de dag komt hij thuis en vrouwlief geeft aan dat ze een hele leuke verrassing voor hem heeft. Maar dan moet hij wel even mee naar de slaapkamer.Cateautje schreef: ↑13-10-2017 15:20Getver, ik heb een zorg over iets dat nog moet komen en dat is helemaal niets voor mij, ik zet dat normaal gesproken altijd van me af en laat de boel de boel, maar deze keer blijf ik er mee bezig. Vervelend dit.
Ik hoop echt dat het alleen vandaag is dat ik ermee bezig ben, want zwaar vermoeiend en op dit moment kan ik toch niets aan de komende situatie veranderen of voorkomen.
Zou iemand misschien een barre schuine mop willen vertellen?
In de slaapkamer aangekomen kleedt ze zich uit en de man wordt al blijer. Dat is lang geleden.
Ook het slipje gaat uit en de vrouw buigt zich voorover, met haar heerlijke billen naar haar man gericht.
"Kijk...heb ik voor jou laten tatoeeren. Leuk he?"
"Bob?? Ik ken helemaal geen Bob".
Everything you see I owe to spaghetti!
vrijdag 13 oktober 2017 om 16:35
Annapicobella schreef: ↑13-10-2017 16:34Een al jaren getrouwde man is nog steeds groot fan van Brigitte Bardot dus zijn vrouw denkt als hij jarig is "laat ik hem een keer iets origineels geven". Aan het eind van de dag komt hij thuis en vrouwlief geeft aan dat ze een hele leuke verrassing voor hem heeft. Maar dan moet hij wel even mee naar de slaapkamer.
In de slaapkamer aangekomen kleedt ze zich uit en de man wordt al blijer. Dat is lang geleden.
Ook het slipje gaat uit en de vrouw buigt zich voorover, met haar heerlijke billen naar haar man gericht.
vrijdag 13 oktober 2017 om 17:40
vrijdag 13 oktober 2017 om 17:41
JaAnnapicobella schreef: ↑13-10-2017 17:40En dan wordt het ook nog beter weer de komende dagen. Lekker voor jullie.
dinsdag (trouwdag) volgens de voorspelling in elk geval droog. Heerlijk buiten foto's nemen wordt dat
anders hadden we onder de paraplu gestaan, heeft ook wel iets.
Toch het risico van een oktoberbruiloft natuurlijk.
vrijdag 13 oktober 2017 om 17:54
Oh...nou zie ik t pas: 171017. Handig onthouden!
Everything you see I owe to spaghetti!
vrijdag 13 oktober 2017 om 18:00
Ja haha
is meer omdat we dan x jaar samenwonen
en ik wilde inderdaad wel iets wat goed te onthouden is.
vrijdag 13 oktober 2017 om 18:51
Annapicobella schreef: ↑13-10-2017 16:34Een al jaren getrouwde man is nog steeds groot fan van Brigitte Bardot dus zijn vrouw denkt als hij jarig is "laat ik hem een keer iets origineels geven". Aan het eind van de dag komt hij thuis en vrouwlief geeft aan dat ze een hele leuke verrassing voor hem heeft. Maar dan moet hij wel even mee naar de slaapkamer.
vrijdag 13 oktober 2017 om 18:56
Ik ben uit de band gesprongen en heb VIER.....vier??!!.....ja VIER dezelfde truitjes gekocht. Model was perfect voor mij, alles klopte en ze zijn dun dus prima voor najaar en voorjaar. Een grijze, een zwarte een helder blauwe en een roodbruine,
.
Misschien raar 4 dezelfde, maar als ik eindelijk iets naar mijn zin vind moet ik toeslaan.
En steeds anders gecombineerd (verschillende broeken, kettingen, sjaaltje) lijken ze niet hetzelfde.
Misschien raar 4 dezelfde, maar als ik eindelijk iets naar mijn zin vind moet ik toeslaan.
En steeds anders gecombineerd (verschillende broeken, kettingen, sjaaltje) lijken ze niet hetzelfde.
vrijdag 13 oktober 2017 om 22:02
Erg vervelend Cateautje .als iets zo blijft hangen.hoop dat het intussen beter gaat. Ik heb momenteel geen mop oo voorraad.
Dare denk dat jij heel veel geluk hebt met het weer dinsdag. Hoop op n stralende dag voor jullie.
Herfst die ik ook wel eens .maar dan twee stuks geen vier.
Fijn dat je dochter heeft gekookt aviv.
Ik ben moe en heb zere voeten.vanmiddag boodschappen gehaald .prachtig weer .we hebben n mooi weekend in het vooruitzicht heerlijk. Zien dat ik morgen nog n keer de energie heb om n stukkie te lopen.
Gezellige voortzetting,
Dare denk dat jij heel veel geluk hebt met het weer dinsdag. Hoop op n stralende dag voor jullie.
Herfst die ik ook wel eens .maar dan twee stuks geen vier.
Fijn dat je dochter heeft gekookt aviv.
Ik ben moe en heb zere voeten.vanmiddag boodschappen gehaald .prachtig weer .we hebben n mooi weekend in het vooruitzicht heerlijk. Zien dat ik morgen nog n keer de energie heb om n stukkie te lopen.
Gezellige voortzetting,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
vrijdag 13 oktober 2017 om 23:09
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:15
Ik zie het niet staan, je bent vergeten te schrijven dat zij op elke bil een B liet tatoeeren. BB dus. Maar hij zag tussen de B's nog een O
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
zaterdag 14 oktober 2017 om 07:58
Hoe is het Cateautje? Voel je je al iets beter?
Aviv: ja ik hoop ook dat ze goed blijven maar ze waren nieg duur hoor. Dus zo niet dan is er geen man over boord. Ik had niet 1 truitje omdat ik nooot een model kan vinden wat leuk staat. En juist ket de gedachte datvze misschien niet kang meegaan heb ik "extra" gekocht. Kan ik nog iets bewaren
Chris: waarom ben je zo moe? Last van een herfstdip misschien? Ik heb zelf ook veel meer energie in de zomer nl.
Daremanda: er wordt prachtig weer voorspeld voor dinsdag, dus jullie boffen!
Haaz: hoe bedoel je?
Aviv: ja ik hoop ook dat ze goed blijven maar ze waren nieg duur hoor. Dus zo niet dan is er geen man over boord. Ik had niet 1 truitje omdat ik nooot een model kan vinden wat leuk staat. En juist ket de gedachte datvze misschien niet kang meegaan heb ik "extra" gekocht. Kan ik nog iets bewaren
Chris: waarom ben je zo moe? Last van een herfstdip misschien? Ik heb zelf ook veel meer energie in de zomer nl.
Daremanda: er wordt prachtig weer voorspeld voor dinsdag, dus jullie boffen!
Haaz: hoe bedoel je?
zaterdag 14 oktober 2017 om 09:19
Goedemorgen,ja herfst vervelend die type fouten. ,vergeet soms te controleren voor ik m wegstuur.en oeps.staan er soms compleet andere woorden.
Nee ik hoop nog geen najaarsdip.tis nog veel te mooi weer. straks wel n winterdip,
Gewoon erg moe en zere pootjes .
Nu weer uitgerust. gezellige zaterdag allen.
Nee ik hoop nog geen najaarsdip.tis nog veel te mooi weer. straks wel n winterdip,
Gewoon erg moe en zere pootjes .
Nu weer uitgerust. gezellige zaterdag allen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zaterdag 14 oktober 2017 om 11:26
Mijn autocorrect herkent zichzelf al. Als ik begin met stomme en dan een a intik, geeft-ie als suggestie autocorrect, dus: stomme autocorrect!
zaterdag 14 oktober 2017 om 11:57
Ik snapte hem al nietFleurtje_5 schreef: ↑14-10-2017 00:15Ik zie het niet staan, je bent vergeten te schrijven dat zij op elke bil een B liet tatoeeren. BB dus. Maar hij zag tussen de B's nog een O![]()
Boehoe, ik ben mijn stem kwijt.
zaterdag 14 oktober 2017 om 11:57
Oooh spannend! Heel veel succes!twilight84 schreef: ↑14-10-2017 11:27Weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dare geniet van je trouwdag!
Duimen jullie weer allemaal heel hard! Straks naar het ziekenhuis. Weer twee weken in spanning zitten straks!